Zo vroeg damnquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
om 09;00 beginnen was niet bepaald tofmja, snel doordrinken en om 10;00 naar school.
Had je vodka moeten nemenquote:[..]
hehe tnx, volgens mij hadden den congierges het wel door want je rook hetmja, was wel leuk om te doen
!
Aangeschoten ofc. Als ik dronken was kwam ik niet eens fatsoenlijk op school ivm fietsenquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:26 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ging je echt dronken dronken naar school of aangeschoten?
Wat heb je gedronken?
Dat ruik je al snel jaquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Aangeschoten ofc. Als ik dronken was kwam ik niet eens fatsoenlijk op school ivm fietsen
Euh, fles wijn en een flesje cola/captain morgan.
Dat is redelijk wat om alleen aangeschoten te zijnquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Aangeschoten ofc. Als ik dronken was kwam ik niet eens fatsoenlijk op school ivm fietsen
Euh, fles wijn en een flesje cola/captain morgan.
Je gaat toch eerst nog naar de kapper ? En ik ben al werken straksquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ga nog niet weg hoorgala begint pas om 20:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Zijn naam zegt al genoegquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:31 schreef Spouwerranger het volgende:
Dit topic
Uitleg hoe enzymen werken
Ja afspraak is om 16;30. Dan ga ik nog thuis eten en makeup doen enzo.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je gaat toch eerst nog naar de kapper ? En ik ben al werken straks.
Heel herkenbaarquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik moet ook nog douchen, maar ik heb geen zin
Niet echt veel boeiende dingen. Huisfeestje weer en daarna stappen. Ik zal morgenochtend waarschijnlijk niet eens meer recht uit m'n kop kunnen kijkenquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Heel herkenbaarGa je vanavond nog iets doen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |