SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag de lekkerste lasagna OOIT gehad. In een terras-restaurant dat matig oogde nog wel
![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:43 schreef Trollscience het volgende:
Geen foto's van gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag de lekkerste lasagna OOIT gehad. In een terras-restaurant dat matig oogde nog wel
With my pack on my back, down the road I will stray.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:43 schreef Trollscience het volgende:
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag de lekkerste lasagna OOIT gehad. In een terras-restaurant dat matig oogde nog wel
![]()
Kusje Bietsjquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:51 schreef Beach het volgende:
ik ga maar eens, fijne avond nog en wie weet wie ik morgen zie
quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:51 schreef Beach het volgende:
ik ga maar eens, fijne avond nog en wie weet wie ik morgen zie
Omdat je nu teveel op pimmetje lijkt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:08 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik. Deze UI is top.
Niet haten op mijn zoon!quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hij heeft een kleine lul niks voor jou.
Heloef is een vrouw toch?quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Alsof jij dat kan weten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Neen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |