SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Meteen beetje meedansenquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze dit nummer aan het schreeuwen was.
gewoon Zo'n kind gijzelen voor 250 euro losgeldquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:30 schreef tliciouz het volgende:
Lol
Kutzooi, hoop dat ik de vlekken eruit krijg anders kan ik schoenen van 200 euro weggooien
Ik dacht dat jij een expert in vlekverwijdering was...quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:30 schreef tliciouz het volgende:
Lol
Kutzooi, hoop dat ik de vlekken eruit krijg anders kan ik schoenen van 200 euro weggooien
En die negerin is waarschijnljk ook niet de persoon die je aan dr haren meesleept om geld te pinnen voor je patta'squote:Op vrijdag 27 april 2012 11:30 schreef tliciouz het volgende:
Lol
Als straf neem ik dat blaag zelf wel in huis, kan die mijn voeten masseren.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
gewoon Zo'n kind gijzelen voor 250 euro losgeld
why stop there, het blijft een neger en jou kennendequote:Op vrijdag 27 april 2012 11:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als straf neem ik dat blaag zelf wel in huis, kan die mijn voeten masseren.
Of met een bananenblad wuiven en druiven in je mond stoppenquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als straf neem ik dat blaag zelf wel in huis, kan die mijn voeten masseren.
Ze kan geen woord Nederlands, zit al te wijzen en engels te spreken maar die kut houd zich gewoon van de domme, ik kan echt janken nuquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En die negerin is waarschijnljk ook niet de persoon die je aan dr haren meesleept om geld te pinnen voor je patta's
Not Sure if...quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Deze man houdt van geweldloze oplossingen, vind ik mooi
True, oudste kind is 5 ofzo laten we dat maar niet doen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:34 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
why stop there, het blijft een neger en jou kennende
Trek je schoen uit en hou het voor haar kop. Zo dom kan ze toch niet zijn?quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze kan geen woord Nederlands, zit al te wijzen en engels te spreken maar die kut houd zich gewoon van de domme, ik kan echt janken nu
Je hoeft er dan toch maar één weg te gooien?quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:30 schreef tliciouz het volgende:
Lol
Koningquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:34 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
why stop there, het blijft een neger en jou kennende
mij werd altijd gezegtquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
True, oudste kind is 5 ofzo laten we dat maar niet doen.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:38 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Je hoeft er dan toch maar één weg te gooien?
[..]
Zoals ik al zei ze houd zich voor de domme hele tijd met haar armen zwaaien alsof ze het niet snaptequote:Op vrijdag 27 april 2012 11:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Trek je schoen uit en hou het voor haar kop. Zo dom kan ze toch niet zijn?
Stop die schoen tussen haar zwaaiende armen en zeg dat Kony haar kinderen komt halenquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zoals ik al zei ze houd zich voor de domme hele tijd met haar armen zwaaien alsof ze het niet snaptemaar goed ik moest alweer uitstappen.
[..]
Sandalig.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:38 schreef Tauchmeister het volgende:
Nieuwe patta's besteld:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:42 schreef Tauchmeister het volgende:
Wel nog witte sokken ergens zien te fixen
quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:42 schreef Tauchmeister het volgende:
Wel nog witte sokken ergens zien te fixen
Geen Nike Air Jesus?quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:38 schreef Tauchmeister het volgende:
Nieuwe patta's besteld:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen Nike Air Jesus?
[ afbeelding ]Wat een lelijke kkschoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Je weet hoe ik rol motherfucker, uiteraard heb ik die shit niet gekeken omdat ik het vergeten was.quote:
Fuck jou, neger.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:01 schreef Dr.Pringles het volgende:
Michhas checkt geen elk filmpje die Mau voor hem post.
Ho ho,quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ho ho,
Fuck jou zuid-amerikaans getinte medelander is het hè
[ afbeelding ]
Don't be so Rossdaley.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Darth vader komt je halen, maagd.
Because he is really, really, really ridieciciously good looking.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Because he is really, really, really ridieciciously good looking.
ridieciciously?quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Because he is really, really, really ridieciciously good looking.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit moet toch wel een van mijn meest gebruikte plaatjes aller tijden zijn
Samequote:Op vrijdag 27 april 2012 19:08 schreef Michhas het volgende:
Hele avond drinken/borrelen/zuipen/pilsen.
ADIEU
Justin Bieber aftreksel. Is dit nu helemaal hip in Nederland?quote:
nu al??quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:08 schreef Michhas het volgende:
Hele avond drinken/borrelen/zuipen/pilsen.
ADIEU
i'll join U soonquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ben de hele avond in de stad met mijn zus
Niets voor jou KK?quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 06:16 schreef PierreTT het volgende:
Nick, ondanks je vriendin praat je wel leuk![]()
![]()
![]()
Waar is de liefde voor je neger dan?quote:
Nu moet ik toch wel ff reagerenquote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:53 schreef dreamzk het volgende:
En nu weet ik weer waarom ik gestopt benSpeel $33 sit n go, 10 man. Krijg ik AA, ik raise, chipleader reraised en ik ga all in. Hij had ietsje meer dan ik. Open kaarten, hij 22. Flop ik direct een A erbij dus ik alvast vieren. Valt er op de turn een 2 en dan op de river een 2. Kk toch op, te vaak dit soort bullshit gezien terwijl statistisch gezien je dit bijna nooit behoort te zien. Oplichters.
Gefixed voor je, zat een typfout inquote:
Gelukkig beter als BF3, die update.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:20 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Gefixed voor je, zat een typfout in
Nee.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:27 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Gelukkig beter als BF3, die update.
Dit blijft een klassiekerquote:Op donderdag 19 april 2012 12:59 schreef SoldMayor het volgende:
Mich... eerst was je nog oke.
Maar je bent echt een kneus geworden.
Jammer.
Aaah nicequote:Op zaterdag 28 april 2012 19:11 schreef Cliffy het volgende:
[..]
http://www.nba.com/playoffs/2012/index.html
haha ja hel erg daarom ben ik ook zo boos dr om geworden en nu nog steedsquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:33 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het ZIt je wel Diep he HAHahaah
Er is maar een kneus en dat is teun.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat weet ik toch dushi, ik ben ook een kneus
Vandaag de mijne weer weggebracht. Voorband loopt nog steeds leegquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:58 schreef Bozz187 het volgende:
Motor zit weer in mekaar, kom alleen een liter koelvloeistof te kort. en dan kan ik weer
Dat mag je helemaal zelf bepalenquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:12 schreef Michhas het volgende:
Dat ga ik natuurlijk niet luisteren nick of gizmo
dafuq poreuze band, dat is kutquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vandaag de mijne weer weggebracht. Voorband loopt nog steeds leegBegin te denken dat de band zelf misschien poreus is ofzo. Uiteraard hadden ze er volgende week zaterdag pas tijd voor. Net nu het weer beter weer begint te worden..
quote:
Bulls altijd goedquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:26 schreef Cliffy het volgende:
http://hangtime.blogs.nba(...)-for-game-1-but-now/
Maar wel hun beste speler kwijt nuquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bulls altijd goed, vorige week al een paar NHL playoff wedstrijden gezien, dus top weer
Nu pasquote:
Was weer even leuk na tijdje niet gamen, maar we zijn weer terug bij af.quote:
moet ik fifa naar je hoofd gooien ofzoquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Was weer even leuk na tijdje niet gamen, maar we zijn weer terug bij af.
Van jouw kant kan ik het begrijpen als je kd niet boven 0.4 komt.
Kan je dat?quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:20 schreef badboynova het volgende:
[..]
moet ik fifa naar je hoofd gooien ofzo
Welke nietquote:
Haha, ja, dat stukje waar je steeds je kopt stoot. Daar moet je heel langzaam en dan voorover duiken. Je kan de replays bij de leaderboards checken hoe het moet.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Welke niet.. Maar sowieso die trolololo
Goh. no shitquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:51 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Haha, ja, dat stukje waar je steeds je kopt stoot. Daar moet je heel langzaam en dan voorover duiken. Je kan de replays bij de leaderboards checken hoe het moet.
Nee na dat stukje vangrail bedoel ik he, die andere shit had ik al anders gedaanquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:57 schreef KoningStoma het volgende:
Tanker?Je moet op die dingetjes blijven. Niet er onderdoor.
Ah die 1ste 2 haal ik wel, de 3de niet. Dus daarna maar onderdoor gereden, en stoppie gemaakt bij de vangrail. Dat lukt misschien 3x ofzo, en daarna val ik in die tankerquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:59 schreef KoningStoma het volgende:
Je moet op die plateautjes blijven. Niet er onderdoor. Als je erop blijft, dan haal je hem.
Geprobeerd jaquote:Op zondag 29 april 2012 00:32 schreef KoningStoma het volgende:
Heb je m'n andere baan ook geprobeerd? Met die loopings?
En gratis geldquote:Op zondag 29 april 2012 00:35 schreef Pixell het volgende:
Enige leuke aan verjaardagen is de gratis drank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 april 2012 01:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We moeten echt binnenkort eens grieken met de oermannen plus Tim en de hond plannen
Doen we meeten we in den bosch of tilly beetje biertjes enzoquote:Op zondag 29 april 2012 01:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed plan man, kunnen we aankomende week wel even naar kijken.
Ik heb vakantie deze weekquote:Op zondag 29 april 2012 01:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed plan man, kunnen we aankomende week wel even naar kijken.
Of en keer op vrijdag avond maar dan moet ik wel ergens kunnen pitten of de laatste trein nemenquote:Op zondag 29 april 2012 01:35 schreef Michhas het volgende:
Gaat mij niet lukken, moet dat plannen ivm werk, dus zou over een aantal weken voor mij pas kunnen...
Strak planquote:Op zondag 29 april 2012 01:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We moeten echt binnenkort eens grieken met de oermannen plus Tim en de hond plannen
Kan bij mij maar dan moet je wel een extra controller meenemen om te boostenquote:Op zondag 29 april 2012 01:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Of en keer op vrijdag avond maar dan moet ik wel ergens kunnen pitten of de laatste trein nemen
Lichtenvoorde - Tilburg 2 uur 5 minuten met maar 1 overstapquote:Op zondag 29 april 2012 01:36 schreef KoningStoma het volgende:
Zolang het niet 3 uur met de trein is
[ afbeelding ]
Op het randjequote:Op zondag 29 april 2012 01:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lichtenvoorde - Tilburg 2 uur 5 minuten met maar 1 overstap
Sowieso. Wel een korte nacht gehad door de nachtelijke ouwehoer/Infected-sessie met Stefquote:Op zondag 29 april 2012 08:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja kan er niks aan doen
Toch wel lekker om op te staan zonder helemaal kapot te zijn
Dat was ook echt het enige dat ik dacht. Samen met Pleerollen! Luchtverfrissers! Gloryholes!quote:
René en Bea Zsomquote:
sommige japanse vrouwen zijn ook echt dol op palingquote:Op zondag 29 april 2012 10:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Plaing op toast![]()
Houdt Rene ook van
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Vergeet Wilco nietquote:Op zondag 29 april 2012 10:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
What the hell
Staat ook bomvol met spel- en grammaticafouten
Luistert nog best prima weg zo op de vroege zondagmorgenquote:Op zondag 29 april 2012 10:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
Die Nacht ist jung und ich will was erleben
Roll auf der Piste, denn ich muss mich bewegen
Ich seh' ne - Top-Braut
und sie - mich auch
Sie winkt mich zu sich rüber - verdammt ich tick aus
Diegedie Gedanken spiel'n verrückt als ich ihr näher komm
Bitte Bitte kannst du mir verraten wo du her kommst
Doch sie lächelt mich nur an denn sie will nur spielen
Sie hat den - Monsta-Body
mit dem - Monsta-Blick
und ihr - Monsta-Boom Boom
gibt mir den Kick
Sie ist ein - Monsta..Monsta
Sie macht mir Angst doch ich weiß wie sie tickt
Sie macht mir Angst doch ich weiß was ich will
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 april 2012 10:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Luistert nog best prima weg zo op de vroege zondagmorgen
Klopt, door het Duits kan je het ook iets minder serieus nemenquote:Op zondag 29 april 2012 11:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is ook wel geinig, het is wel duits maar goed
Nederlandse muziek is vaak al bagger maar dit...quote:Op zondag 29 april 2012 10:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
Die Nacht ist jung und ich will was erleben
Roll auf der Piste, denn ich muss mich bewegen
Ich seh' ne - Top-Braut
und sie - mich auch
Sie winkt mich zu sich rüber - verdammt ich tick aus
Diegedie Gedanken spiel'n verrückt als ich ihr näher komm
Bitte Bitte kannst du mir verraten wo du her kommst
Doch sie lächelt mich nur an denn sie will nur spielen
Sie hat den - Monsta-Body
mit dem - Monsta-Blick
und ihr - Monsta-Boom Boom
gibt mir den Kick
Sie macht mir Angst doch ich weiß wie sie tickt
Sie macht mir Angst doch ich weiß was ich will
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 april 2012 12:04 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nederlandse muziek is vaak al bagger maar dit...![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 april 2012 12:27 schreef Cliffy het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wel voetbal dit
Wel lelijk gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.door die blauwe dan hè
. New York Knicks?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Wtf is amper iets aan de hand gekquote:Op zondag 29 april 2012 12:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel lelijk gedaandoor die blauwe dan hè
. New York Knicks?
rightquote:Op zondag 29 april 2012 13:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wtf is amper iets aan de hand gek
quote:Op zondag 29 april 2012 12:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel lelijk gedaandoor die blauwe dan hè
. New York Knicks?
Best een lelijke foul hoor, hij wil een screen zetten maar gooit er wat frustratie uit en leunt naar voren waardoor ie em een zetje geeft, James (kerel in het wit) ziet het niet aankomen dus die voelt dat wel ff in z'n nek maar hij weet het wel prima te verkopenquote:Op zondag 29 april 2012 13:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wtf is amper iets aan de hand gek
WNBA!quote:Op zondag 29 april 2012 13:32 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik heb wel eens vrouwen zien basketballen!
Gaat nog wel gelijk worden zoquote:
Kots ik hier nou op omdat ik 'oud' word?quote:
Het tweedequote:Op zondag 29 april 2012 13:57 schreef Frankii het volgende:
[..]
Kots ik hier nou op omdat ik 'oud' word?
Of omdat het gewoon echt heel kut is.
Misschien wel beide, maar sowieso het 2dequote:Op zondag 29 april 2012 13:57 schreef Frankii het volgende:
[..]
Kots ik hier nou op omdat ik 'oud' word?
Of omdat het gewoon echt heel kut is.
Doordrinken laffe takquote:
quote:
Je moest wel een beetje lachenquote:
Dat geloof ik wel jaquote:Op zondag 29 april 2012 22:49 schreef Frankii het volgende:
Heb net nuchter een kapsalon op. Maar das gewoon echt niet zo lekker als een kapsalon als je ladderzat bent
Nja als je zat bent, eet je alles toch?quote:Op zondag 29 april 2012 22:49 schreef Frankii het volgende:
Heb net nuchter een kapsalon op. Maar das gewoon echt niet zo lekker als een kapsalon als je ladderzat bent
dit dus, als stoma het uberhaupt over rinus heeftquote:
Alleen als je dronken bent? Ik doe iets foutquote:Op maandag 30 april 2012 01:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja als je zat bent, eet je alles toch?
[..]
Wat nou? Is goeie muziek. Lekker opzetten tijdens MW3, lekker spelen lekker schieten.quote:Op maandag 30 april 2012 01:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja als je zat bent, eet je alles toch?
[..]
dit dus, als stoma het uberhaupt over rinus heeft
Daarom is koninginnedag dus zo'n kankerfeest.quote:Op maandag 30 april 2012 01:26 schreef tliciouz het volgende:
Hahahazie nu zanger rinus liveze gooien bier op hem.
Goeie muziek is een ander verhaalquote:Op maandag 30 april 2012 02:14 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat nou? Is goeie muziek. Lekker opzetten tijdens MW3, lekker spelen lekker schieten.
Alleen bij koninginnedag denk je?quote:Op maandag 30 april 2012 02:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Daarom is koninginnedag dus zo'n kankerfeest.Paupers alom.
Nee is goede muziek. Hee marlies, op de fiets hee haa hoooquote:Op maandag 30 april 2012 04:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Goeie muziek is een ander verhaal
Sjoelen is een ekte bazensport.quote:Op maandag 30 april 2012 01:05 schreef PierreTT het volgende:
Slapen nu want ik miet morgen, met een kater, meedoen met de modderfokking sjoelcompetitie op mijn week hahaha
Dank je, ik heb mijn stenen net ingevet opdat ik goede schuivers kan maken!quote:
Ja, beetje zuipen en zingen op straat. Veel te gezellig, maar vandaag werkenquote:
Mindere shit. Ik rol straks richting Utrecht, beetje feesten op de boot van mijn zusquote:Op maandag 30 april 2012 09:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, beetje zuipen en zingen op straat. Veel te gezellig, maar vandaag werken
Nice, ik werk tot 3, daarna keihard chillen in het parkquote:Op maandag 30 april 2012 09:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mindere shit. Ik rol straks richting Utrecht, beetje feesten op de boot van mijn zus
Goed geregeld, voor drie uur is er toch geen zak aanquote:Op maandag 30 april 2012 09:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nice, ik werk tot 3, daarna keihard chillen in het park
Nee, en ik ben dan wel toe aan even chillen denk ikquote:Op maandag 30 april 2012 09:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Goed geregeld, voor drie uur is er toch geen zak aan
Ik zit nu op een kleedje in de stad, ik ga zo even al mijn prullaria uitstallen.quote:Op maandag 30 april 2012 09:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, en ik ben dan wel toe aan even chillen denk ikEn een beetje shit kopen op de rommelmarkt
Hoax, pics!quote:Op maandag 30 april 2012 09:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik zit nu op een kleedje in de stad, ik ga zo even al mijn prullaria uitstallen.
Haha, betrapt! Ga nou maar de stad in om je Dr. Phil-dvd's te verkopen!quote:Op maandag 30 april 2012 09:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oké, ik zit op de bank Dr. Phil te kijken
Nee het is op tv manquote:Op maandag 30 april 2012 09:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Haha, betrapt! Ga nou maar de stad in om je Dr. Phil-dvd's te verkopen!
Hoax, ik weet wel dat je alle seizoenen op dvd hebt! En de blu-rays van Oprah!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |