quote:Op zondag 29 april 2012 01:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We moeten echt binnenkort eens grieken met de oermannen plus Tim en de hond plannen
Doen we meeten we in den bosch of tilly beetje biertjes enzoquote:Op zondag 29 april 2012 01:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed plan man, kunnen we aankomende week wel even naar kijken.
Ik heb vakantie deze weekquote:Op zondag 29 april 2012 01:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed plan man, kunnen we aankomende week wel even naar kijken.
Of en keer op vrijdag avond maar dan moet ik wel ergens kunnen pitten of de laatste trein nemenquote:Op zondag 29 april 2012 01:35 schreef Michhas het volgende:
Gaat mij niet lukken, moet dat plannen ivm werk, dus zou over een aantal weken voor mij pas kunnen...
Strak planquote:Op zondag 29 april 2012 01:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We moeten echt binnenkort eens grieken met de oermannen plus Tim en de hond plannen
Kan bij mij maar dan moet je wel een extra controller meenemen om te boostenquote:Op zondag 29 april 2012 01:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Of en keer op vrijdag avond maar dan moet ik wel ergens kunnen pitten of de laatste trein nemen
Lichtenvoorde - Tilburg 2 uur 5 minuten met maar 1 overstapquote:Op zondag 29 april 2012 01:36 schreef KoningStoma het volgende:
Zolang het niet 3 uur met de trein is
[ afbeelding ]
Op het randjequote:Op zondag 29 april 2012 01:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lichtenvoorde - Tilburg 2 uur 5 minuten met maar 1 overstap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |