Wat nou? Is goeie muziek. Lekker opzetten tijdens MW3, lekker spelen lekker schieten.quote:Op maandag 30 april 2012 01:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja als je zat bent, eet je alles toch?
[..]
dit dus, als stoma het uberhaupt over rinus heeft
Daarom is koninginnedag dus zo'n kankerfeest.quote:Op maandag 30 april 2012 01:26 schreef tliciouz het volgende:
Hahahazie nu zanger rinus liveze gooien bier op hem.
Goeie muziek is een ander verhaalquote:Op maandag 30 april 2012 02:14 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat nou? Is goeie muziek. Lekker opzetten tijdens MW3, lekker spelen lekker schieten.
Alleen bij koninginnedag denk je?quote:Op maandag 30 april 2012 02:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Daarom is koninginnedag dus zo'n kankerfeest.Paupers alom.
Nee is goede muziek. Hee marlies, op de fiets hee haa hoooquote:Op maandag 30 april 2012 04:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Goeie muziek is een ander verhaal
Sjoelen is een ekte bazensport.quote:Op maandag 30 april 2012 01:05 schreef PierreTT het volgende:
Slapen nu want ik miet morgen, met een kater, meedoen met de modderfokking sjoelcompetitie op mijn week hahaha
Dank je, ik heb mijn stenen net ingevet opdat ik goede schuivers kan maken!quote:
Ja, beetje zuipen en zingen op straat. Veel te gezellig, maar vandaag werkenquote:
Mindere shit. Ik rol straks richting Utrecht, beetje feesten op de boot van mijn zusquote:Op maandag 30 april 2012 09:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, beetje zuipen en zingen op straat. Veel te gezellig, maar vandaag werken
Nice, ik werk tot 3, daarna keihard chillen in het parkquote:Op maandag 30 april 2012 09:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mindere shit. Ik rol straks richting Utrecht, beetje feesten op de boot van mijn zus
Goed geregeld, voor drie uur is er toch geen zak aanquote:Op maandag 30 april 2012 09:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nice, ik werk tot 3, daarna keihard chillen in het park
Nee, en ik ben dan wel toe aan even chillen denk ikquote:Op maandag 30 april 2012 09:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Goed geregeld, voor drie uur is er toch geen zak aan
Ik zit nu op een kleedje in de stad, ik ga zo even al mijn prullaria uitstallen.quote:Op maandag 30 april 2012 09:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, en ik ben dan wel toe aan even chillen denk ikEn een beetje shit kopen op de rommelmarkt
Hoax, pics!quote:Op maandag 30 april 2012 09:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik zit nu op een kleedje in de stad, ik ga zo even al mijn prullaria uitstallen.
Haha, betrapt! Ga nou maar de stad in om je Dr. Phil-dvd's te verkopen!quote:Op maandag 30 april 2012 09:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oké, ik zit op de bank Dr. Phil te kijken
Nee het is op tv manquote:Op maandag 30 april 2012 09:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Haha, betrapt! Ga nou maar de stad in om je Dr. Phil-dvd's te verkopen!
Hoax, ik weet wel dat je alle seizoenen op dvd hebt! En de blu-rays van Oprah!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |