Nu pasquote:
Was weer even leuk na tijdje niet gamen, maar we zijn weer terug bij af.quote:
moet ik fifa naar je hoofd gooien ofzoquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Was weer even leuk na tijdje niet gamen, maar we zijn weer terug bij af.
Van jouw kant kan ik het begrijpen als je kd niet boven 0.4 komt.
Kan je dat?quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:20 schreef badboynova het volgende:
[..]
moet ik fifa naar je hoofd gooien ofzo
Welke nietquote:
Haha, ja, dat stukje waar je steeds je kopt stoot. Daar moet je heel langzaam en dan voorover duiken. Je kan de replays bij de leaderboards checken hoe het moet.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Welke niet.. Maar sowieso die trolololo
Goh. no shitquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:51 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Haha, ja, dat stukje waar je steeds je kopt stoot. Daar moet je heel langzaam en dan voorover duiken. Je kan de replays bij de leaderboards checken hoe het moet.
Nee na dat stukje vangrail bedoel ik he, die andere shit had ik al anders gedaanquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:57 schreef KoningStoma het volgende:
Tanker?Je moet op die dingetjes blijven. Niet er onderdoor.
Ah die 1ste 2 haal ik wel, de 3de niet. Dus daarna maar onderdoor gereden, en stoppie gemaakt bij de vangrail. Dat lukt misschien 3x ofzo, en daarna val ik in die tankerquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:59 schreef KoningStoma het volgende:
Je moet op die plateautjes blijven. Niet er onderdoor. Als je erop blijft, dan haal je hem.
Geprobeerd jaquote:Op zondag 29 april 2012 00:32 schreef KoningStoma het volgende:
Heb je m'n andere baan ook geprobeerd? Met die loopings?
En gratis geldquote:Op zondag 29 april 2012 00:35 schreef Pixell het volgende:
Enige leuke aan verjaardagen is de gratis drank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |