quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Echt, wat een slimme figuren lopen er toch rondquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:29 schreef .Neovo. het volgende:
Whaha, vandaag krijgt iemand een lintje. Nou moet iedereen om 10:00 in een zaal zijn, maar niet eerder, omdat diegene die het lintje krijgt van niks weet. Nou heeft de persoon die het feestje organiseerd een mail naar iedereen gestuurd die in de afdelingsgroep zit (mailgroep). Zij zit dus ook in die groep... Je raad het al, die heeft het mailtje ook gekregen
Ik moest wel even lachen toen ik dat mailtje kreeg. Gelukkig bleek achteraf dat zal al in de zaal aanwezig was en het mailtje dus nooit heeft gelezen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:05 schreef L0we het volgende:
[..]
Echt, wat een slimme figuren lopen er toch rond
Je hebt geen supermarkt of boekhandel met een TNT erin?quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:06 schreef GrunnigsTrots het volgende:
godver, sinds tnt al die postkantoren heeft gesloten moet ik helemaal naar de stad om kenteken over te zetten
dat is onder de rivieren vanzelfsprekend, maar in de derde wereldlanden Vriesland en Groningen nietquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Je hebt geen supermarkt of boekhandel met een TNT erin?
ja, maar tnt is dus al die dingen aan het sluitenquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Je hebt geen supermarkt of boekhandel met een TNT erin?
die op de bedrijfswagen RAIquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:47 schreef Barcaconia het volgende:
De afgeplakte nieuwe FH die een week of 4 terug bij mijn werk stond te lossen terwijl ik geen camera bijzet is eindelijk op BB ook gespot, ik wachtte er al op. Geinig om te zien, zeker omdat de chauffeur niks mocht zeggen wat er nu eigenlijk onder zat dus wij maar onder het chassis moesten kruipen om het te zien
Leef je nog ? Als er iets op begint te zwellen kan je het beste meteen naar een arts gaan. Als er iets aan de buitenkant opzwelt, kan dat ook aan de binnenkant (keel bijvoorbeeld) gebeuren.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:28 schreef Anne het volgende:
Hmm. Volgens mij heb iets gegeten waar ik allergisch voor ben ofzo. Mijn tong en lippen zijn dik aan het worden.
Wat voor?quote:
Dan adviseer ik Anne toch zeker wel naar de dokter te gaanquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:45 schreef 2cv het volgende:
[..]
Leef je nog ? Als er iets op begint te zwellen kan je het beste meteen naar een arts gaan. Als er iets aan de buitenkant opzwelt, kan dat ook aan de binnenkant (keel bijvoorbeeld) gebeuren.
Enige uitzondering is wanneer er een penis opzwelt, maar dat is voor jou niet van toepassing uiteraard.
Naar die vraag zit hij al de hele dag te vissenquote:
kun je morgen al beginnen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Naar die vraag zit hij al de hele dag te vissen
vissen met een roterende verrekijkerquote:
ook op tafel jijquote:
Dit is omdat het al zo geweldig gaat in de transportwereld?quote:Het eurovignet wordt duurder, waarmee het vrachtvervoer de over weg zwaarder wordt belast.
Een optie om heel dat wachtgeldsysteem gewoon mee te stoppen? Als je geen werk hebt gewoon een baan zoeken zoals elke andere Nederlander?quote:De periode waarin politici wachtgeld krijgen, wordt net zo lang als de periode waarin ze WW krijgen. Dat is een stuk korter dan in de huidige wachtgeldregeling.
Juist, Allemaal even inkopen doen in 2012 en 2013 gaan er heul veul bedrijven naar de tering.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hallo allemaal.
Ik vind die nieuwe bezuinigsdingen zo'n belachelijk plan. Hogere BTW en hogere belastingen gaan ons echt niet verder helpen, integendeel zelfs!
Dat geldt voor nieuwe hypothekenquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:07 schreef Sounddragon het volgende:
Ja, en mijn aflossingsvrije hypotheekrente ook niet meer aftrekbaar, stelletje K$^$%^%lijers
Heel goed, de natuur in Nederland verdient wel iets extra's. Die 200 miljoen komen goed van pas inderdaad.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:39 schreef Sounddragon het volgende:
Ik hoop op de over de balk neigingen van die mafkezen die deze onzin verzinnen, en om te beginnen met hun veel te dure wagenpark met chauffeurs.. laat ze maar lekker allemaal zélf in een normale auto mooie Pruis of anderszins ecomobiel gaan rijden, gepantserd hoeft niet, als ze er eentje afknallen zal hij het verdiend hebben, en kiezen we wel weer een nieuwe zakkenvuller![]()
Ontwikkelingshulp en andere prachtige humanitaire weggeefakties op nul, geen cent meer naar het buitenland zonder dat er minstens 2 voor terugkomen op termijn..
Wij bezuinigen? prima, wat moet dat moet, maar laten ze eerst even zelf het goede voorbeeld geven, en alle geldlekkage's richting andere kanten als ons eigen volk en economie opsporen en de kranen dichtdraaien, en dáárna kunnen we praten over het verder kaalplukken van het eigen volk.
Stop dan eens met bomen omzagenquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:42 schreef densmee het volgende:
[..]
Heel goed, de natuur in Nederland verdient wel iets extra's. Die 200 miljoen komen goed van pas inderdaad.
Ik hoop van niet, dit plan is echt vreselijk.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:51 schreef lipje het volgende:
denk je echt dat deze bezuinigingen na 12 september er nog staan?
Fijnquote:
Flikker toch op manquote:Op zondag 29 april 2012 00:07 schreef 2cv het volgende:
Nee, komt uit de verzekering. Maarja, kost wel centjes he. Is economisch niet zo verantwoord allemaal.
Laat ik me met een paar puntjes in de discussie mengen:quote:Op zondag 29 april 2012 00:51 schreef 2cv het volgende:
Ik maak me er ook niet druk om. Het gaat me er alleen om dat die haagse idioten nog meer in de zorg willen snijden. Daar kan al niets meer af. De enige 'oplossing' is de eigen bijdrage te verhogen, oftewel nog meer betalen omdat je ziek bent.
hoe meer bomen ik afknauw hoe minder geld wij nodig hebben van buiten af, maar ik moet nog een nieuwe motor kopen dus het is maar goed dat ze de bezuinigingen terug draaienquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Stop dan eens met bomen omzagendan hoeft er ook minder geld naartoe.
goedemorgen, vandaag weer niet werken? Ik heb het gisteren niet af gekregen dus nu nog een paar uurtjes arbeidenquote:
ja meer artsen in loondienst nemen en ze niet 80 uur per week laten werken in hun eigen bedrijfje in het ziekenhuis. Managers die managers aansturen saneren en het bestuur van een ziekenhuis vereenvoudigen. Ook de manier waarop de verzekeraar het ziekenhuis betaald moet anders. Nu moet men declareren en wordt er een standaard bedrag vergoed. Sommige ingrepen kosten een ziekenhuis dus geld, terwijl andere ingrepen geld oplevert. Resultaat is dat men ingrepen dubbel gaat declareren, om de financiën maar op orde te krijgen.quote:Op zondag 29 april 2012 10:26 schreef BaraCuda het volgende:
Kan de zorg niet gewoon een bak goedkoper?
alleen het ontwikkelen van de medicijnen moet ook betaald worden, daarom zijn de originele zo duur.quote:Kappen met die vreselijke dure medicijnen, maar op zoek naar een goedkoper alternatief?
Las laatst iets over niet gepatenteerde medicijnen die net zo goed werken en tig x zo goedkoop zijn?
die mensen betalen al meer dankzij de verhoogde accijnzen op alcohol en tabakquote:Verder snap ik nog steeds niet zo goed waarom ik zorg premie betaal voor mensen die zichzelf moedwillig naar de tering helpen. Roken en zuipen als een dolle en maar raar vinden dat ze kanker krijgen.
Nee, ik hoef dinsdag pas weer.quote:Op zondag 29 april 2012 10:14 schreef densmee het volgende:
[..]
goedemorgen, vandaag weer niet werken? Ik heb het gisteren niet af gekregen dus nu nog een paar uurtjes arbeiden
Lieverd, het gaat mij erom, dat ze eens het goede voorbeeld geven.quote:Op zondag 29 april 2012 05:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Laat ik me met een paar puntjes in de discussie mengen:
1) 2cv: realiseer je wel dat die zorg betaald moet worden. De kosten die we in Nederland maken voor de zorg stijgen HARDER dan ons inkomen. (en met de vergrijzing gaat dat alleen maar harder) Heel kort door de bocht: als we daar niets aan doen betalen we straks ons hele inkomen aan zorg.
Iedereen betaalt al ruim 15% (!!) van zijn inkomen voor de AWBZ.
Realiseer je dat uitkeringen geen natuurlijk recht zijn. In de natuur, en tot 100 jaar geleden ook bij mensen, was het heel simpel: als je niet voor jezelf kunt zorgen, dan zorgt familie voor je of je hebt pech.
Als ik zo'n opmerking lees van je "Daarbij word ik (als het aan mij ligt) een 'uitkeringsklant' omdat 40 u/week wel erg veel wordt " dan wordt ik echt kwaad. Ik ken je situatie niet, maar je attitude is volledig verneukt.
Kom langs in China, kijk wat er hier gebeurt, en hopelijk snap je het dan.
2) SD: wat een onderbuik argumenten over de chauffeurs... a) als je weet hoeveel tijd die lui onderweg zijn, dan kun jij ook het sommetje maken dat het loont om een chauffeur te hebben. b)stel dat ze alle chaufeurs eruit gooien. Als alle kabinetsleden zelf gaan rijden, dan scheelt dat maximaal 40 man. zeg 'ns keer ¤60.000 totale loonkosten. Dan heb je het over ¤2.4 miljoen.
Gefeliciteerd. Nog 17,997 miljard te gaan. Dat noemen ze 'penny wise pound foolish'
quote:
Ik betaal al jaren, zowel zorgverzekering (geen zorgtoeslag) als een behoorlijk percentage van het brutoloon, terwijl ik niet ziek ben. En nu?quote:Op zondag 29 april 2012 00:51 schreef 2cv het volgende:
Ik maak me er ook niet druk om. Het gaat me er alleen om dat die haagse idioten nog meer in de zorg willen snijden. Daar kan al niets meer af. De enige 'oplossing' is de eigen bijdrage te verhogen, oftewel nog meer betalen omdat je ziek bent.
goedemiddag intussenquote:
XM zwanger maken, krijg je nog wat terug van je centenquote:Op zondag 29 april 2012 12:13 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik betaal al jaren, zowel zorgverzekering (geen zorgtoeslag) als een behoorlijk percentage van het brutoloon, terwijl ik niet ziek ben. En nu?
Te laat, de zondagochtend is voorbij.quote:Op zondag 29 april 2012 12:15 schreef lipje het volgende:
[..]
XM zwanger maken, krijg je nog wat terug van je centen
Nu wel jaquote:
heb je Anne al verwend met T en ontbijt op bed?quote:Op zondag 29 april 2012 12:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nu wel ja![]()
Sowieso bestaat een zondag voor het grootste deel uit ochtend
Nope, Anne was ontsnapt om stiekem te gaan rennen buitenquote:Op zondag 29 april 2012 13:07 schreef lipje het volgende:
[..]
heb je Anne al verwend met T en ontbijt op bed?
schandalig.. terug naar bed jij !!quote:Op zondag 29 april 2012 13:13 schreef Anne het volgende:
Ik was er tweeënhalf uur eerder uit als SD.
Nee dus!
Wat ik begreep is dat er medicijnen zijn waar inmiddels het patent van is verlopen welke nog steeds gebruikt worden. Deze medicijnen zijn nog steeds erg duur.quote:Op zondag 29 april 2012 10:54 schreef lipje het volgende:
alleen het ontwikkelen van de medicijnen moet ook betaald worden, daarom zijn de originele zo duur.
Vaak hebben die andere werking/meer bijwerkingen. Dat moet ook maar acceptabel zijnquote:Op zondag 29 april 2012 13:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat ik begreep is dat er medicijnen zijn waar inmiddels het patent van is verlopen welke nog steeds gebruikt worden. Deze medicijnen zijn nog steeds erg duur.
Andere medicijnen die hetzelfde doen worden niet gebruikt en zijn veel goedkoper.
Sinds ik de nieuwe "goedkopere" pil heb (die ik gewoon zelf moet betalen!), heb ik veel vaker last van mijn buikje.quote:Op zondag 29 april 2012 13:34 schreef lipje het volgende:
[..]
Vaak hebben die andere werking/meer bijwerkingen. Dat moet ook maar acceptabel zijn
Maar de verzekeringen blijven die dure rommel voorschrijven.quote:
Andere huisarts dan maar?quote:Op zondag 29 april 2012 13:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Sinds ik de nieuwe "goedkopere" pil heb (die ik gewoon zelf moet betalen!), heb ik veel vaker last van mijn buikje.
Mijn huisarts gelooft dat niet en dus wil ze mijn oude "duurdere" pil niet voorschrijven"het is hetzelfde hoor!"
Google liet me weten dat meer vrouwen hetzelfde ervaren.
artsen schrijven voor. Verzekering vergoeden alleen maar (meestal alleen de goedkopere). Exacte kopie krijg je niet, alleen de werkzame stoffen. Vaak verschillen de hulpstoffen die dus voor nare bijwerkingen zorgen.quote:Op zondag 29 april 2012 14:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar de verzekeringen blijven die dure rommel voorschrijven.
Als het patent verlopen is kun je toch een exacte kopie maken of ben ik nou lijp?
tja had je ook voor een lUPo kunnen gaanquote:Op zondag 29 april 2012 14:05 schreef BaraCuda het volgende:
Even iets over auto's(sorry)
Ik was vorige week bij de dealer voor de eerste 30000km beurt ( 360 euro) Anyway, daar stond die VW UP. Dat is best nog een flinke auto eigenlijk! Had verwacht dat het echt een klein mormel zou zijn, maar valt me reuze mee!
Na de polo maar zo'n ding met elektromotor kopen voor dagelijkse verkeer. Tegen die tijd zullen ze wel een elektromotor hebben hoop ikEn voor het weekend een V8 om te compenseren
En dat betekent dat als je ziek bent je moet gaan betalen ?quote:Op zondag 29 april 2012 05:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Laat ik me met een paar puntjes in de discussie mengen:
1) 2cv: realiseer je wel dat die zorg betaald moet worden. De kosten die we in Nederland maken voor de zorg stijgen HARDER dan ons inkomen. (en met de vergrijzing gaat dat alleen maar harder) Heel kort door de bocht: als we daar niets aan doen betalen we straks ons hele inkomen aan zorg.
Iedereen betaalt al ruim 15% (!!) van zijn inkomen voor de AWBZ.
Met dank aan de overheid/het UWV. En als je m'n situatie kende dan zou je het snappen. Tipje van de sluier: m'n halve hart is verneukt en zit zelfs deels in een potje sterk water.quote:Realiseer je dat uitkeringen geen natuurlijk recht zijn. In de natuur, en tot 100 jaar geleden ook bij mensen, was het heel simpel: als je niet voor jezelf kunt zorgen, dan zorgt familie voor je of je hebt pech.
Als ik zo'n opmerking lees van je "Daarbij word ik (als het aan mij ligt) een 'uitkeringsklant' omdat 40 u/week wel erg veel wordt " dan wordt ik echt kwaad. Ik ken je situatie niet, maar je attitude is volledig verneukt.
In China is het erger ja. Maar door door de slechte verdeling van de welvaart hier gaat het hier ook mis. De details van hoe het in China gaat weet ik niet, maar hier wordt de welvaart slecht verdeeld.quote:Kom langs in China, kijk wat er hier gebeurt, en hopelijk snap je het dan.
Ik heb eens andere medicijnen gekregen. Dat was officieel hetzelfde spul, maar ik lag wel 3 dagen achter elkaar krimpend van de hoofdpijn in bed. Maarja, 't is wel goedkoper he ...quote:Op zondag 29 april 2012 10:26 schreef BaraCuda het volgende:
Kan de zorg niet gewoon een bak goedkoper?
Kappen met die vreselijke dure medicijnen, maar op zoek naar een goedkoper alternatief?
Las laatst iets over niet gepatenteerde medicijnen die net zo goed werken en tig x zo goedkoop zijn?
Ook gezonde mensen krijgen kanker. En wat als je bij het sporten je rug breekt ? Had je dan maar voorzichtiger moeten zijn ? Het is helaas niet zo zwart/wit allemaal. Dan was het ook een stuk eenvoudiger om oplossingen te vinden.quote:Verder snap ik nog steeds niet zo goed waarom ik zorg premie betaal voor mensen die zichzelf moedwillig naar de tering helpen. Roken, zuipen, freten als een dolle en maar raar vinden dat ze kanker krijgen.
Blijven betalen. Zo werkt een verzekering. Als je alleen de zieken premie laat betalen dan kan geen enkele zieke de premie meer betalen en krijgen ze alsnog geen zorg. Vervolgens kunnen we alle ziekenhuizen opdoeken en alle artsen een andere baan laten zoeken. Een geweldige besparing, maar ik denk niet dat het een goede oplossing is.quote:Op zondag 29 april 2012 12:13 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik betaal al jaren, zowel zorgverzekering (geen zorgtoeslag) als een behoorlijk percentage van het brutoloon, terwijl ik niet ziek ben. En nu?
Heb ik nooit last van. Misschien niet voor elke scheet naar de huisarts gaan ? Of een andere huisarts zoeken ?quote:Op zondag 29 april 2012 14:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Andere huisarts dan maar?
Huisartsen kunnen we eigenlijk ook wel afschaffen. Die kunnen ook helemaal niks meer.
Doe maar een weekje rustigAls het dan niet over is zien we je wel terug.
Kun je weer een dag vrij vragen om daar 3 uur in de wachtkamer te zitten
Kijk, jij snapt het !quote:Op zondag 29 april 2012 14:17 schreef lipje het volgende:
[..]
artsen schrijven voor. Verzekering vergoeden alleen maar (meestal alleen de goedkopere). Exacte kopie krijg je niet, alleen de werkzame stoffen. Vaak verschillen de hulpstoffen die dus voor nare bijwerkingen zorgen.
De afdracht van het bruto loon valt m.i. niet onder "verzekering", maar onder "zorgbelasting". Geen problemen mee verder, maar dat je het ff weet.quote:Op zondag 29 april 2012 17:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
Blijven betalen. Zo werkt een verzekering. Als je alleen de zieken premie laat betalen dan kan geen enkele zieke de premie meer betalen en krijgen ze alsnog geen zorg. Vervolgens kunnen we alle ziekenhuizen opdoeken en alle artsen een andere baan laten zoeken. Een geweldige besparing, maar ik denk niet dat het een goede oplossing is.
2CV, misschien is het tijd om te stoppen met klagen. Daarmee verander je de wereld niet.quote:
begin je met je account in de wilgen te hangen?quote:
doe het trollenhok eens dicht .quote:Op zondag 29 april 2012 19:43 schreef Paladijn het volgende:
Ik vraag me nog steeds af of 2cv aandachtstekort heeft of echt wereldvreemd is
rood kruisje?quote:
opvallend dat ze niet met de unimog of tractor gaan, dat is hier wel de traditiequote:Op zondag 29 april 2012 15:48 schreef Paladijn het volgende:
Brabo's
http://www.dumpert.nl/med(...)gala_in_brabant.html
zo doen we dat hier op het groningse platteland ook, gewoon boodschappen doen met de unimogquote:Op zondag 29 april 2012 22:28 schreef densmee het volgende:
[..]
opvallend dat ze niet met de unimog of tractor gaan, dat is hier wel de traditie
nieuwe harde schijf erin en gaanquote:Op zondag 29 april 2012 23:01 schreef Dingest het volgende:
Laptop is nu compleet doodHD en/of andere delen hebben het begeven; werd steeds lastiger om dingen te openen, schijf tikte en er waren steeds meer cache-problemen. Gebruik nu de 2 of 3 jaar oude mini-laptop van mijn ouders, er zit geen fijn toetsenbord op zo'n 10,2" apparaat
quote:
vandaag !quote:
Scherm was ook al compleet kapot, had niet zoveel nut om alleen een nieuwe schijf te kopen (als dat het probleem is)quote:
Vandaag maar wat rustiger aan doen vergeleken met gisterenquote:
een nieuw plekplaotje ja.quote:Op maandag 30 april 2012 17:36 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ohjee, morgen weer nieuwe tattoo laten zetten
al zeker 3 jaar geen nieuwe meer gehad dus ben best wel nerveus
Gatverdammequote:Op maandag 30 april 2012 16:05 schreef Dingest het volgende:
Woensdag wordt het al weer een stuk minder en dan blijft het weer vrij matig
Ik wil er ook wel weer wat bij, maar dat klotegeld hequote:Op maandag 30 april 2012 17:36 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ohjee, morgen weer nieuwe tattoo laten zetten
al zeker 3 jaar geen nieuwe meer gehad dus ben best wel nerveus
deze krijg ik van een maat van me die priktquote:Op maandag 30 april 2012 18:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel weer wat bij, maar dat klotegeld he![]()
Wat ga je laten zetten en waar?
Ah, je bent proefkonijnquote:Op maandag 30 april 2012 18:29 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
deze krijg ik van een maat van me die prikt
weet nog niet precies wat, wil iets van m'n onderarm naar m'n hand laten lopen denk ik.
maar heb op m'n recherhand al eentje en ben bang dat het beetje druk word dan
mwah we gaan way back en heb altijd vol verbazing naar zijn tekeningen gekekenquote:Op maandag 30 april 2012 18:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah, je bent proefkonijn![]()
Mijn rechterarm is aan de beurt, en anders heb ik nog wel een paar andere plannetjes![]()
Ik heb ook nog wat dingetjes om bij te werken, en eigenlijk moet die op mijn schouderblad opnieuw gezet worden, die is door die prutsdochter van Tattoo Bob vernaggeld
Volgens mij mankeert er verder nog genoeg aanquote:
citrodebielquote:Op maandag 30 april 2012 18:00 schreef 2cv het volgende:
[..]
GatverdammeA.s. weekend is het evenement der evenementen en dan is lekker weer wel fijn.
Een grotere fout kun je bij vrouwen natuurlijk niet maken, Naar een Citroën meetingquote:Op maandag 30 april 2012 18:37 schreef 2cv het volgende:
Vrouwen ... ! Heb je leuk mailcontact, houdt het plotseling op. Vraag je of ze ergens mee naartoe gaat is het antwoord 'ik weet niet wat dat is en ik heb niets met auto's' (dus ze weet wel wat het is). Vraag je om af te spreken, wil ze dat niet. Ik ga maar niet vragen waarom ...
Sja, ik heb wel meer vrouwvolk meegenomen naar Citroënmeetings hoor.quote:Op maandag 30 april 2012 19:07 schreef densmee het volgende:
[..]
citrodebiel
[..]
Een grotere fout kun je bij vrouwen natuurlijk niet maken, Naar een Citroën meeting
En je bent nu (blijkbaar?) vrijgezel...quote:Op maandag 30 april 2012 19:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
Sja, ik heb wel meer vrouwvolk meegenomen naar Citroënmeetings hoor.
En die kans was ná dat evenement uiteraard geslonken tot -7.quote:
site? pic's?quote:Op maandag 30 april 2012 18:37 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
mwah we gaan way back en heb altijd vol verbazing naar zijn tekeningen gekeken
en z'n tattoo-portfolio ziet er ook goed uit
ik hou van zichtbare plekken maar het moet niet te tokkie worden natuurlijk
op m'n schouderblad lijkt me fucking pijnlijkheb er eentje op m'n knie(schijf) en dat was echt een ware hel
maar wil m'n rechterarm nu wel vol krijgen
heb al een redelijk grote erop en ik hou van mooie kleuren dus over een paar jaar is dat wel gruwelijk
Ze mailde al niet meer voor ik haar uitnodigdequote:Op maandag 30 april 2012 20:49 schreef Barcaconia het volgende:
Je wilde een vrouw meenemen naar een citroen meeting als eerste date, maar je snapt niet waarom ze het contact verbreekt?
Is dit een grap?
ook goedemorgenquote:
Ik ben niet op de rommelmarkt geweest, wel in de stadquote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:50 schreef Barcaconia het volgende:
Dit jaar weer niet op de rommelmarkt geweest. En ik had het me nog wel voorgenomen.
Wat heeft iedereen gescoord?
rondje kempenland met een uitstap naar den bels, lommel mol turnhout en dergelijkequote:
ze hadden niet verteld dat ie stuk was. Gelukkig bleek het dus gewoon de voedingsadapter te zijnquote:
quote:
waarom associeer ik gelijk Alexxxxx aan dit soort bewoordingen?quote:dat soort hippies
de powerrangers met hun R1 en andere rechtdoor rij brommersquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:32 schreef Sounddragon het volgende:
Nog een maandje of anderhalf, dan vindt iedereen het weer geweldig motorrij weer als je je de tering zweet in je pak
Was vandaag al zweetweerquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:32 schreef Sounddragon het volgende:
Nog een maandje of anderhalf, dan vindt iedereen het weer geweldig motorrij weer als je je de tering zweet in je pak
schitterende stukjes, cabine van vrachtwagen op 6:20quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:02 schreef Paladijn het volgende:
Over powerrangers gesproken, er zitten weer een paar juweeltjes tussen
http://www.twisternederla(...)lation-april-2012-2/
Lachen gieren brullen!!quote:
*badoem tsssquote:
quote:Bedankt voor uw email. U kan schadevrije jaren voor één verzekering tegelijk gebruiken. Wij kunnen dan ook geen gebruik maken van de schadevrije jaren van uw motor.
Ook op basis van de Duitse verklaring kunnen wij ook geen schadevrije jaren toekennen. De reden is dat schadevrije jaren en dus ook uw verklaring slechts 1 jaar geldig is.
U kan de verzekering op basis van 0 schadevrije jaren voortzetten
Dat je "schadevrije jaren" maar één jaar kunt meenemen zou ook wel eens voor andere verzekeraars kunnen gelden. Ik heb het wel eerder gehoord tenminste.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:04 schreef Anne het volgende:
Google zegt genoeg: Ik ga wel naar een ander die het wel op basis van de gegevens die ik heb aangeleverd over wil nemen.
Klopt, maar ik lees via Google dat er ook verzekeringen zijn die een uitzondering maken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat je "schadevrije jaren" maar één jaar kunt meenemen zou ook wel eens voor andere verzekeraars kunnen gelden. Ik heb het wel eerder gehoord tenminste.
Da's te hopen. Zou goedkoper moeten kunnen dan die andere mafketels met 0 jaren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Klopt, maar ik lees via Google dat er ook verzekeringen zijn die een uitzondering maken.
Goed plan, zou ik ook doenquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:04 schreef Anne het volgende:
Ik heb maar een mail terug gestuurd dat ik mijn verzekering dan graag wil opzeggen.
Google zegt genoeg: Ik ga wel naar een ander die het wel op basis van de gegevens die ik heb aangeleverd over wil nemen.
Dan kan je leasemaatschappij toch iets afgeven?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:17 schreef Freezer het volgende:
Ik was de mijne ook kwijt toen ik een een jaartje heb geleased... waren er meer dan 4....
Mits dat aansluit (binnen een jaar) wel ja.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goed plan, zou ik ook doenStomme kutregeltjes
![]()
Volgens mij heb ik op al mijn verzekeringen altijd dezelfde no-claim, imho maakt het niks uit waarmee je schadevrij rijdt.. schadevrij is schadevrij. Volgens mij kun je zelfs schadevrije jaren vanaf je brommerrijbewijs meenemen naar je eerste auto
leeftijd en kopie rijbewijs denk ik.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:14 schreef .Neovo. het volgende:
Hoe weten ze dan hoeveel ervaring iemand heeft dan? Gaan ze bepaalde dingen na dan?
Nee, ik wist het niet.. ook nog nooit gezeur mee gehad trouwens.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Mits dat aansluit (binnen een jaar) wel ja.
Is toch wel algemeen bekend dat dit maar een jaar geldig is
Dan telt de motorverzekering niet mee ofzo? Dat is wel interessant om te wetenquote:
Hier stopte ik met lezenquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:11 schreef Paladijn het volgende:
.. postNL ..
.......................... in a'dam.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:19 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dan telt de motorverzekering niet mee ofzo? Dat is wel interessant om te weten
quote:Bedankt voor uw email. U kan schadevrije jaren voor één verzekering tegelijk gebruiken. Wij kunnen dan ook geen gebruik maken van de schadevrije jaren van uw motor.
Ook op basis van de Duitse verklaring kunnen wij ook geen schadevrije jaren toekennen. De reden is dat schadevrije jaren en dus ook uw verklaring slechts 1 jaar geldig is.
U kan de verzekering op basis van 0 schadevrije jaren voortzetten
Je kunt beter een kooitje postduiven kopen, die zijn betrouwbaarder dan PostNL.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:11 schreef Paladijn het volgende:
is postNL momenteel een puinhoop trouwens?
Mijn amazon bestelling is vrijdag op de post gedaan in a'dam, maar staat nog steeds doodleuk op "Zending wordt voorbereid."
Normaliter wordt binnen een dag bezorgd...
mooi kut, beschermfolie van touchpad afquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:59 schreef Paladijn het volgende:
Ik heb eigenlijk doorgaans geen problemen met postNL, maar misschien komt dat omdat er drie postbodes in de straat wonen
Er is ook een foto van Dingest zijn laptop opgedoken trouwens:
[ afbeelding ]
Heh, van mijn laptop is lang niet zoveel meer nog over en herkenbaar als laptopquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:59 schreef Paladijn het volgende:
Ik heb eigenlijk doorgaans geen problemen met postNL, maar misschien komt dat omdat er drie postbodes in de straat wonen
Er is ook een foto van Dingest zijn laptop opgedoken trouwens:
[ afbeelding ]
ja, dat post selectquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:42 schreef Dingest het volgende:
Ik neem aan dat postNL een voordelig contractje heeft en zo ook reclame maakt voor zo'n verhuurbedrijfJaren terug heb ik het een paar maanden in Breda gedaan via een subcontractor, die leasde ze ook gewoon via M-B met een plaat van 'wij rijden in opdracht van TNT Pakketservice' erop. Je hebt ook nog Post Select, die mensen rijden met hun eigen auto en plakken er een magneetplaatje op.
[..]
Heh, van mijn laptop is lang niet zoveel meer nog over en herkenbaar als laptop
Gezellig, goede baklava daar?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Klein Turkije.
Zo wordt Cuijk-Noord genoemd.
vliegen krijgen we genoeg, als het maar hard genoeg stinkt. En daar zijn ze wel goed inquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
Gezellig, goede baklava daar?
Scheelt vliegen met Corendon.
"Ze"...?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:52 schreef densmee het volgende:
[..]
vliegen krijgen we genoeg, als het maar hard genoeg stinkt. En daar zijn ze wel goed in
Mijn kenteken is BQY, brand los!quote:
quote:
Well, the car should only understand English anyway, so good option!quote:
Jetsers Doen Fedde Deugd.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:22 schreef 2cv het volgende:
JD-FD-77
JoDokus-FageDiesel-77pk ?
Jankende Dommerik-Falende Dondersteen-77 dagen mod geweest ?
Nouja, misschien ga ik het eindelijk eens onthouden.
quote:
Ze gaan er alleen geen kut op verdienen, gezien ze arbeidsloon niet eens meetellenquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:04 schreef Barcaconia het volgende:
Geinig, die wheeler dealers met hun Morgan.
Schijtbak, maar leuk om dat werk allemaal te zien.
Da's natuurlijk het hele idee, dat een goeduitgeruste hobbyist dit ook voor die prijs zou kunnen. Hoewel die Mike wel echt óveral handige contacten heeft zitten...quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze gaan er alleen geen kut op verdienen, gezien ze arbeidsloon niet eens meetellen.
Uiteraard. Sowieso moeten zie die dikkop vlug uit de show wegschrijven als ze ooit geld willen verdienen. Maar ik vind het wel geinig om te zien hoe ze dat doen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze gaan er alleen geen kut op verdienen, gezien ze arbeidsloon niet eens meetellen.
Amen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:08 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Uiteraard. Sowieso moeten zie die dikkop vlug uit de show wegschrijven als ze ooit geld willen verdienen. Maar ik vind het wel geinig om te zien hoe ze dat doen.
Denk het niet, volgens mij lult hij genoeg ponden van de prijzen af om het rendabel te houden en hij is degene die de handelskennis- en connecties heeft. In combinatie met Edd's kennis en contacten kost het hen juist zo weinig. Edd is wel een stuk sympathieker jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:08 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Uiteraard. Sowieso moeten zie die dikkop vlug uit de show wegschrijven als ze ooit geld willen verdienen. Maar ik vind het wel geinig om te zien hoe ze dat doen.
Ik denk dat dit vooral te maken heeft met het creëren van dynamiek tussen Brewer en China, zodat China op zijn gebieden beter overkomt en Brewer op die van hem. Dat onderwaarderen en dingen afdoen is simpel wanneer hij de auto aflevert is echt puur een act, hij weet wel beter.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:25 schreef Barcaconia het volgende:
Als hij echt zo pienter enzo is dan is het heel jammer dat ze hem als een ontzettende debiel neerzetten, want zo ziet hij er uit op TV.
Niet kunnen handelen, niets van auto's weten en het werk van Edd helemaal niet kunnen waarderen.
Zoals ik al zeg, van bepaalde dingen kun je gewoon zien dat het off-camera afgesproken is maar ze zetten hem wel heel dom neer in dat programma. Ik heb er hier op Fok nog eens een paint over gezien, eens kijken of ik die nog vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |