quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Echt, wat een slimme figuren lopen er toch rondquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:29 schreef .Neovo. het volgende:
Whaha, vandaag krijgt iemand een lintje. Nou moet iedereen om 10:00 in een zaal zijn, maar niet eerder, omdat diegene die het lintje krijgt van niks weet. Nou heeft de persoon die het feestje organiseerd een mail naar iedereen gestuurd die in de afdelingsgroep zit (mailgroep). Zij zit dus ook in die groep... Je raad het al, die heeft het mailtje ook gekregen
Ik moest wel even lachen toen ik dat mailtje kreeg. Gelukkig bleek achteraf dat zal al in de zaal aanwezig was en het mailtje dus nooit heeft gelezen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:05 schreef L0we het volgende:
[..]
Echt, wat een slimme figuren lopen er toch rond
Je hebt geen supermarkt of boekhandel met een TNT erin?quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:06 schreef GrunnigsTrots het volgende:
godver, sinds tnt al die postkantoren heeft gesloten moet ik helemaal naar de stad om kenteken over te zetten
dat is onder de rivieren vanzelfsprekend, maar in de derde wereldlanden Vriesland en Groningen nietquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Je hebt geen supermarkt of boekhandel met een TNT erin?
ja, maar tnt is dus al die dingen aan het sluitenquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Je hebt geen supermarkt of boekhandel met een TNT erin?
die op de bedrijfswagen RAIquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:47 schreef Barcaconia het volgende:
De afgeplakte nieuwe FH die een week of 4 terug bij mijn werk stond te lossen terwijl ik geen camera bijzet is eindelijk op BB ook gespot, ik wachtte er al op. Geinig om te zien, zeker omdat de chauffeur niks mocht zeggen wat er nu eigenlijk onder zat dus wij maar onder het chassis moesten kruipen om het te zien
Leef je nog ? Als er iets op begint te zwellen kan je het beste meteen naar een arts gaan. Als er iets aan de buitenkant opzwelt, kan dat ook aan de binnenkant (keel bijvoorbeeld) gebeuren.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:28 schreef Anne het volgende:
Hmm. Volgens mij heb iets gegeten waar ik allergisch voor ben ofzo. Mijn tong en lippen zijn dik aan het worden.
Wat voor?quote:
Dan adviseer ik Anne toch zeker wel naar de dokter te gaanquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:45 schreef 2cv het volgende:
[..]
Leef je nog ? Als er iets op begint te zwellen kan je het beste meteen naar een arts gaan. Als er iets aan de buitenkant opzwelt, kan dat ook aan de binnenkant (keel bijvoorbeeld) gebeuren.
Enige uitzondering is wanneer er een penis opzwelt, maar dat is voor jou niet van toepassing uiteraard.
Naar die vraag zit hij al de hele dag te vissenquote:
kun je morgen al beginnen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Naar die vraag zit hij al de hele dag te vissen
vissen met een roterende verrekijkerquote:
ook op tafel jijquote:
Dit is omdat het al zo geweldig gaat in de transportwereld?quote:Het eurovignet wordt duurder, waarmee het vrachtvervoer de over weg zwaarder wordt belast.
Een optie om heel dat wachtgeldsysteem gewoon mee te stoppen? Als je geen werk hebt gewoon een baan zoeken zoals elke andere Nederlander?quote:De periode waarin politici wachtgeld krijgen, wordt net zo lang als de periode waarin ze WW krijgen. Dat is een stuk korter dan in de huidige wachtgeldregeling.
Juist, Allemaal even inkopen doen in 2012 en 2013 gaan er heul veul bedrijven naar de tering.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hallo allemaal.
Ik vind die nieuwe bezuinigsdingen zo'n belachelijk plan. Hogere BTW en hogere belastingen gaan ons echt niet verder helpen, integendeel zelfs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |