Psttt in mijn reactie zei ik al: strengere selectie aan de poort. Dat hoeft niet bijster veel te kosten hoor.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niveau verhogen, weet je hoeveel geld dat kost? Ze spenderen al jarenlang miljoenen om de kwaliteit te verhogen, maar het wil niet lukken.
Of mischien een BSA invoeren op de middelbare school? Dan heb je wel een goed punt.
Dat is logisch als jij ongelijk hebt.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wel. Maar ik geloof dat we daar nu niet uitkomen.
Nee, als jij ongelijk hebt.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:50 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat is logisch als jij ongelijk hebt.
Hij had vanmiddag een paar uurtjes kunnen slapen.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Een man die bijna omvalt van de slaap pakken, heel goed punt ja
Hier geen Ferry te zien, ik kijk via politiek24.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:51 schreef jcdragon het volgende:
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/
De armen beweren anders altijd vreselijk gelukkig te zijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In ieder geval niet ongelukkig vanwege geldgebrek.
Psssstttt, zit je nu naar mij te slissen omdat ik zo'n aantrekkelijke blonde meid ben?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:50 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Psttt in mijn reactie zei ik al: strengere selectie aan de poort. Dat hoeft niet bijster veel te kosten hoor.
Dat mogen ze ook zijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De armen beweren anders altijd vreselijk gelukkig te zijn.
Er zijn dit jaar al een paar goede stappen gezet door een voldoende gemiddelde op het eindexamen te eisen, door wiskunde op de havo verplicht te stellen (is dat er al door?) en door af te spreken dat mensen maar één voldoende voor Engels, Nederlands of wiskunde mogen halen.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niveau verhogen, weet je hoeveel geld dat kost? Ze spenderen al jarenlang miljoenen om de kwaliteit te verhogen, maar het wil niet lukken.
Of mischien een BSA invoeren op de middelbare school? Dan heb je wel een goed punt.
Heb jij je kwartje al terug?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:51 schreef Ame_thyst het volgende:
Maar die verhoging, gaan ze die terug draaien als volgens de rating bureaus het in NL weer economisch goed gaat?
probeer die van tweedekamer.nl eens.quote:
dat was de jagerquote:Op donderdag 26 april 2012 22:53 schreef MrBaas het volgende:
HAHA Ik hoorde iemand Groene Thee bestellen !!
niet gehoord, heb net overgeschakeldquote:Op donderdag 26 april 2012 22:53 schreef dakpan90 het volgende:
microfoon bij rutte en jager stond nog open
Maar dat is natuurlijk niet genoeg, het streven moet zijn om minimaal 50% van de mensen zonder diploma van school te laten vertrekken.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:52 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Er zijn dit jaar al een paar goede stappen gezet door een voldoende gemiddelde te eisen, door wiskunde op de havo verplicht te stellen (is dat er al door?) en door af te spreken dat mensen maar één voldoende voor Engels, Nederlands of wiskunde mogen halen.
Dat was Mengele.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Mingele, Mingele, zat die niet in Zuid Amerika?
http://www.tweedekamer.nl(...)naire_zaal/index.jspquote:Op donderdag 26 april 2012 22:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
probeer die van tweedekamer.nl eens.
Maar aangezien iedereen in dit land 'recht heeft op een diploma en scholen financieel worden afgerekend op hun slagingspercentage, is de kans groter dat het niveau van de stof daalt dan dat dat van de leerlingen stijgt.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:52 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Er zijn dit jaar al een paar goede stappen gezet door een voldoende gemiddelde te eisen, door wiskunde op de havo verplicht te stellen (is dat er al door?) en door af te spreken dat mensen maar één voldoende voor Engels, Nederlands of wiskunde mogen halen.
Nou precies, en zo is het.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mooi, ik heb gelijk want ik ben de man, daar ging het om.
Nee, die mogen mooi van het vwo naar de havo of van de havo naar het vmbo.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar dat is natuurlijk niet genoeg, het streven moet zijn om minimaal 50% van de mensen zonder diploma van school te laten vertrekken.
Die kunnen dan mooi in de kassen gaan werken.
Werkt weer. Dank je.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
probeer die van tweedekamer.nl eens.
Nee hoor. De eindexamens blijven hetzelfde en de uitslagen van schoolexamens mogen maar heel beperkt afwijken van de cijfers van het centraal examen.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar aangezien iedereen in dit land 'recht heeft op een diploma en scholen financieel worden afgerekend op hun slagingspercentage, is de kans groter dat het niveau van de stof daalt dan dat dat van de leerlingen stijgt.
Nee, doe ik alleen naar slanke roodharige dames, sorry.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Psssstttt, zit je nu naar mij te slissen omdat ik zo'n aantrekkelijke blonde meid ben?
Tuurlijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:55 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nee hoor. De eindexamens blijven hetzelfde en de uitslagen van schoolexamens mogen maar heel beperkt afwijken van de cijfers van het centraal examen.
Sexy hoor.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:55 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Nee, doe ik alleen naar slanke roodharige dames, sorry.
Idd, in mijn optiek moeten we asp van dat perverse systeem af.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar aangezien iedereen in dit land 'recht heeft op een diploma en scholen financieel worden afgerekend op hun slagingspercentage, is de kans groter dat het niveau van de stof daalt dan dat dat van de leerlingen stijgt.
Uiteraard.quote:
Dat was toch echt zijn eigen schuld.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:57 schreef Felagund het volgende:
Samson is nog steeds een beetje zuur dat hij niet mee mocht praten.
Onder druk van GroenLinks is het overhandigd.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:58 schreef MrBaas het volgende:
Heeft die Kees nou zijn groene thee al gekregen?
Ja.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:59 schreef Etsu het volgende:
Roemer aan het woord, klopt dat?
Kijk nu bij tweedekamer.nl.
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Onder druk van GroenLinks is het overhandigd.
Tweede termijn. Eerst mag de kamer ouwehoeren, dan het kabinet (rutte), dan moties indienen (nu), dan weer kabinet en dan stemmen.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar Roemer heeft z'n spreektijd toch gehad?
Beide, of geen van tweeën - ik weet het eerlijkgezegd niet. De CSE zijn al klaar tot pakweg 2015, dus daar zal niet zoveel meer aan veranderen.quote:
Ik snappum. Thanks.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tweede termijn. Eerst mag de kamer ouwehoeren, dan het kabinet (rutte), dan moties indienen (nu), dan weer kabinet en dan stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |