Tijd kopen hé.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:46 schreef Friek_ het volgende:
Wel prachtig dat 'ie lekker even zit door te bladeren tijdens het debat.
Politiek is theater, dus dat kan niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:46 schreef AldoTheApache het volgende:
waarom hebben ze uberhaupt een debat, ze kunnen toch gewoon zeggen: ja wij zijn voor, is meer dan 75 zetels, dus dit gaat soberso door.
jullie houden je bek maar?
Maar dan investeer je dus in mensen die toch afvallen, dat vind ik zonde van de investering.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Maak het niet duurder, verhoog het niveau. Dan valt driekwart vanzelf af.
Ik weet niet, heb een neef als fiscalist, woont in een aardig huis in Nieuwe Gein, maar zijn huwelijk loopt niet zo goed... dus ja, kan met iemand alle kanten uitvallen, ook al verdien je 6 ton.quote:
Misschien wel, maar dan op basis van capaciteiten en motivatie (strengere selectie aan de poort dus). Op basis van financiële draagkracht mensen uitsluiten is arbitrair en onrechtvaardig (ik ben verantwoordelijk voor mijn éigen leven, inzet en prestaties, maar niet voor die van mijn ouders).quote:Op donderdag 26 april 2012 22:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar hebben wij al die afgestudeerden uberhaupt wel nodig op de arbeidsmarkt?
Is het daarom niet van belang de toestroom (en daarmee de uitloop) van studenten te beperken, zodat vraag en aanbod weer in overeenstemming komen.
Ik ben totaal geen liefhebber van Samsom, maar hij heeft wel een punt.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:46 schreef marcodej het volgende:
Samsom gaat onze held slopen met een cijfertje. Hoe sneu.
Geluk kan je dan ook niet kopen, maar daar mag geen discussie over bestaan toch?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik weet niet, heb een neef als fiscalist, woont in een aardig huis in Nieuwe Gein, maar zijn huwelijk loopt niet zo goed... dus ja, kan met iemand alle kanten uitvallen, ook al verdien je 6 ton.
Dat valt wel mee. Verhoog het niveau op het middelbaar onderwijs en ben (blijf) streng op het hoger onderwijs door middel van een BSA.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar dan investeer je dus in mensen die toch afvallen, dat vind ik zonde van de investering.
Niet dus.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:45 schreef wekky het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo? Logisch toch?
Pfffff
Samsom heeft de afgelopen twee dagen uitgeslapen, de Jager heeft ze doorgetrokkenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:46 schreef marcodej het volgende:
Samsom gaat onze held slopen met een cijfertje. Hoe sneu.
't komt wel harder aan bij de armen.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:48 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Niet dus.
Rijken kopen relatief meer producten met het hoge btw tarief.
Je zei 'jij', dat ging over mij leek me. Statistisch gezien heb je gelijk lijkt me (ik heb de cijfers er niet op nageslagen, maar het lijkt mij vrij evident).quote:Op donderdag 26 april 2012 22:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Statistiek hè, gemiddeld zijn vrouwen duurder, dus daarom moeten ze meer betalen. Niet meteen alles op jezelf persoonlijk betrekken.
En als je man de huisman zou worden, dan ben je getrouwd met een homo.
Niveau verhogen, weet je hoeveel geld dat kost? Ze spenderen al jarenlang miljoenen om de kwaliteit te verhogen, maar het wil niet lukken.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Verhoog het niveau op het middelbaar onderwijs en ben (blijf) streng op het hoger onderwijs door middel van een BSA.
Als je maar gelukkig bentquote:Op donderdag 26 april 2012 22:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik weet niet, heb een neef als fiscalist, woont in een aardig huis in Nieuwe Gein, maar zijn huwelijk loopt niet zo goed... dus ja, kan met iemand alle kanten uitvallen, ook al verdien je 6 ton.
Nee. Helemaal niet. Het komt harder aan bij rijken.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
't komt wel harder aan bij de armen.
Een man die bijna omvalt van de slaap pakken, heel goed punt jaquote:Op donderdag 26 april 2012 22:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben totaal geen liefhebber van Samsom, maar hij heeft wel een punt.
Mooi, ik heb gelijk want ik ben de man, daar ging het om.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:48 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Je zei 'jij', dat ging over mij leek me. Statistisch gezien heb je gelijk lijkt me (ik heb de cijfers er niet op nageslagen, maar het lijkt mij vrij evident).
Wel. Maar ik geloof dat we daar nu niet uitkomen.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:49 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Nee. Helemaal niet. Het komt harder aan bij rijken.
Ik krijg het op mijn heupen?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
't komt wel harder aan bij de armen.
In ieder geval niet ongelukkig vanwege geldgebrek.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je geld hebt, dan ben je gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |