probeer die van tweedekamer.nl eens.quote:
dat was de jagerquote:Op donderdag 26 april 2012 22:53 schreef MrBaas het volgende:
HAHA Ik hoorde iemand Groene Thee bestellen !!
niet gehoord, heb net overgeschakeldquote:Op donderdag 26 april 2012 22:53 schreef dakpan90 het volgende:
microfoon bij rutte en jager stond nog open
Maar dat is natuurlijk niet genoeg, het streven moet zijn om minimaal 50% van de mensen zonder diploma van school te laten vertrekken.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:52 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Er zijn dit jaar al een paar goede stappen gezet door een voldoende gemiddelde te eisen, door wiskunde op de havo verplicht te stellen (is dat er al door?) en door af te spreken dat mensen maar één voldoende voor Engels, Nederlands of wiskunde mogen halen.
Dat was Mengele.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Mingele, Mingele, zat die niet in Zuid Amerika?
http://www.tweedekamer.nl(...)naire_zaal/index.jspquote:Op donderdag 26 april 2012 22:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
probeer die van tweedekamer.nl eens.
Maar aangezien iedereen in dit land 'recht heeft op een diploma en scholen financieel worden afgerekend op hun slagingspercentage, is de kans groter dat het niveau van de stof daalt dan dat dat van de leerlingen stijgt.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:52 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Er zijn dit jaar al een paar goede stappen gezet door een voldoende gemiddelde te eisen, door wiskunde op de havo verplicht te stellen (is dat er al door?) en door af te spreken dat mensen maar één voldoende voor Engels, Nederlands of wiskunde mogen halen.
Nou precies, en zo is het.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mooi, ik heb gelijk want ik ben de man, daar ging het om.
Nee, die mogen mooi van het vwo naar de havo of van de havo naar het vmbo.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar dat is natuurlijk niet genoeg, het streven moet zijn om minimaal 50% van de mensen zonder diploma van school te laten vertrekken.
Die kunnen dan mooi in de kassen gaan werken.
Werkt weer. Dank je.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
probeer die van tweedekamer.nl eens.
Nee hoor. De eindexamens blijven hetzelfde en de uitslagen van schoolexamens mogen maar heel beperkt afwijken van de cijfers van het centraal examen.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar aangezien iedereen in dit land 'recht heeft op een diploma en scholen financieel worden afgerekend op hun slagingspercentage, is de kans groter dat het niveau van de stof daalt dan dat dat van de leerlingen stijgt.
Nee, doe ik alleen naar slanke roodharige dames, sorry.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Psssstttt, zit je nu naar mij te slissen omdat ik zo'n aantrekkelijke blonde meid ben?
Tuurlijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:55 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nee hoor. De eindexamens blijven hetzelfde en de uitslagen van schoolexamens mogen maar heel beperkt afwijken van de cijfers van het centraal examen.
Sexy hoor.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:55 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Nee, doe ik alleen naar slanke roodharige dames, sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |