Idd, in mijn optiek moeten we asp van dat perverse systeem af.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar aangezien iedereen in dit land 'recht heeft op een diploma en scholen financieel worden afgerekend op hun slagingspercentage, is de kans groter dat het niveau van de stof daalt dan dat dat van de leerlingen stijgt.
Uiteraard.quote:
Dat was toch echt zijn eigen schuld.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:57 schreef Felagund het volgende:
Samson is nog steeds een beetje zuur dat hij niet mee mocht praten.
Onder druk van GroenLinks is het overhandigd.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:58 schreef MrBaas het volgende:
Heeft die Kees nou zijn groene thee al gekregen?
Ja.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:59 schreef Etsu het volgende:
Roemer aan het woord, klopt dat?
Kijk nu bij tweedekamer.nl.
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Onder druk van GroenLinks is het overhandigd.
Tweede termijn. Eerst mag de kamer ouwehoeren, dan het kabinet (rutte), dan moties indienen (nu), dan weer kabinet en dan stemmen.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar Roemer heeft z'n spreektijd toch gehad?
Beide, of geen van tweeën - ik weet het eerlijkgezegd niet. De CSE zijn al klaar tot pakweg 2015, dus daar zal niet zoveel meer aan veranderen.quote:
Ik snappum. Thanks.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tweede termijn. Eerst mag de kamer ouwehoeren, dan het kabinet (rutte), dan moties indienen (nu), dan weer kabinet en dan stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |