Ik denk dat het een behoorlijk capabele man is. Alleen heb ik niks met dat christelijke in de politiek. En hij is saaaaai.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:59 schreef Picchia het volgende:
Die lul van ChristenUnie is echt om te huilen. Dat mensen daarop stemmen.![]()
!
hij klopt.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:59 schreef Kwaliteit het volgende:
[ afbeelding ]
klopt deze?
gevoel van niet
En de lijsttrekkers spreken in plaats van de woordvoerders.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:00 schreef Asphias het volgende:
[..]
hij klopt.
interupties en de beantwoording daarvan tellen alleen niet mee voor die tijd.
Ja. Dit gaat mij het hardst raken van alle maatregelen. Woon redelijk ver van mijn werk.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:00 schreef Adolecens het volgende:
Wat hoor ik ze nu zeggen, belastingvrije kilometers helemaal afschaffen?!
Is inderdaad het plan (was het al bij het catshuisakkoord overigens)quote:Op donderdag 26 april 2012 22:00 schreef Adolecens het volgende:
Wat hoor ik ze nu zeggen, belastingvrije kilometers helemaal afschaffen?!
ik ben ook benieuwd of Pechtold naar de microfoon grijpt danquote:Op donderdag 26 april 2012 22:00 schreef RvLaak het volgende:
Ben benieuwd naar v/d Staaij eigenlijk... Die was net goed boos
Misschien gaat hij wel vloeken.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:00 schreef RvLaak het volgende:
Klopt. Anders kun je andermans tijd vol interrumperen.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:00 schreef Asphias het volgende:
[..]
hij klopt.
interupties en de beantwoording daarvan tellen alleen niet mee voor die tijd.
Ergens wel terecht. Ga maar dichter bij je werk wonen, of zelf dokken voor je benzine.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:01 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja. Dit gaat mij het hardst raken van alle maatregelen. Woon redelijk ver van mijn werk.
Dat word wel vervelend idd. Misschien toch maar eens werk dichterbij zoeken.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:01 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja. Dit gaat mij het hardst raken van alle maatregelen. Woon redelijk ver van mijn werk.
WTF?!quote:Op donderdag 26 april 2012 22:01 schreef MaLo het volgende:
[..]
Daar werd gesproken van 19 naar 14 cent, wat 500 miljoen zou opleveren.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is inderdaad het plan (was het al bij het catshuisakkoord overigens)
Als hij het durft om over transparantie te beginnen.......................................................quote:Op donderdag 26 april 2012 22:00 schreef RvLaak het volgende:
+10 zetelsquote:Op donderdag 26 april 2012 22:01 schreef Apache4U het volgende:
oh, er wordt nu al gequote uit de bijbel..
Spreektaal he, alles voor het volkquote:
Oeh, dat zou mooi zijnquote:Op donderdag 26 april 2012 22:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik ben ook benieuwd of Pechtold naar de microfoon grijpt dan
Met Slob weet je aan het eind van het debat de bijbel uit de kop. Een knappe prestatiequote:
Gewoon emigreren.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:02 schreef malleable het volgende:
[..]
Dat word wel vervelend idd. Misschien toch maar eens werk dichterbij zoeken.
Helemaal lijkt het wel op inderdaad.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
WTF?!
[..]
Daar werd gesproken van 19 naar 14 cent, wat 500 miljoen zou opleveren.
Nu helemaal dus?!!
Laat ie wat anders opsturen..quote:Op donderdag 26 april 2012 22:02 schreef Rivalo het volgende:
God heeft ons de begroting van uit de hemel gestuurd.
Niet de god van de sgpquote:Op donderdag 26 april 2012 22:02 schreef Rivalo het volgende:
God heeft ons de begroting van uit de hemel gestuurd.
Kloptquote:Op donderdag 26 april 2012 22:03 schreef Apache4U het volgende:
Dit betekent volgens mij dat je km vergoeding die je van je werkgever ontvangt belast gaat worden. Dus afhankelijk van je tarief weet je wat je er aan over houdt.
zo ver kijkt wilders nietquote:Op donderdag 26 april 2012 22:03 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wilders die klaagt dat de hardwerkende burger de dupe wordt van deze bezuinigingen, en tegelijkertijd een bezuiniging van 8mrd op de overheid voorstelt. Daar werken toch ook burgers?
Dat klopt wel, teken van een zwakke regering.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:03 schreef Weltschmerz het volgende:
Hebben nog meer mensen het idee dat we vandaag de hele dag al naar een ongekende machtsgreep van de kamer zitten te kijken? Ik kan me niet herinneren dat de regering zo het initiatief heeft moeten laten aan een paar fractieleiders.
krijgen we ook nog wat levensbeschouwingquote:Op donderdag 26 april 2012 22:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Met Slob weet je aan het eind van het debat de bijbel uit de kop. Een knappe prestatie
de god van de sgp is boos dat ie door pechtold buitengesloten isquote:
Ja, of de werkgever besluit minder uit te gaan keren, of te maximeren en uiteindelijk houd je er zelf niks van over en kan je (ng meer) gaan betalen om te moeten gaan werken.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:03 schreef Apache4U het volgende:
Dit betekent volgens mij dat je km vergoeding die je van je werkgever ontvangt belast gaat worden. Dus afhankelijk van je tarief weet je wat je er aan over houdt.
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:03 schreef Weltschmerz het volgende:
Hebben nog meer mensen het idee dat we vandaag de hele dag al naar een ongekende machtsgreep van de kamer zitten te kijken? Ik kan me niet herinneren dat de regering zo het initiatief heeft moeten laten aan een paar fractieleiders.
Ja maar meerderheid van de ambtenaren zijn Moslims tegenwoordig zegt de PVV dan. En dan tel je volgens Wilders niet mee als volwaardig mens.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:03 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wilders die klaagt dat de hardwerkende burger de dupe wordt van deze bezuinigingen, en tegelijkertijd een bezuiniging van 8mrd op de overheid voorstelt. Daar werken toch ook burgers?
Klopt, maar het is in dit geval niet anders. Het kabinet is demissionair en kan niet op een andere manier met iets komen.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:03 schreef Weltschmerz het volgende:
Klopt.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:04 schreef Coelho het volgende:
[..]
Zaak dus om met je baas te onderhandelen over een hogere KM vergoeding.
ze zijn denk ik om wille van de snelheid er niet bij betrokken.quote:
You're with us, or against us!quote:
Het scheelt mij bijna 100 euro in de maandquote:
Ja, zo zijn ze. Hier moeten we voor waken!quote:Op donderdag 26 april 2012 22:06 schreef Picchia het volgende:
Die SGP'er probeert zich naar binnen te praten.
'Geloof' mij nou maar tegen 12 September zal er onder de tafel wel weer worden voetje gevreeën met de andere partijen. Want zo gaat dat in NL.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:06 schreef Adolecens het volgende:
SGP baalt dat ze nu buiten zet gezet zijn en weer zijn afgegleden naar een niet-ter-zaken-toe-doende partij. Ze zijn hun machtspositie kwijt.
Mij niks, ik had al geen km-vergoeding en woon vlak bij m'n werkquote:Op donderdag 26 april 2012 22:06 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het scheelt mij bijna 100 euro in de maand
Hij klinkt nog steeds pissigquote:Op donderdag 26 april 2012 22:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ze zijn denk ik om wille van de snelheid er niet bij betrokken.
Bovendien zouden ze toch wel instemmen
Staatsrechtelijk ook nog zelfs, ik ben er erg blij mee. Maar het is ook wel een enorme oorvijg voor de premier.quote:
Hen werd de toegang tot de zandbak met harde hand ontzegd. En terecht.quote:
Ik moet elke dag 160km rijden en kreeg al een maximale netto vergoeding van 125,-quote:Op donderdag 26 april 2012 22:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Mij niks, ik had al geen km-vergoeding en woon vlak bij m'n werk
Ik denk dat Van der Staaij wel aangesproken zal worden op zijn harde woorden, want dat mag niet van God he.quote:
Teken van een regering zonder meerderheid.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat klopt wel, teken van een zwakke regering.
Boeie, zolang ze in Griekenland en Afrika maar geld krijgen. Kan hun, hun eigen volk nu verrekken.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik moet elke dag 160km rijden en kreeg al een maximale netto vergoeding van 125,-
Dat zal nu dus helemaal verdwijnen..
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:06 schreef MaLo het volgende:
Oh rookpauze nu, hoef de SGP niet te horen.
Die twee sluiten elkaar niet uitquote:Op donderdag 26 april 2012 22:08 schreef freako het volgende:
[..]
Teken van een regering zonder meerderheid.
Ik rijd dagelijks +/- 300 km en heb helemaal geen vergoeding. Dus het kan altijd ergerquote:Op donderdag 26 april 2012 22:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik moet elke dag 160km rijden en kreeg al een maximale netto vergoeding van 125,-
Dat zal nu dus helemaal verdwijnen..
De gemiddelde dominee in de SGP-hoek gaat harder tekeer.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik denk dat Van der Staaij wel aangesproken zal worden op zijn harde woorden, want dat mag niet van God he.
En de natuur blijft belangrijker, ook in tijden van crisisquote:Op donderdag 26 april 2012 22:08 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Boeie, zolang ze in Griekenland en Afrika maar geld krijgen. Kan hun, hun eigen volk nu verrekken.
Ja, want in Afrika kennen ze ook een kilometervergoeding.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:08 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Boeie, zolang ze in Griekenland en Afrika maar geld krijgen. Kan hun, hun eigen volk nu verrekken.
bizarquote:Op donderdag 26 april 2012 22:09 schreef Bierie het volgende:
[..]
Ik rijd dagelijks +/- 300 km en heb helemaal geen vergoeding. Dus het kan altijd erger
Ik vraag me serieus af of Wilders uit zijn bank komt als iemand nu een stukje koran voordraagt.quote:
Die wordt boos over de afschaffing van de dierenpolitie, let maar opquote:
Dan ben ik failliet als ik dat moest doenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:09 schreef Bierie het volgende:
[..]
Ik rijd dagelijks +/- 300 km en heb helemaal geen vergoeding. Dus het kan altijd erger
Partij van de Dierenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:11 schreef Quyxz_ het volgende:
Even gemist... wie is dit mens met haar wijsheden?
Als je elke dag zoveel moet rijden, is je inkomen er ook naarquote:Op donderdag 26 april 2012 22:10 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Dan ben ik failliet als ik dat moest doen
Mjah en in mijn geval loont het. Dus daar zit het verschil. Ik zou het anders ook niet voor mijn lol doen hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 22:10 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Dan ben ik failliet als ik dat moest doen
Ik werk ook veel liever bij de deur hoor. Alleen in deze tijd heb je het niet voor het kiezenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als je elke dag zoveel moet rijden, is je inkomen er ook naar
dat zou toch wel een briliante comedie opleveren.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:10 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of Wilders uit zijn bank komt als iemand nu een stukje koran voordraagt.
Na dat je de ggggristelijke uitvaart van het insect hebt verzorgt en bijgewoondquote:Op donderdag 26 april 2012 22:12 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Sla een mug dood in de slaapkamer en je kunt vertrekken hoor.
Die moet onder het katheder zitten met d'r mond openquote:Op donderdag 26 april 2012 22:13 schreef Cheiron het volgende:
[..]
maar ze had wel dr mond mogen houden.
Ik verbaas mij erover hoe weinig het buitenland ons nog interesseert de laatste tien jaarquote:Op donderdag 26 april 2012 22:10 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ja, want in Afrika kennen ze ook een kilometervergoeding.
Man, een groot deel van Afrika heeft verdomme niet eens drinkwater, en jij durft zo een toon op te zetten.
Ja, het komische niveau is al behoorlijk hoog, maar een stukje koran zou een passende uitsmijter zijn. Bijvoorbeeld Samsom die een hoofdoek omknoopt en met een dik Turks accent... naja, laat maar...quote:Op donderdag 26 april 2012 22:12 schreef Asphias het volgende:
[..]
dat zou toch wel een briliante comedie opleveren.
Hij staat nog wat moppen te tappen. Het is ook altijd hetzelfde met die SGP-ers.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:14 schreef Rivalo het volgende:
Wat staat die van de SGP te praten met die Slob van CU dan?
Die heeft gebigdquote:Op donderdag 26 april 2012 22:14 schreef Apache4U het volgende:
Waar is Thieme eigenlijk gebleven? Sorry, ik volg de pvdd niet zo..
Helaas, ik kon vandaag niet...quote:Op donderdag 26 april 2012 22:14 schreef Kwaliteit het volgende:
Nog FOK!ers in het publiek? zoja, zwaaien!
Niet mijn sterkste punt neequote:
Die is bezig met milieuvervuiling.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:14 schreef Apache4U het volgende:
Waar is Thieme eigenlijk gebleven? Sorry, ik volg de pvdd niet zo..
De luierpolitie moet ff langskomen bij haarquote:Op donderdag 26 april 2012 22:15 schreef Picchia het volgende:
[..]
Die is bezig met milieuvervuiling.
Ik draag mijn steentje bij aan de crisis, breng veel accijnzen naar de schatkistquote:Op donderdag 26 april 2012 22:15 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Snel, voordat de accijns omhoog gaat!
quote:
Zo klinkt hij ookquote:Op donderdag 26 april 2012 22:16 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Hero die in nuances mag denken en spreken. Wat een opluchting moet dat voor hem zijn
Bewijs maarquote:Op donderdag 26 april 2012 22:18 schreef Green1 het volgende:
Hij heb gewoon een pakje printpapier in die envelop zitten
ff snel gekocht voor 2,99 bij de Hemaquote:Op donderdag 26 april 2012 22:18 schreef Green1 het volgende:
Hij heb gewoon een pakje printpapier in die envelop zitten
Wat mij opvalt is zijn accent. Het lijkt wel of hij 'platter' is gaan praten sinds hij weg is bij de PVV. Misschien brengt hij veel tijd door in het oosten van het land...quote:Op donderdag 26 april 2012 22:16 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik draag mijn steentje bij aan de crisis, breng veel accijnzen naar de schatkist
Ben benieuwd naar Hero!
Die Hero is doodquote:Op donderdag 26 april 2012 22:18 schreef speknek het volgende:
Er was een donder een bliksem, een slag toen ik je zag
Ik ben veranderd in een ander, sinds die ene lach
Ik geef me over je hebt me, verzetten heeft geen zin
Ik ben veranderd een ander, en dit is pas het begin
En dat is het enge van Hero... Zinnige ideeën met (mogelijk) het xenofobische van Greetquote:Op donderdag 26 april 2012 22:18 schreef Apache4U het volgende:
Tja, ik vind dus dat Hero hier wel een punt heeft. Provincie-flauwekul kost een berg.
die kilometervergoeding is hij straks kwijtquote:Op donderdag 26 april 2012 22:19 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Hero die even op een neer rijdt om post op te halen. Weet je wat dát godverdomme kost (aan milieuvervuiling, benzine etc.)?
Hij komt uit Twente he?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:19 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is zijn accent. Het lijkt wel of hij 'platter' is gaan praten sinds hij weg is bij de PVV. Misschien brengt hij veel tijd door in het oosten van het land...
Hero is juist een stuk gematigder t.o.v. Greet als het gaat om de allochtone medemens.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En dat is het enge van Hero... Zinnige ideeën met (mogelijk) het xenofobische van Greet
Inderdaad, ook de gemeente ambtenaren op de nullijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:19 schreef super_tekkel het volgende:
Hero de burgerking heeft een punt
Misschien zat Geert hem achter de veren: "Pgaat eens nogmaal jonge!"quote:Op donderdag 26 april 2012 22:19 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hij komt uit Twente he?
Vond het geen indrukwekkend betoog.
Nu nogquote:Op donderdag 26 april 2012 22:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hero is juist een stuk gematigder t.o.v. Greet als het gaat om de allochtone medemens.
Nee. Waarom moet ik op de nullijn. Helemaal gek geworden.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Inderdaad, ook de gemeente ambtenaren op de nullijn.
Omdat je toch alleen maar uit een raam kijktquote:Op donderdag 26 april 2012 22:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee. Waarom moet ik op de nullijn.
Alleen jij niet dan.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee. Waarom moet ik op de nullijn. Helemaal gek geworden.
Jullie cao is toch net rond?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee. Waarom moet ik op de nullijn. Helemaal gek geworden.
Was dat maar waar. De afgelopen 10 jaar is er continu bezuinigd op het ambtenaren-apparaat. Vanwege de doorgeslagen regelgeving is de werkdruk akelig hoog. Het fenomeen raamambtenaar is nog iets van 1997. Anno nu is het echt anders.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Omdat je toch alleen maar uit een raam kijkt
Ga je er een tv of wasmachine minder om kopen? Denk het nietquote:Op donderdag 26 april 2012 22:22 schreef Cheiron het volgende:
2% extra btw stimuleert mij enorm tot uitgaven inderdaad
Weet ik, was ook niet serieus bedoeltquote:Op donderdag 26 april 2012 22:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Was dat maar waar. De afgelopen 10 jaar is er continu bezuinigd op het ambtenaren-apparaat. Vanwege de doorgeslagen regelgeving is de werkdruk akelig hoog. Het fenomeen raamambtenaar is nog iets van 1997. Anno nu is het echt anders.
Vind ik ook!quote:
Mjah. Maar inhoudelijk sterk?quote:
ik vind dat altijd wel .... "mooi!"quote:Op donderdag 26 april 2012 22:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jammer alleen dat hij zo weinig zegt altijd
Zie het als Sap, maar dan zonder krassende-nagels-gevoelquote:Op donderdag 26 april 2012 22:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jammer alleen dat hij zo weinig zegt altijd
Je wordt er een beetje nat van?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:23 schreef Apache4U het volgende:
[..]
ik vind dat altijd wel .... "mooi!"
Het niveau op links is weer tekenend ja.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:25 schreef Boze_Appel het volgende:
Samsom verbieden. NU! [ afbeelding ]
Ik vind het grappig hoe jij bij het werkwoord 'bedoelen' consequent de d's en t's omdraait.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Weet ik, was ook niet serieus bedoelt
Is 1 van de dingen die ik maar niet in mijn kop krijgquote:Op donderdag 26 april 2012 22:25 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik vind het grappig hoe jij bij het werkwoord 'bedoelen' consequent de d's en t's omdraait.![]()
[/taalnazimode]
Nee, want dan was de post al lang zoek geweest. Postbode Martin is een ongelooflijk warhoofd.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:20 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Of komt die stapel aan post van Postbode Martin?
Martin is de Henk en Ingrid van Hero?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Nee, want dan was de post al lang zoek geweest. Postbode Martin is een ongelooflijk warhoofd.
Want de PvdA is representatief voor "links"?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:25 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Het niveau op links is weer tekenend ja.
Opperwhopperquote:Op donderdag 26 april 2012 22:19 schreef super_tekkel het volgende:
Hero de burgerking heeft een punt
Wat wil je? Hij zit alleen maar te sms'en met Slob.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Nee, want dan was de post al lang zoek geweest. Postbode Martin is een ongelooflijk warhoofd.
arme jongen ook. heeft hij sap uitgeluld, komt nota bene premier Rutte haar redden.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:27 schreef Voorschrift het volgende:
"Ik heb wel eens betere dagen gehad"
Hehe.
Het had echt veel slechter gekund. Zeg ik ondanks mijn arme reiskostenvergoeding.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Naja, op zich is het geen slecht plan wat er nu ligt. Dus wat dat betreft.
Inhoudelijk ben jij prima hoor, warm je daaraan. En als je spreekt merkt niemand het.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is 1 van de dingen die ik maar niet in mijn kop krijg
Zolang postbodes zoveel smsjes kunnen sturen kan je mij niet wijs maken dat het slecht gaat met de economiequote:Op donderdag 26 april 2012 22:27 schreef freako het volgende:
[..]
Wat wil je? Hij zit alleen maar te sms'en met Slob.
d'rom, maar tís wel lastig met m'n FP werkquote:Op donderdag 26 april 2012 22:28 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Inhoudelijk ben jij prima hoor, warm je daaraan. En als je spreekt merkt niemand het.
Hij zit 'm te trollen. Straks knokken om drie uur bij de hekje.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:27 schreef freako het volgende:
[..]
Wat wil je? Hij zit alleen maar te sms'en met Slob.
FP?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
d'rom, maar tís wel lastig met m'n FP werk
Verkeerde topic Cerbie, je moet bij tokkie-dorp vkz zijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:30 schreef Cerbie het volgende:
Heeft iemand Ryans hond vermoord met dit akkoord, hij zuurt weer lekker door.
On-topic over het debat aub.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:30 schreef Cerbie het volgende:
Heeft iemand Ryans hond vermoord met dit akkoord, hij zuurt weer lekker door.
Precies, al zijn er wel wat vreemde dingen natuurlijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:28 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het had echt veel slechter gekund. Zeg ik ondanks mijn arme reiskostenvergoeding.
Oh foutjequote:Op donderdag 26 april 2012 22:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Verkeerde topic Cerbie, je moet bij tokkie-dorp vkz zijn.
Op zich hoef je niet altijd verkiezingen te houden na een crisis. Maar gezien de omstandigheden met de PVV is er nu niet echt een andere optie.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:31 schreef Weltschmerz het volgende:
Dit vind ik wel een goed punt van van der Staaij. Dat automatisme van verkiezingen.
De reden van nieuwe verkiezingen is dus: Tja, gewoontequote:Op donderdag 26 april 2012 22:32 schreef MaLo het volgende:
[..]
Op zich hoef je niet altijd verkiezingen te houden na een crisis. Maar gezien de omstandigheden met de PVV is er nu niet echt een andere optie.
Heeft hij waarschijnlijk ook nietquote:Op donderdag 26 april 2012 22:33 schreef Coelho het volgende:
De Jager komt over als iemand die al 48 uur niet meer geslapen heeft. Dubbele tong, wazig...
Heeft hij zich nou niet geschoren?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:33 schreef Aestivate het volgende:
Crisis crisis crisis maar 90% van de bevolking gaat wel met vakantie.
Aha. Nou, er zullen zich vast wel taalnazi's onder de Fok!-staf bevinden die het even willen uitleggen of verbeteren.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
FrontPage... Oftewel: http://frontpage.fok.nl
mja, ook logisch, want zij hebben een sleutelrol en grijpen in waar nodigquote:Op donderdag 26 april 2012 22:33 schreef Adolecens het volgende:
Grappig eigenlijk hoe populair de Minister van Financiën is.
Zalm was populair als minister
Bos, nu de Jager
Kom jij nooit op FOK!? Bos wordt met grote regelmaat ritueel afgefiktquote:Op donderdag 26 april 2012 22:33 schreef Adolecens het volgende:
Grappig eigenlijk hoe populair de Minister van Financiën is.
Zalm was populair als minister
Bos, nu de Jager
Ja en als je dan bedenkt dat het 22:34 is en men nog steeds aan het werk is. Wat dat betreft is het wel echt een zware baan. Kamerlid.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:33 schreef Coelho het volgende:
De Jager komt over als iemand die al 48 uur niet meer geslapen heeft. Dubbele tong, wazig...
Verbeteren, we hebben spellcheckersquote:Op donderdag 26 april 2012 22:34 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Aha. Nou, er zullen zich vast wel taalnazi's onder de Fok!-staf bevinden die het even willen uitleggen of verbeteren.
Wacht, jij bent dus medeverantwoordelijk voor die dropveter van een djeez?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
FrontPage... Oftewel: http://frontpage.fok.nl
Vandaar ook het inkomenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:34 schreef Bierie het volgende:
[..]
Ja en als je dan bedenkt dat het 22:34 is en men nog steeds aan het werk is. Wat dat betreft is het wel echt een zware baan. Kamerlid.
Op FOK! misschien, maar in het algemeen niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kom jij nooit op FOK!? Bos wordt met grote regelmaat ritueel afgefikt
ja, leuke rolquote:Op donderdag 26 april 2012 22:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, ook logisch, want zij hebben een sleutelrol en grijpen in waar nodig
Daar staat wel twee maanden zomervakantie tegenoverquote:Op donderdag 26 april 2012 22:34 schreef Bierie het volgende:
[..]
Ja en als je dan bedenkt dat het 22:34 is en men nog steeds aan het werk is. Wat dat betreft is het wel echt een zware baan. Kamerlid.
Tuurlijk wel: Trek CU, D66 en GL de coalitie in.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:32 schreef MaLo het volgende:
[..]
Op zich hoef je niet altijd verkiezingen te houden na een crisis. Maar gezien de omstandigheden met de PVV is er nu niet echt een andere optie.
on-topic aub.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:35 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Wacht, jij bent dus medeverantwoordelijk voor die dropveter van een djeez?
Als je niet zou weten dat hij al zo lang wakker is, zou je denken dat hij net in het toilet even uit zijn heupflesje gesnoept heeft.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:33 schreef Coelho het volgende:
Klachten in FBquote:Op donderdag 26 april 2012 22:35 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Wacht, jij bent dus medeverantwoordelijk voor die dropveter van een djeez?
Doe ik het weer, sorry baas. *sluit VKZ venstertje*quote:
Hoeveel uur slaap zou hij gehad hebben de laatste dagen?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:36 schreef Asphias het volgende:
god, hij klinkt echt zo nu en dan alsof hij slaaptekort heeft...
Je hoort mij ook zeker niet over te hoge salarissen voor kamerleden. Gezien hun verantwoordelijkheden staat hun beloning in schril contrast met andere vakgebieden. Provincielaag wegsnijden en salaris van kamerleden/ministers/MP verdubbelen.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:34 schreef Bierie het volgende:
[..]
het is ook zo, omdat hij er voor verantwoordelijk is dat er een conceptbegroting ligt.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:36 schreef Asphias het volgende:
Die zal niet veel geslapen hebben afgelopen weekquote:Op donderdag 26 april 2012 22:36 schreef Asphias het volgende:
En terecht, met zijn leugens over "de crisis zal ons niet raken"quote:Op donderdag 26 april 2012 22:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die zal niet veel geslapen hebben afgelopen week
Die hebben aangegeven alleen maar mee te willen werken aan hervormingen als er verkiezingen zouden komen. VVD en CDA stonden dus met de rug tegen de muur.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:35 schreef freako het volgende:
[..]
Tuurlijk wel: Trek CU, D66 en GL de coalitie in.
Royal sweetness!quote:Op donderdag 26 april 2012 22:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Verbeteren, we hebben spellcheckers
dat was om het vertrouwen van de mensen te houdenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En terecht, met zijn leugens over "de crisis zal ons niet raken"
Nope, we worden namelijk publiekelijk (voor de FP crew) gewezen op onze fouten. Leer je vanquote:Op donderdag 26 april 2012 22:37 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Royal sweetness!![]()
Maar word je daar niet lui van?
ik denk dat dat er niet eens van is gekomen.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:37 schreef 99.999 het volgende:
En net een wijntje of 2 bij het eten. Dan kak je wel in
Werkt een beetje averechts met dalende beurzen, dalende huizenprijzen en stijgende werkloosheid.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat was om het vertrouwen van de mensen te houden
Inderdaad. Bij paniek in de tent zou het alleen maar slechter gaan.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat was om het vertrouwen van de mensen te houden
klopt, maar als je geen perspectief probeert te bieden dan is het helemaal niets.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Werkt een beetje averechts met dalende beurzen, dalende huizenprijzen en stijgende werkloosheid.
Wat zou er dan gebeurd zijn als hij destijds al gezegd had dat we het nog zwaarder zouden krijgen? Zou bovenstaande zaken absoluut geen goed gedaan hebben.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Werkt een beetje averechts met dalende beurzen, dalende huizenprijzen en stijgende werkloosheid.
Zeker wel!quote:Op donderdag 26 april 2012 22:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die zal niet veel geslapen hebben afgelopen week
Ongelooflijk he.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:40 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Kan er geen limiet gesteld worden voor vragen / spreektijd bij de PvdD doos? Het is toch te belachelijk voor woorden dat een partijtje met 2 zetels zoveel spreektijd heeft.
Perspectief bieden is idd nodig in zo'n situatie. Ontkennen van iets wat iedereen aan zag komen is dat niet. Hij had het anders aan moeten pakken.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt, maar als je geen perspectief probeert te bieden dan is het helemaal niets.
Bovendien gaat de crisis iets dieper dan vooraf verwacht kon worden.
De belastingen op vlees verhogen levert wel geld opquote:Op donderdag 26 april 2012 22:41 schreef Peterselieman het volgende:
de PvdD doet duidelijk niet mee met de bezuinigingen, want elke gestelde vraag kost nogal wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |