Ik denk dat het een behoorlijk capabele man is. Alleen heb ik niks met dat christelijke in de politiek. En hij is saaaaai.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:59 schreef Picchia het volgende:
Die lul van ChristenUnie is echt om te huilen. Dat mensen daarop stemmen.![]()
!
hij klopt.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:59 schreef Kwaliteit het volgende:
[ afbeelding ]
klopt deze?
gevoel van niet
En de lijsttrekkers spreken in plaats van de woordvoerders.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:00 schreef Asphias het volgende:
[..]
hij klopt.
interupties en de beantwoording daarvan tellen alleen niet mee voor die tijd.
Ja. Dit gaat mij het hardst raken van alle maatregelen. Woon redelijk ver van mijn werk.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:00 schreef Adolecens het volgende:
Wat hoor ik ze nu zeggen, belastingvrije kilometers helemaal afschaffen?!
Is inderdaad het plan (was het al bij het catshuisakkoord overigens)quote:Op donderdag 26 april 2012 22:00 schreef Adolecens het volgende:
Wat hoor ik ze nu zeggen, belastingvrije kilometers helemaal afschaffen?!
ik ben ook benieuwd of Pechtold naar de microfoon grijpt danquote:Op donderdag 26 april 2012 22:00 schreef RvLaak het volgende:
Ben benieuwd naar v/d Staaij eigenlijk... Die was net goed boos
Misschien gaat hij wel vloeken.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:00 schreef RvLaak het volgende:
Klopt. Anders kun je andermans tijd vol interrumperen.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:00 schreef Asphias het volgende:
[..]
hij klopt.
interupties en de beantwoording daarvan tellen alleen niet mee voor die tijd.
Ergens wel terecht. Ga maar dichter bij je werk wonen, of zelf dokken voor je benzine.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:01 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja. Dit gaat mij het hardst raken van alle maatregelen. Woon redelijk ver van mijn werk.
Dat word wel vervelend idd. Misschien toch maar eens werk dichterbij zoeken.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:01 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja. Dit gaat mij het hardst raken van alle maatregelen. Woon redelijk ver van mijn werk.
WTF?!quote:Op donderdag 26 april 2012 22:01 schreef MaLo het volgende:
[..]
Daar werd gesproken van 19 naar 14 cent, wat 500 miljoen zou opleveren.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is inderdaad het plan (was het al bij het catshuisakkoord overigens)
Als hij het durft om over transparantie te beginnen.......................................................quote:Op donderdag 26 april 2012 22:00 schreef RvLaak het volgende:
+10 zetelsquote:Op donderdag 26 april 2012 22:01 schreef Apache4U het volgende:
oh, er wordt nu al gequote uit de bijbel..
Spreektaal he, alles voor het volkquote:
Oeh, dat zou mooi zijnquote:Op donderdag 26 april 2012 22:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik ben ook benieuwd of Pechtold naar de microfoon grijpt dan
Met Slob weet je aan het eind van het debat de bijbel uit de kop. Een knappe prestatiequote:
Gewoon emigreren.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:02 schreef malleable het volgende:
[..]
Dat word wel vervelend idd. Misschien toch maar eens werk dichterbij zoeken.
Helemaal lijkt het wel op inderdaad.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
WTF?!
[..]
Daar werd gesproken van 19 naar 14 cent, wat 500 miljoen zou opleveren.
Nu helemaal dus?!!
Laat ie wat anders opsturen..quote:Op donderdag 26 april 2012 22:02 schreef Rivalo het volgende:
God heeft ons de begroting van uit de hemel gestuurd.
Niet de god van de sgpquote:Op donderdag 26 april 2012 22:02 schreef Rivalo het volgende:
God heeft ons de begroting van uit de hemel gestuurd.
Kloptquote:Op donderdag 26 april 2012 22:03 schreef Apache4U het volgende:
Dit betekent volgens mij dat je km vergoeding die je van je werkgever ontvangt belast gaat worden. Dus afhankelijk van je tarief weet je wat je er aan over houdt.
zo ver kijkt wilders nietquote:Op donderdag 26 april 2012 22:03 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wilders die klaagt dat de hardwerkende burger de dupe wordt van deze bezuinigingen, en tegelijkertijd een bezuiniging van 8mrd op de overheid voorstelt. Daar werken toch ook burgers?
Dat klopt wel, teken van een zwakke regering.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:03 schreef Weltschmerz het volgende:
Hebben nog meer mensen het idee dat we vandaag de hele dag al naar een ongekende machtsgreep van de kamer zitten te kijken? Ik kan me niet herinneren dat de regering zo het initiatief heeft moeten laten aan een paar fractieleiders.
krijgen we ook nog wat levensbeschouwingquote:Op donderdag 26 april 2012 22:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Met Slob weet je aan het eind van het debat de bijbel uit de kop. Een knappe prestatie
de god van de sgp is boos dat ie door pechtold buitengesloten isquote:
Ja, of de werkgever besluit minder uit te gaan keren, of te maximeren en uiteindelijk houd je er zelf niks van over en kan je (ng meer) gaan betalen om te moeten gaan werken.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:03 schreef Apache4U het volgende:
Dit betekent volgens mij dat je km vergoeding die je van je werkgever ontvangt belast gaat worden. Dus afhankelijk van je tarief weet je wat je er aan over houdt.
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:03 schreef Weltschmerz het volgende:
Hebben nog meer mensen het idee dat we vandaag de hele dag al naar een ongekende machtsgreep van de kamer zitten te kijken? Ik kan me niet herinneren dat de regering zo het initiatief heeft moeten laten aan een paar fractieleiders.
Ja maar meerderheid van de ambtenaren zijn Moslims tegenwoordig zegt de PVV dan. En dan tel je volgens Wilders niet mee als volwaardig mens.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:03 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wilders die klaagt dat de hardwerkende burger de dupe wordt van deze bezuinigingen, en tegelijkertijd een bezuiniging van 8mrd op de overheid voorstelt. Daar werken toch ook burgers?
Klopt, maar het is in dit geval niet anders. Het kabinet is demissionair en kan niet op een andere manier met iets komen.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:03 schreef Weltschmerz het volgende:
Klopt.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:04 schreef Coelho het volgende:
[..]
Zaak dus om met je baas te onderhandelen over een hogere KM vergoeding.
ze zijn denk ik om wille van de snelheid er niet bij betrokken.quote:
You're with us, or against us!quote:
Het scheelt mij bijna 100 euro in de maandquote:
Ja, zo zijn ze. Hier moeten we voor waken!quote:Op donderdag 26 april 2012 22:06 schreef Picchia het volgende:
Die SGP'er probeert zich naar binnen te praten.
'Geloof' mij nou maar tegen 12 September zal er onder de tafel wel weer worden voetje gevreeën met de andere partijen. Want zo gaat dat in NL.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:06 schreef Adolecens het volgende:
SGP baalt dat ze nu buiten zet gezet zijn en weer zijn afgegleden naar een niet-ter-zaken-toe-doende partij. Ze zijn hun machtspositie kwijt.
Mij niks, ik had al geen km-vergoeding en woon vlak bij m'n werkquote:Op donderdag 26 april 2012 22:06 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het scheelt mij bijna 100 euro in de maand
Hij klinkt nog steeds pissigquote:Op donderdag 26 april 2012 22:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ze zijn denk ik om wille van de snelheid er niet bij betrokken.
Bovendien zouden ze toch wel instemmen
Staatsrechtelijk ook nog zelfs, ik ben er erg blij mee. Maar het is ook wel een enorme oorvijg voor de premier.quote:
Hen werd de toegang tot de zandbak met harde hand ontzegd. En terecht.quote:
Ik moet elke dag 160km rijden en kreeg al een maximale netto vergoeding van 125,-quote:Op donderdag 26 april 2012 22:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Mij niks, ik had al geen km-vergoeding en woon vlak bij m'n werk
Ik denk dat Van der Staaij wel aangesproken zal worden op zijn harde woorden, want dat mag niet van God he.quote:
Teken van een regering zonder meerderheid.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat klopt wel, teken van een zwakke regering.
Boeie, zolang ze in Griekenland en Afrika maar geld krijgen. Kan hun, hun eigen volk nu verrekken.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik moet elke dag 160km rijden en kreeg al een maximale netto vergoeding van 125,-
Dat zal nu dus helemaal verdwijnen..
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:06 schreef MaLo het volgende:
Oh rookpauze nu, hoef de SGP niet te horen.
Die twee sluiten elkaar niet uitquote:Op donderdag 26 april 2012 22:08 schreef freako het volgende:
[..]
Teken van een regering zonder meerderheid.
Ik rijd dagelijks +/- 300 km en heb helemaal geen vergoeding. Dus het kan altijd ergerquote:Op donderdag 26 april 2012 22:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik moet elke dag 160km rijden en kreeg al een maximale netto vergoeding van 125,-
Dat zal nu dus helemaal verdwijnen..
De gemiddelde dominee in de SGP-hoek gaat harder tekeer.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik denk dat Van der Staaij wel aangesproken zal worden op zijn harde woorden, want dat mag niet van God he.
En de natuur blijft belangrijker, ook in tijden van crisisquote:Op donderdag 26 april 2012 22:08 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Boeie, zolang ze in Griekenland en Afrika maar geld krijgen. Kan hun, hun eigen volk nu verrekken.
Ja, want in Afrika kennen ze ook een kilometervergoeding.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:08 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Boeie, zolang ze in Griekenland en Afrika maar geld krijgen. Kan hun, hun eigen volk nu verrekken.
bizarquote:Op donderdag 26 april 2012 22:09 schreef Bierie het volgende:
[..]
Ik rijd dagelijks +/- 300 km en heb helemaal geen vergoeding. Dus het kan altijd erger
Ik vraag me serieus af of Wilders uit zijn bank komt als iemand nu een stukje koran voordraagt.quote:
Die wordt boos over de afschaffing van de dierenpolitie, let maar opquote:
Dan ben ik failliet als ik dat moest doenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:09 schreef Bierie het volgende:
[..]
Ik rijd dagelijks +/- 300 km en heb helemaal geen vergoeding. Dus het kan altijd erger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |