Oeh, dat zou mooi zijnquote:Op donderdag 26 april 2012 22:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik ben ook benieuwd of Pechtold naar de microfoon grijpt dan
Met Slob weet je aan het eind van het debat de bijbel uit de kop. Een knappe prestatiequote:
Gewoon emigreren.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:02 schreef malleable het volgende:
[..]
Dat word wel vervelend idd. Misschien toch maar eens werk dichterbij zoeken.
Helemaal lijkt het wel op inderdaad.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
WTF?!
[..]
Daar werd gesproken van 19 naar 14 cent, wat 500 miljoen zou opleveren.
Nu helemaal dus?!!
Laat ie wat anders opsturen..quote:Op donderdag 26 april 2012 22:02 schreef Rivalo het volgende:
God heeft ons de begroting van uit de hemel gestuurd.
Niet de god van de sgpquote:Op donderdag 26 april 2012 22:02 schreef Rivalo het volgende:
God heeft ons de begroting van uit de hemel gestuurd.
Kloptquote:Op donderdag 26 april 2012 22:03 schreef Apache4U het volgende:
Dit betekent volgens mij dat je km vergoeding die je van je werkgever ontvangt belast gaat worden. Dus afhankelijk van je tarief weet je wat je er aan over houdt.
zo ver kijkt wilders nietquote:Op donderdag 26 april 2012 22:03 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wilders die klaagt dat de hardwerkende burger de dupe wordt van deze bezuinigingen, en tegelijkertijd een bezuiniging van 8mrd op de overheid voorstelt. Daar werken toch ook burgers?
Dat klopt wel, teken van een zwakke regering.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:03 schreef Weltschmerz het volgende:
Hebben nog meer mensen het idee dat we vandaag de hele dag al naar een ongekende machtsgreep van de kamer zitten te kijken? Ik kan me niet herinneren dat de regering zo het initiatief heeft moeten laten aan een paar fractieleiders.
krijgen we ook nog wat levensbeschouwingquote:Op donderdag 26 april 2012 22:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Met Slob weet je aan het eind van het debat de bijbel uit de kop. Een knappe prestatie
de god van de sgp is boos dat ie door pechtold buitengesloten isquote:
Ja, of de werkgever besluit minder uit te gaan keren, of te maximeren en uiteindelijk houd je er zelf niks van over en kan je (ng meer) gaan betalen om te moeten gaan werken.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:03 schreef Apache4U het volgende:
Dit betekent volgens mij dat je km vergoeding die je van je werkgever ontvangt belast gaat worden. Dus afhankelijk van je tarief weet je wat je er aan over houdt.
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:03 schreef Weltschmerz het volgende:
Hebben nog meer mensen het idee dat we vandaag de hele dag al naar een ongekende machtsgreep van de kamer zitten te kijken? Ik kan me niet herinneren dat de regering zo het initiatief heeft moeten laten aan een paar fractieleiders.
Ja maar meerderheid van de ambtenaren zijn Moslims tegenwoordig zegt de PVV dan. En dan tel je volgens Wilders niet mee als volwaardig mens.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:03 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wilders die klaagt dat de hardwerkende burger de dupe wordt van deze bezuinigingen, en tegelijkertijd een bezuiniging van 8mrd op de overheid voorstelt. Daar werken toch ook burgers?
Klopt, maar het is in dit geval niet anders. Het kabinet is demissionair en kan niet op een andere manier met iets komen.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:03 schreef Weltschmerz het volgende:
Klopt.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:04 schreef Coelho het volgende:
[..]
Zaak dus om met je baas te onderhandelen over een hogere KM vergoeding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |