Ik denk dat het een behoorlijk capabele man is. Alleen heb ik niks met dat christelijke in de politiek. En hij is saaaaai.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:59 schreef Picchia het volgende:
Die lul van ChristenUnie is echt om te huilen. Dat mensen daarop stemmen.![]()
!
hij klopt.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:59 schreef Kwaliteit het volgende:
[ afbeelding ]
klopt deze?
gevoel van niet
En de lijsttrekkers spreken in plaats van de woordvoerders.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:00 schreef Asphias het volgende:
[..]
hij klopt.
interupties en de beantwoording daarvan tellen alleen niet mee voor die tijd.
Ja. Dit gaat mij het hardst raken van alle maatregelen. Woon redelijk ver van mijn werk.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:00 schreef Adolecens het volgende:
Wat hoor ik ze nu zeggen, belastingvrije kilometers helemaal afschaffen?!
Is inderdaad het plan (was het al bij het catshuisakkoord overigens)quote:Op donderdag 26 april 2012 22:00 schreef Adolecens het volgende:
Wat hoor ik ze nu zeggen, belastingvrije kilometers helemaal afschaffen?!
ik ben ook benieuwd of Pechtold naar de microfoon grijpt danquote:Op donderdag 26 april 2012 22:00 schreef RvLaak het volgende:
Ben benieuwd naar v/d Staaij eigenlijk... Die was net goed boos
Misschien gaat hij wel vloeken.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:00 schreef RvLaak het volgende:
Klopt. Anders kun je andermans tijd vol interrumperen.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:00 schreef Asphias het volgende:
[..]
hij klopt.
interupties en de beantwoording daarvan tellen alleen niet mee voor die tijd.
Ergens wel terecht. Ga maar dichter bij je werk wonen, of zelf dokken voor je benzine.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:01 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja. Dit gaat mij het hardst raken van alle maatregelen. Woon redelijk ver van mijn werk.
Dat word wel vervelend idd. Misschien toch maar eens werk dichterbij zoeken.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:01 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja. Dit gaat mij het hardst raken van alle maatregelen. Woon redelijk ver van mijn werk.
WTF?!quote:Op donderdag 26 april 2012 22:01 schreef MaLo het volgende:
[..]
Daar werd gesproken van 19 naar 14 cent, wat 500 miljoen zou opleveren.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is inderdaad het plan (was het al bij het catshuisakkoord overigens)
Als hij het durft om over transparantie te beginnen.......................................................quote:Op donderdag 26 april 2012 22:00 schreef RvLaak het volgende:
+10 zetelsquote:Op donderdag 26 april 2012 22:01 schreef Apache4U het volgende:
oh, er wordt nu al gequote uit de bijbel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |