quote:Er is een mooi functioneel Brooks loopshirt ontworpen. Deze kan je bij je inschrijving bestellen. Het shirt is verkrijgbaar in de maten: XS - S - M - L - XL - XXL. De kosten van het shirt zijn ¤ 17,50. LET OP! de shirts vallen wel kleiner dan normale loopshirts. De borst en taille maten zijn:
XS S M L XL XXL
borst omvang (cm) 85 89 93 97 101 105
taille omvang (cm) 73 77 81 85 89 93
zoom maat (cm) 80 84 88 92 96 100
Lotquote:
quote:Op zondag 29 april 2012 12:48 schreef Yuki het volgende:
Stom gedoe
Wil me inschrijven voor de Utregse Meidenloop en daarbij ook een loopshirt bestellen. Er staat op de website een maattabel
Ik mezelf opmeten... Val ik dus qua heupomvang (de zoom van het shirt, de onderkant dus) in een véééél grotere maat (XXL) dan qua borst- en taille-omvang (M).
[..]Hoe recht moet je wel niet zijn als je heupen maar 7 cm breder zijn dan je taille?
Nou ja, de maattabel zal wel kloppen, alleen zijn die maten waarschijnlijk klein t.o.v. een "normaal" loopshirt.quote:Op zondag 29 april 2012 12:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Lot
[..]
En shirts vallen nog kleiner ook staat er als opmerking
Tja, voor mannen is dat wel iets makkelijkerquote:Op zondag 29 april 2012 12:31 schreef Finland. het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk als jullie supernodig en superdringend eigenlijk een sanitaire stop moeten maken? Ik was gelukkig dicht bij huis, maar wat als je nu halverwege het rondje bent, dan ben je echt wel de sjaars dacht ik.
Als ik je fotoboek zo zie, zou jij makkelijk in een S of M passen, joh?quote:Op zondag 29 april 2012 12:52 schreef Yuki het volgende:
Verschil tussen M en XXL is wel massive... Een M zou ik sowieso nooit doen, maar twijfel nu of ik een L of een XL moet bestellen... L kan te krap zitten bij de heupen, XL zit sowieso te ruim bij borst en taille.
Stom
Nou, het ging dus niet om een plaspauzequote:Op zondag 29 april 2012 13:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja, voor mannen is dat wel iets makkelijkermaargoed. Als je echt echt moet, dan zit er niks anders op. Maar vaak kan je zoiets best wel 10/15/20 minuten uitstellen als je echt wil! Alles is maar relatief
quote:Op zondag 29 april 2012 13:35 schreef MissBliss het volgende:
Yay, het kwartier rennen zonder wandelpauze is gelukt!
quote:Op zondag 29 april 2012 13:37 schreef Finland. het volgende:
[..]
Nou, het ging dus niet om een plaspauze.
je bent niet de enige hoor die moet werken .... en gister en vandaag en dinsdag avond...quote:Op zondag 29 april 2012 13:43 schreef Freddeh het volgende:
Eindelijk mijn schenen en knieën weer op orde. Morgenvroeg een half uurtje lopen voor het werk. Wel balen, morgen krijgen we weer eens een zonnetje en ik moet uiteraard wéér werken op Koninginnedag
Dank jequote:Op zondag 29 april 2012 13:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Als ik je fotoboek zo zie, zou jij makkelijk in een S of M passen, joh?
quote:Op zondag 29 april 2012 13:59 schreef robdriessen het volgende:
OK, even mezelf een trap onder mijn luie reet geven en vandaag les 3 van Evy's 5-10 gaan doen. Heeft iemand een pakje motivatie te leen?
Ik zou nu spontaan gaan rennen als ik geen visite had hier.quote:Op zondag 29 april 2012 14:03 schreef Finland. het volgende:
Oh, dus je wil eindigen als een fucking TOKKIE? Lui op de bank met chips en bier. Later zullen al je aderen dichtslibben, moet je continu naar de dokter of het ziekenhuis. En daar moet ik dan steeds zorgpremie voor betalen, voor mensen die bankhangen belangrijker vinden dan hun eigen gezondheid DUS JE GAAT NU HOBBELEN KUTFEUT!
[/bitchmodus]
quote:Op zondag 29 april 2012 14:03 schreef Finland. het volgende:
Oh, dus je wil eindigen als een fucking TOKKIE? Lui op de bank met chips en bier. Later zullen al je aderen dichtslibben, moet je continu naar de dokter of het ziekenhuis. En daar moet ik dan steeds zorgpremie voor betalen, voor mensen die bankhangen belangrijker vinden dan hun eigen gezondheid DUS JE GAAT NU HOBBELEN KUTFEUT!
[/bitchmodus]
Ik weet het, ik weet het... Ik probeer alleen ook nog een beetje thuis te zijn, aangezien ik een noodgedwongen LAT relatie heb. Zie m'n vrouw en dochter 2 dagen in de week, deze week dus 3 dagen doordat ik morgen kan thuiswerken, maar probeer hun zoveel mogelijk de tijd te geven die ze verdienen.quote:Op zondag 29 april 2012 13:47 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
je bent niet de enige hoor die moet werken .... en gister en vandaag en dinsdag avond...
ah... goed van jequote:Op zondag 29 april 2012 14:10 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het... Ik probeer alleen ook nog een beetje thuis te zijn, aangezien ik een noodgedwongen LAT relatie heb. Zie m'n vrouw en dochter 2 dagen in de week, deze week dus 3 dagen doordat ik morgen kan thuiswerken, maar probeer hun zoveel mogelijk de tijd te geven die ze verdienen.
Die heb ik gister ook gedaan! Ging echt lekker! Morgen 2x 10 en 1 x 12 minutenquote:Op zondag 29 april 2012 08:09 schreef mosselmossel het volgende:
Woei! De beruchte 4x8 minuten-les van Evy achter de rug. Ging lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrr, zo voor 8 uur 's ochtends klaar
quote:Op zondag 29 april 2012 14:48 schreef Yuki het volgende:
Goed, ondanks dat ik het retespannend vind omdat ik niet zeker weet of ik het wel ga redden, heb ik me zojuist ingeschreven voor de Utregse Meidenloop (5km)Als de volgende TS me in de OP zou willen zetten, ben ik heel blij
Ben voor het T-shirt uiteindelijk gegaan voor een XL
Onderkant van een lekker zittend en "fitted" shirtje gemeten en dat kwam precies overeen met de XL. Dus op hoop van zegen dan maar...
Komende 9 weken trainen om die 5 km te kunnen vlammen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |