asics. wel de goede maat nemen, als je ze te groot neemt gaan ze alsnog schuren. Ideale dingen!quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:42 schreef slacker_nl het volgende:
@Gup en @MB wat voor een sokken dragen jullie tijdens het lopen? Die blaren komen door wrijving, dus als je sokken niet echt optimaal zijn kan je volgens mij blaren krijgen.
Nou zeg! Jullie gunnen een nieuweling als mij ook niks zeg! Noemt 10 km/h een slakkengangetje.. nóóit blaren op z'n voeten bij het wandelen.. negeert achillespeesblessures volledig.. ík wil die vent!!!quote:
Naar aanleiding van jouw post gaan kijken wat Evy deze week voor me in petto heeft, maar allemachtig dat wordt nog wat met les 19, 20 en 21quote:Op zondag 29 april 2012 08:09 schreef mosselmossel het volgende:
Woei! De beruchte 4x8 minuten-les van Evy achter de rug. Ging lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrr, zo voor 8 uur 's ochtends klaar
Ja VKV, dat dacht ik dus ook aan het begin van deze week (voor de anderen: wij lopen al een paar weken hetzelfde schema, ik begon een dag of drie eerder). Maar het gaat eigenlijk best goed. Les 19 was aan het eind lastig voor me, maar vooral door de heel harde tegenwind donderdag. Gister kon ik niet, dus vandaag les 20 gedaan. Ik ben heel rustig begonnen de eerste 8 minuten, iets van 9,5km/h, maar daardoor kon ik het dus wel echt op een prettige manier uitlopen. Ging echt heel lekker. Had ik niet verwacht toen ik woensdag naar het schema keekquote:Op zondag 29 april 2012 08:33 schreef VKV het volgende:
[..]
Naar aanleiding van jouw post gaan kijken wat Evy deze week voor me in petto heeft, maar allemachtig dat wordt nog wat met les 19, 20 en 21
ik zweer bij Drymax loopsokken...net een lange duurloop gedaan in zeiknatte schoenen maar Drymax sokken houden je voeten "droog"quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:42 schreef slacker_nl het volgende:
@Gup en @MB wat voor een sokken dragen jullie tijdens het lopen? Die blaren komen door wrijving, dus als je sokken niet echt optimaal zijn kan je volgens mij blaren krijgen.
JA,opschieten......schoenen aan en er op uit!quote:Op zondag 29 april 2012 09:30 schreef Jarno het volgende:
Wordt vandaag dan de dag waarop ik voor het eerst sinds oktober vorig jaar weer eens een rondje buiten ga proberen te lopen?.
Ik ga zo meteen ookquote:Op zondag 29 april 2012 09:30 schreef Jarno het volgende:
Wordt vandaag dan de dag waarop ik voor het eerst sinds oktober vorig jaar weer eens een rondje buiten ga proberen te lopen?.
als je het ga proberen weet je in je achterhoofd dat je het gaat halen..quote:Op zondag 29 april 2012 09:53 schreef Drassss het volgende:
Vanmiddag gaan we een iets langer rondje van 12km proberen
Ik gooi er ook wat intervals in dus dat moet wel goedkomenquote:Op zondag 29 april 2012 10:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als je het ga proberen weet je in je achterhoofd dat je het gaat halen..
Succes!!
De planning is na de lunch, vrouw is nu sporten en die uk mag niet alleen thuisblijven hèquote:Op zondag 29 april 2012 09:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
JA,opschieten......schoenen aan en er op uit!
en als het niet meer gaat haal je toch gewoon de intervals er uit en hobbel je lekker verderquote:Op zondag 29 april 2012 10:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik gooi er ook wat intervals in dus dat moet wel goedkomen
Ik ga er gewoon vanuit dat ik het "hendig" ga halenquote:Op zondag 29 april 2012 10:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en als het niet meer gaat haal je toch gewoon de intervals er uit en hobbel je lekker verder
hier was het vandaag voor het eerst lang/langquote:Op zondag 29 april 2012 10:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nu nog even hopen dat de temperatuur boven de 15 graden stijgt, zodat ik in kort/kort kan lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |