Heb ik 1x gedaan, maar dat is toch niet echt mijn ding. Zeker een lange broek vind ik helemaal niks. Vaak loop ik dan in een lange thermo + sportshirt. Dat is wel warm genoeg voor temperaturen rond de 12 graden. Maargoed het is natuurlijk wat je prettig vind, want koud krijg ik het niet zo snelquote:Op zondag 29 april 2012 10:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hier was het vandaag voor het eerst lang/lang
In de regen zal het misschien een ander verhaal zijn, maar daar heb ik nog weinig tot geen ervaring mee met hardlopen.quote:Op zondag 29 april 2012 10:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
koud maakt me niet zo veel uit maar draag graag een tight als het koud is i.c.m regen..vooral bij een langere duurloop houd het je benen (en dus je spieren) toch iets warmer
Hier was het 9 graden op de meter vanmorgen. Maargoed 2 min lopen en je merkt daar niets van.quote:Op zondag 29 april 2012 09:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Het is tussen de 10 en 13 graden in Nederland.
Prachtige usernaam heb jequote:Op zondag 29 april 2012 10:31 schreef Finland. het volgende:
Straks weer een rondje hobbelen. Wilde eigenlijk gisteravond gaan, alleen ik was iets langer bij mijn moeder blijven hangen dan ik wilde, half twaalf vond ik echt te laat nog.
En het is nu heerlijk weer, dus ik heb er zin in!
quote:Op zondag 29 april 2012 10:39 schreef Yuki het volgende:
Evy les 4 + 5 gedaan. Eerste week overgeslagen, aangezien ik nog wel wat restconditie had van mijn laatste trainingen in februari. Ik begin de eerste dagen even met 2 podcasts per dag, om mezelf een beetje een kickstart te geven.
Ging goedstukjes van 3 min waren op het eind wat zwaar
maar wel vol te houden. En helemaal op het eind had ik nog voldoende over om ipv 3 min, 4,5 min te lopen. Dan was ik namelijk gelijk thuis
Moet wel even aan een nieuwe tight. Deze zakt van m'n kont tijdens het lopen
Verder een t-shirt en een dun jack aan gehad. Was net niet té warm
8 x 2 min op snelheid, tussendoor 1 min rust(iger lopen)?quote:Op zondag 29 april 2012 10:46 schreef Wiehoe het volgende:
Na drie rustdagen volgens schema mag ik vandaag ook weer. Dinsdag moet ik volgens schema beginnen met interval. Ben alleen er nog niet helemaal over uit hoe snel ik moet met de interval.
Voorbeeldje:
Interval
extensief
8 x 2 (1)
T: 95%
Iemand enig idee?
dit dusquote:Op zondag 29 april 2012 10:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
8 x 2 min op snelheid, tussendoor 1 min rust(iger lopen)?
95% = 95% van je max hartslag?
en daarom kan het niet? het houd in dat je i.p.v. bijv. 10km/u 10 minuten lang 11km/u loopt en ja, gek genoeg is dat vermoeiendquote:Op zondag 29 april 2012 10:50 schreef Wiehoe het volgende:
Ja dat dacht ik in eerste instantie ook, maar over een aantal weken staat er in mijn schema een 10 (5) op 95%. 10 minuten op 95 procent van je maximum hartslag lijkt me dan wel weer erg vermoeind.
In ieder geval goed dat je bent begonnen, van op de bank hangen wordt je conditie niet beter, dus je bent goed bezigquote:Op zondag 29 april 2012 11:24 schreef Anne het volgende:
Ik heb daarnet Evy les 1 gedaan en mijn conditie is echt ruken ik heb hoogstwaarschijnlijk morgen spierpijn.
Goed dat je begonnen bent! Spierpijn kan best, maar dat wordt snel genoeg minderquote:Op zondag 29 april 2012 11:24 schreef Anne het volgende:
Ik heb daarnet Evy les 1 gedaan en mijn conditie is echt ruken ik heb hoogstwaarschijnlijk morgen spierpijn.
http://rennenmetevy.nl/quote:Op zondag 29 april 2012 12:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goed dat je begonnen bent! Spierpijn kan best, maar dat wordt snel genoeg minder
Trouwens, ik zag aan het begin van dit topic iets voorbij komen over Evy Start to run 0-5 km, maar dan de 2011 editie. Ik heb nog steeds die oude van jaren geleden en die muziek begint wel een klein beetje te vervelen.
Iemand een tip hoe ik aan de nieuwe editie kan komen?
Solquote:Op zondag 29 april 2012 12:40 schreef Solique het volgende:
Zojuist les 4 gelopen
Ging nog best goed zonder enig last en/of verzuring.
Maar even wat dagen rust om te kijken wat mijn knie doet.
[..]
http://rennenmetevy.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |