Haters worden gehaatquote:
Ik wist niet waar die afkorting voor stond. Dus ben ik die gaan zoeken en vond meerdere betekenissen.quote:
quote:''SWJ je bent een echte baaz, altijd geniale topics, altijd geniale reacties. DE ENIGE BAAS IS SWJ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
''
Nee hij is irritantquote:Op donderdag 26 april 2012 00:34 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Ik wist niet waar die afkorting voor stond. Dus ben ik die gaan zoeken en vond meerdere betekenissen.
Ik hoop voor je dat je dit bedoeld;
[..]
quote:Op donderdag 26 april 2012 00:35 schreef Crimyclown het volgende:
Jezelf druk maken over wat er op de interwebs gebeurt is zonde van je energie.
Ik maak me nergens druk omquote:Op donderdag 26 april 2012 00:35 schreef Crimyclown het volgende:
Jezelf druk maken over wat er op de interwebs gebeurt is zonde van je energie.
dankje welquote:Op donderdag 26 april 2012 00:39 schreef Sanddr het volgende:
Black-beauty-babe
hardlopen
3MIN3M of iets dergelijks
Coca_Cola
DeLepelaar
En vast nog wel meer.
ONZ is niet een excuus voor alles.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:39 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Ik maak me nergens druk om
We zitten op ONZ
I'm on the list!!quote:Op donderdag 26 april 2012 00:39 schreef Sanddr het volgende:
Black-beauty-babe
hardlopen
Coca_Cola
DeLepelaar
En vast nog wel meer.
Oke.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:38 schreef hardlopen het volgende:
Er heerst hier dus een taboe op haat.
Haat heeft vele gradaties; van een beetje haten (wat ik eerder als irritatie zou omschrijven) tot intense haat.
Waar ik het over heb is minst intense vorm van haat.
ken ik allemaal nietquote:Op donderdag 26 april 2012 00:39 schreef Sanddr het volgende:
Black-beauty-babe
hardlopen
Coca_Cola
DeLepelaar
En vast nog wel meer.
Lobi voor jou.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:39 schreef Sanddr het volgende:
Black-beauty-babe
hardlopen
Coca_Cola
DeLepelaar
En vast nog wel meer.
You've got issuesquote:Op donderdag 26 april 2012 00:39 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
ONZ is niet een excuus voor alles.
Met of zonder jouw mening; my topic is here to stay (tenzij moderators daar anders over denkenquote:Op donderdag 26 april 2012 00:40 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Oke.
Ik vind jou irritant. Vind je dit topic nu gerechtvaardigd omdat iemand er een mening op gegeven heeft?
Je wilt te graag.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:42 schreef smitjew het volgende:
Waarom haat niemand mij ik doe zo mijn best
Het zal me volledig worst wezen of de mods er mee eens zijn of niet. Wat vind je zelf van het topic, nu er iemand een mening op gegeven heeft?quote:Op donderdag 26 april 2012 00:42 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Met of zonder jouw mening; my topic is here to stay (tenzij moderators daar anders over denken)
Bij mijn matties ben ik die vuile smitje omdat ik altijd knetter vervelend doe.quote:
niks mis met 1164 posts op een dagquote:Op donderdag 26 april 2012 01:24 schreef zibster het volgende:
Een paar.
Hoop dat ze voor altijd falend blijven FOK!ken en 100-en posts op 1 dag maken. Zit er dik in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
quote:Op donderdag 26 april 2012 01:25 schreef leeell het volgende:
[..]
niks mis met 1164 posts op een dagBestaat dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als ik mezelf mag geloven jaquote:
Tong80quote:Op donderdag 26 april 2012 01:27 schreef zibster het volgende:
Waar staan de uitwerkingen van de users die het meest hebben gepost op 1 dag.
Ergste zijn nog wel de aandachtshoeren op FOK die hele slowchats volspammen en steeds bij actieve slowchats tevoorschijn komen.
Dagcijfers: De Records.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:27 schreef zibster het volgende:
Ergste zijn nog wel de aandachtshoeren op FOK die hele slowchats volspammen en steeds bij actieve slowchats tevoorschijn komen.
ik zou er mee stoppen , ben nog noobquote:Op donderdag 26 april 2012 01:27 schreef zibster het volgende:
staat er ook tussen, beter zoekenquote:Op donderdag 26 april 2012 01:29 schreef zibster het volgende:
Neee een andere man die per dag dus zeg maar jij maakt 103850 posts op die dag en staat bovenaan, niet gemiddeld genomen
nee dan heb je gewoon geen leven en dat weet je dus probeer niet te doen van welquote:Op donderdag 26 april 2012 01:36 schreef leeell het volgende:
nee hoor, kan makkelijk 100 posts in een uurtje redden.
ja preciesquote:
ik heb 5 dagen school en 2 dagen werk, een vriendin en verscheidene hobbies, verklaar jezelfquote:Op donderdag 26 april 2012 01:37 schreef zibster het volgende:
[..]
nee dan heb je gewoon geen leven en dat weet je dus probeer niet te doen van wel
[..]
ja precies
En jij hebt er 18, ze spuit gewoon bullshit.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:39 schreef leeell het volgende:
[..]
ik heb 5 dagen school en 2 dagen werk, een vriendin en verscheidene hobbies, verklaar jezelf
Nee je kijkt gewoon Real - Bayern en roept bij iedere actie "Oeh!!" of "Goede bal!!"quote:Op donderdag 26 april 2012 01:35 schreef zibster het volgende:
[..]
nee, dan zit je wel hele dag te posten hoor
Dat was ook de reden dat ik em geopend had.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:45 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Het zal me volledig worst wezen of de mods er mee eens zijn of niet. Wat vind je zelf van het topic, nu er iemand een mening op gegeven heeft?
jquote:Op donderdag 26 april 2012 00:40 schreef Skillstorm het volgende:
Stevenmac.
Ik hoop dat hij levend wordt opgegeten door insecten.
Kleine net zijn flesje gehad?quote:
Top manquote:
Nectar heeft het record: 2700 posts op één dag.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:29 schreef zibster het volgende:
Neee een andere man die per dag dus zeg maar jij maakt 103850 posts op die dag en staat bovenaan, niet gemiddeld genomen
In the heart of Americaquote:
Val in een diepe grot jijquote:
peace nigga.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Val in een diepe grot jij
Niet zo over mijn homeboy
iets klopt niet, ik heb namelijk ook geen leven maar ik sta er niet tussenquote:Op donderdag 26 april 2012 01:33 schreef zibster het volgende:
Zo zie je ook echt wie dr geen leven heeft, nice![]()
Top 100 van woensdag 25 april 2012
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 647 stevenmac26
002. 466 Id_do_her
003. 404 Sinosappel
004. 300 BBQ-kip
005. 294 SpaceInvaders
006. 256 kapiteintje
007. 234 Anonymousz
008. 226 De_kromme
009. 218 Garisson72
010. 216 Unfckingtitled
011. 210 2NutZ
012. 205 kingtoppie
013. 204 Dqod
014. 194 Caland
014. 194 Intronic
016. 193 pimmetje2010
017. 188 napoleonfour
018. 181 Blue_Panther_Ninja
019. 178 PizzaGeit
020. 177 remlof
021. 176 Patje1987
022. 175 Lindytje
023. 173 tralalala
023. 173 Chai
025. 172 Stormqueen
026. 171 Beach
027. 167 leeell
028. 165 JJH
029. 164 Spouwerranger
029. 164 Trollscience
031. 160 Tim86
032. 158 Flippiee
033. 157 Dientje12
034. 154 AryaMehr
035. 150 gianni61
036. 147 Inkomen
037. 145 johannes_vermeer
038. 144 Voorschrift
039. 141 ErwinRommel
040. 140 Erkannn
041. 139 Juminelle
042. 137 waht
043. 135 Murdera
044. 134 Lithia
044. 134 Karina
046. 132 Pheno
047. 131 charmed_angel
048. 130 LovelyLady
048. 130 Dromenvangertje
050. 129 99.999
Ik sta laatste in dit rijtjequote:Op donderdag 26 april 2012 01:33 schreef zibster het volgende:
Zo zie je ook echt wie dr geen leven heeft, nice![]()
Top 100 van woensdag 25 april 2012
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 647 stevenmac26
002. 466 Id_do_her
003. 404 Sinosappel
004. 300 BBQ-kip
005. 294 SpaceInvaders
006. 256 kapiteintje
007. 234 Anonymousz
008. 226 De_kromme
009. 218 Garisson72
010. 216 Unfckingtitled
011. 210 2NutZ
012. 205 kingtoppie
Jij schaakt saraats nog niet eens.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:19 schreef smitjew het volgende:
met wie moet ik naar bed gaan om hier gehaat te worden ?
Ok.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:18 schreef kingtoppie het volgende:
Ik hou wel van feyenoordfan92, ik vind het een enorme lieverd en zou hem dood willen knuffelen.![]()
Mr.Cooper dus. Typfoutje.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:52 schreef Poostema het volgende:
Ik heb soms wel eens onenigheden met users zoals Buffalo_Soldier of DeLepelaar, maar haten is een sterk woord.
Aan de andere kant heb ik wel wat favorieten:
MrCooperBizznitch
Tong80
Frank_Drebin
Id_do_her
Remlof
Pharkus
Etc....![]()
Kijk eens iets minder in de spiegel van de kapper.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij bent dan ook gewoon sneu, niet irritant.
Tong80!quote:Op donderdag 26 april 2012 18:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk eens iets minder in de spiegel van de kapper.
het kon je broer wel zijnquote:Op donderdag 26 april 2012 17:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij bent dan ook gewoon sneu, niet irritant.
Mijn broer is nu in New York. Een paar dagen shoppen en naar de Yankees zaterdag.quote:
IK BEN GEQUOTE DOOR TONG80!!!!!quote:Op donderdag 26 april 2012 20:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn broer is nu in New York. Een paar dagen shoppen en naar de Yankees zaterdag.
Zie ik SwJ als sporthater niet doen.
Als het er echt zoveel zijn he, ligt het dan niet gewoon aan jezelf en dat jij een kansloze tering idioot bent?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:02 schreef computerprobleem het volgende:
Patje1987
Ton80
Plastic_Zak
Stevenmac26
smegmanus
remlof
KoekiMonster
Rezania
trollscience
Rellende_Rotscholier
Wietparkiet
Dimens
Nikmans
badtripbob
.Masturbatron.
motorbloempje
Xetran
sinepedraap
Klinkerbotsing
Omdatappel
Monopoly
Leevancleef
zarGon
BoemBats
Rodawa
BBQSausage
Cousin_Eddy
stroopdoosch
ikbennieuwopfok
Tchock
Doublepain
Lompe Hork
utopie
zoekeenleven
Spaghettivreter
DutchErrorist
U.N.K.L.E
De_Dakgoot
Etsu
ValHallen
weerstandje
SomePerson
DeRakker
Zien jullie het mensen? Zien jullie het?!?!quote:Op donderdag 26 april 2012 23:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als het er echt zoveel zijn he, ligt het dan niet gewoon aan jezelf en dat jij een kansloze tering idioot bent?
bijan allemaal kwaliteitsusers.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:02 schreef computerprobleem het volgende:
Patje1987
Ton80
Plastic_Zak
Stevenmac26
smegmanus
remlof
KoekiMonster
Rezania
trollscience
Rellende_Rotscholier
Wietparkiet
Dimens
Nikmans
badtripbob
.Masturbatron.
motorbloempje
Xetran
sinepedraap
Klinkerbotsing
Omdatappel
Monopoly
Leevancleef
zarGon
BoemBats
Rodawa
BBQSausage
Cousin_Eddy
stroopdoosch
ikbennieuwopfok
Tchock
Doublepain
Lompe Hork
utopie
zoekeenleven
Spaghettivreter
DutchErrorist
U.N.K.L.E
De_Dakgoot
Etsu
ValHallen
weerstandje
SomePerson
DeRakker
Bitch, ga huilen.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:10 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Zien jullie het mensen? Zien jullie het?!?!
Getuig hier hoe 1 van de verdachten mij zwart maakt!
xD
Je bent gehersenspoeld mijn vriendquote:
Ik ben niet in staat om te huilen. Als ik boos ben, lach ik meestal en kijk ik mensen in de ogen aan.quote:
genoeg van dat lijstje in het echt gezien, leuke mensen,quote:Op donderdag 26 april 2012 23:11 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Je bent gehersenspoeld mijn vriend.
Die mensen hebben zo vaak herhaald dat ze kwaliteitsusers zijn, dat jij het bent gaan geloven.
Ik verwijs je door naar een psycholoog.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:12 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik ben niet in staat om te huilen. Als ik boos ben, lach ik meestal en kijk ik mensen in de ogen aan.
Die is vorige week helaas overleden. Ze wou mij tegen houden toen ik gillend haar praktijk uitrende. Ze werd aangereden door een vrachtwagen :p.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik verwijs je door naar een psycholoog.
Moeilijke taak dan.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
Er zijn 7 miljard mensen op de aarde waarvan ik er 6,999 miljard niet wil kennen, dus wakker liggen ervan zal ik zeker niet.
Fok is een goed begin.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:16 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Moeilijke taak dan.
6,999,000,000
Hoe ga jij 1 miljoen mensen leren kennen? :S
Lachen gieren brullen idioot.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:14 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Die is vorige week helaas overleden. Ze wou mij tegen houden toen ik gillend haar praktijk uitrende. Ze werd aangereden door een vrachtwagen :p.
Ik lach nu en staar jouw UI aan en luister naar dit lied:quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:20 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik lach nu en staar jouw UI aan en luister naar dit lied:
Gr gr
No tomorrow, no tomorrow...quote:
I find it kind a funny, I find it kind a sad...quote:
quote:
Hilarisch.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:34 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Ik wist niet waar die afkorting voor stond. Dus ben ik die gaan zoeken en vond meerdere betekenissen.
Ik hoop voor je dat je dit bedoeld;
[..]
Haters haten het geen wat beter is dan zij zelf, of het geen wat zijn/haar groepering/land/bevolking presteert t.o.v. een bepaalde groepering, die vaak zwaar in de minderheid zijn, maar toch uitzonderlijk goed presteren, veel macht en invloed hebben, en de tegenpartij meer schade aan kunnen brengen dan een simpele: Israëlquote:
quote:
haha ben jij vroeger gepest ofzo ?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:43 schreef computerprobleem het volgende:
Het doel van de haters is om de gehate personen te haten om zichzelf beter te voelen, maar wat zij doen is de gehate persoon motiveren om nog beter te worden en krachtiger en machtiger te worden, om te voorkomen dat hij of zij kwetsbaar zal zijn en zich niet zal kunnen verweren tegenover de haters, die meestal in de meerderheid zijn. Door deze denkwijze, en door de doorzettingsvermogen van de gehate groep, zullen zij altijd hun doel bereiken en de dienst uit maken. Dat is een van de redenen waarom de Joden, waar er zo'n 12 a 14 miljoen van zijn, zowat de gehele wereld in hun broekzak hebben.
Dus wij als niet Joden moeten het zionistische regime van de kaart vegen met alle mogelijkheden die we kunnen bezitten. Een kleine vlucht voor de nuke maar een grote sprong voorwaarts voor de mensheid en wereldvrede.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:33 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Haters haten het geen wat beter is dan zij zelf, of het geen wat zijn/haar groepering/land/bevolking presteert t.o.v. een bepaalde groepering, die vaak zwaar in de minderheid zijn, maar toch uitzonderlijk goed presteren, veel macht en invloed hebben, en de tegenpartij meer schade aan kunnen brengen dan een simpele: Israël![]()
, op een forum dat zij toch nooit zullen bezoeken. In plaats daarvan zetten zij, de groepering die dus zwaar in de minderheid is (Israël), hun macht (USA/Israël/Kern Macht), kennis (Einstein, Oppenheimer, etc.) en rijkdom (Spielberg, Zükerberg, Rotschield Familie, etc.) in om de 'grote groepering' voor eens en altijd hard te raken, en een litteken achter te laten die nog velen eeuwen zichtbaar zal zijn en deze littekens zullen getoond worden door de zwakke, negatieve houding van de verliezende partij, tegenover de superieure kleine minderheid.
Nee, lol. Niemand durft mij iets aan te doen :p.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:44 schreef smitjew het volgende:
[..]
haha ben jij vroeger gepest ofzo ?
De Joden hebben het atoomwapen (Oppenheimer, 'The Father of the Atomic Bomb') uitgevonden en Israël alleen al bezit waarschijnlijk 200 kernwapens. Succesquote:Op donderdag 26 april 2012 23:44 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dus wij als niet Joden moeten het zionistische regime van de kaart vegen met alle mogelijkheden die we kunnen bezitten. Een kleine vlucht voor de nuke maar een grote sprong voorwaarts voor de mensheid en wereldvrede.
De champ heeft gesproken.
Anders komt de kogel van de rechts (mossad).quote:Op donderdag 26 april 2012 23:45 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee, lol. Niemand durft mij iets aan te doen :p.
ik wel , onlinequote:Op donderdag 26 april 2012 23:45 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee, lol. Niemand durft mij iets aan te doen :p.
Ik ben heel goed in Battlefield 3 en 1943. Kom danquote:
heb geen ps3 alleen pc en gameboyquote:Op donderdag 26 april 2012 23:46 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in Battlefield 3 en 1943. Kom dan.
Wel op de PS3.
Wat is een bromance?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:47 schreef Angel-Joy het volgende:
Jongens, ik voel een bromance, ga elkaar lekker van achter nemen en log uit
Ik zeg een bom door een Amerikaanse B2 bommenwerper, recht op het parlementsgebouw zo`n bunkerbuster weet je wel. En dan moeten Turkije, Iran en een verenigd Europees leger samen met de Amerikanen ze van alle kanten ineens binnenvallen en het regime publiekelijk vermoorden. Gewoon op TV en dan voor een vuurpeleton, nee nog beter we laten ze afschieten door Palestijnse vrouwen.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:46 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
De Joden hebben het atoomwapen uitgevonden en Israël alleen al bezit waarschijnlijk 200 kernwapens. Succes.
Je moet trots zijn dat jij samen met mij genoemd wordt.quote:
jawel hoor, niemand geeft gewoon om jequote:
Die Palestijnen hé... hoeveel stenen hebben zij nou eigenlijk gegooid? Ben benieuwd of ze weleens een dappere Israëlische soldaat een blauwe plek hebben bezorgd.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:48 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik zeg een bom door een Amerikaanse B2 bommenwerper, recht op het parlementsgebouw zo`n bunkerbuster weet je wel. En dan moeten Turkije, Iran en een verenigd Europees leger samen met de Amerikanen ze van alle kanten ineens binnenvallen en het regime publiekelijk vermoorden. Gewoon op TV en dan voor een vuurpeleton, nee nog beter we laten ze afschieten door Palestijnse vrouwen.
Vanaf nu is smitjew mijn beste vriendquote:Op donderdag 26 april 2012 23:50 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Niemand wilt jou kennen, je bent een Jew.
Nee hoor, ik steun jequote:Op donderdag 26 april 2012 23:52 schreef smitjew het volgende:
Bedankt jullie motiveren mij om gehaat te worden
Heb ik nog wat in te brengen ?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:52 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Vanaf nu is smitjew mijn beste vriend.
Ga gewoon met alles wat ik zeg mee, ik kies mijn woorden zorgvuldig en alles wat ik doe en zeg is met een doel.quote:
Volgens de Bijbel staat de beest op in Jeruzalem en zal het toch echt op een dag een parkeerplaats worden voor tanks en dergelijke. Niet dat ik erg veel waarde hecht aan de uitspraken in de Bijbel geeft het toch wel aan dat het 5 voor 12 is voor Israël.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:51 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Die Palestijnen hé... hoeveel stenen hebben zij nou eigenlijk gegooid? Ben benieuwd of ze weleens een dappere Israëlische soldaat een blauwe plek hebben bezorgd.
Maar ja, Israël heeft altijd een last-strike plan. Dat betekent een mogelijkheid om vanaf een geheime locatie op zee kernwapens te lanceren.
Daarnaast heeft de president van de VS geen macht zonder steun van de Israëlische Lobby en wordt Israël door Duitsland, het machtigste Europese land, met zware wapens (waaronder onderzeeërs) gesteund. Dus stop met dromen!
Daarnaast: Palestijnen bestaan helemaal niet, het zijn gewoon mensen uit Jordanië die misbruik van de situatie willen maken en het land van de Joden willen afpakken. Laat ze maar naar Saudie-Arabië gaan, genoeg geld en land.
Het geestelijk gehandicapte neefjequote:Op donderdag 26 april 2012 23:56 schreef Pulzzar het volgende:
Is Computerprobleem de opstandige zoon van Gretta Duisenberg?
Gemarkeerd stukje: daar stopte ik met lezen.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:57 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Volgens de Bijbel staat de beest op in Jeruzalem en zal het toch echt op een dag een parkeerplaats worden voor tanks en dergelijke. Niet dat ik erg veel waarde hecht aan de uitspraken in de Bijbel geeft het toch wel aan dat het 5 voor 12 is voor Israël.
De USA is met dank aan de Joden nagenoeg failliet en kunnen geen oorlogen meer veroorloven. De EU gaat de VS achterna en er zal een nieuwe wereldvaluta komen uiteraard bedacht door een Jood. Nadat het beest is opgestaan zal Israël na een tijdje in een parkeerplaats veranderd worden. Ik gun niemand de dood maar zionististen moeten sterven. Er is geen rascistischer en leugenachtigere groepering dan de zionisten. Eens dondert het inelkaar en dan zullen we vrede kennen.
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:58 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Gemarkeerd stukje: daar stopte ik met lezen.
Maar vertel, waarom wil je aandacht? Je weet toch dat dat alleen maar negatieve aandacht uitlokt? Of ben je echt zo wanhopig?quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:00 schreef smitjew het volgende:
Mijn naam heeft niks met joden te maken was puur toeval kwam er later achter
Bijbel SLASH Torah?quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:01 schreef PKRChamp het volgende:
Overigens is Israël en de claim van de Joden juist gebasseerd op de Bijbel/Torah dus.........
nee wil ouwehoeren , verveel mequote:Op vrijdag 27 april 2012 00:02 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Maar vertel, waarom wil je aandacht? Je weet toch dat dat alleen maar negatieve aandacht uitlokt? Of ben je echt zo wanhopig?
Dan ben je bij computerprobleem aan het goede adres.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:03 schreef smitjew het volgende:
[..]
nee wil ouwehoeren , verveel me
Ik praat momenteel alleen maar poep
Jullie gaan beste vriendjes wordenquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:03 schreef smitjew het volgende:
[..]
nee wil ouwehoeren , verveel me
Ik praat momenteel alleen maar poep
haha klopt, maar ik merk wanneer ik moet stoppenquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:05 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dan ben je bij computerprobleem aan het goede adres.
Ik ook eigelijkquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:03 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Bijbel SLASH Torah?
Dat alleen al geeft aan dat jij die 2 dingen met elkaar vergelijkt, terwijl je dat niet kunt doen.
Ik ga niet meer in discussie met jou, ik heb bewezen gelijk te hebben en het enige wat jij kunt doen is zeggen hoe slecht Israël wel niet is. Bespaar jezelf de moeite om hierop te reageren.
quote:
ik zag het zelf ook pas toen ik niet in een server van cod kwam door mijn naamquote:
Blokkeren ze Jew? Wat triest, kijk wat voor een negatieve lading een benaming heeft gekregen. Is dat dan overreacting of terecht?quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:10 schreef smitjew het volgende:
[..]
[..]
ik zag het zelf ook pas toen ik niet in een server van cod kwam door mijn naam
niet op allemaal maar sommige echt kansloosquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:11 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Blokkeren ze Jew? Wat triest, kijk wat voor een negatieve lading een benaming heeft gekregen. Is dat dan overreacting of terecht?
Hebben ze gedaan om die Neo-Nazi`s geen kans te geven of ze zijn bang voor de Joodse lobby.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:13 schreef smitjew het volgende:
[..]
niet op allemaal maar sommige echt kansloos
hahah ja de joden zoeken wraakquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:16 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Hebben ze gedaan om die Neo-Nazi`s geen kans te geven of ze zijn bang voor de Joodse lobby.
Die hebben ze al lang en breed gekregen, als je ziet wat voor bedragen er naar de bankiers gaan. Ze hebben de geldstromen compleet in handen en ze laten express de boel klappen.quote:
Vind het maar vreemd, een neger noem je toch ook gewoon een neger? Waarom mag een jood niet dan geen jood genoemd worden?quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:18 schreef Sanddr het volgende:
Xeauiexeau belachelijk dat antisemitisme zwaarder wordt bestraft dan het beledigen van andere bevolkingsgroepen
ik wil de negerzoenen terugquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:19 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Vind het maar vreemd, een neger noem je toch ook gewoon een neger? Waarom mag een jood niet dan geen jood genoemd worden?
quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:18 schreef Sanddr het volgende:
Xeauiexeau belachelijk dat antisemitisme zwaarder wordt bestraft dan het beledigen van andere bevolkingsgroepen
jij bent geen neger man zwarte flikkerquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:24 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik als neger keur het goed.![]()
Zwarte piet daarentegen.
note +1quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij bent geen neger man zwarte flikker
moet er nog 2 hebben voor de gratis koffie mokquote:
ah vandaar, 500 is toch een BJ van brechtje ?quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
moet er nog 2 hebben voor de gratis koffie mok
Je hebt gelijk, heb ook nog wat indianen bloed in mij. You Irish bastard.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij bent geen neger man zwarte flikker
quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:29 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, heb ook nog wat indianen bloed in mij. You Irish bastard.
Leeell, wat is deze danquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:29 schreef leeell het volgende:
[..]
ah vandaar, 500 is toch een BJ van brechtje ?
quote:
Ik weet niet manquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:33 schreef PKRChamp het volgende:
Hoe word je eigenlijk de meest gehate user? En als dat is gelukt, wat schiet je er dan mee op?
Jaren op FOK! zitten en de meest flauwe kuttopics en grappen posten. Ook is #1 zijn qua postaantal een must.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:33 schreef PKRChamp het volgende:
Hoe word je eigenlijk de meest gehate user? En als dat is gelukt, wat schiet je er dan mee op?
Ironisch eigenlijk, dus al die paria`s gaan veel op FOK! posten om de echte wereld te ontvluchten en hopen dat ze cool gevonden worden. Om vervolgens een paria op FOK! te worden.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:35 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Jaren op FOK! zitten en de meest flauwe kuttopics en grappen posten. Ook is #1 zijn qua postaantal een must.
Dat past mooi bij jou.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:56 schreef computerprobleem het volgende:
Ik ben er even niet en het niveau van dit topic daalt naar de tyfus.
maar nu is het niveau downquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:56 schreef computerprobleem het volgende:
Ik ben er even niet en het niveau van dit topic daalt naar de tyfus.
Helaas, nog steeds niet irritant. Gewoon sneu.quote:
Hoi!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |