Haters worden gehaatquote:
Ik wist niet waar die afkorting voor stond. Dus ben ik die gaan zoeken en vond meerdere betekenissen.quote:
quote:''SWJ je bent een echte baaz, altijd geniale topics, altijd geniale reacties. DE ENIGE BAAS IS SWJ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
''
Nee hij is irritantquote:Op donderdag 26 april 2012 00:34 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Ik wist niet waar die afkorting voor stond. Dus ben ik die gaan zoeken en vond meerdere betekenissen.
Ik hoop voor je dat je dit bedoeld;
[..]
quote:Op donderdag 26 april 2012 00:35 schreef Crimyclown het volgende:
Jezelf druk maken over wat er op de interwebs gebeurt is zonde van je energie.
Ik maak me nergens druk omquote:Op donderdag 26 april 2012 00:35 schreef Crimyclown het volgende:
Jezelf druk maken over wat er op de interwebs gebeurt is zonde van je energie.
dankje welquote:Op donderdag 26 april 2012 00:39 schreef Sanddr het volgende:
Black-beauty-babe
hardlopen
3MIN3M of iets dergelijks
Coca_Cola
DeLepelaar
En vast nog wel meer.
ONZ is niet een excuus voor alles.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:39 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Ik maak me nergens druk om
We zitten op ONZ
I'm on the list!!quote:Op donderdag 26 april 2012 00:39 schreef Sanddr het volgende:
Black-beauty-babe
hardlopen
Coca_Cola
DeLepelaar
En vast nog wel meer.
Oke.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:38 schreef hardlopen het volgende:
Er heerst hier dus een taboe op haat.
Haat heeft vele gradaties; van een beetje haten (wat ik eerder als irritatie zou omschrijven) tot intense haat.
Waar ik het over heb is minst intense vorm van haat.
ken ik allemaal nietquote:Op donderdag 26 april 2012 00:39 schreef Sanddr het volgende:
Black-beauty-babe
hardlopen
Coca_Cola
DeLepelaar
En vast nog wel meer.
Lobi voor jou.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:39 schreef Sanddr het volgende:
Black-beauty-babe
hardlopen
Coca_Cola
DeLepelaar
En vast nog wel meer.
You've got issuesquote:Op donderdag 26 april 2012 00:39 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
ONZ is niet een excuus voor alles.
Met of zonder jouw mening; my topic is here to stay (tenzij moderators daar anders over denkenquote:Op donderdag 26 april 2012 00:40 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Oke.
Ik vind jou irritant. Vind je dit topic nu gerechtvaardigd omdat iemand er een mening op gegeven heeft?
Je wilt te graag.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:42 schreef smitjew het volgende:
Waarom haat niemand mij ik doe zo mijn best
Het zal me volledig worst wezen of de mods er mee eens zijn of niet. Wat vind je zelf van het topic, nu er iemand een mening op gegeven heeft?quote:Op donderdag 26 april 2012 00:42 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Met of zonder jouw mening; my topic is here to stay (tenzij moderators daar anders over denken)
Bij mijn matties ben ik die vuile smitje omdat ik altijd knetter vervelend doe.quote:
niks mis met 1164 posts op een dagquote:Op donderdag 26 april 2012 01:24 schreef zibster het volgende:
Een paar.
Hoop dat ze voor altijd falend blijven FOK!ken en 100-en posts op 1 dag maken. Zit er dik in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
quote:Op donderdag 26 april 2012 01:25 schreef leeell het volgende:
[..]
niks mis met 1164 posts op een dagBestaat dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als ik mezelf mag geloven jaquote:
Tong80quote:Op donderdag 26 april 2012 01:27 schreef zibster het volgende:
Waar staan de uitwerkingen van de users die het meest hebben gepost op 1 dag.
Ergste zijn nog wel de aandachtshoeren op FOK die hele slowchats volspammen en steeds bij actieve slowchats tevoorschijn komen.
Dagcijfers: De Records.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:27 schreef zibster het volgende:
Ergste zijn nog wel de aandachtshoeren op FOK die hele slowchats volspammen en steeds bij actieve slowchats tevoorschijn komen.
ik zou er mee stoppen , ben nog noobquote:Op donderdag 26 april 2012 01:27 schreef zibster het volgende:
staat er ook tussen, beter zoekenquote:Op donderdag 26 april 2012 01:29 schreef zibster het volgende:
Neee een andere man die per dag dus zeg maar jij maakt 103850 posts op die dag en staat bovenaan, niet gemiddeld genomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |