heb geen ps3 alleen pc en gameboyquote:Op donderdag 26 april 2012 23:46 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in Battlefield 3 en 1943. Kom dan.
Wel op de PS3.
Wat is een bromance?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:47 schreef Angel-Joy het volgende:
Jongens, ik voel een bromance, ga elkaar lekker van achter nemen en log uit
Ik zeg een bom door een Amerikaanse B2 bommenwerper, recht op het parlementsgebouw zo`n bunkerbuster weet je wel. En dan moeten Turkije, Iran en een verenigd Europees leger samen met de Amerikanen ze van alle kanten ineens binnenvallen en het regime publiekelijk vermoorden. Gewoon op TV en dan voor een vuurpeleton, nee nog beter we laten ze afschieten door Palestijnse vrouwen.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:46 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
De Joden hebben het atoomwapen uitgevonden en Israël alleen al bezit waarschijnlijk 200 kernwapens. Succes.
Je moet trots zijn dat jij samen met mij genoemd wordt.quote:
jawel hoor, niemand geeft gewoon om jequote:
Die Palestijnen hé... hoeveel stenen hebben zij nou eigenlijk gegooid? Ben benieuwd of ze weleens een dappere Israëlische soldaat een blauwe plek hebben bezorgd.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:48 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik zeg een bom door een Amerikaanse B2 bommenwerper, recht op het parlementsgebouw zo`n bunkerbuster weet je wel. En dan moeten Turkije, Iran en een verenigd Europees leger samen met de Amerikanen ze van alle kanten ineens binnenvallen en het regime publiekelijk vermoorden. Gewoon op TV en dan voor een vuurpeleton, nee nog beter we laten ze afschieten door Palestijnse vrouwen.
Vanaf nu is smitjew mijn beste vriendquote:Op donderdag 26 april 2012 23:50 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Niemand wilt jou kennen, je bent een Jew.
Nee hoor, ik steun jequote:Op donderdag 26 april 2012 23:52 schreef smitjew het volgende:
Bedankt jullie motiveren mij om gehaat te worden
Heb ik nog wat in te brengen ?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:52 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Vanaf nu is smitjew mijn beste vriend.
Ga gewoon met alles wat ik zeg mee, ik kies mijn woorden zorgvuldig en alles wat ik doe en zeg is met een doel.quote:
Volgens de Bijbel staat de beest op in Jeruzalem en zal het toch echt op een dag een parkeerplaats worden voor tanks en dergelijke. Niet dat ik erg veel waarde hecht aan de uitspraken in de Bijbel geeft het toch wel aan dat het 5 voor 12 is voor Israël.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:51 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Die Palestijnen hé... hoeveel stenen hebben zij nou eigenlijk gegooid? Ben benieuwd of ze weleens een dappere Israëlische soldaat een blauwe plek hebben bezorgd.
Maar ja, Israël heeft altijd een last-strike plan. Dat betekent een mogelijkheid om vanaf een geheime locatie op zee kernwapens te lanceren.
Daarnaast heeft de president van de VS geen macht zonder steun van de Israëlische Lobby en wordt Israël door Duitsland, het machtigste Europese land, met zware wapens (waaronder onderzeeërs) gesteund. Dus stop met dromen!
Daarnaast: Palestijnen bestaan helemaal niet, het zijn gewoon mensen uit Jordanië die misbruik van de situatie willen maken en het land van de Joden willen afpakken. Laat ze maar naar Saudie-Arabië gaan, genoeg geld en land.
Het geestelijk gehandicapte neefjequote:Op donderdag 26 april 2012 23:56 schreef Pulzzar het volgende:
Is Computerprobleem de opstandige zoon van Gretta Duisenberg?
Gemarkeerd stukje: daar stopte ik met lezen.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:57 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Volgens de Bijbel staat de beest op in Jeruzalem en zal het toch echt op een dag een parkeerplaats worden voor tanks en dergelijke. Niet dat ik erg veel waarde hecht aan de uitspraken in de Bijbel geeft het toch wel aan dat het 5 voor 12 is voor Israël.
De USA is met dank aan de Joden nagenoeg failliet en kunnen geen oorlogen meer veroorloven. De EU gaat de VS achterna en er zal een nieuwe wereldvaluta komen uiteraard bedacht door een Jood. Nadat het beest is opgestaan zal Israël na een tijdje in een parkeerplaats veranderd worden. Ik gun niemand de dood maar zionististen moeten sterven. Er is geen rascistischer en leugenachtigere groepering dan de zionisten. Eens dondert het inelkaar en dan zullen we vrede kennen.
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:58 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Gemarkeerd stukje: daar stopte ik met lezen.
Maar vertel, waarom wil je aandacht? Je weet toch dat dat alleen maar negatieve aandacht uitlokt? Of ben je echt zo wanhopig?quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:00 schreef smitjew het volgende:
Mijn naam heeft niks met joden te maken was puur toeval kwam er later achter
Bijbel SLASH Torah?quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:01 schreef PKRChamp het volgende:
Overigens is Israël en de claim van de Joden juist gebasseerd op de Bijbel/Torah dus.........
nee wil ouwehoeren , verveel mequote:Op vrijdag 27 april 2012 00:02 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Maar vertel, waarom wil je aandacht? Je weet toch dat dat alleen maar negatieve aandacht uitlokt? Of ben je echt zo wanhopig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |