In cross cultural onderzoek is dit heel gebruikelijk (dwz, dat er 'maar' twee landen worden gebruikt). Eerder onderzoek heeft aangewezen dat er een duidelijk verschil is tussen collectivistische culturen en individualistische culturen. Aziatische en Afrikaanse culturen zijn van de eerste groep. Daardoor hebben ze, als het op psychologische processen aankomt, een hoop gemeen. Je kan dan verwachten dat wat voor de gebruikte sample geldt, more or less gelijk is in andere collectivistische culturen. Dat is niet 100% accuraat, maar goed genoeg.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:08 schreef wyccie het volgende:
Hoe zit het met de psychologie in bijv. Azië? En hoe ga je dan een hiaat in kennis in dat gebied verklaren als je je onderzoek cross-cultural wilt opzetten, maar daar geen data van hebt?
Een combinatie van de twee. We willen bestaande vragenlijsten gebruiken, maar ook zelf dingen samenstellen. Echter, wat wij samenstellen zal voornamelijk gaan over aantoonbare factoren (gebruik je drugs, heb je sex, drink je, etc.). De vragenlijsten die meer psychologische diepgang vereisen die bestaan al, net als de wijze om dingen daaruit af te lezen.quote:Hoe lang gaat het onderzoek duren? Er zijn behoorlijk wat variabelen te onderzoeken.
Maken jullie zelf vragenlijsten, en eraan gedacht om het te laten valideren, ook voor de andere landen? Het scheelt wel dat in West-Europa ook Engels gesproken wordt, maar in West-Afrika wordt voornamelijk Frans gesproken.
[..]
Dit gaan we dan ook doen! Er bestaat zeker data op dat gebiedquote:Dit is wel een lastige. Ten eerste, als ik in de beurscommissie zit, zou ik willen weten of je hier niet achter kunt komen door literatuuronderzoek, of door iets dergelijks zoals een CBS-database (in Afrika ja) in plaats van je daar heen te sturen om erachter te komen dat niemand daar aan auto-mutilatie doet.
Als het niet zo is, dan gaan we kijken waarom dat zo zou kunnen zijn. In een collectivistische cultuur wordt veel meer gedacht vanuit een groeps-oogpunt. Als je jezelf iets aandoet, dan doe je als het ware ook de groep iets aan. Wat bijvoorbeeld zou kunnen bekeken worden of groepstherapie in onze cultuur zou kunnen helpen; dwz, familie en/of vrienden van de patiënt betrekken bij de behandeling.quote:Ten tweede, kun je erachter komen waarom daar iets geen probleem vormt en dat als 'behandeling' gebruiken als het er niet is?
Over de antecendenten in Amerika is sowieso al heel veel bekend. Dat hoeven we niet zelf meer te onderzoeken, maar wel noemen in onze studie. Het zal dus veel leeswerk en referenties vereisen. Ons onderzoek is 'vernieuwend' omdat het cross culturele verbanden wil leggen. Maar nu maar afwachten wat de sponsor commissie en het psychologie departement er van vinden...quote:Ik vind het een mooi voorstel, een uitgebreid onderzoek. Zit er alleen over te denken of je doelstelling met deze opzet gehaald kan worden, en of je niet eerst een vooronderzoek, gebaseerd op de antecedenten moet doen, voordat je meteen aan de volgende stap van behandeling begint.
Je mag er zeker trots op zijn!
Er heeft hier niemand aan getwijfeld wat je kan..maar aan wat je doetquote:Op woensdag 25 april 2012 23:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo en nu maar snel weer terug naar mijn imago van de SC bimbowe kunnen toch niet opeens gaan denken dat ik ook nog wat kán
mooi gezegdquote:Op woensdag 25 april 2012 23:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er heeft hier niemand aan getwijfeld wat je kan..maar aan wat je doet
Dat was bij Kim Jong-Il ook en dat was een genius.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik realiseer me heus wel dat er eigenlijk vrij zelden iets intelligents van mijn kant komt![]()
Ah je dag isniet compleet tot je vergeleken wordt met een Noord-Koreaanse dictatorquote:Op woensdag 25 april 2012 23:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was bij Kim Jong-Il ook en dat was een genius.
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ah je dag isniet compleet tot je vergeleken wordt met een Noord-Koreaanse dictator
Happy to obligequote:Op woensdag 25 april 2012 23:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ah je dag isniet compleet tot je vergeleken wordt met een Noord-Koreaanse dictator
Agree. Gewoon, omdat Cristiano Ronaldo.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:28 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig geen Real Madrid in de finale.
En ook geen Barcelona.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:28 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig geen Real Madrid in de finale.
quote:Op donderdag 26 april 2012 00:00 schreef Nembrionic het volgende:
Vandaag was het trouwens 10 jaar geleden dat mijn moeder overleed. Ik dacht allemaal dingen op te zoeken maar uiteindelijk niet 1 ding
Niet?quote:Op donderdag 26 april 2012 00:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]wist helemaal niet dat dat zo was
Ja, fotos en dat soort dingen. Toevallig gisteren dan een kinderfoto in mijn handen gehad omdat mijn achternichtje daar echt een tweeling van leek te zijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:08 schreef wyccie het volgende:
Wilde je foto's opzoeken, Nem?
Naar haar graf/urn geweest?
Ik heb geen flauw idee. Die zetten ze een jaar lang in een rek/kast bij de begraafplaats. Daarna? Misschien is het wel collectief uitgestrooid(ik meen dat dat gebeurt) maar ik heb echt geen idee.quote:
Ik moet bij dit soort dingen altijd DIRECT aan Married With Children denken:quote:
In films (quote:Op donderdag 26 april 2012 00:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb geen flauw idee. Die zetten ze een jaar lang in een rek/kast bij de begraafplaats. Daarna? Misschien is het wel collectief uitgestrooid (ik meen dat dat gebeurt) maar ik heb echt geen idee.
Mijn opa is ook uitgestrooid, en ik mis een graf absoluut niet. Ik wil hem herinneren om wie hij was, niet alleen omdat zijn naam ergens op een stuk steen staat.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Die zetten ze een jaar lang in een rek/kast bij de begraafplaats. Daarna? Misschien is het wel collectief uitgestrooid(ik meen dat dat gebeurt) maar ik heb echt geen idee.
Ja, hierboven bij de Bundy's ookquote:Op donderdag 26 april 2012 00:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
In films () zie ik ze altijd op de schoorsteenmantel.
Mijn opa en oma aan vaderskant zijn begraven maar hebben geen steen. Bewust niet. En precies wat je zegt. Daarom heb ik ook niets met een pot as. Dat heeft niets meer met die persoon te maken. En ik vind het nu ik er zo over nadenk ook wel een beetje luguber.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn opa is ook uitgestrooid, en ik mis een graf absoluut niet. Ik wil hem herinneren om wie hij was, niet alleen omdat zijn naam ergens op een stuk steen staat.
Voor onze begrippen is dat wel luguber ja, maar er zijn aan aantal stammen die dat ook doen.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nog lugurberder: Dré Hazes die een tattoo heeft waarin as van zijn overleden vader zit verwerkt
Ja, dat bestaat nog steedsquote:Op donderdag 26 april 2012 00:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er was ook een bedrijf dat de as van overledenen samenperst tot diamant, vind ik ook een raar idee.
ik ook... m.n. diamantquote:Op donderdag 26 april 2012 00:34 schreef wyccie het volgende:
Eigenlijk vind ik het wel iets moois hebben om de as om zo'n manier bij je te dragen (als diamant of tatoeage).
Dat is wel freakyquote:Op donderdag 26 april 2012 00:31 schreef ß het volgende:
Ik zag laatst iets bij RTL Travel (ik weet niet meer waar). Daar werden de overledenen elk jaar weer opgegraven, en werd het lijk in nieuwe doeken gewikkeld en na een paar dagen ging het weer terug.
Typisch QIquote:Op donderdag 26 april 2012 00:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij QI heb ik een keer wat gezien over Ghanese grafkisten. Die zijn nogal apart
Tatoeage wel, diamant weer minder. Maar men moet het lekker zelf wetenquote:Op donderdag 26 april 2012 00:34 schreef wyccie het volgende:
Eigenlijk vind ik het wel iets moois hebben om de as om zo'n manier bij je te dragen (als diamant of tatoeage).
ik draag elke dag een diamantquote:Op donderdag 26 april 2012 00:39 schreef wyccie het volgende:
Ik vind een diamant een fijner idee, maar ja, wanneer draag ik nou een diamant. Dat ligt toch maar ergens verloren te wezen.
Een tatoeage zou ik dan weer voor mezelf willen hebben en niet voor een overledene.
Bizar manquote:Op donderdag 26 april 2012 00:42 schreef ß het volgende:
gevonden: http://www.rtl.nl/xl/#/u/c2ddba6b-911d-3305-9a39-e30d1162e18d
vanaf 42.30
het is Madagaskar trouwens.
Maar niet geperst uit as van een overledene neem ik aan.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik draag elke dag een diamant
En toen liep mijn browser vast.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:42 schreef ß het volgende:
gevonden: http://www.rtl.nl/xl/#/u/c2ddba6b-911d-3305-9a39-e30d1162e18d
vanaf 42.30
het is Madagaskar trouwens.
Ik was mijn handen duizend keer op een dag, dus een ring doe ik voortdurend af. In het ziekenhuis draag ik sowieso geen sieraden, alleen soms oorbellen (op OK ook dat niet). Met het slapen doe ik oorbellen ook vaak uit.quote:
niet voor zover ik weet...quote:Op donderdag 26 april 2012 00:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar niet geperst uit as van een overledene neem ik aan.
Ik doe mijn ring nooit af... Was mijn handen met ring. Had ook een kettinkje met drie diamanten er in, deed ik ook zelden af, maar is op mysterieuze wijze waarschijnlijk 's nachts van mijn nek verdwenen...quote:Op donderdag 26 april 2012 00:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
En toen liep mijn browser vast.
[..]
Ik was mijn handen duizend keer op een dag, dus een ring doe ik voortdurend af. In het ziekenhuis draag ik sowieso geen sieraden, alleen soms oorbellen (op OK ook dat niet). Met het slapen doe ik oorbellen ook vaak uit.
Hoe freaky zou het zijn als dat wel zo was? Van iemands cavia ofzo?quote:
Caviaquote:Op donderdag 26 april 2012 02:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe freaky zou het zijn als dat wel zo was? Van iemands cavia ofzo?
Ik heb me ondertussen gewaagd aan "Rear Window" uit 1954.
Ja dat dacht ik ook maar ik vond "hond" dan misschien wel weer te dichtbijquote:Op donderdag 26 april 2012 02:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
CaviaVolgens mij is er wel meer massa nodig voor een diamant, cavia is te klein
Absoluutquote:Mooie film, nog mooiere actrice... (zie UI)
quote:Op donderdag 26 april 2012 02:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook maar ik vond "hond" dan misschien wel weer te dichtbij
[..]
Absoluut
Nooit echt aandacht besteed aan Grace Kelly maar zeker weer
Wel grappig want LB heeft/had Audrey Hepburn en dat is ook zo'n geval.
Als ik de voorkeur moet geven, dan toch wel echt aan Hepburnquote:
Grace Kelly any dayquote:Op donderdag 26 april 2012 02:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ik de voorkeur moet geven, dan toch wel echt aan Hepburn
Grace Kelly is meer distinguished en Audrey Hepburn is meer een losbol. Allebei mooi, maar ik heb dan liever de losbolquote:
Ik de prinsesquote:Op donderdag 26 april 2012 03:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Grace Kelly is meer distinguished en Audrey Hepburn is meer een losbol. Allebei mooi, maar ik heb dan liever de losbol
Ja, dat verbaast met dan weer nietsquote:
jaquote:Op donderdag 26 april 2012 03:21 schreef Nembrionic het volgende:
Oh ja, volgens mij weet ik het alweer. Dat de meesten een prinsesje willen zijn maar jij een koningin
Aldus Marilyn, mijn andere voorbeeldquote:Op donderdag 26 april 2012 03:25 schreef Nembrionic het volgende:
Iedere vrouw zou zich koningin moeten voelen. Of op z'n minst prinses.
Jaquote:Die timelapse is zeker impressive. Vooral omdat de camerabeelden stil gezet zijn.
Oh, ik ben weer lekker origineelquote:Op donderdag 26 april 2012 03:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Aldus Marilyn, mijn andere voorbeeld
nee niet direct zo, maar kan de echte quote ook even niet vindenquote:Op donderdag 26 april 2012 03:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, ik ben weer lekker origineel
Heeft ze dat echt gezegd?
Deze?quote:Op donderdag 26 april 2012 03:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee niet direct zo, maar kan de echte quote ook even niet vinden
Want dat bedoelde ik niet helemaal.quote:No one ever told me I was pretty when I was a little girl. All little girls should be told they're pretty, even if they aren't.
ik denk die jaquote:Op donderdag 26 april 2012 03:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze?
[..]
Want dat bedoelde ik niet helemaal.
Ja ik kom 'm ergens anders ook nog een keer tegenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Mjah, een baan aan de telefoon en dan snotverkouden zijn... of een schorre keelquote:Op donderdag 26 april 2012 08:09 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben snotverkouden en moet straks nog een belrondje houdenfijne combinatie
Dank je welquote:Op donderdag 26 april 2012 09:02 schreef Soempie het volgende:
MaJo, succes vandaag! En veel plezier later in Den Haag.
Lijkt me de beste manier, dat je er zin in hebt.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dank je welwas gisteren heel zenuwachtig maar nu heb ik er eigenlijk wel zin in
gesprek is trouwens om 1 uur.
En nog even eenvoor nem vanwege je moeder. Wat gaat de tijd eigenlijk snel hè?
Maar waarschijnlijk komen de zenuwen zo wel weer terugquote:Op donderdag 26 april 2012 10:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lijkt me de beste manier, dat je er zin in hebt.![]()
En inderdaad,nog voor Nem.
Hoe bevalt je nieuwe functie tot nu toe?quote:Op donderdag 26 april 2012 10:09 schreef B.ertha het volgende:
Niet teruggelezen, maar veel succes/sterkte voor iedereen die het nodig heeft
klinkt alsof er dan dus ook niemand is die last heeft van het probleem, dus is er dan wel een probleem?quote:Op donderdag 26 april 2012 10:16 schreef B.ertha het volgende:
Goed
Ik heb nu meer mogelijkheden om de werkzaamheden aan te pakken, voor de rest moet ik nog even zien de komende tijd hhoe het gaat.
Wel hebben we volgende week een probleem: Een medewerker gaat gepland op vakantie, een medewerker is gestopt en van de derde is de vrouw vannacht bevallen. En ik ben er zelf ook niet
De klant heeft een probleemquote:Op donderdag 26 april 2012 10:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
klinkt alsof er dan dus ook niemand is die last heeft van het probleem, dus is er dan wel een probleem?
vertel mij watquote:Op donderdag 26 april 2012 10:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
De klant heeft een probleemEn als je een week achterstand hebt, haal je je oplostijden niet, je bouwt een achterstand op, moet die gaan inhalen en bouwt daarmee weer achterstand op bij wat er na die week binnenkomt.
dan hoef ik me geen zorgen te maken, daar doe ik niet aanquote:
Ik doe een gooi:quote:Op donderdag 26 april 2012 10:48 schreef iamredleader het volgende:
Training was in zoverre interessant, maar niet rechtstreeks voor mij van toepassing. Wel goed om te zien waar de bankiers en beleggingsadviseurs over moeten nadenken
Verkeerd gegooidquote:Op donderdag 26 april 2012 11:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik doe een gooi:
- De zin van het leven
- Wat vanavond te eten
- Waarheen dit jaar op vakantie te gaan
- Of die leuke collega al bezet is
- Of de taart die Piet gisteren heeft getrakteerd nog te eten is
- Of de kantine vandaag kroketten heeft
- Wat je puberzoon vandaag weer zal uitspoken
Oh, ze heeft heus wel een punt, naast die achter de B, maar daar ging deze bijeenkomst niet overquote:Op donderdag 26 april 2012 11:22 schreef TradeMarkie het volgende:
ik denk dat B. een punt heeft.
en niet alleen die achter de B
Dat is heel normaal, dat is iedereen toch voor zo'n soort gesprek?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:24 schreef MaJo het volgende:
Ik begin nu toch weer zenuwachtig te worden
Ik zou me eerder zorgen maken als je niet zenuwachtig wasquote:Op donderdag 26 april 2012 11:24 schreef MaJo het volgende:
Ik begin nu toch weer zenuwachtig te worden
Je moet het nog leren, men spreekt dan niet van een probleem maar van een uitdagingquote:Op donderdag 26 april 2012 10:16 schreef B.ertha het volgende:
Goed
Ik heb nu meer mogelijkheden om de werkzaamheden aan te pakken, voor de rest moet ik nog even zien de komende tijd hhoe het gaat.
Wel hebben we volgende week een probleem: Een medewerker gaat gepland op vakantie, een medewerker is gestopt en van de derde is de vrouw vannacht bevallen. En ik ben er zelf ook niet
Ik heb volgende week geen van beide, ik ben er nietquote:Op donderdag 26 april 2012 11:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je moet het nog leren, men spreekt dan niet van een probleem maar van een uitdaging
/managementbullshit
Zodra B. teveel van deze termen gebruikt, is ze een echte manager:quote:Op donderdag 26 april 2012 11:33 schreef Etcetera het volgende:
Je moet het nog leren, men spreekt dan niet van een probleem maar van een uitdaging
/managementbullshit
Dat is ook waarquote:Op donderdag 26 april 2012 11:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat is heel normaal, dat is iedereen toch voor zo'n soort gesprek?
Ik mis 'een bilateraaltje doen'quote:Op donderdag 26 april 2012 11:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zodra B. teveel van deze termen gebruikt, is ze een echte manager:
http://www.jurgensland.nl/download/lulkoek_bingo.pdf
Ik heb ook maar een paar sollicitatiegesprekken in m'n leven gehadquote:Op donderdag 26 april 2012 11:37 schreef MaJo het volgende:
Dat is ook waarheb nog nooit een sollicitatie met meerdere rondes meegemaakt, ben altijd meteen aangenomen
Neuh, luiheidquote:Op donderdag 26 april 2012 11:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
O ja, de "bila's". Maak anders zelf een kaart
Dat dusquote:Op donderdag 26 april 2012 11:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat is heel normaal, dat is iedereen toch voor zo'n soort gesprek?
't Zijn toch geen ambtenaren?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik doe een gooi:
- De zin van het leven
- Wat vanavond te eten
- Waarheen dit jaar op vakantie te gaan
- Of die leuke collega al bezet is
- Of de taart die Piet gisteren heeft getrakteerd nog te eten is
- Of de kantine vandaag kroketten heeft
- Wat je puberzoon vandaag weer zal uitspoken
http://www.inoverheid.nl/(...)jaar-lang-niets.htmlquote:Op donderdag 26 april 2012 11:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hee! Niets mis met ambtenaren hoor!
quote:Op donderdag 26 april 2012 11:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
http://www.inoverheid.nl/(...)jaar-lang-niets.html
RESTECP... en ik moet gelijk denken aan Office Spacequote:Op donderdag 26 april 2012 11:48 schreef Etcetera het volgende:
C4 is zo oud nog niet lijkt me ?quote:25 april 2012
Defensie betaalt ex-werknemers royaal door
Medewerkers van het ministerie van Defensie met minstens 24 dienstjaren die overstappen naar een andere werkgever, krijgen van het ministerie tot hun pensioen nog ongeveer een derde van hun oude jaarsalaris overgemaakt. Een zegsman van het ministerie bevestigde woensdag berichtgeving hierover in De Telegraaf.
De maatregel is onderdeel van een reeks afspraken die in december zijn gemaakt met de vakbonden. Het is volgens de woordvoerder een van de manieren om een oudere werknemer bij een andere werkgever aan de slag te krijgen.
De regeling geldt ook voor burgerpersoneel. Wie 24 tot 28 jaar in dienst is, krijgt jaarlijks 30 procent van het laatst verdiende jaarloon. Wie 28 tot 32 jaar in dienst is geweest, krijgt 35 procent en medewerkers met 32 jaar trouwe dienst worden beloond met 37 procent. De uitkering loopt tot het pensioen en geldt óók als de medewerker elders een goed betaalde baan vindt.
Volgens De Telegraaf ontvangen personeelsleden die in aanmerking komen - de zogenaamde knelpuntcategorie - vanaf 1 mei een brief op de deurmat, met daarin een aanbod om van de regeling gebruikt te maken.
Defensie verwacht dat meer dan 200 mensen gebruik gaan maken van de afspraak. Er zijn enkele miljoenen mee gemoeid.
Mensen bij Defensie 'zijn moeilijk in beweging te krijgen', aldus de woordvoerder. De regeling is bedoeld 'om het zo interessant mogelijk voor ze te maken om toch vrijwillig op te stappen'.
Bij Defensie vervallen door bezuinigingen 12.000 functies en mogelijk vallen er 6.000 gedwongen ontslagen.
quote:Op donderdag 26 april 2012 03:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Draag je dan ook hetzelfde als haar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe men de wereld niet naar de klote helpt?quote:Op donderdag 26 april 2012 10:48 schreef iamredleader het volgende:
Training was in zoverre interessant, maar niet rechtstreeks voor mij van toepassing. Wel goed om te zien waar de bankiers en beleggingsadviseurs over moeten nadenkenKijk, een eckte, eckte ambtenaar.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
http://www.inoverheid.nl/(...)jaar-lang-niets.htmlYup, behoorlijk snelquote:Op donderdag 26 april 2012 09:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dank je welwas gisteren heel zenuwachtig maar nu heb ik er eigenlijk wel zin in
gesprek is trouwens om 1 uur.
En nog even eenvoor nem vanwege je moeder. Wat gaat de tijd eigenlijk snel hè?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op donderdag 26 april 2012 11:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud hij is, maar voor 24 dienstjaren hoef je niet stokoud te zijn hoor, dat kan al op je 42equote:
C4 is wel een jaar of 40 meen ikquote:Op donderdag 26 april 2012 12:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud hij is, maar voor 24 dienstjaren hoef je niet stokoud te zijn hoor, dat kan al op je 42e
Goed om te horen dat 42 niet stokoud isquote:Op donderdag 26 april 2012 12:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud hij is, maar voor 24 dienstjaren hoef je niet stokoud te zijn hoor, dat kan al op je 42e
Op de een of andere manier vind ik dat soort plaatjes met die teksten over borstvoeding reteirritant, maar dat komt denk ik door iemand op facebook die helemaal pro-borstvoeding is en maar zulke dingen blijft posten.quote:
En wat ga je met de overige 450 gram doen?quote:Op donderdag 26 april 2012 12:55 schreef Whiteguy het volgende:
Zo. Een halve kilo aardbeien gedecimeerd tot smoothie.
Wat ik met de rest ga doen weet ik nog niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En wat ga je met de overige 450 gram doen?
Lijkt me trouwens een kleine smoothie.
Ik zeg: aardbeien op witbrood.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat ik met de rest ga doen weet ik nog niet.
En uiteraard aangevuld met bananen en yoghurt.
Jij was toch facebookloos tegenwoordigquote:Op donderdag 26 april 2012 12:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Op de een of andere manier vind ik dat soort plaatjes met die teksten over borstvoeding reteirritant, maar dat komt denk ik door iemand op facebook die helemaal pro-borstvoeding is en maar zulke dingen blijft posten.
Ik heb nu facebook voor RR, maar inderdaad, die miepa is er mooi uit.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Jij was toch facebookloos tegenwoordigVoor de rest vind ik dat soort plaatjes sowieso vrij matig...
En bovendien, voor een hogere irrtatiefactor kun je altijd in oud terechtquote:Op donderdag 26 april 2012 13:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb nu facebook voor RR, maar inderdaad, die miepa is er mooi uit.
Ze is een van de redenen dat ik er juist niet zo veel meer post.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En bovendien, voor een hogere irrtatiefactor kun je altijd in oud terecht
Ik had al zo'n vermoeden dat het er 'één van hier' zou zijnquote:Op donderdag 26 april 2012 13:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze is een van de redenen dat ik er juist niet zo veel meer post.
Nee, niet goed gelezenquote:Op donderdag 26 april 2012 13:25 schreef Soempie het volgende:
Ik las dat Tinu nu thuis mag bevallen?
Jazeker, dat mag gevierd wordenquote:Op donderdag 26 april 2012 13:29 schreef Soempie het volgende:
O, sorry, ik bedoelde dus ook 37 weken.
En dat is wel eenwaard, toch?
OUD zit natuurlijk ook vol met vrouwen en meestal ben ik al niet zo van de vriendinnen/ goede contacten met andere vrouwen.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat het er 'één van hier' zou zijn
OUD is een slangenkuil. Het maakt niet uit wat je zegt, er is bijna altijd wel iemand die het verkeerd opvat en dat haarfijn gaat zitten vertellenquote:Op donderdag 26 april 2012 13:32 schreef Soempie het volgende:
OUD zit natuurlijk ook vol met vrouwen en meestal ben ik al niet zo van de vriendinnen/ goede contacten met andere vrouwen.Dus het ligt ook zeker wel aan mij.
Interesting....quote:Op donderdag 26 april 2012 13:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
OUD is een slangenkuil. Het maakt niet uit wat je zegt, er is bijna altijd wel iemand die het verkeerd opvat en dat haarfijn gaat zitten vertellen
Vooral in bepaalde topics.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
OUD is een slangenkuil. Het maakt niet uit wat je zegt, er is bijna altijd wel iemand die het verkeerd opvat en dat haarfijn gaat zitten vertellen
Maar sommige uitspraken zijn ook beledigend en onjuist.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
bitterend.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vooral in bepaalde topics.
Soempie, ik ben nu wel nieuwsgierig wie dat was? DM?
Vind je het gek met zo'n naamquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:48 schreef Tinuviel het volgende:
Net weer goedgekeurd bij de gyn. Alles is onveranderd sinds de laatste controle. Ik heb een 3kg beeb in me en net 2 boterhammen met omelette, champignons, maïs, olijven & kaas![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vind je het gek met zo'n naam
"bitter end" of "bitterund"
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb nog een prachtig voorbeeld:
Kindernamen #101
stom kind.
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb nog een prachtig voorbeeld:
Kindernamen #101
stom kind.
Ja, en als kind heten ze dan nog "Truitje" ookquote:Op donderdag 26 april 2012 13:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]en dan tegen trui...
trui is echt
![]()
![]()
Hee cobra
Ik kom op dit moment iets meer dan 2 dienstjaren tekort om te profiteren van die regeling.quote:
Ziet er goed uit voor het feestje van Hare Majesteit.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:57 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Goed weer op komst. EINDELIJK.
Kijken hoe lang het duurt. Ik hoop niet slechts 4 dagen ofzo
Vooral zondag/maandag zou het erg fijn zijn als het mooi weer isquote:Op donderdag 26 april 2012 13:57 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Goed weer op komst. EINDELIJK.
Kijken hoe lang het duurt. Ik hoop niet slechts 4 dagen ofzo
Je kan toch a) een nieuw topic maken b) een reltopic maken c) een kloon inschakelen en optie a of b uitoefenen?quote:
*popcorn pakt*quote:Op donderdag 26 april 2012 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
![]()
Wat voor soort kinderwagen deel 13
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit voor het feestje van Hare Majesteit.
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
![]()
Goedzoquote:Op donderdag 26 april 2012 14:06 schreef MaJo het volgende:
Sollicitatie overleefdvolgens mij ging het wel goed
er zaten wel een paar pittige gewetensvragen tussen en ik hoop dat ik daar een beetje goed op heb geantwoord
Wanneer krijg je de uitslag?quote:Op donderdag 26 april 2012 14:06 schreef MaJo het volgende:
er zaten wel een paar pittige gewetensvragen tussen en ik hoop dat ik daar een beetje goed op heb geantwoord
Misschien snap je niet wat Loesje doet.quote:
Nicequote:Op donderdag 26 april 2012 14:06 schreef MaJo het volgende:
Loesje was er anders ook niet blij mee.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien snap je niet wat Loesje doet.
Oh wacht, het broertje vanquote:Op donderdag 26 april 2012 14:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Loesje heeft nog geprobeerd deze tegen te houden, zonder resultaat dus.
zie PIquote:Op donderdag 26 april 2012 14:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien snap je niet wat Loesje doet.
Ik zag niet dat 'ie niet van Loesje was. Ik had het eigenlijk een hele goede gevonen.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Loesje was er anders ook niet blij mee.
Wie kijkt er nou naar PI's?quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:06 schreef MaJo het volgende:
Nou, dat weet ik niet. Heb daar geen enquete over gehouden. Maar mijnquote:
Dat laatste dus, wel of niet van Loesje...quote:Op donderdag 26 april 2012 14:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik niet. Heb daar geen enquete over gehouden. Maar mijnis dubbel bedoeld: ja hij is iets over de schreef, maar ik kan er de humor wel van inzien.
Welke functie?quote:Op donderdag 26 april 2012 14:06 schreef MaJo het volgende:
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:09 schreef iamredleader het volgende:
ja hij is iets over de schreef, maar ik kan er de humor wel van inzien.
Op zulke zwarte humor kun je alleen maar een zwart biertje drinken.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Op zulke zwarte humor kun je alleen maar een zwart biertje drinken.
Jammer dat het dit weekend niet lukt, maar mocht je binnenkort in de buurt van Amstelveen zijn: er staan een paar blikken koud
Fingers crossedquote:Op donderdag 26 april 2012 14:14 schreef MaJo het volgende:
Morgen hoor ik of ik door bengewetensvragen kan ik hier niet herhalen want dat maakt de partij gelijk bekend
maar de meeste vragen had ik wel een antwoord op
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:06 schreef MaJo het volgende:
Nou, ik krijg gelijk zijn de open haard aan te steken en chocomelk te maken.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zie het net op buienradar, zal wel gezellig zijn
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:14 schreef MaJo het volgende:
Morgen hoor ik of ik door bengewetensvragen kan ik hier niet herhalen want dat maakt de partij gelijk bekend
maar de meeste vragen had ik wel een antwoord op
En een reltopic aan te maken?quote:Op donderdag 26 april 2012 14:15 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, ik krijg gelijk zijn de open haard aan te steken en chocomelk te maken.
Persvoorlichter bij een politieke partij waarvan ik de naam hier niet nader wil noemenquote:
Ik gooi het raam hier alvast even open...quote:Op donderdag 26 april 2012 14:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, ik krijg gelijk zijn de open haard aan te steken en chocomelk te maken.
Ja, ook heel veel mensen in OUD die ik wel graag mag. Trui onder andere.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]en dan tegen trui...
trui is echt
![]()
![]()
Hee cobra
Trui is ook heel normaal. En realistisch. Ik heb haar een keer irl ontmoet en gesproken.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ook heel veel mensen in OUD die ik wel graag mag. Trui onder andere.
Ik sta ook al een tijdje droog, daar gaat geen regenbui bij helpen hoor.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik gooi het raam hier alvast even open...
Ruikt altijd zo lekker... een regenbui na een tijdje droogte
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:20 schreef Nembrionic het volgende:
Ik sta ook al een tijdje droog, daar gaat geen regenbui bij helpen hoor.
[..]
[..]
[..]
Weet ze eindelijk dat ze een sufkut is en kan ze daar iets aan doenquote:Op donderdag 26 april 2012 14:21 schreef Soempie het volgende:
Uiteindelijk gaat ze vast hier kijken...
Dat dus.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Weet ze eindelijk dat ze een sufkut is en kan ze daar iets aan doen
Zo, goed gezegdquote:Op donderdag 26 april 2012 14:23 schreef MaJo het volgende:
Weet ze eindelijk dat ze een sufkut is en kan ze daar een KLB-topic over openen.
Trui is een van de weinige dames van dit forum die ik irl kenquote:Op donderdag 26 april 2012 14:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Trui is ook heel normaal. En realistisch. Ik heb haar een keer irl ontmoet en gesproken.
Is ze een vriendin of via Fok! ?quote:Op donderdag 26 april 2012 14:26 schreef Mark het volgende:
[..]
Trui is een van de weinige dames van dit forum die ik irl ken
Toch niet je vrouw he? Want ik zei net dat ik het een verschrikkelijke naam vindquote:Op donderdag 26 april 2012 14:26 schreef Mark het volgende:
[..]
Trui is een van de weinige dames van dit forum die ik irl ken
Trui heeft geen 4 kinderen.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toch niet je vrouw he? Want ik zei net dat ik het een verschrikkelijke naam vind
JE CAPS STAAT AAN!!!quote:
Nee hoor, dat was de shift.quote:
En ze heet ook geen truiquote:
Er zijn er 3 naar school/kdv: heerlijkquote:Op donderdag 26 april 2012 14:28 schreef iamredleader het volgende:
Hoe is het trouwens thuis met 4 kids, Mark?
Weet ik.quote:
Okay... haar oude nickname?quote:Ik ken haar via Doc (ook Fok), maar ook al heel lang op Fok, toen nog onder een andere naam
quote:
28 JUNI EN 22 OKTOBERquote:Op donderdag 26 april 2012 14:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
[..]
Wanneer was international caps day ook alweer?
quote:
22 AUGUSTUS OOK NOGquote:
Zou er ook een subscript en superscriptdag zijn?quote:Op donderdag 26 april 2012 14:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
22 AUGUSTUS OOK NOG
Okay, ik ga er weer mee kappenrivalling capslock days
![]()
Met 1 dag ertussen, krijg je ditquote:Op donderdag 26 april 2012 14:48 schreef Nembrionic het volgende:
Zou er ook een subscript en superscriptdag zijn?
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Met 1 dag ertussen, krijg je dit
Mijn kennis van Engels is best netjes, maar 'agnostic'... hoe moet ik dat lezenquote:except they are profile agnostic and their effects are temporary
is dat WEL zo?quote:Op donderdag 26 april 2012 14:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Met 1 dag ertussen, krijg je dit
Als agnostisch.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Mijn kennis van Engels is best netjes, maar 'agnostic'... hoe moet ik dat lezen
It is not really getting clearerquote:Op donderdag 26 april 2012 14:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als agnostisch.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Agnosticisme
Context is erg belangrijk. Alleen dat kleine stukje kunnen we je niet mee helpen.quote:
Gaat over Google Analytics. Je hebt filters die je op een profiel kunt gooien en zo data kunt uitsluiten die niet in GA naar voren komt. En er zijn segmenten die hetzelfde werken maar toch anders. Ofzo.quote:Segments are similar to filters except they are profile agnostic and their effects are temporary. In addition, they can be compared against each other.
Google Analytics vragen -> PM naar Tinuviel sturenquote:Op donderdag 26 april 2012 14:52 schreef Etcetera het volgende:
Gaat over Google Analytics. Je hebt filters die je op een profiel kunt gooien en zo data kunt uitsluiten die niet in GA naar voren komt. En er zijn segmenten die hetzelfde werken maar toch anders. Ofzo.
Tja, je kan morgen natuurlijk met een taart op kantoor komen en schreeuwen "WOOHOO Gasten! Ik trakteer! Ik mag blijven !!! Jeeej!!!''quote:Op donderdag 26 april 2012 14:53 schreef iamredleader het volgende:
Sjeez, het is hier wel een dooie boel op kantoor zeg
Vandaag en morgen zijn de laatste dagen voor een aantal collega's, en de sfeer is echt -not- optimaal
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tja, je kan morgen natuurlijk met een taart op kantoor komen en schreeuwen "WOOHOO Gasten! Ik trakteer! Ik mag blijven !!! Jeeej!!!''
Maar ik weet niet of dat nou zal helpen
quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tja, je kan morgen natuurlijk met een taart op kantoor komen en schreeuwen "WOOHOO Gasten! Ik trakteer! Ik mag blijven !!! Jeeej!!!''
Maar ik weet niet of dat nou zal helpen
Ja, geen zin meerquote:Op donderdag 26 april 2012 14:58 schreef LadyBlack het volgende:
Vanaf mn werk, geen zin meer en ik moet nog tot 6...
En trui is tof, niet suf
Als ik het zo lees, dan zijn segments(dus niet filters, maar een soortgelijk iets) profile agnostic..oftewel: ze maken geen gebruik van profielen of ze worden niet op profielen gebruikt, die worden genegeerd.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gaat over Google Analytics. Je hebt filters die je op een profiel kunt gooien en zo data kunt uitsluiten die niet in GA naar voren komt. En er zijn segmenten die hetzelfde werken maar toch anders. Ofzo.
Nee, nog nooit.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:59 schreef Whiteguy het volgende:
Even wat anders, iemand hier al eens in de Oekraine geweest?
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ik het zo lees, dan zijn segments(dus niet filters, maar een soortgelijk iets) profile agnostic..oftewel: ze maken geen gebruik van profielen of ze worden niet op profielen gebruikt, die worden genegeerd.
En hier nog steeds geen reisjes in de planning, dus ik verwacht niet dat ik er bij ben.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:03 schreef lubje25 het volgende:
![]()
Ik ben helaas verhinderd op 7 mei.Kan dus niet mee doen met de pubquiz.
Wat een rare redenering.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En hier nog steeds geen reisjes in de planning, dus ik verwacht niet dat ik er bij ben.
Nee hoorquote:
Een perfect voor jou geknipte job...quote:Op donderdag 26 april 2012 14:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Persvoorlichter bij een politieke partij waarvan ik de naam hier niet nader wil noemen
Die mening wil ik graag nog even delenquote:
Linkje?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Die muts die haar huddie laat scheren door haar mannie en dan met vriendinnie weetikveelnie gaat doen daarentegen![]()
Yupquote:Op donderdag 26 april 2012 15:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een perfect voor jou geknipte job...
Godzijdank niet...quote:Op donderdag 26 april 2012 14:59 schreef Whiteguy het volgende:
Even wat anders, iemand hier al eens in de Oekraine geweest?
Nee helaasquote:Op donderdag 26 april 2012 15:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ga even boodschappen doen en topic bijna vol![]()
Nem, het trollen wil niet echt geloof ik...
Ben je goed verzekerd? Treinreizen schijnt tegenwoordig wat gevaarlijker te zijnquote:Op donderdag 26 april 2012 15:17 schreef MaJo het volgende:
Het debat is verplaatst naar 6 uur dus ik ga maar weer naar huis
Ik snap echt niet wat je daar zegtquote:Op donderdag 26 april 2012 15:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ga even boodschappen doen en topic bijna vol![]()
Nem, het trollen wil niet echt geloof ik...
[..]
Die mening wil ik graag nog even delen![]()
Die muts die haar huddie laat scheren door haar mannie en dan met vriendinnie weetikveelnie gaat doen daarentegen![]()
Is een foef een doos?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat je daar zegtis een huddie een foef?
Die trein in Amsterdam nam ik vaak toen ik bij de Lush werktequote:Op donderdag 26 april 2012 15:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ben je goed verzekerd? Treinreizen schijnt tegenwoordig wat gevaarlijker te zijn
dat bijna-ongeluk van gisteren was echt OP mijn traject!
Wat?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
En is een pruim een huddie?quote:
Wie is dan haar mannie? Want normaal gesproken is het "hubbie"quote:
De meest relevante vraag lijkt me wat ze met die vriendinnie met haar huddie gaat doenquote:Op donderdag 26 april 2012 15:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wie is dan haar mannie? Want normaal gesproken is het "hubbie"
Zal even terugzoeken, sinds een week of wat post ze soort van normaal... Huddie is doos, pruim, foef of weet ik wat inderdaad.quote:
Waarschijnlijk ook haar huddie scheren en vervolgens zijn banaan in haar pruim peren.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
De meest relevante vraag lijkt me wat ze met die vriendinnie met haar huddie gaat doen
Anders haalt hubbie zijn lullie openquote:Op donderdag 26 april 2012 15:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je huddie door je hubbie laten doen...
Laag intelligente-fruitsaladequote:Op donderdag 26 april 2012 15:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook haar huddie scheren en vervolgens zijn banaan in haar pruim peren.
Groeit er bij jou staaldraad ofzo?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Anders haalt hubbie zijn lullie open
Dat komt door de vroege jeugd..quote:Op donderdag 26 april 2012 15:26 schreef Mark het volgende:
Wat is dat toch, die fascinatie met de kale voorbips?
Alles kanquote:Op donderdag 26 april 2012 15:26 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat dit kan buiten het tijdsvak 22-6...
Sandokanquote:
Alles kan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |