Van Vliet ziet het goed maar ja daar betaal je ook voor.quote:
morgen pasquote:
Jawelquote:Op woensdag 25 april 2012 21:15 schreef Gramulanion het volgende:
Arbeloa had nog helemaal geen geel.
twitter:Guyonfernandez9 twitterde op woensdag 25-04-2012 om 21:15:482-1 laat alsjeblieft mario gomez prikken vamos bayern reageer retweet
Commentatoren lullen teveel uit hun nek tegenwoordig.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:16 schreef Gramulanion het volgende:
Jan Roelfs, stop er alsjeblieft mee.
Hij moet het doen, anders sneuvelen er gegarandeerd glazen.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:17 schreef Caland het volgende:
twitter:Guyonfernandez9 twitterde op woensdag 25-04-2012 om 21:15:482-1 laat alsjeblieft mario gomez prikken vamos bayern reageer retweet
we gaan Bayern?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:17 schreef Caland het volgende:
Jahquote:Op woensdag 25 april 2012 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had je de tweet gezien? Hij verdween wel erg snel trouwens.
Niet waar. Infostrada haalt het voor TT e.d. ook alleen maar van de tv-uitzending. Als de commentator daar zegt geel dan klikken ze dat aan, maar er is helemaal geen geel gegeven. Kwam ook absoluut niet in beeld.quote:
morgen albaquote:Op woensdag 25 april 2012 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had je de tweet gezien? Hij verdween wel erg snel trouwens.
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:19 schreef kapiteintje het volgende:
Heel slim om Robben af en toe vanuit 't centrum te laten komen. Echt geweldig om te zien.
Weeeer een geweldige kans voor Bayern.
Bij de volgende goal gaat hij DINGDONG roepenquote:
Ze gaan dadelijk nog verliezen :/quote:Op woensdag 25 april 2012 21:19 schreef kapiteintje het volgende:
Bayern heeft nu al 6 geweldige kansen voor de goal gehad...ongelofelijk dit.
Is zijn handelsmerk niet "DE GOAL"?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:19 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Bij de volgende goal gaat hij DINGDONG roepen
Er lachte niemand om die matige grap, en ipv een hint begrijpen (het weghalen) blijft ie maar postenquote:Op woensdag 25 april 2012 21:19 schreef YazooW het volgende:
Gifjes zijn leuk enzo, maar 3x dezelfde op 1 pagina gaat te fur.
Ik snap dergelijke redenatie ook nooit zo.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Opmerkingen zoals het had 2 - 3 moeten staan, slaan nergens op. Als bijv. Robben die goal voor open doel had gemaakt. Was de wedstrijd vanuit een andere positie hervat, ergo, het wedstrijdbeeld zou dan volledig anders zijn geweest.
Net zoiets als reizen in de tijd enzoquote:Op woensdag 25 april 2012 21:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Opmerkingen zoals het had 2 - 3 moeten staan, slaan nergens op. Als bijv. Robben die goal voor open doel had gemaakt. Was de wedstrijd vanuit een andere positie hervat, ergo, het wedstrijdbeeld zou dan volledig anders zijn geweest.
Sinds wanneer kijken vrouwen ook voebal?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:20 schreef egeltje1985 het volgende:
Hihi, hij rijmt. "Sliding op de bal en hoekschop voor Real."
Ja, staat een tv in de keuken hier.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sinds wanneer kijken vrouwen ook voebal?
Evert ten Napel? Zo klinkt het?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:21 schreef Elusive het volgende:
CASILLAS, DIE OOIT ALS BROEKIE DOOR HIDDINK BIJ DE SELECTIE WERD GEHAALD.. BIJ DE KONINKLIJKE, BIJ REAL. DAN KAN JE WAT HOOR!
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:22 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, staat een tv in de keuken hier.
Door Beenhakker tochquote:Op woensdag 25 april 2012 21:21 schreef Elusive het volgende:
CASILLAS, DIE OOIT ALS BROEKIE DOOR HIDDINK BIJ DE SELECTIE WERD GEHAALD.. BIJ DE KONINKLIJKE, BIJ REAL. DAN KAN JE WAT HOOR!
[..]
echt hequote:
Sierd...quote:Op woensdag 25 april 2012 21:21 schreef Elusive het volgende:
[..]
di gozaer die er nu in staat is zijn broertjequote:Op woensdag 25 april 2012 21:22 schreef speknek het volgende:
Ik ben niet wakker ik zat me de hele tijd af te vragen wat KP Boateng in de verdediging deed, maar dat is natuurlijk een speler van Milan.
Daarom PESquote:
Daarom, Andy Greyquote:
Oh en je man kijkt echtscheiden?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:22 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Amateurquote:
Weerquote:Op woensdag 25 april 2012 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
DIE DEKSELSE CRISTIANO RONALDO ALS DIE HET OP ZIJN HEUPEN KRIJGT OHHOHOOOO WAT EEN SPELER IS DAT ZEG 18 KARAATS EEN TIEN MET EEN GRIFFEL
Nee, mijn vriend kijkt ook voetbal denk ik.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:24 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Oh en je man kijkt echtscheiden?
Vieze vuilequote:
Gelukkig, het geloof in de mensheid is wat beter geworden.quote:
Tijdens het EK wil ik wel als ringtone SNEEEIJDUUUUUUUR zoals toen tegen Frankrijk.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:25 schreef YazooW het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn als ringtone voor binnenkomende berichten
Zou het!!quote:Op woensdag 25 april 2012 21:24 schreef Maver24 het volgende:
gaat toch weg, als die spelers van real gaan veel te gemakkelijk liggen
PES was altijd geweldig, vooral PES 06 heb ik helemaal kapot gespeeld.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:26 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Gelukkig, het geloof in de mensheid is wat beter geworden.
Oh, dacht dat je bedoelde in de gehele wedstrijd want hij heeft wel een keer geel gehad alquote:Op woensdag 25 april 2012 21:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Niet waar. Infostrada haalt het voor TT e.d. ook alleen maar van de tv-uitzending. Als de commentator daar zegt geel dan klikken ze dat aan, maar er is helemaal geen geel gegeven. Kwam ook absoluut niet in beeld.
belachelijk dat niemand dit spel herkent...quote:Op woensdag 25 april 2012 21:26 schreef Glijdt_licht het volgende:
De bal is rond en kan dus alle kanten op!
Hohooo de keeper heeft zijn dag niet vandaag hoor!
DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP HET IS NIET TE GELOVENquote:Op woensdag 25 april 2012 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijdens het EK wil ik wel als ringtone SNEEEIJDUUUUUUUR zoals toen tegen Frankrijk.
Wordt weer eens tijd dus.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
PES was altijd geweldig, vooral PES 06 heb ik helemaal kapot gespeeld.
Daarna heb ik overigens nooit meer PES gekocht.
THERE IS BEAR CUMquote:Op woensdag 25 april 2012 21:27 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP HET IS NIET TE GELOVEN
Dat kwam uit WK98 voetbal avontuur. Waarin Emile Ratelband de goeroe was om op kooltjes te lopen, en Johan Cruijff je advies gaf. En Prins Bernhard dronk altijd roze bubbelsquote:Op woensdag 25 april 2012 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog steeds bij Valencia onder contract
Hij mag de scheids dus nooit meer aankijken?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:29 schreef tralalala het volgende:
Ozil moet rood krijgen voor gekke bekken trekken naar de scheids.
Wat moet die Ribery dan wel niet krijgen.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:29 schreef tralalala het volgende:
Ozil moet rood krijgen voor gekke bekken trekken naar de scheids.
nee man etquote:
Klap voor z'n taas.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat moet die Ribery dan wel niet krijgen.
Die lijkt ook op een kikkerquote:
jaja ! goud waard die gamequote:Op woensdag 25 april 2012 21:29 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dat kwam uit WK98 voetbal avontuur. Waarin Emile Ratelband de goeroe was om op kooltjes te lopen, en Johan Cruijff je advies gaf. En Prins Bernhard dronk altijd roze bubbels
WK98 nog steeds beste WK die ik heb meegemaakt.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:29 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dat kwam uit WK98 voetbal avontuur. Waarin Emile Ratelband de goeroe was om op kooltjes te lopen, en Johan Cruijff je advies gaf. En Prins Bernhard dronk altijd roze bubbels
Ik denk dat wel duidelijk is gemaakt dat Robben gewoon de vrije trappen neemt. Ik heb die Ribery in alle wedstrijden dat ik keek nog geen enkele keer iets geweldigs zien doen wat mij zijn status van topvoetballer verklaarde.quote:
Of Ribery met het andere deel van z'n gezicht in puinquote:Op woensdag 25 april 2012 21:31 schreef Caland het volgende:
Robben straks weer met blauw oog uit de kleedkamer.
daar is robben te slap voorquote:Op woensdag 25 april 2012 21:32 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Of Ribery met het andere deel van z'n gezicht in puin
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:32 schreef HighVolume het volgende:
[..]
2 blauwe ogen en een heeeel erg beurs bruin oogje
Yes, afgezien van de schwalbes van Di Maria, was het helemaal geweldig.quote:
Nee, aldus Blatter.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:32 schreef tralalala het volgende:
Dit is net zo hands als bij die eerste pingel
Verdedigen is ook een onderdeel van voetbalquote:Op woensdag 25 april 2012 21:32 schreef Confetti het volgende:
Zo hoort voetbal te zijn![]()
Verademing na gister.
Is het tenminste wel weer symmetrisch..quote:Op woensdag 25 april 2012 21:32 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Of Ribery met het andere deel van z'n gezicht in puin
Arbeloa heeft er nog geen een.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:32 schreef Nober het volgende:
Arbelao geen tweede gele kaart, Pepe ook geen tweede gele kaart... UEFA madrid.
Tsja, gisteren had je twee van die schijtteams.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:33 schreef kingmob het volgende:
Zo hoort het te zijn, niet zoals gisteren
ok prima jannes vermeerquote:Op woensdag 25 april 2012 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Jan Roelfs zegt niet eens Koninklijke maar Koningle...
Die laatste van Robben leek ook wel een beetje op een schwalbe. Of toch verkeerd gezien?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:32 schreef Wing het volgende:
[..]
Yes, afgezien van de schwalbes van Di Maria, was het helemaal geweldig.
Geen ruwe spel of zo gezien.
En Bayern valt me mee. Ze nemen veel initiatief.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:33 schreef Tarado het volgende:
Leuke pot Madrid valt me wel tegen trouwens
zeker als ze niet naar de finale gaanquote:Op woensdag 25 april 2012 21:32 schreef Onnoman het volgende:
robben krijgt zometeen weer een paar tikken van ribery
Dat dacht ik dus ook, die commentator bleef maar zeggen dat hij al geel had..quote:
Kreeg kleine tikje, maar die maria ligt echt continu op de grond.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:33 schreef kilozout het volgende:
[..]
Die laatste van Robben leek ook wel een beetje op een schwalbe. Of toch verkeerd gezien?
wie wie wie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |