Gelukkig, het geloof in de mensheid is wat beter geworden.quote:
Tijdens het EK wil ik wel als ringtone SNEEEIJDUUUUUUUR zoals toen tegen Frankrijk.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:25 schreef YazooW het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn als ringtone voor binnenkomende berichten
Zou het!!quote:Op woensdag 25 april 2012 21:24 schreef Maver24 het volgende:
gaat toch weg, als die spelers van real gaan veel te gemakkelijk liggen
PES was altijd geweldig, vooral PES 06 heb ik helemaal kapot gespeeld.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:26 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Gelukkig, het geloof in de mensheid is wat beter geworden.
Oh, dacht dat je bedoelde in de gehele wedstrijd want hij heeft wel een keer geel gehad alquote:Op woensdag 25 april 2012 21:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Niet waar. Infostrada haalt het voor TT e.d. ook alleen maar van de tv-uitzending. Als de commentator daar zegt geel dan klikken ze dat aan, maar er is helemaal geen geel gegeven. Kwam ook absoluut niet in beeld.
belachelijk dat niemand dit spel herkent...quote:Op woensdag 25 april 2012 21:26 schreef Glijdt_licht het volgende:
De bal is rond en kan dus alle kanten op!
Hohooo de keeper heeft zijn dag niet vandaag hoor!
DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP HET IS NIET TE GELOVENquote:Op woensdag 25 april 2012 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijdens het EK wil ik wel als ringtone SNEEEIJDUUUUUUUR zoals toen tegen Frankrijk.
Wordt weer eens tijd dus.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
PES was altijd geweldig, vooral PES 06 heb ik helemaal kapot gespeeld.
Daarna heb ik overigens nooit meer PES gekocht.
THERE IS BEAR CUMquote:Op woensdag 25 april 2012 21:27 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP HET IS NIET TE GELOVEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |