Gelukkig, het geloof in de mensheid is wat beter geworden.quote:
Tijdens het EK wil ik wel als ringtone SNEEEIJDUUUUUUUR zoals toen tegen Frankrijk.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:25 schreef YazooW het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn als ringtone voor binnenkomende berichten
Zou het!!quote:Op woensdag 25 april 2012 21:24 schreef Maver24 het volgende:
gaat toch weg, als die spelers van real gaan veel te gemakkelijk liggen
PES was altijd geweldig, vooral PES 06 heb ik helemaal kapot gespeeld.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:26 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Gelukkig, het geloof in de mensheid is wat beter geworden.
Oh, dacht dat je bedoelde in de gehele wedstrijd want hij heeft wel een keer geel gehad alquote:Op woensdag 25 april 2012 21:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Niet waar. Infostrada haalt het voor TT e.d. ook alleen maar van de tv-uitzending. Als de commentator daar zegt geel dan klikken ze dat aan, maar er is helemaal geen geel gegeven. Kwam ook absoluut niet in beeld.
belachelijk dat niemand dit spel herkent...quote:Op woensdag 25 april 2012 21:26 schreef Glijdt_licht het volgende:
De bal is rond en kan dus alle kanten op!
Hohooo de keeper heeft zijn dag niet vandaag hoor!
DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP HET IS NIET TE GELOVENquote:Op woensdag 25 april 2012 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijdens het EK wil ik wel als ringtone SNEEEIJDUUUUUUUR zoals toen tegen Frankrijk.
Wordt weer eens tijd dus.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
PES was altijd geweldig, vooral PES 06 heb ik helemaal kapot gespeeld.
Daarna heb ik overigens nooit meer PES gekocht.
THERE IS BEAR CUMquote:Op woensdag 25 april 2012 21:27 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP HET IS NIET TE GELOVEN
Dat kwam uit WK98 voetbal avontuur. Waarin Emile Ratelband de goeroe was om op kooltjes te lopen, en Johan Cruijff je advies gaf. En Prins Bernhard dronk altijd roze bubbelsquote:Op woensdag 25 april 2012 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog steeds bij Valencia onder contract
Hij mag de scheids dus nooit meer aankijken?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:29 schreef tralalala het volgende:
Ozil moet rood krijgen voor gekke bekken trekken naar de scheids.
Wat moet die Ribery dan wel niet krijgen.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:29 schreef tralalala het volgende:
Ozil moet rood krijgen voor gekke bekken trekken naar de scheids.
nee man etquote:
Klap voor z'n taas.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat moet die Ribery dan wel niet krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |