Ik denk dat wel duidelijk is gemaakt dat Robben gewoon de vrije trappen neemt. Ik heb die Ribery in alle wedstrijden dat ik keek nog geen enkele keer iets geweldigs zien doen wat mij zijn status van topvoetballer verklaarde.quote:
Of Ribery met het andere deel van z'n gezicht in puinquote:Op woensdag 25 april 2012 21:31 schreef Caland het volgende:
Robben straks weer met blauw oog uit de kleedkamer.
daar is robben te slap voorquote:Op woensdag 25 april 2012 21:32 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Of Ribery met het andere deel van z'n gezicht in puin
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:32 schreef HighVolume het volgende:
[..]
2 blauwe ogen en een heeeel erg beurs bruin oogje
Yes, afgezien van de schwalbes van Di Maria, was het helemaal geweldig.quote:
Nee, aldus Blatter.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:32 schreef tralalala het volgende:
Dit is net zo hands als bij die eerste pingel
Verdedigen is ook een onderdeel van voetbalquote:Op woensdag 25 april 2012 21:32 schreef Confetti het volgende:
Zo hoort voetbal te zijn![]()
Verademing na gister.
Is het tenminste wel weer symmetrisch..quote:Op woensdag 25 april 2012 21:32 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Of Ribery met het andere deel van z'n gezicht in puin
Arbeloa heeft er nog geen een.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:32 schreef Nober het volgende:
Arbelao geen tweede gele kaart, Pepe ook geen tweede gele kaart... UEFA madrid.
Tsja, gisteren had je twee van die schijtteams.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:33 schreef kingmob het volgende:
Zo hoort het te zijn, niet zoals gisteren
ok prima jannes vermeerquote:Op woensdag 25 april 2012 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Jan Roelfs zegt niet eens Koninklijke maar Koningle...
Die laatste van Robben leek ook wel een beetje op een schwalbe. Of toch verkeerd gezien?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:32 schreef Wing het volgende:
[..]
Yes, afgezien van de schwalbes van Di Maria, was het helemaal geweldig.
Geen ruwe spel of zo gezien.
En Bayern valt me mee. Ze nemen veel initiatief.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:33 schreef Tarado het volgende:
Leuke pot Madrid valt me wel tegen trouwens
zeker als ze niet naar de finale gaanquote:Op woensdag 25 april 2012 21:32 schreef Onnoman het volgende:
robben krijgt zometeen weer een paar tikken van ribery
Dat dacht ik dus ook, die commentator bleef maar zeggen dat hij al geel had..quote:
Kreeg kleine tikje, maar die maria ligt echt continu op de grond.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:33 schreef kilozout het volgende:
[..]
Die laatste van Robben leek ook wel een beetje op een schwalbe. Of toch verkeerd gezien?
wie wie wie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |