benen verticaler = rug horizontalerquote:Op donderdag 26 april 2012 12:30 schreef Warsaw het volgende:
[..]
Mijn rug mag idd nog wel wat horizontaler! Benen verticaler lukte me gister niet echt, misschien komt het omdat ik lang ben, en als ik verticaler ga met mijn benen kan ik tussen de reps door niet meer de grond raken met de bar, en dat is wel de bedoeling.
Ah oke, dan heb ik de post verkeerd geinterpreteerd. Als je eenmaal een lager bf% krijgt wordt het inderdaad een stuk lastiger om vet te verbranden, schijnt. Zelf ben ik er nog niet geweest.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:29 schreef rapelsen het volgende:
[..]
Hij heeft het ook niet over plaatselijk vet. Maar het 'laatste' vet wat moeilijker weg te krijgen is als je onder de 10% zit.
Ik zal 't wel hebben gemist, maar wat zijn je stats? Ben je niet gewoon (typisch) skinny fat?quote:Op donderdag 26 april 2012 14:02 schreef JanKort het volgende:
Het gaat ook niet om stubborn bf. Zit echt nog niet onder de 10.
Heb alleen het idee dat van de rest niks meer af hoeft/moet, maar vandie buik,wel.
Afwegen dus of ik overall minder vet wil en zo minder buikvet, of dat buikvet voor lief nemen en meer voor de recomp (+-10%)?
Zoals ik al eerder zei, je zit met een idee wat in de praktijk niet te bewerkstelligen valt. Je gaat gewoon niet plaatselijk vet op je buik kunnen gaan afvallen en de rest met rust laten, zo werkt het niet. Als je dat vet op je buik weg wilt hebben moet je gewoon door blijven cutten of recompen (in the end komt het neer op gewoon vet weghalen), en die afweging is eentje die jij zelf moet maken.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:02 schreef JanKort het volgende:
Het gaat ook niet om stubborn bf. Zit echt nog niet onder de 10.
Heb alleen het idee dat van de rest niks meer af hoeft/moet, maar vandie buik,wel.
Afwegen dus of ik overall minder vet wil en zo minder buikvet, of dat buikvet voor lief nemen en meer voor de recomp (+-10%)?
Ik woon in het Oosten en toen we op de jeugdcamping zaten waren er ook veel jongeren uit het Westen (nofi) die dat dachten.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:25 schreef Snakey het volgende:
Ik zag een tijdje geleden een programma over voeding waarbij ouders en kinderen werden onderwezen. Er was een moeder die niet wist dat melk van koeien kwam en niet van de supermarkt...
Over laag opgeleiden gesproken. Het is echt om te janken hoe weinig mensen van voeding weten.
Oké ik zal het de volgende keer proberen, ook al is dat best lastig met mijn lange benen en na het squaten voel ik mijn hamstring atlijd flink dus dat maakt het ook lastigerquote:Op donderdag 26 april 2012 12:50 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
benen verticaler = rug horizontaler![]()
Je komt er wel achter wanneer je het goed uitvoert.
Ik doe altijd vruchtjes uit blik d'r in, met een beetje siroop d'r van.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:24 schreef Cara het volgende:
dat beetje kaneel in mn kwark doet wonderen, het is van een jaar niet te vreten naar lekker gegaan
Als je er al limo doorheen tyft, kan je dan niet beter gewoon kwark van optimel vreten ofzoquote:Op donderdag 26 april 2012 16:48 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik kon op het begin de geur niet eens uitstaan eigenlijk, zwaar veel limo er doorheen.. Inmiddels neem ik een heel klein beetje, of als het niet anders kan (limo op) gewoon naturel idd.
Sugarfree, jeweetzelluf.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Als je er al limo doorheen tyft, kan je dan niet beter gewoon kwark van optimel vreten ofzoAl die suikers jeweetzelluf
Ecto's gonna ecto.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:50 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben echt een gekkie. Ik net naar de gym. Ben gewoon vergeten te vreten vandaagHad gegamed en toen zonder na te denken naar de fitness gelopen.
Gewichten die ik normaliter met lichte moeite omhoog kreeg, kreeg ik nu niet de lucht in
Ik ga eerst wel wachten en na het avondeten bezig
Ik ben een ecto ja dus ik ondervind er zeker hinder van, maar goed, het is tijdelijk. Nadeel is ook dat ik vaak helemaal gesloopt ben zodra ik thuis kom en dan geen puf heb om nog naar de gym te gaanquote:Op donderdag 26 april 2012 00:17 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hangt deels van je genetics af ervan uitgaande dat je dieet in orde is en voldoende compenseert. Als je een hardgainer bent (ectomorph) dan zal het zeker invloed hebben. Ik ken een kerel die stratenmaker is en ondervind bijna geen last, echt een beest. Hoe dan ook is een kantoorbaan ideaal voor een bodybuilder.
Ik had precies het omgekeerde, elke keer zelfde oefeningenquote:Op donderdag 26 april 2012 18:17 schreef Warsaw het volgende:
Wie doen er hier nog meer Stronglifts, Starting Strentgh of iets soortgelijks? Vind de trainingen echt een stuk leuker dan ooit, steeds een beetje gewicht erbij! Hoppa. Hebben jullie dat ook?
SS sinds een maand weer, vind 't ook een fijne manier. Motiveert je om elke training weer meer te pakken, ik heb altijd zin om te gaan!quote:Op donderdag 26 april 2012 18:17 schreef Warsaw het volgende:
Wie doen er hier nog meer Stronglifts, Starting Strentgh of iets soortgelijks? Vind de trainingen echt een stuk leuker dan ooit, steeds een beetje gewicht erbij! Hoppa. Hebben jullie dat ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |