SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
Je kwark is op dus ga je pasta eten. Ik mis het even. Pasta is carbs, kwark is eiwitten... Me no understand.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ik had nog geen avondeten op, dus dat doe ik nu, en ik eet eieren om de kwark te vervangen. oh ja, een blikje sardines is ook nog een goed idee.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:20 schreef slacker_nl het volgende:
Je kwark is op dus ga je pasta eten. Ik mis het even. Pasta is carbs, kwark is eiwitten... Me no understand.![]()
Mag dit weg? Er zijn mensen aant cutten.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:37 schreef Sapstengel het volgende:
[ [url=http://cdn-www.i-am-bored.com/media/pizzaburgercrown.jpg]afbeelding[/url] ]
Dreamer bulk acquired.
[ Bericht 0% gewijzigd door Awesome_ op 25-04-2012 21:56:42 ]BEASTMODE![]()
Zijn er hier meer mensen die fysiek zwaar werk doen en hier hinder van ondervinden? Ik ga in september weer studeren, maar doe momenteel erg zwaar werk en dat is niet heel bevorderlijk voor mijn gains heb ik het idee.![]()
Wel tijdje gedaan en m'n trainingsmaatje doet dit ook. Wel inderdaad belemmerend voor de rust. Zorg gewoon voor genoeg nachtrust, meer kun je toch niet doen. Wel ging ik bv. anders tillen om de spieren van voorgaande dagen te ontzienquote:Op woensdag 25 april 2012 21:54 schreef ZuidGrens het volgende:
Zijn er hier meer mensen die fysiek zwaar werk doen en hier hinder van ondervinden? Ik ga in september weer studeren, maar doe momenteel erg zwaar werk en dat is niet heel bevorderlijk voor mijn gains heb ik het idee.
BEASTMODE![]()
Enige wat ik kan vinden is 240kcal en 10gr vet per slice. Hoeveel slices je er dan uit kan halen, geen idee.quote:![]()
12 of 6, dus het lijkt me dat ze op 12 doelen als ik die pizza zo ziequote:Op woensdag 25 april 2012 22:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Enige wat ik kan vinden is 240kcal en 10gr vet per slice. Hoeveel slices je er dan uit kan halen, geen idee.![]()
hmm ben vanaf vorige week de deadlifttechniek aan het oefenen
romanian op woensdag en gewone op vrijdag
Maar ik heb toch al ruim een week een naar gevoel in mijn onder/middenrug, normaal als je net begint met deadliften ?TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L![]()
Net voor het eerst de Pendlay Row gedaan, hieronder het filmpje. Wat vinden jullie van mijn houding? Was de eerste keer zoals ik al zei, dus kan wellicht beter. Wat is de plek waar ik de stang precies heen moet brengen? Mijn borst las ik op de Stronglifts website. klopt dat?
Trouwens echt een aanrader, jezelf filmen en terugkijken. Vooral bij gebrek aan goede instructeurs en een trainingspartner.![]()
Ik vind em prima en zou niks kunnen verzinnen, je tip neem ik mee trouwens. Wel een goedequote:Op woensdag 25 april 2012 23:25 schreef Warsaw het volgende:
Net voor het eerst de Pendlay Row gedaan, hieronder het filmpje. Wat vinden jullie van mijn houding? Was de eerste keer zoals ik al zei, dus kan wellicht beter. Wat is de plek waar ik de stang precies heen moet brengen? Mijn borst las ik op de Stronglifts website. klopt dat?
Trouwens echt een aanrader, jezelf filmen en terugkijken. Vooral bij gebrek aan goede instructeurs en een trainingspartner.
BEASTMODE![]()
Hangt deels van je genetics af ervan uitgaande dat je dieet in orde is en voldoende compenseert. Als je een hardgainer bent (ectomorph) dan zal het zeker invloed hebben. Ik ken een kerel die stratenmaker is en ondervind bijna geen last, echt een beest. Hoe dan ook is een kantoorbaan ideaal voor een bodybuilder.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:54 schreef ZuidGrens het volgende:
Zijn er hier meer mensen die fysiek zwaar werk doen en hier hinder van ondervinden? Ik ga in september weer studeren, maar doe momenteel erg zwaar werk en dat is niet heel bevorderlijk voor mijn gains heb ik het idee.Land of the free. Home of the brave.![]()
TROLLLOASOLDAOLSD[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Jezus, deadliften met alternate grip maakt echt een gigantisch verschil. Ik heb nogal kleine, zwakke handen en met 100kg+ donderde de barbell bij overhand grip bijna uit m'n fikken na 3 reps. Mijn handen waren mijn beperkende factor en mijn form ging naar de klote omdat ik die bar niet fatsoenlijk kon vasthouden (ding hing in mijn vingers). Nu met alternate grip gaat het weer heerlijk. Was even wennen en het is nog wel zwaar, maar ik kan nu 3x5x110kg deadliften zonder last te hebben van m'n fikken. Niet spectaculair misschien, maar ik ben er best blij mee eigenlijk
Heb trouwens ook zo'n grip trainer gekocht:
Best pittig als je zo'n ding 50 keer inknijpt! Hoop dat het nut gaat hebben om mijn handen+onderarmen wat te versterken."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Nicequote:Op donderdag 26 april 2012 02:25 schreef star_gazer het volgende:
Jezus, deadliften met alternate grip maakt echt een gigantisch verschil. Ik heb nogal kleine, zwakke handen en met 100kg+ donderde de barbell bij overhand grip bijna uit m'n fikken na 3 reps. Mijn handen waren mijn beperkende factor en mijn form ging naar de klote omdat ik die bar niet fatsoenlijk kon vasthouden (ding hing in mijn vingers). Nu met alternate grip gaat het weer heerlijk. Was even wennen en het is nog wel zwaar, maar ik kan nu 3x5x110kg deadliften zonder last te hebben van m'n fikken. Niet spectaculair misschien, maar ik ben er best blij mee eigenlijk
[ afbeelding ]
Best pittig als je zo'n ding 50 keer inknijpt! Hoop dat het nut gaat hebben om mijn handen+onderarmen wat te versterken.. Ik train veel BJJ en MMA, en gripkracht is daar heel belangerijk dus mijn grip is wel sterk. Ik deadlift alsnog met alternate grip, is toch wat chiller. Je kan ook gewoon straps gebruiken hoor, is beetje cheaten maar geeft niet.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Probeer eens magnesium, daardoor kon ik boven de 200kg makkelijk vast houden.Land of the free. Home of the brave.![]()
Alternate grip hoort toch vanaf het begin in je techniek te zitten vind ik.quote:Op donderdag 26 april 2012 02:25 schreef star_gazer het volgende:
[ afbeelding ]
Best pittig als je zo'n ding 50 keer inknijpt! Hoop dat het nut gaat hebben om mijn handen+onderarmen wat te versterken.
Het houd veel beter vast.
Maar ik ga ook zo'n griptrainer kopen idd.
Doe nu meestal setjes van 7 a 8 op 150kg zonder te stuiteren, maar na de 5e rep hangt de bar dan aan m'n vingertoppen of hij schiet los, en moet je stoppen en opnieuw pakken.
En door de concentratie hierop, gaat idd. je form d'r uit als je niet oppast.
Wel lekker eelt plukken nadat je lekker ge-DL't hebt.![]()
Straps vind ik hopeloos werken, maar laatst zag ik eeen filmpje van iemand met een
polsband en een haakje er aan. Dat haakje hang je dan aan de achterkant v.d. bar.
'k weet alleen niet meer hoe dat heet. Iemand hier?
[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 26-04-2012 07:49:20 ]![]()
Volgens mij gewoon weightlifting hooks.
Straps werken bij mij ook niet moet ik zeggen. Gaat m'n grip juist van naar de klote.![]()
Ja die dingen. Thanks.quote:Op donderdag 26 april 2012 08:01 schreef rapelsen het volgende:
Volgens mij gewoon weightlifting hooks.
Straps werken bij mij ook niet moet ik zeggen. Gaat m'n grip juist van naar de klote.
Ja idd. kut he straps.
Ik heb het een paar pogingen gegeven, maar elke keer weer gefrustreerd aan de kant gegooid.
Het lijkt wel of ik ze niet strak genoeg krijg. (Of ik verwacht er teveel van).
Behalve dat, je bent ff bezig om ze er omheen te winden, en dat betekend dat je kromstaat.
Terwijl ik normaal altijd ff neurotisch 1 of 2 deadlift doe zonder iets in m'n handen, vlak voordat ik het setje doe.![]()
2 vraagjes, wat is de reden dat je begonnen bent met bodybuilden en wat is je uiteindelijke doel?
Ik ben zelf begonnen met bodybuilden om mijn bovenlichaam sterker en groter te maken, omdat ik altijd al dunne en zwakke armen heb gehad. Mijn benen daarentegen zijn altijd al sterk en wat groter geweest. En daarnaast werd ik helemaal gek van mijn buikje en ben ik eerst 3-4 maanden op de verkeerde manier gaan cutten. Veel cardio, slecht en weinig eten en dit allemaal zonder weinig spieren te hebben. Toen maar besloten om eerst spieren te gaan bouwen, wat ik dus al meteen had moeten doen.
Ten eerste was het doel om er uit te zien als Tyler Durden, maar nu vind ik dit wel een erg mooi streeflichaam.![]()
Ik had voorheen een chronisch slaap probleem. Had nachten waarbij ik na 3 uur slapen de rest v.d. nacht naar het plafond lag te staren.quote:Op donderdag 26 april 2012 08:46 schreef kevin_ het volgende:
2 vraagjes, wat is de reden dat je begonnen bent met bodybuilden en wat is je uiteindelijke doel?
Ik ben zelf begonnen met bodybuilden om mijn bovenlichaam sterker en groter te maken, omdat ik altijd al dunne en zwakke armen heb gehad. Mijn benen daarentegen zijn altijd al sterk en wat groter geweest. En daarnaast werd ik helemaal gek van mijn buikje en ben ik eerst 3-4 maanden op de verkeerde manier gaan cutten. Veel cardio, slecht en weinig eten en dit allemaal zonder weinig spieren te hebben. Toen maar besloten om eerst spieren te gaan bouwen, wat ik dus al meteen had moeten doen.
Ten eerste was het doel om er uit te zien als Tyler Durden, maar nu vind ik dit wel een erg mooi streeflichaam.
Ik wielrende eerst, maar voelde toch dat ik op e.o.a. manier m'n energie niet kwijt kon.
Ging erbij fitnessen, en na een maand of 2 en het eerste resultaat compleet hoooked.
Begon op 68kg nu 95kg, en m'n doel is 105kg ripped (186cm). Hoop dat dat ergens volgend jaar rond het eind v.d. zomer gaat lukken kwa gewicht. Tot nog toe zo'n 10kg per jaar gemiddeld, dus het zou moeten kunnen.
Maar wat me gemotiveerd houdt is telkens m'n korte termijn doel ).
Die is nu trouwens de 120kg bench press 8x
En het feit dat ik slaap als een os nu (meestal)
En eerlijk is eerlijk de shocked faces, head turns, en complimenten zijn ook wel aardig![]()
Racefiets heb ik inmiddels in de wilgen gehangen overigens. Ik kon het niet meer aan eten.
Zal over een maandje anders ook eens een foto plaatsen. Nu nog een pondje te veel vind ik zelf
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 26-04-2012 09:10:02 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: