Dat is het zeker, zie het al helemaal voor me: zo'n docent die al klaar staat bij de deur, lijst met studenten op een klembord geklemd en dat je eerst voor je binnenkomt je naam moet noemen en hij de lijst afgaat of je wel of niet welkom bent.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar, ja het is debiel.. ben dus ook benieuwd hoeveel mensen er morgen bij het college mogen zijn..
quote:Op woensdag 25 april 2012 09:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat is het zeker, zie het al helemaal voor me: zo'n docent die al klaar staat bij de deur, lijst met studenten op een klembord geklemd en dat je eerst voor je binnenkomt je naam moet noemen en hij de lijst afgaat of je wel of niet welkom bent.
quote:Op woensdag 25 april 2012 17:31 schreef Lutte het volgende:
Van mij ook niet! En met mijn 160 centimeter en 300 km afstand maakt dat natuurlijk veel meer indruk dan Rennie
Waaromquote:Op woensdag 25 april 2012 17:27 schreef PatriQue89 het volgende:
ach.. voor mij is het al een afgedane zaak eigenlijk.. al mag ik dat van René niet denken en zeggen
quote:Op woensdag 25 april 2012 17:31 schreef Lutte het volgende:
Van mij ook niet! En met mijn 164 centimeter en zo'n 300 km afstand maakt dat natuurlijk veel meer indruk dan Rennie
Nou.. gewoon... heb niks in 1 keer gehaald... sterker nog.. heb pas 1 toets gehaald... Ik had over dit tentamen een supergoed gevoel, haal ik een lager cijfer dan vorige keerquote:
Smurfje!quote:
Je bent heus er niet minder om luvjequote:Op woensdag 25 april 2012 17:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar t maakt niet uit... naja... tuurlijk HBO zou het leukst geweest zijn.. Ik ga gewoon ongeveer hetzelfde doen, maar dan op het MBO.. kan ik uiteindelijk ook doen wat ik met HBO wilde gaan doen
Op haar timeline, dan op het vakje 'vrienden' rechtsboven klikken en dan komt er een menuutje onder en daar dan in de goede groep zetten.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:16 schreef Pisces29 het volgende:
Potverpillekes, wil ik iemand aanklikken op FB, verwijder ik het uit m'n gesorteerde lijstje. Benny, heb je nog tips?Nu ben ik Kally kwijt uit m'n gesorteerde lijst. Wel dus nog op FB, maar niet in het gekozen lijstje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |