abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110825590
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:47 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee. Alleen krijgen mensen die een nieuwe hypotheek afsluiten alleen maar HRA als dat een annuiteitenhypotheek is.
Volgens mij geldt het ook voor oude hypotheken, tenminste dat meende ik net te horen. Misschien als ze moeten worden verlengd.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_110825652
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 21:40 schreef sorcees het volgende:

[..]

fundalinkje?
kunnen we mee duimen en je van ongevraagde adviezen voorzien ^O^
Die komt volgende week... Gisteren vooral moeten lachen om een makelaar die mij een prijsdaling van bijna 30 % probeerde aan te praten (verkoopt wel lekker makkelijk, zeker als je dan ook nog een vaste provisie opstrijkt, die n.b. het hoogste was van alle makelaars die ik sprak.)

Het gaat klote met de woningmarkt, maar zó klote ook weer niet.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_110825678
quote:
Onderdeel van het akkoord is een hervorming van de woningmarkt. De overdrachtsbelasting blijft op 2 procent, de huurmarkt wordt aangepakt en de aflossingsvrije hypotheek wordt afgeschaft.
http://www.nu.nl/kabinets(...)oord-noodpakket.html
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_110825893
BTW verhoging en de ingreep op de aflossingsvrije hypotheken betekent einde oefening voor een hoop verkopers. Er gaan een hoop mensen in de schulden komen. Je zou maar van je huis af moeten waarbij je een groot gedeelte heb gefinancierd met een aflossingsvrije hypotheek.
pi_110826142
Starters gaan nu dus echt niet kopen. Die gaan nu bijna allemaal een (gedeeltelijk) aflossingsvrije hypotheek aan. Als dat niet meer mogelijk is, dan is het allemaal te duur (maandelijkse lasten zijn dan te hoog).
Allah Al Watan Al Malik
pi_110826210
Vanaf wanneer zou dat gelden dan, de nieuwe hyptheekvoorwaarden? Ik denk pas vanaf 1 jan 2013 oid? Dan hebben starters dus best wel even de tijd tussen 1 juli en 1 januari 2013.
Hoor ik die Griekse melodie...
  donderdag 26 april 2012 @ 19:26:42 #207
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_110827385
Voorlopig gaat er natuurlijk nog niks gebeuren.... eerst komen er verkiezingen en daarna kan er nog van alles gaan veranderen.

Overigens is het huidige pakket natuurlijk weer gemaakt om de banken en de scheefleners de hand boven het hoofd te houden. Scheefleners mogen van hun HRA gebruik blijven maken, OB blijft laag en dat betalen we de door een lastenverhoging. We gaan meer BTW betalen, pakken de huurders nog even harder aan en gaan de mensen ook nog hun reiskostenvergoeding afpakken. Al deze maatregelen gaan natuurlijk de koopkracht herstellen :')

Maar goed... JK kan vol goede moed naar Brussel afreizen... maar sinds wanneer geloven we JK nog op zijn blauwe ogen :D
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
  donderdag 26 april 2012 @ 19:36:28 #208
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_110827906
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:47 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee. Alleen krijgen mensen die een nieuwe hypotheek afsluiten alleen maar HRA als dat een annuiteitenhypotheek is.
O dus je mag nog wel gewoon aan aflossingsvrije hypotheek nemen

Maar geld het dus alleen voor de nieuwe hypotheken ??
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_110828087
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 19:26 schreef ComplexConjugate het volgende:
Voorlopig gaat er natuurlijk nog niks gebeuren.... eerst komen er verkiezingen en daarna kan er nog van alles gaan veranderen.

Overigens is het huidige pakket natuurlijk weer gemaakt om de banken en de scheefleners de hand boven het hoofd te houden. Scheefleners mogen van hun HRA gebruik blijven maken, OB blijft laag en dat betalen we de door een lastenverhoging. We gaan meer BTW betalen, pakken de huurders nog even harder aan en gaan de mensen ook nog hun reiskostenvergoeding afpakken. Al deze maatregelen gaan natuurlijk de koopkracht herstellen :')

Maar goed... JK kan vol goede moed naar Brussel afreizen... maar sinds wanneer geloven we JK nog op zijn blauwe ogen :D
De villasubsidie blijft gehandhaafd idd; de gewone consument betaalt meerr BTW en de kleine huurder wordt vogelvrij.

dankzij Groen Links :')
  donderdag 26 april 2012 @ 19:43:49 #210
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_110828317
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 19:39 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

De villasubsidie blijft gehandhaafd idd; de gewone consument betaalt meerr BTW en de kleine huurder wordt vogelvrij.

Nou.... vlak D66 ook niet uit.... dat zijn ook enge mensen hoor :7
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
  donderdag 26 april 2012 @ 19:55:31 #211
323876 michaelmoore
pi_110829049
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 19:39 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Groen Rechts: alleen de wormen zijn er blij mee

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 26-04-2012 20:16:12 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_110829063
Iemand die nu ook maar durft te menen dat de politiek geen poppenkast is neem ik echt niet meer serieus. Eerst zeven weken onderhandelen, nu in twee dagen geregeld. Politici die verkondigen dat het echt hele zware onderhandeling waren en dat ze echt een goed en duurzaam pakket maatregelen genomen hebben die het land gaan redden.....

Zum kotsen! Helemaal van die kut partijtjes met hun 10 zetels die normaal nog geeneens in de stront van de grote partijen mogen liggen en nu een of andere messias status verkondigen.

Blij dat ik niet aan dat gedoe meedoe en ook al bewust niet meer stem, dan kan ik in ieder geval op iedereen in de politiek afgeven. Want dat geen een iemand doet wat hij/zij belooft is wel duidelijk.
pi_110829501
idd Zum Kotsen !

D'66 wat is dat nou voor een partij .... hervormingen .... BTW verhogingen, zonder visie er achter !!! en waarom dan gelijk niet de BTW naar 66%, dat zou pas extra duidelijkheid voor de kiezer geven. :') en ..de manier om de detailhandel de nek om te draaien.

Waar staat Groen Links nou eigenlijk voor ? Extra Huurverhogingen !!%%%

Christen Unie ? - misbruik van het woord "Christelijk".
  donderdag 26 april 2012 @ 20:03:25 #214
323876 michaelmoore
pi_110829516
maar als je een hypotheek hebt en je gaat een ander huis kopen wat dan ??
pi_110829596
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 20:03 schreef michaelmoore het volgende:
maar als je een hypotheek hebt en je gaat een ander huis kopen wat dan ??
Ik denk dat als je een nieuwe hypotheek afsluit (of oversluit) dat je dan weer onder de nieuwe regels gaat vallen.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 26 april 2012 @ 20:10:55 #216
323876 michaelmoore
pi_110829918
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 20:05 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik denk dat als je een nieuwe hypotheek afsluit (of oversluit) dat je dan weer onder de nieuwe regels gaat vallen.
dUs dan is nu de markt met gewapend beton afgesloten, maar dit jaar zal er ongelofelijk veel verkocht worden
  donderdag 26 april 2012 @ 20:12:33 #217
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_110829999
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 20:05 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Natuurlijk niet.... je 'verworven rechten' mag je gewoon meenemen. De bank kan het immers niet hebben als je niet meer kan betalen en het is van groot belang dat 'het treintje' op gang blijft.

Wel op de rode seinen letten hè... want de huizenmarkt zeepbel ligt op rampkoers met de realiteit :')
  donderdag 26 april 2012 @ 20:16:40 #218
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_110830226
Maar zoals gezegd... eerst Brussel tevreden houden dan pas verkiezingen.

Even jullie geheugen opfrissen m.b.t. het democratische gehalte van onze politieke elite... Brussel heeft al eens eerder geeist dat een land zijn budget op orde moest krijgen alvorens er verkiezingen gehouden mochten worden. In dat geval betrof het Ierland. Who the hell do you think you people are :7

donderdag 26 april 2012 @ 20:33:34 #219
317913 1-800-cop-shot
Armed Society = Polite Society
pi_110831426
Okee, is ook van toepassing op de nieuwe spaarhypotheken.
pi_110832694
Ik wou het komend jaar verhuizen van mijn huidige appartement naar een vrijstaande woning... Waar kan ik berekenen hoeveel ik nog kan lenen met een annuiteitenhypotheek?
"Anybody wanna waste some time?"
- Marion Silver, Requiem for a Dream
pi_110832731
Www.onor.nl
pi_110832781
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 20:12 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Natuurlijk niet.... je 'verworven rechten' mag je gewoon meenemen. De bank kan het immers niet hebben als je niet meer kan betalen en het is van groot belang dat 'het treintje' op gang blijft.

Wel op de rode seinen letten hè... want de huizenmarkt zeepbel ligt op rampkoers met de realiteit :')
En niet alleen de huizenmarkt ligt op rampkoers ..... |:(
pi_110833414
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 20:55 schreef poemojn het volgende:
Www.onor.nl
Tnx. Valt mij nog mee...
"Anybody wanna waste some time?"
- Marion Silver, Requiem for a Dream
  donderdag 26 april 2012 @ 21:12:35 #225
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_110834203
Heb zo'n vermoeden dat de Fundateller dit jaar flink omlaag gaat.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')