O dus iedereen mag jou aanrijden? Het gaat hem niet om de auto, maar de fout van haar en zijn persoonlijk leed.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:11 schreef MacorgaZ het volgende:
Heel verdrietig
Het is een auto, kom op zeg
Volgende keer een voetganger.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:11 schreef MacorgaZ het volgende:
Heel verdrietig
Het is een auto, kom op zeg
Achterlijk wijfquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:11 schreef Apotheose het volgende:
hahaha als ik kon kiezen had ik ook liever tegen een andere auto geklapt![]()
![]()
In elk geval de hoop.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:12 schreef fratsman het volgende:
Ben ik nou de enige die het gevoel heeft dat dit in scene is gezet?
Nee hoor die man heeft ook met zijn verhaal in de krant gestaan. En hij krijgt wsl onvoldoende vergoed, omdat zijn auto niet getaxeerd was.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:12 schreef fratsman het volgende:
Voor die man hoop ik het eigenlijk wel. Het is immers BNNquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:12 schreef fratsman het volgende:
Ja, dat wel, maar als je je ogen dicht hebt en niet weet waar je rijdt ...quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Er past altijd wel een hoofd tussen een lantarenpaal en de weg
Hij heeft in de krant gestaan dus het is waarquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor die man heeft ook met zijn verhaal in de krant gestaan. En hij krijgt wsl onvoldoende vergoed, omdat zijn auto niet getaxeerd was.
http://www.tctubantia.nl/(...)re-brokkenpiloot.ecequote:Op dinsdag 24 april 2012 21:12 schreef fratsman het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:13 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Hij heeft in de krant gestaan dus het is waar?
denk niet,quote:
Nee hoor, volgens mij had die man een oortje in.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:12 schreef fratsman het volgende:
ja. want dat met die nek en niet slapen kwam niet van hemzelfquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee hoor, volgens mij had die man een oortje in.
Kan toch best een acteur zijn?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja. want dat met die nek en niet slapen kwam niet van hemzelf
Nou ja, als je een mooie oldtimer hebt waar je jarenlang aan hebt gewerkt en waarschijnlijk niet alleen veel tijd en energie maar ook veel geld in hebt gestoken, dan is het toch behoorlijk zuur als zo'n dom wicht met haar lompe rijgedrag je auto in de prak rijdt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee.
Maar die man is wel gewoon echt zo'n emo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |