Dat was ze al bij het starten van de auto.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:04 schreef Peterselieman het volgende:
Monique is nu al bang. Die bijrijder moet er ook weg.
dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:06 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij rijden sommigen echt stukken beter zonder zo'n luk de behanger ernaast.
Ik heb ook weleens bijna slaande ruzie gehad als m'n moeder of m'n vader naast me zatquote:
meerijders. vreselijk. met hun 'kijk uit' 'het is rood' 'let op die fietser'quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens bijna slaande ruzie gehad als m'n moeder of m'n vader naast me zat
Vorig seizoen ook, met die vrouw die alles bleef vragenquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:06 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij rijden sommigen echt stukken beter zonder zo'n lul de behanger ernaast.
Sja, als je niet ziet dat je vlak langs een lantaarnpaal rijdt kan het dodelijk zijn ...quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:57 schreef henkde_j het volgende:
Wat is er mis met hoofd uit het raam houden als je niets meer ziet?
Er past altijd wel een hoofd tussen een lantarenpaal en de wegquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:08 schreef 2cv het volgende:
[..]
Sja, als je niet ziet dat je vlak langs een lantaarnpaal rijdt kan het dodelijk zijn ...
Nou ja, ze neemt het initiatief om gas te gevenquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:09 schreef Peterselieman het volgende:
Ze toont bij het autorijden geen eigen initiatief zegt ze
dat is ook het enigequote:Op dinsdag 24 april 2012 21:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, ze neemt het initiatief om gas te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |