Maar als je dat nou eerst doet, dan valt het pijpen enorm mee!quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:08 schreef Mirjam het volgende:
het is geen hoop stront die je in je mond moet nemen
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maar als je dat nou eerst doet, dan valt het pijpen enorm mee!
Als er bij jouw partner champignons op staan zou ik eens vragen of hij 'm de volgende keer wil wassen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:10 schreef mrspoeZ het volgende:
net als toen je dacht dat je champignons niet lustte en je ze moest proeven van je moeder
Man plast er wel mee. Volgens een vriendin is de urine stank/smaak echt vies.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:08 schreef Mirjam het volgende:
en jij laat je zeker wel iedere dag beffen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:13 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Man plast er wel mee. Volgens een vriendin is de urine stank/smaak echt vies.
Doucht ie nooit of zo?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:13 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Wordt jij wel eens gebeft? Jij plast er ook mee!quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:13 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Dan leert ze bijten...quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:15 schreef AldoTheApache het volgende:
gewoon die roerstaaf in je mond douwen.
Probeer wel even te oefenen met een komkommer, rek je je mond een beetje op en weet je hoe het voelt
Nee. Nooit. Never. Jamais. Nicht.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:16 schreef Captain_Ghost het volgende:
Anders is de condoom met smaak de optie.
Neequote:Op dinsdag 24 april 2012 16:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en jij laat je zeker wel iedere dag beffen?
Dan kan je je net zo goed nooit laten pijpen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee. Nooit. Never. Jamais. Nicht.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:19 schreef Devil010 het volgende:
Pijpen kreng, het is geen praatpaal, gvd!
En slikken zal je.
nooit goed gebeft dusquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:19 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Ik ben 1x gebeft door een ex-vriendje maar vond het niet lekker, was veel te gevoelig.
Dan geef je niet genoeg om hem.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:07 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Mijn vriend zou graag willen dat ik hem pijp. Dit heb ik in vorige relaties nog nooit gedaan omdat het me vies lijkt.
Heb tegen vriend gezegd dat ik het snel eens zou doen, maar wil het eigenlijk niet. Hoe hem het beste uitleggen dat pijpen me vies lijkt?
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:19 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Ik ben 1x gebeft door een ex-vriendje maar vond het niet lekker, was veel te gevoelig.
wat vreselijk saai ben jij zegquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:19 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Dat ligt aan hemquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:19 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Het LIJKT haar vies, ze heeft het nog nooit geprobeerd!quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:24 schreef Triggershot het volgende:
Jezus wat een frustraties hiero, als zij het liever niet wil en hij er eventueel begrip voor toont, who cares?
Ze gaat t wel doen zegt ze omdat hij t leuk vindt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:24 schreef Triggershot het volgende:
Jezus wat een frustraties hiero, als zij het liever niet wil en hij er eventueel begrip voor toont, who cares?
Ja, dat gaat ook op voor mij en me anaal laten nemenquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:25 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Het LIJKT haar vies, ze heeft het nog nooit geprobeerd!
Ik zou het icm pijpen in de juiste volgorde doenquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, dat gaat ook op voor mij en me anaal laten nemen
Ja dat snap ik wel, en lijkt me ook redelijk dat voor elkaar het over te hebben, maar als er wederzijds begrip is, snap ik sowieso al die gefrustreerde berichten hiero niet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:26 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze gaat t wel doen zegt ze omdat hij t leuk vindt.
Prima, je moet af en toe wat voor een ander overhebben
Ik neem het mee!quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:27 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik zou het icm pijpen in de juiste volgorde doen
Ik moest lachen verdoriequote:Op dinsdag 24 april 2012 16:24 schreef daftme het volgende:
Dieper in je keel stoppen dan, daar zitten geen smaakpapillen.
Dus eerst anaal en dan pijpen, scheelt de man weer een loopje naar de badkamerquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:24 schreef daftme het volgende:
Dieper in je keel stoppen dan, daar zitten geen smaakpapillen.
Nog nooit zo over nagedacht iddquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dus eerst anaal en dan pijpen, scheelt de man weer een loopje naar de badkamer
Duurt maar meestal 2-3 minuten dus snel klaarquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet erg praktisch ingesteld dus?
whehequote:Op dinsdag 24 april 2012 16:33 schreef Scuidward het volgende:
Kan je zoiets niet mondeling met je vriend bespreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zeker niet beffen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:47 schreef Frag_adder het volgende:
Hmmm noem mij bekrompen maar ik zou er ontzettend op afknappen als mijn vriendin zou weigeren mij te pijpen. Ik weet niet, maar als het op seks aan komt en ik geil ben dan denk ik eigenlijk nauwelijks na of ik iets vies vind, maar vooral aan genotvan zowel mijn partner als mijn eigen.\
Laat hem zich desnoods van te voren wassenals het je echt vies lijkt
wat een goede conclusie trek jij zeg. Kortzichtig mensquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar zeker niet beffen.Die mannen zijn ook allemaal hetzelfde he.
Nee dat is smerig.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:08 schreef over_hedge het volgende:
AanstellerKoop een condoom met een smaakje.
Is vast lekker
Wat een vage aanname.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
heu, ecoli bacteriequote:Op dinsdag 24 april 2012 16:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dus eerst anaal en dan pijpen, scheelt de man weer een loopje naar de badkamer
Beft jouw vriend jou wel?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:13 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:15 schreef mega-worstje het volgende:
wil je m niet in je mondje? Stopt m dan maar in je kontje
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:08 schreef Mirjam het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ding-dong, we hebben een complexje!quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Op de trap van je bootje kan ook idd.quote:
Ja, oeh wat zijn we wild en gekquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:39 schreef kibo het volgende:
Die reakties van die pseudo-geile viva meisjes hier .![]()
Jouw beeld van vrouwen is om te huilen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:39 schreef kibo het volgende:
Maar wel moord en brand schreeuwen als een man zn handen even niet wast na toiletbezoek
Neem het hem niet kwalijk. Niet iedereen hier is elke dag in contact met levende organismen behalve hun eigen afwas die onderhand wegloopt en sperma tissues die de prullenbak uit wandelen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:40 schreef Lithia het volgende:
[..]
Jouw beeld van vrouwen is om te huilen.
De gemiddelde man heeft een schijt hekel aan jouquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:42 schreef Sylkexlovesyou het volgende:
Lijkt me dat je dat met een condoom doet.. dan is het toch 'minder vies'
lijkt me niet dat je van plan was om dat zonder te doen ivm geslachtsziektes.
nou, liever dan geslachtsziektesquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:43 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
De gemiddelde man heeft een schijt hekel aan jou
Dat zeg ik ook altijd tegen meisjes.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:42 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Mens, waar maak je je druk om? Pijp gewoon!
Je gaat toch niet je vriend met condoom om pijpenquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:44 schreef Sylkexlovesyou het volgende:
[..]
nou, liever dan geslachtsziektes
ik zit niet op geslachtsziektes te wachten neequote:Op dinsdag 24 april 2012 18:45 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Je gaat toch niet je vriend met condoom om pijpen
Ik neem aan dat ts het wel had gemeld als haar vriendje niet schoon is hequote:Op dinsdag 24 april 2012 18:46 schreef Sylkexlovesyou het volgende:
[..]
ik zit niet op geslachtsziektes te wachten neemaar goed ik ben 15 dus waar hebben we het over
het was ook meer bedoeld als ze dat vies vind dat ze het met condoom doet dat het dan minder vies is. beter met condoom dan helemaal niet dan maarquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:47 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ts het wel had gemeld als haar vriendje niet schoon is he
quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:48 schreef Sylkexlovesyou het volgende:
[..]
het was ook meer bedoeld als ze dat vies vind dat ze het met condoom doet dat het dan minder vies is. beter met condoom dan helemaal niet dan maar
He een sekslevenloze reageert!quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:24 schreef Triggershot het volgende:
zeg dat maar tegen TSquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:48 schreef mega-worstje het volgende:
[..]Leg dan je hand er maar omheen hoor sjongejonge
quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:44 schreef Sylkexlovesyou het volgende:
[..]
nou, liever dan geslachtsziektes
Hij heeft er een met heul veul haar op, wedden ?quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
He een sekslevenloze reageert!
How cute... but it's wrong!
Ja dan krijg je zo'n laf likbeurtje met wat trekwerk...quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:50 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Ts moet die paal in dr mond stoppen uit liefde.
Dan moet die kerol dr maar goed geil krijgen godverdomme.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:51 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Ja dan krijg je zo'n laf likbeurtje met wat trekwerk...
Nog meer frustratie.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
He een sekslevenloze reageert!
How cute... but it's wrong!
Gewoon keihard tegen die huig rammen godverdomme.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:51 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Ja dan krijg je zo'n laf likbeurtje met wat trekwerk...
Nog geen garantie... Maar het is wel belangrijk dat ie het goed aanpakt nu ze nog kneedbaar is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:52 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Dan moet die kerol dr maar goed geil krijgen godverdomme.
Ik vraag me trouwens echt af hoe oud ze isquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:54 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Nog geen garantie... Maar het is wel belangrijk dat ie het goed aanpakt nu ze nog kneedbaar is.
Maar nu gewoon nog 12.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:55 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens echt af hoe oud ze isstraks is ze 13 ofzo
Nadert de 30?quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:01 schreef zarGon het volgende:
Je nadert de 30, hebt nooit gepijpt en wordt ook liever niet gebeft?
Damn.
quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:00 schreef SuusOetMaiden het volgende:
(...)
Bijbaantje nemen is ook heel lastig vanwege m`n leeftijd (ik nader de 30).
(...)
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:19 schreef SuusOetMaiden het volgende:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:01 schreef zarGon het volgende:
Je nadert de 30, hebt in al je relaties nooit gepijpt en wordt ook liever niet gebeft?
Damn.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:28 schreef TripleS het volgende:
Wel altijd zorgen dat hij een condoom draagt want anders word je misschien zwanger!!
Succes meid
Handen wassen na toiletbezoek moet gewoon.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:39 schreef kibo het volgende:
Maar wel moord en brand schreeuwen als een man zn handen even niet wast na toiletbezoek
Ja, hang toiletrollen langs de urinoirs. Mens, echt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:30 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Handen wassen na toiletbezoek moet gewoon.
Net als dat mannen hun lul moeten afvegen na het plassen, doen sommigen ook niet. Keer vriendje gehad die een rode boxer droog, toen die van de plee kwam gewoon een natte plek erin. Bah. WC papier bestaat niet voor niets.
Als je vriend ervoor zorgt dat ie schoon is is er toch niks aan de hand?quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:30 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Handen wassen na toiletbezoek moet gewoon.
Net als dat mannen hun lul moeten afvegen na het plassen, doen sommigen ook niet. Keer vriendje gehad die een rode boxer droog, toen die van de plee kwam gewoon een natte plek erin. Bah. WC papier bestaat niet voor niets.
Dan maar naar een gewone wc, opgedroogde urine gaat vreselijk stinken. Mijn vriend maakt nooit gebruik van een urinoir omdat er geen papier hangt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:41 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Ja, hang toiletrollen langs de urinoirs. Mens, echt.
Je date een homo.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:47 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Dan maar naar een gewone wc, opgedroogde urine gaat vreselijk stinken. Mijn vriend maakt nooit gebruik van een urinoir omdat er geen papier hangt.
De lul van je vriend lekt, ga er mee naar de dokter.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:47 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Dan maar naar een gewone wc, opgedroogde urine gaat vreselijk stinken. Mijn vriend maakt nooit gebruik van een urinoir omdat er geen papier hangt.
Nietus, hij is homo! Ik heb hem gistern nog geneukt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:51 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Helemaal niet, hij is gewoon schoon.
Nee, hij lekt. Dat is niet normaal. Doe er wat aan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:51 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Wat is dan het probleem?quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:51 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Hoezo lekt? Na het droog maken dan lekt er niks uit hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, hij lekt. Dat is niet normaal. Doe er wat aan.
Gekke vriendin...quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:52 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Vriendin van me zegt dat een piemel altijd stinkt, zelfs na het douchen.
Die van mij niet....quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:52 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Het feit dat hij 'm moet droogmaken met toiletpapier geeft aan dat ie lekt. Dat is niet normaal.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:52 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Hoezo lekt? Na het droog maken dan lekt er niks uit hoor.
Dus jij vind het ook niet normaal dat vrouwen het tussen de benen droog maken?quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het feit dat hij 'm moet droogmaken met toiletpapier geeft aan dat ie lekt. Dat is niet normaal.
Komt die ook uut Maiden?quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:52 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
En jij gelooft alles wat zij zegt?quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:52 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ach ja, vies, lekker, lekker vies, vies lekker, het ligt allemaal heel dicht bij elkaar en met geilheid is het makkelijk oversteken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:07 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Mijn vriend zou graag willen dat ik hem pijp. Dit heb ik in vorige relaties nog nooit gedaan omdat het me vies lijkt.
Als je het niet wilt moet je het niet doen, klaar. Sowieso is er weinig eer aan te behalen als je er zelf niet van geniet. Als je hier van kerels leest dat de meeste er toch niks van kunnen dan heb ik wel een idee wat voor vrouwen dat zijn, nl. degenen die denken dat het erbij hoort of dat het moet.quote:Heb tegen vriend gezegd dat ik het snel eens zou doen, maar wil het eigenlijk niet. Hoe hem het beste uitleggen dat pijpen me vies lijkt?
Mijn pik is na het plassen niet nat.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:56 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Dus jij vind het ook niet normaal dat vrouwen het tussen de benen droog maken?
Nee ze woont in Duitsland, in Bunde. 20 minuutjes in de auto hiervandaan ;-) Ik woon namelijk niet meer in Meeden maar in Winschotenquote:
Vrouwen hebben een kut, geen lul. Dat is wat anders.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:56 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Dus jij vind het ook niet normaal dat vrouwen het tussen de benen droog maken?
Dat is pas ranzig...quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:54 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Misschien toch maar even met smaakcondoom proberen dan.
Er zijn toch aardbei, banaan, pepermuntsmaak enzo? Die smaken lijken me niet zo vies. Lidl verkoopt ze wel.quote:
Lidl-condooms met een smaakjequote:Op dinsdag 24 april 2012 20:08 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Er zijn toch aardbei, banaan, pepermuntsmaak enzo? Die smaken lijken me niet zo vies. Lidl verkoopt ze wel.
Qua standjes zijn we heel creatief dus zeker niet alleen missionarisquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:03 schreef Scorpie het volgende:
Ik vraag me serieus af wat de vriend van de TS nog bij haar zoekt. Het is iig geen sexuele uitdaging, geld is het ook niet, misschien is ze een verdomd lekker wijf maar ja daar heb je niks aan als je alleen maar missionarishoudingkje doetenige optie die ik dan nog kan bedenken is dat hij een kasthomo is en jou erbij houdt voor zijn omgeving.
Nou, probeer het eens voordat je op conclusies komt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:08 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Er zijn toch aardbei, banaan, pepermuntsmaak enzo? Die smaken lijken me niet zo vies. Lidl verkoopt ze wel.
Lidl is net 10 minuten dichtquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:09 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nou, probeer het eens voordat je op conclusies komt.
Zo kan jij smaken uittesten en je vriend kan genieten.
Verlept? Mijn lange blonde haar is puur natuur.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:09 schreef nietzman het volgende:
Goddomme ik zie al een verlept pittig kapsel smaakcondoomjes bij de LIDL in Winschoten afrekenen._.
Proef ook eens de smaak naturel!quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:10 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Lidl is net 10 minuten dichtMorgen maar even er naartoe.
Hoax, vrouwen met lang blond haar lullen niet tijdens tupperwareparties over de geur van piemels.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:10 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Verlept? Mijn lange blonde haar is puur natuur.
Glijmiddel met smaak zou ook een optie zijn bedenk ik me nu. Kan dus ook ff bij de Pottenkijker gaan kijken morgen.quote:
Waarom moet dat nou weer glijmiddel zijn? Je mond is glad zat hoor? Voor pijpen heb je geen glijmiddel nodig.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:12 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Glijmiddel met smaak zou ook een optie zijn bedenk ik me nu. Kan dus ook ff bij de Pottenkijker gaan kijken morgen.
Pindakaas en hagelslagquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:13 schreef kingtoppie het volgende:
Slagroom... Gotver dat lijkt me geil.
agreed. smaakt nog lekkerder ook (naar mijn mening).quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:13 schreef muzas het volgende:
[..]
Waarom moet dat nou weer glijmiddel zijn? Je mond is glad zat hoor? Voor pijpen heb je geen glijmiddel nodig.
Koop gewoon aarbeiensaus of poedersuiker oid
quote:
Een keer ooit geprobeerd, toen ik nog jong en onervaren was... Rubber nasmaak blijft echt uren hangen, kan geen tandpasta tegenop. Doe mij maar gewoon rubberloos...quote:
Oki... Slagroom?quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Een keer ooit geprobeerd, toen ik nog jong en onervaren was... Rubber nasmaak blijft echt uren hangen, kan geen tandpasta tegenop. Doe mij maar gewoon rubberloos...
Geen gekut met zuivelproducten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:13 schreef kingtoppie het volgende:
Slagroom... Gotver dat lijkt me geil.
Slagroom op een puddingbuks is toch wel toepasselijk?quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:41 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Geen gekut met zuivelproducten.
Dit. Vieze plakkende mond krijg je er ook van.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Een keer ooit geprobeerd, toen ik nog jong en onervaren was... Rubber nasmaak blijft echt uren hangen, kan geen tandpasta tegenop. Doe mij maar gewoon rubberloos...
Doe het voor mijquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:50 schreef Lovefoxxy het volgende:
[..]
Dit. Vieze plakkende mond krijg je er ook van.
Slagroom en dergelijke lijkt me ook niks overigens
Als je d'r nou es mooi bij gaat zitten zoals een hondje?quote:
Nein.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Slagroom op een puddingbuks is toch wel toepasselijk?
Een condoom in mijn mond lijkt me eigenlijk viezer.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:42 schreef Sylkexlovesyou het volgende:
Lijkt me dat je dat met een condoom doet.. dan is het toch 'minder vies'
lijkt me niet dat je van plan was om dat zonder te doen ivm geslachtsziektes.
Ook met een piemol erin?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Een condoom in mijn mond lijkt me eigenlijk viezer.
Ik apporteer al.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als je d'r nou es mooi bij gaat zitten zoals een hondje?
Ja ik zie de lol er ook niet van in.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker aan een stuk latex likken, gadverdamme.
Ts doe er pindakaas en fruithagel op, het doel heiligt de middelen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:15 schreef muzas het volgende:
[..]Kerstsfeertje jonguh!
Maar goed, punt is dus; Zorg er dan voor dat ie lekker smaakt, en wat je dan gebruikt maakt niet uit.. Het doel heiligt de middelen.
Jottem.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:49 schreef Waaghals het volgende:
Nog niemand zich ter oefening aangeboden?
Naturel is het lekkerst.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:03 schreef Hpzone het volgende:
Mevrouw gaat hier al smaakjes zitten uitzoeken omdat ze wat gehoord heeft van d'r vriendin. Aan de beschrijvingen te lezen heeft die alleen maar beschimmelde kwarkbuksen gehad. Suus, durf eens te leven in plaats van onzin van anderen aan te nemen. Neem 'm te bakkes en stop met aannames doen.
Dank.
Als dat echt zo zou zijn dan zou je dat toch zeker wel een keer geroken hebben gok ik?quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:52 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ze geeft een kulreden vind ik, EN ze belooft het wel te doen... Dus ja, ik vind dat ze niet echt een goede reden heeftquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:02 schreef Waarder het volgende:
Hmm wat een lang draadje, alleen maar over de vraag of ze wel of niet moet pijpen
om eerlijk te zijn, als ze dat niet wilt, waarom zou ze het dan perse moeten doen....
Op de manier zoals het nu gaat staat er alleen maar druk achter, dat maakt het plezier er voor alle 2 niet beter op....
Spontaan zijn etc is erg moeilijk voor een aantal mensen blijkt maar weer.
En een vrouw die niet pijpt is echt niet minder dan een vrouw die dat wel doet.
Diens vrouw pijpt wel maar wil niet slikken!quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:14 schreef mandarijnenbeffer het volgende:
pas maar op, je vriend zit hier ook op FOK! en wil inmiddels al naar de hoeren om aan zijn gerief te komen!
wat is pijpen zonder slikken, da's als peppi zonder "cockie"quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:14 schreef mrspoeZ het volgende:
N
[..]
Diens vrouw pijpt wel maar wil niet slikken!
En als ik t nou heel lief vraagquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:22 schreef Ziba het volgende:
Gewoon niet doen als het je echt zo vies lijkt. En waarom proberen? Ik lik de kont van mijn toekomstige vriend ook niet al zou hij het willen. Lijkt me vies.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:13 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:52 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:54 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Misschien toch maar even met smaakcondoom proberen dan.
Klasse weer hoor, pijpen vergelijken met rimmen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:22 schreef Ziba het volgende:
Gewoon niet doen als het je echt zo vies lijkt. En waarom proberen? Ik lik de kont van mijn toekomstige vriend ook niet al zou hij het willen. Lijkt me vies.
Het gaat erom dat het haar vies lijkt. Waarom zou ze het dan moeten proberen terwijl ze liever niet wil?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Klasse weer hoor, pijpen vergelijken met rimmen.
Het lijkt haar vies omdat die vriendinnen van der zeggen dat iedere piemel stinkt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:26 schreef Ziba het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het haar vies lijkt. Waarom zou ze het dan moeten proberen terwijl ze liever niet wil?
Oke. Ik denk dan dat ze rond mijn leeftijd is en onervaren dus wordt beïnvloed door meningen van mensen die dichtbij haar staan op dit moment.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het lijkt haar vies omdat die vriendinnen van der zeggen dat iedere piemel stinkt.![]()
Ze is een jaar of 10 ouder, dus neequote:Op dinsdag 24 april 2012 22:32 schreef Ziba het volgende:
[..]
Oke. Ik denk dan dat ze rond mijn leeftijd is en onervaren dus wordt beïnvloed door meningen van mensen die dichtbij haar staan op dit moment.
Jij heerlijke sarcast. Had je me bijna te pakken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:02 schreef Waarder het volgende:
En een vrouw die niet pijpt is echt niet minder dan een vrouw die dat wel doet.
Dat werkt voor geen meter. Blijf je bezig omdat er stukjes papier blijven plakken. Heb je hem uiteindelijk schoon, hang je hem uiteraard netjes terug. Vallen er ineens weer paar grote druppels uit nadat je hebt staan zwaaien. Leven is niet zo schoon als t is. Mijn hond eet kattenpoepquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:47 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Haha die laatste zinquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:13 schreef mrhaas het volgende:
[..]
Dat werkt voor geen meter. Blijf je bezig omdat er stukjes papier blijven plakken. Heb je hem uiteindelijk schoon, hang je hem uiteraard netjes terug. Vallen er ineens weer paar grote druppels uit nadat je hebt staan zwaaien. Leven is niet zo schoon als t is. Mijn hond eet kattenpoep
Wat een kansloze reactiequote:Op woensdag 25 april 2012 00:14 schreef mega-worstje het volgende:
Slaap lekker, ga maar lekker dromen over je eerste pijp beurt. Grote kans dat je vriend dat onderhand ook al doet. Droom er maar lekker van dat die m diep in je strot stouwt en je laat kokhalzen. Hmm,...
laturs
Dit.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:14 schreef mega-worstje het volgende:
Slaap lekker, ga maar lekker dromen over je eerste pijp beurt. Grote kans dat je vriend dat onderhand ook al doet. Droom er maar lekker van dat die m diep in je strot stouwt en je laat kokhalzen. Hmm,...
laturs
Wat een onzin. Als een man je keel wil neuken en aan je hoofd wil hangen moet je dat als vrouw gewoon toelaten. Je bent toch maar een onderdanige sletje.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Geef hem aan dat jij het tempo bepaalt en dat hij met je handen van je hoofd af dient te blijven.
quote:
Niks moet, maar succes met seks dan verderquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:26 schreef Ziba het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het haar vies lijkt. Waarom zou ze het dan moeten proberen terwijl ze liever niet wil?
WTF 30 en dan niet pijpen? Nou ja ze moet het zelf weten, maar ik zou er echt behoorlijk zwaar op afknappen, van seks moet je ook kunnen genieten, juist omdat het een beetje vies isquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:35 schreef mrspoeZ het volgende:
'Het' is bijna dertig en laat zich beïnvloeden door haar twisted mind.
Serieus? Denk jij bij een pijpbeurt na om die verdwaalde druppel urine? Je arme vriendquote:Op woensdag 25 april 2012 00:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Joh, doe jezelf een plezier en doe het niet met condoom. Dat is me toch een partij vies en mijn te eerlijke homovrindjes (die subtiliteit om heteromeisjes die ze alsnog willen palen te paaien niet nodig hebben en dus niet gebruiken) zijn er allemaal zeer stellig over "doe het dan maar niet".
Probeer het gewoon een keer als hij net onder de douche vandaan komt. Vraag hem desnoods eerst te fappen want in voorvocht kan nu eenmaal wat urine (iiiiiiiihrllllllllllllllll explicit talk is explicit) zitten en dat kun je proeven en dat is niet echt sfeerverhogend. Als hij eerst even fapt weet je iig dat er als laatste cum doorgegaan is. Ook geen tasty-treat, maar beter dan een verdwaalde druppel urine die al even in de leidingen zit.
Geef hem aan dat jij het tempo bepaalt en dat hij met je handen van je hoofd af dient te blijven.
Dan moet het een eerste keer toch zeker goed komen.
Itt jijzelf heb ik begrijpend lezen 1'01 wel met een ruim voldoende afgerond en speel ik in op de bezwaren die TS mbt het pijpen van haar eigen vriend noemt. Hiermee geen enkele uitspraak doend over mijn eigen pijpvoorkeuren.quote:Op woensdag 25 april 2012 08:04 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Serieus? Denk jij bij een pijpbeurt na om die verdwaalde druppel urine? Je arme vriendJij moet je zeker ook flink schrobben voor dat hij jou beft.
En had de docent dan een chromosoompje teveel? Want je praat wel degelijk over wat beter smaakt en wat wat minder sfeerverhogend is, dus refereer je wel degelijk aan je eigen voorkeur.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Itt jijzelf heb ik begrijpend lezen 1'01 wel met een ruim voldoende afgerond en speel ik in op de bezwaren die TS mbt het pijpen van haar eigen vriend noemt. Hiermee geen enkele uitspraak doend over mijn eigen pijpvoorkeuren.
Waar je deze vragen en aannames op baseert is mij dan ook een raadsel.
LOM school he, dan krijg je dat.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En had de docent dan een chromosoompje teveel? Want je praat wel degelijk over wat beter smaakt en wat wat minder sfeerverhogend is, dus refereer je wel degelijk aan je eigen voorkeur.
Zaligquote:Op woensdag 25 april 2012 15:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
En TS hoe was het stokslobberen vannacht?
ik heb prima gelezen hoor, je praat niet van uit ts en geeft op een paar momenten gewoon je mening, zoals:quote:Op woensdag 25 april 2012 16:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Itt jijzelf heb ik begrijpend lezen 1'01 wel met een ruim voldoende afgerond en speel ik in op de bezwaren die TS mbt het pijpen van haar eigen vriend noemt. Hiermee geen enkele uitspraak doend over mijn eigen pijpvoorkeuren.
Waar je deze vragen en aannames op baseert is mij dan ook een raadsel.
En er staan nog meer voorbeelden inquote:iiiiiiiihrllllllllllllllll explicit talk is explicit)
Echt hequote:Op woensdag 25 april 2012 16:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik heb prima gelezen hoor, je praat niet van uit ts en geeft op een paar momenten gewoon je mening, zoals:
[..]
En er staan nog meer voorbeelden in
Nee? Laten we de post er even bij nemen:quote:Op woensdag 25 april 2012 17:05 schreef Sjeen het volgende:
Echt hè... DP geeft advies waardoor de vriend van TS de hoop op een beurt niet hoeft op te geven. Advies dat ik ook had kunnen geven, maar dat wil niet zeggen dat we dat zelf zo in praktijk brengen...
Maar dat zegt helemaal niks over haar eigen voorkeuren zeg jij?quote:Op woensdag 25 april 2012 00:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Joh, doe jezelf een plezier en doe het niet met condoom. Dat is me toch een partij vies en mijn te eerlijke homovrindjes (die subtiliteit om heteromeisjes die ze alsnog willen palen te paaien niet nodig hebben en dus niet gebruiken) zijn er allemaal zeer stellig over "doe het dan maar niet".
Probeer het gewoon een keer als hij net onder de douche vandaan komt. Vraag hem desnoods eerst te fappen want in voorvocht kan nu eenmaal wat urine (iiiiiiiihrllllllllllllllll explicit talk is explicit) zitten en dat kun je proeven en dat is niet echt sfeerverhogend. Als hij eerst even fapt weet je iig dat er als laatste cum doorgegaan is. Ook geen tasty-treat, maar beter dan een verdwaalde druppel urine die al even in de leidingen zit.
Dan moet het een eerste keer toch zeker goed komen.
Nee... Dat is sacrasmequote:Op woensdag 25 april 2012 17:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee? Laten we de post er even bij nemen:
[..]
Maar dat zegt helemaal niks over haar eigen voorkeuren zeg jij?
Maar natuurlijk, dat is 100% sarcasme, en daar zit helemaal niks van eigen voorkeur bij.quote:
Ik vermoed dat ik DP iets beter ken dan jij... Maar hee, als jij dat als voorkeur wilt lezen en het als probleem ziet, ik vind het werkelijk prima.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, dat is 100% sarcasme, en daar zit helemaal niks van eigen voorkeur bij.
hmmm jammer had je toch liever helemaal....quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jij heerlijke sarcast. Had je me bijna te pakken.
Kijk nu lees jij iets wat er niet isquote:Op woensdag 25 april 2012 17:20 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik DP iets beter ken dan jij... Maar hee, als jij dat als voorkeur wilt lezen en het als probleem ziet, ik vind het werkelijk prima.
Mijn advies aan TS 'pijpen kreng'...
^o^quote:Op woensdag 25 april 2012 17:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Kijk nu lees jij iets wat er niet isIk zie het niet als probleem, totaal niet. Maar DP komt uit de hoogte van 'dus waar je je vragen en aannames op baseert is mij een raadsel'. Nou, als je de post erbij pakt wordt het vrij duidelijk waar dat door veroorzaakt. Dáár reageer ik op, maar ik heb verder geen probleem hoor
![]()
Dan is het heel erg leuk dat jij DP wel even iets beter kent dan ik, werkelijk fan-tas-tisch, maar als je haar blijkbaar moet kennen om haar post anders te interpreteren dan hoe de tekst er staat dan zal dat vast lekker opschieten
Dan zie ik nog steeds het probleem niet eigenlijk...quote:Op woensdag 25 april 2012 17:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Kijk nu lees jij iets wat er niet isIk zie het niet als probleem, totaal niet. Maar DP komt uit de hoogte van 'dus waar je je vragen en aannames op baseert is mij een raadsel'. Nou, als je de post erbij pakt wordt het vrij duidelijk waar dat door veroorzaakt. Dáár reageer ik op, maar ik heb verder geen probleem hoor
![]()
Dan is het heel erg leuk dat jij DP wel even iets beter kent dan ik, werkelijk fan-tas-tisch, maar als je haar blijkbaar moet kennen om haar post anders te interpreteren dan hoe de tekst er staat dan zal dat vast lekker opschieten
Nee dat zal wel niet neequote:Op woensdag 25 april 2012 17:57 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dan zie ik nog steeds het probleem niet eigenlijk...
Nou, verlicht me eens... Wat is voor jou het probleem als DP pijpen op die manier zou aanpakken?quote:
Nopequote:Op woensdag 25 april 2012 18:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nou, verlicht me eens... Wat is voor jou het probleem als DP pijpen op die manier zou aanpakken?
Triggie, je bent niet de enige
Inderdaad. De vraag is hoe het haar lekker gaat lijken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:26 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, je probeert er nu wederom iets anders van te maken. Je blijft bezig over een probleem. Ik heb geen probleem. Ik constateer alleen maar dat de uit-de-hoogte-opmerking van DP 'dus waar je je vragen en aannames op baseert is mij een raadsel' duidelijk terug te voeren is op de opmerkingen die ze eerder maakte in de post die ik al eerder gequote heb.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nou, verlicht me eens... Wat is voor jou het probleem als DP pijpen op die manier zou aanpakken?
Triggie, je bent niet de enige
quote:Op woensdag 25 april 2012 18:10 schreef spoorrails het volgende:
[..]
Nopemoest ook helemaal terug lezen ervoor,
CG is DP je vriendin?
anders zit je beetje heel erg te zeiken. Ow wacht...
Je denkt toch niet echt dat ze het al geprobeerd heeft?quote:
Ik kijk nergens meer vreemd van op. Druk van anderen op het internet zet aan tot de vreemdste dingen.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:20 schreef tombolafan het volgende:
Je denkt toch niet echt dat ze het al geprobeerd heeft?
Die vallen dan toch duidelijk in de laatste categorie.quote:Op donderdag 26 april 2012 05:11 schreef GSbrder het volgende:
Niet pijpen, bestaan dat soort vrouwen in een na-SATC-tijdperk nog?
Dacht dat de wereld verdeeld was in slikken of niet-slikken, hoe naïef kon ik zijn.
Beste antwoord wat ik ooit las op de vraag spit or swallow was I absorb...quote:Op donderdag 26 april 2012 05:11 schreef GSbrder het volgende:
Niet pijpen, bestaan dat soort vrouwen in een na-SATC-tijdperk nog?
Dacht dat de wereld verdeeld was in slikken of niet-slikken, hoe naïef kon ik zijn.
Zo een heb ik er ook gehad, maar ik benader dat altijd als een tijdelijk fenomeen dat er uitgebeft en geneukt kan worden. Na een paar maanden viel ze ineens een keer aan op mijn lul dat ik dacht probeer je nu mij te plezieren of is het je puur om de smaak te doen?quote:Op donderdag 26 april 2012 05:17 schreef Heatseeker het volgende:
Ik had ooit een ex vriendin die niet van pijpen hield. Dat was één van de reden dat zij mijn ex is.
En? volgens mij maakt de leeftijd etc niet echt uit.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:33 schreef TripleS het volgende:
Ik heb het stuk gemist waarin stond dat ze 30 is.
Dafuq. Je hebt zeker ook een lekker vlot koppie
Als ik met een man naar bed ga dan hoort pijpen daar doorgaans ook bij jaquote:Op donderdag 26 april 2012 11:55 schreef Waarder het volgende:
[..]
En? volgens mij maakt de leeftijd etc niet echt uit.
Maar als ik je goed begrijp zou jij het dus zonder problemen direct doen met een redelijk schone man wel te verstaan
Jawel, leeftijd maakt wel uit.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:55 schreef Waarder het volgende:
[..]
En? volgens mij maakt de leeftijd etc niet echt uit.
Maar als ik je goed begrijp zou jij het dus zonder problemen direct doen met een redelijk schone man wel te verstaan
Tsja dat is waar, orale sex zit er toch wel vaak bij. Met een man of vrouwquote:Op donderdag 26 april 2012 12:12 schreef TripleS het volgende:
[..]
Als ik met een man naar bed ga dan hoort pijpen daar doorgaans ook bij ja
Hoe kun je dat nou vies lijken? Tis hartstikke lekker. Gewoon proberen joh.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:07 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Dit heb ik in vorige relaties nog nooit gedaan omdat het me vies lijkt.
dit dusquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:10 schreef mrspoeZ het volgende:
Pijpen is lekker. Het gevoel in je mond, de geluiden die je hoort, de smaak op je lippen.
Wat een ongenuanceerde reactie. De ene 30 jarige is de andere 30 jarige niet en dat zelfde geld voor 14 jarigen. Is maar net wat je treft.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jawel, leeftijd maakt wel uit.
30-jarigen kunnen meer hebben dan bakvissen van 14.
Heb jij al eens gepijpt?quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:10 schreef Trollscience het volgende:
Kan me wel voorstellen dat je vriend zijn lul niet in zo'n zure sloot wil stoppen.
Klopt. Je hebt helemaal gelijk. De ene is de andere niet. 30-jarige vrouwen zonder pijpervaring zijn wereldvreemd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat een ongenuanceerde reactie. De ene 30 jarige is de andere 30 jarige niet en dat zelfde geld voor 14 jarigen. Is maar net wat je treft.
2 happy meals voor jou, mijn minstens 17 jaar oude deernequote:
Ik ben niet minstens 17, ik ben al 17,0833333333quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:09 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
2 happy meals voor jou, mijn minstens 17 jaar oude deerne
Ja sorry, dat zei ik om mezelf een beetje extra te prikkelenquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:13 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik ben niet minstens 17, ik ben al 17,0833333333!
quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:13 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Ja sorry, dat zei ik om mezelf een beetje extra te prikkelen
Maar je vindt een happy meal toch wel happy?
Had ik ook gedaanquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:14 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nee, volgens mij heeft d'r vriendje het al uit gemaakt.
Neem ik er ook een en dan mag je met mijn speeltje spelen!quote:
Pedofieeeeeeeeeelquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:15 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Neem ik er ook een en dan mag je met mijn speeltje spelen!![]()
Ronald McDonald approves
[ afbeelding ]
Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:18 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Als ik een man was zou ik elke dag gepijpt willen worden. Ja.
Ik ookquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:18 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Als ik een man was zou ik elke dag gepijpt willen worden. Ja.
Ik ben ook een meisje. Zou soms wel een jongen willen zijn enzo.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ook
Maar nee, ben een emotionele wijf
Jij pijpt terwijl je huilt en vertelt wat je dwarszit?quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ook
Maar nee, ben een emotionele wijf
quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij pijpt terwijl je huilt en vertelt wat je dwarszit?
Ja, die hebben het makkelijkerquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:20 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik ben ook een meisje. Zou soms wel een jongen willen zijn enzo.
Ja, vindt Cash sexyquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij pijpt terwijl je huilt en vertelt wat je dwarszit?
Veel makkelijker.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, die hebben het makkelijker
[..]
Ja, vindt Cash sexy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |