Maar als je dat nou eerst doet, dan valt het pijpen enorm mee!quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:08 schreef Mirjam het volgende:
het is geen hoop stront die je in je mond moet nemen
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maar als je dat nou eerst doet, dan valt het pijpen enorm mee!
Als er bij jouw partner champignons op staan zou ik eens vragen of hij 'm de volgende keer wil wassen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:10 schreef mrspoeZ het volgende:
net als toen je dacht dat je champignons niet lustte en je ze moest proeven van je moeder
Man plast er wel mee. Volgens een vriendin is de urine stank/smaak echt vies.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:08 schreef Mirjam het volgende:
en jij laat je zeker wel iedere dag beffen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:13 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Man plast er wel mee. Volgens een vriendin is de urine stank/smaak echt vies.
Doucht ie nooit of zo?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:13 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Wordt jij wel eens gebeft? Jij plast er ook mee!quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:13 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Dan leert ze bijten...quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:15 schreef AldoTheApache het volgende:
gewoon die roerstaaf in je mond douwen.
Probeer wel even te oefenen met een komkommer, rek je je mond een beetje op en weet je hoe het voelt
Nee. Nooit. Never. Jamais. Nicht.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:16 schreef Captain_Ghost het volgende:
Anders is de condoom met smaak de optie.
Neequote:Op dinsdag 24 april 2012 16:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en jij laat je zeker wel iedere dag beffen?
Dan kan je je net zo goed nooit laten pijpen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee. Nooit. Never. Jamais. Nicht.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:19 schreef Devil010 het volgende:
Pijpen kreng, het is geen praatpaal, gvd!
En slikken zal je.
nooit goed gebeft dusquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:19 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Ik ben 1x gebeft door een ex-vriendje maar vond het niet lekker, was veel te gevoelig.
Dan geef je niet genoeg om hem.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:07 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Mijn vriend zou graag willen dat ik hem pijp. Dit heb ik in vorige relaties nog nooit gedaan omdat het me vies lijkt.
Heb tegen vriend gezegd dat ik het snel eens zou doen, maar wil het eigenlijk niet. Hoe hem het beste uitleggen dat pijpen me vies lijkt?
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:19 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Ik ben 1x gebeft door een ex-vriendje maar vond het niet lekker, was veel te gevoelig.
wat vreselijk saai ben jij zegquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:19 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Dat ligt aan hemquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:19 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Het LIJKT haar vies, ze heeft het nog nooit geprobeerd!quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:24 schreef Triggershot het volgende:
Jezus wat een frustraties hiero, als zij het liever niet wil en hij er eventueel begrip voor toont, who cares?
Ze gaat t wel doen zegt ze omdat hij t leuk vindt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:24 schreef Triggershot het volgende:
Jezus wat een frustraties hiero, als zij het liever niet wil en hij er eventueel begrip voor toont, who cares?
Ja, dat gaat ook op voor mij en me anaal laten nemenquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:25 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Het LIJKT haar vies, ze heeft het nog nooit geprobeerd!
Ik zou het icm pijpen in de juiste volgorde doenquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, dat gaat ook op voor mij en me anaal laten nemen
Ja dat snap ik wel, en lijkt me ook redelijk dat voor elkaar het over te hebben, maar als er wederzijds begrip is, snap ik sowieso al die gefrustreerde berichten hiero niet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:26 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze gaat t wel doen zegt ze omdat hij t leuk vindt.
Prima, je moet af en toe wat voor een ander overhebben
Ik neem het mee!quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:27 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik zou het icm pijpen in de juiste volgorde doen
Ik moest lachen verdoriequote:Op dinsdag 24 april 2012 16:24 schreef daftme het volgende:
Dieper in je keel stoppen dan, daar zitten geen smaakpapillen.
Dus eerst anaal en dan pijpen, scheelt de man weer een loopje naar de badkamerquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:24 schreef daftme het volgende:
Dieper in je keel stoppen dan, daar zitten geen smaakpapillen.
Nog nooit zo over nagedacht iddquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dus eerst anaal en dan pijpen, scheelt de man weer een loopje naar de badkamer
Duurt maar meestal 2-3 minuten dus snel klaarquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet erg praktisch ingesteld dus?
whehequote:Op dinsdag 24 april 2012 16:33 schreef Scuidward het volgende:
Kan je zoiets niet mondeling met je vriend bespreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zeker niet beffen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:47 schreef Frag_adder het volgende:
Hmmm noem mij bekrompen maar ik zou er ontzettend op afknappen als mijn vriendin zou weigeren mij te pijpen. Ik weet niet, maar als het op seks aan komt en ik geil ben dan denk ik eigenlijk nauwelijks na of ik iets vies vind, maar vooral aan genotvan zowel mijn partner als mijn eigen.\
Laat hem zich desnoods van te voren wassenals het je echt vies lijkt
wat een goede conclusie trek jij zeg. Kortzichtig mensquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar zeker niet beffen.Die mannen zijn ook allemaal hetzelfde he.
Nee dat is smerig.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:08 schreef over_hedge het volgende:
AanstellerKoop een condoom met een smaakje.
Is vast lekker
Wat een vage aanname.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
heu, ecoli bacteriequote:Op dinsdag 24 april 2012 16:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dus eerst anaal en dan pijpen, scheelt de man weer een loopje naar de badkamer
Beft jouw vriend jou wel?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:13 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:15 schreef mega-worstje het volgende:
wil je m niet in je mondje? Stopt m dan maar in je kontje
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:08 schreef Mirjam het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |