Maar als je dat nou eerst doet, dan valt het pijpen enorm mee!quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:08 schreef Mirjam het volgende:
het is geen hoop stront die je in je mond moet nemen
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maar als je dat nou eerst doet, dan valt het pijpen enorm mee!
Als er bij jouw partner champignons op staan zou ik eens vragen of hij 'm de volgende keer wil wassen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:10 schreef mrspoeZ het volgende:
net als toen je dacht dat je champignons niet lustte en je ze moest proeven van je moeder
Man plast er wel mee. Volgens een vriendin is de urine stank/smaak echt vies.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:08 schreef Mirjam het volgende:
het is geen hoop stront die je in je mond moet nemen
en jij laat je zeker wel iedere dag beffen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:13 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Man plast er wel mee. Volgens een vriendin is de urine stank/smaak echt vies.
Doucht ie nooit of zo?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:13 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Wordt jij wel eens gebeft? Jij plast er ook mee!quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:13 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Dan leert ze bijten...quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:15 schreef AldoTheApache het volgende:
gewoon die roerstaaf in je mond douwen.
Probeer wel even te oefenen met een komkommer, rek je je mond een beetje op en weet je hoe het voelt
Nee. Nooit. Never. Jamais. Nicht.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:16 schreef Captain_Ghost het volgende:
Anders is de condoom met smaak de optie.
Neequote:Op dinsdag 24 april 2012 16:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en jij laat je zeker wel iedere dag beffen?
Dan kan je je net zo goed nooit laten pijpen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee. Nooit. Never. Jamais. Nicht.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:19 schreef Devil010 het volgende:
Pijpen kreng, het is geen praatpaal, gvd!
En slikken zal je.
nooit goed gebeft dusquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:19 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Ik ben 1x gebeft door een ex-vriendje maar vond het niet lekker, was veel te gevoelig.
Dan geef je niet genoeg om hem.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:07 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Mijn vriend zou graag willen dat ik hem pijp. Dit heb ik in vorige relaties nog nooit gedaan omdat het me vies lijkt.
Heb tegen vriend gezegd dat ik het snel eens zou doen, maar wil het eigenlijk niet. Hoe hem het beste uitleggen dat pijpen me vies lijkt?
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:19 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Ik ben 1x gebeft door een ex-vriendje maar vond het niet lekker, was veel te gevoelig.
wat vreselijk saai ben jij zegquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:19 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Dat ligt aan hemquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:19 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Het LIJKT haar vies, ze heeft het nog nooit geprobeerd!quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:24 schreef Triggershot het volgende:
Jezus wat een frustraties hiero, als zij het liever niet wil en hij er eventueel begrip voor toont, who cares?
Ze gaat t wel doen zegt ze omdat hij t leuk vindt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:24 schreef Triggershot het volgende:
Jezus wat een frustraties hiero, als zij het liever niet wil en hij er eventueel begrip voor toont, who cares?
Ja, dat gaat ook op voor mij en me anaal laten nemenquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:25 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Het LIJKT haar vies, ze heeft het nog nooit geprobeerd!
Ik zou het icm pijpen in de juiste volgorde doenquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, dat gaat ook op voor mij en me anaal laten nemen
Ja dat snap ik wel, en lijkt me ook redelijk dat voor elkaar het over te hebben, maar als er wederzijds begrip is, snap ik sowieso al die gefrustreerde berichten hiero niet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:26 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze gaat t wel doen zegt ze omdat hij t leuk vindt.
Prima, je moet af en toe wat voor een ander overhebben
Ik neem het mee!quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:27 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik zou het icm pijpen in de juiste volgorde doen
Ik moest lachen verdoriequote:Op dinsdag 24 april 2012 16:24 schreef daftme het volgende:
Dieper in je keel stoppen dan, daar zitten geen smaakpapillen.
Dus eerst anaal en dan pijpen, scheelt de man weer een loopje naar de badkamerquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:24 schreef daftme het volgende:
Dieper in je keel stoppen dan, daar zitten geen smaakpapillen.
Nog nooit zo over nagedacht iddquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dus eerst anaal en dan pijpen, scheelt de man weer een loopje naar de badkamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |