Ik ben nooit ziek... Behalve als ik op vakantie ben, dan wil ik nog wel eens beroerd zijn.quote:
Is ziek,... Daarom heeft 287 het even overgenomenquote:
Het mooiste is dat jij wel voor die kids betaaltquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:29 schreef Isdatzo het volgende:
Kijk je uit het raam, zie je ineens zo'n kutkind op je motor (op de aanhanger) zitten. Tyft eens heel gauw op.
Kinderen.
quote:Op woensdag 25 april 2012 13:29 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Zojuist kwam 'Made in Russia' binnen
Ja, die importbruiden zien er op internet altijd wat langer uitquote:Op woensdag 25 april 2012 15:28 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Eerst indruk: stuk kleiner dan ik verwacht had
Columns, reportages, persberichten, interviews, recensies etc. leren schrijven. Dan elkaars werk beoordelen en leren hoe je redactiewerk moet doen. Uiteindelijk heb ik uitgebreide repo over Japan en de tsunami geschreven. De foto's en interviews had ik al en hoefde het alleen uit te werken.quote:
Gefeli! Zet m op he!quote:Op donderdag 26 april 2012 13:03 schreef taxibabe het volgende:
Ik ben door naar de volgende ronde!!!![]()
Woensdag mag ik weer op gesprek komen en moet ik een assessment voorbereiden.
Wat goed! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 26 april 2012 13:03 schreef taxibabe het volgende:
Ik ben door naar de volgende ronde!!!![]()
Woensdag mag ik weer op gesprek komen en moet ik een assessment voorbereiden.
quote:
Dankjulliewel! Ik vind het wel spannend zeg.. Dit is de eerste keer dat ik een assessment moet doen. En daarbij ook een mondelinge toelichting, dus een soort van mini-presentatie. Dat terwijl ik faalangst heb.quote:
Van te voren oefenen voor een groepje vriendinnen oid.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:16 schreef taxibabe het volgende:
[..]
[..]
Dankjulliewel! Ik vind het wel spannend zeg.. Dit is de eerste keer dat ik een assessment moet doen. En daarbij ook een mondelinge toelichting, dus een soort van mini-presentatie. Dat terwijl ik faalangst heb.
1.4. Is er ook een 1.6 dan?quote:
Ik denk eerder iets in de richting van: 'neeeee, niet een Franse auto!! Hoe kun je dat nou doen?!!'quote:Op donderdag 26 april 2012 21:28 schreef Ener-G het volgende:
Iets in de trant van 2 wielen teveel gok ik
Klik?quote:
"quote:Op donderdag 26 april 2012 21:23 schreef taxibabe het volgende:
Nice, een saxootje! (ben benieuwd naar de reactie van Isdatzo)
Iets verkeerds gegeten?quote:
F1?quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:01 schreef Paul het volgende:
[Hulp gevraagd] Wie heeft er Epson Scan Software?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door taxibabe op 28-04-2012 10:37:35 ]
quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:22 schreef taxibabe het volgende:
Wat vinden jullie van deze foto?
[ afbeelding ]4.3 dollar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ën om eerlijk te zijn vind ik 't een lelijke foto waar ik nooit voor zou betalen. Laat staan 4.3 miljoen. Maar dat geld ook voor de andere foto's die in dat artikel staan.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
[ afbeelding ]Mooi door het lijnenspel en het licht in de wolken. Verder natuurlijk geen 4,3 dollar waard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Miljoen natuurlijkquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
4.3 dollar?
Ën om eerlijk te zijn vind ik 't een lelijke foto waar ik nooit voor zou betalen. Laat staan 4.3 miljoen. Maar dat geld ook voor de andere foto's die in dat artikel staan.
Grappigquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://www.computerhope.com/issues/ch000306.htm
quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:38 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Miljoen natuurlijk. Post ff aangepast..
Maak je topic trouwens wat duidelijker, want ik snap er nu echt niet wat er nou fout gaat.quote:
Ik wil een foto apart knippen met die software uit een bladzijde van een echt fotoalbum. Dat moet makkelijk kunnen zonder photoshop. Want toen ik de eerste keer scande knipte hij automatisch alle foto's los en zette ze waterpas.quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Maak je topic trouwens wat duidelijker, want ik snap er nu echt niet wat er nou fout gaat.
[ afbeelding ]Wel geinig, maar niet meer dan een kiekje. Ik heb in het Boymans ook foto's zien hangen van een paar weilanden en dat was ook kunst. Ik snap kunst niet. Geef mij maar Helmut Newton oid, mooie vrouwen in geniale poses op strak z/w.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
De foto is dus hartstikke nep...quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:38 schreef freud het volgende:
[..]
Wel geinig, maar niet meer dan een kiekje. Ik heb in het Boymans ook foto's zien hangen van een paar weilanden en dat was ook kunst. Ik snap kunst niet. Geef mij maar Helmut Newton oid, mooie vrouwen in geniale poses op strak z/w.
[ afbeelding ]Ik vind het heel vet, lekker minimalistisch en strak. Maar jammer dat het nep is. Als je zoiets in de natuur in het echt weet te vinden en er een foto van maakt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoals dit:
Deze hebben al wel menselijke objecten maar zijn ongeveer hetzelfde:
Ik denk zolang je iets ogenschijnlijks saai goed op de foto weet te nemen, dat het mooi wordt
In Breaking Bad doen ze dat goed, in de toch wel kale (en soms saaie) omgeving van Albuquerque, New Mexico.
[ Bericht 9% gewijzigd door Mirel op 29-04-2012 14:13:20 ]When all else fails, you always have delusion.
EINDELIJK!quote:Op zondag 29 april 2012 16:10 schreef freud het volgende:
Net een nieuwe camera gekocht. Je kan er ook apps op installeren en mee bellen! SWEET!
Een 4s dus
Utrecht gisteravond. Geen klerezooi, wel nogal drukquote:Op zondag 29 april 2012 20:10 schreef kanovinnie het volgende:
Zal morgen wel een teringzooi worden in A'dam
heb je al whatssap?quote:Op zondag 29 april 2012 16:10 schreef freud het volgende:
Net een nieuwe camera gekocht. Je kan er ook apps op installeren en mee bellen! SWEET!
Een 4s dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |