quote:
Op maandag 30 april 2012 09:15 schreef Schanulleke het volgende:Tata is een dankbaar onderwerp, vooral als het echt donker is, zoals op die laatste foto.
De sleepbootjes tegen de ondergaande zon zijn ook lekker. Bij de tweede loopt het zwart wel al iets teveel in elkaar over vind ik.
Kom je uit deze buurt? Ik loop zelf ook al een tijdje rond met ideeën om in die buurt wat zonsondergangsfoto's te maken.
Bij de tweede staat de witbalans als het goed is niet helemaal 100%, maar ik ben er zelf erg tevreden mee.
't Is voor mij wel even rijden, maar ik kom best vaak in de regio. Kom zelf ook uit Noord Holland.
quote:
Op maandag 30 april 2012 10:23 schreef SP22 het volgende:Ik vind vooral de laatste 2 goed geslaagd. Bij de eerste stoort het grote vlak linksonder me een beetje hoewel de rest van het plaatje wel mooi is met de lucht.
Van de Tata foto's vind ik de schemer foto het mooist. Geeft toch wat meer sfeer imho.
Tja, met het vlak kon ik niet zoveel, behalve onderbelichten zodat het niet teveel aandacht trekt.
Persoonlijk vind ik de schemerfoto ook het best gelukt. Doordat het nog schemert is het licht niet zo fel en dit geeft een stukje rust, vind ik.
quote:
De kop van de haven is een ideaal punt om te staan ja!

quote:
Ik ook wel. Moet toch wat om een beetje pano effect te krijgen.

Thanks allen voor de reacties!