quote:Op woensdag 25 april 2012 15:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dit vind ik wel een mooie foto ..
[ afbeelding ]
Gotver, ik wil papa worden.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
weet je het zeker ?![]()
[ afbeelding ]
Hoe duur is een vrouwke?quote:Op woensdag 25 april 2012 15:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je toch eerst een vrouw voor nodig
Gewoon een leuke meid zoeken en dan kijken hoe en wat en of je er ook kinderen meequote:Op woensdag 25 april 2012 16:08 schreef kingtoppie het volgende:
Ok, als jij de leiding had, wat zou jouw strategische planning zijn?
Je zoekt zeker alleen op FOK of ga je ook wel eens uit ofzo?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:16 schreef kingtoppie het volgende:
Ok, ik zocht net onder een steen, maar kon geen meiden vinden. Wat nu?
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:23 schreef kingtoppie het volgende:
Nee die zijn allemaal 40+ tegenwoordig
Nichtjes zat, maar allemaal ''bezet''quote:Op woensdag 25 april 2012 16:50 schreef Aleandra het volgende:
verder kijken joh.
Vaak valt de appel niet ver van de boom. Soms hebben leuke 40 + sers leuke dochters,
In Fanns geval dan weer niet maar misschien heeft ze een leuk nichtje ofzo.
Ge wit oit noit nie !!
Ik vind hem ontroerend.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi jaquote:Op woensdag 25 april 2012 15:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 april 2012 17:30 schreef trabant het volgende:
[..]
Ik vind hem ontroerend.
Ik kan zulke ">40 jaar later foto's" niet meer maken, en op zo'n moment mis ik die ouwe van me wel weer even.
Hoeveel nichtjes benne dat?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nichtjes zat, maar allemaal ''bezet''![]()
sorry toppie
ik was aan het googelen voor dit topic Post *hier* blije dierenquote:Op woensdag 25 april 2012 17:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mooi ja
Zo was er toch ergens een hele serie van
eh... effe nadenken, ik heb 8 broers en zussenquote:
Neuh, hoe kan het nou weer dat je een hele zooi nichtjes hebt en dat ze allemaal bezet zijn?!quote:Op woensdag 25 april 2012 17:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eh... effe nadenken, ik heb 8 broers en zussen![]()
nah, hou het maar op een hele zooi, voor de zekerheidik heb ook neefjes in de
aanbieding als je interesse hebt
Omdat ik de op één na jongste ben van het hele stel, dus die nichtjes zijn minstens van jouw leeftijdquote:Op woensdag 25 april 2012 17:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh, hoe kan het nou weer dat je een hele zooi nichtjes hebt en dat ze allemaal bezet zijn?!
Te jong? Hoe denk je dan een kind zoals FANN te krijgen?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:00 schreef kingtoppie het volgende:
Nee, te jong
Maar ik heb wel meegedaan met een meet voor 18-25
Ik kan een eicelletje donerenquote:Op woensdag 25 april 2012 18:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Te jong? Hoe denk je dan een kind zoals FANN te krijgen?
quote:Op woensdag 25 april 2012 18:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Over eieren gesproken, ik sterruf van de honger,
ommeletje kaas tomaat![]()
Ja, lijkt me een goed idee
ga ik doen
doei
Ik kan prima kinderen verwekken hoor?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Te jong? Hoe denk je dan een kind zoals FANN te krijgen?
Heeft die toch iemand van die jonge groep nodigquote:Op woensdag 25 april 2012 18:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik kan een eicelletje donerenmoet hij nog wel een draagmoeder vinden want ik ga
ut niet doen
Succes!quote:Op woensdag 25 april 2012 19:21 schreef Verbal het volgende:
Sugt... the old bait 'n switch... Dat te dure maar o zo leuke appartement bleek bij tweede bezichtiging o zo veel minder leuk dan de eerste keer.
Dus vrijdag maar weer kijken bij dat betaalbare top-appartement aan die drukkere weg, dat we al hadden afgeschreven
V.
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan prima kinderen verwekken hoor?
Zo zie je maar, niets is wat het lijkt!quote:Op woensdag 25 april 2012 19:21 schreef Verbal het volgende:
Sugt... the old bait 'n switch... Dat te dure maar o zo leuke appartement bleek bij tweede bezichtiging o zo veel minder leuk dan de eerste keer.
Dus vrijdag maar weer kijken bij dat betaalbare top-appartement aan die drukkere weg, dat we al hadden afgeschreven
V.
Dank je wel hoor Deisyyquote:Op woensdag 25 april 2012 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?![]()
Beetje laat, maar nog gefeliciteerd Mickeys
Raak je dit nooit eens beu? Iedere dag weer een zgn. bejaardengym opstarten?quote:Op zondag 22 april 2012 10:09 schreef sacha het volgende:
en de dominee sprak tot Staal
[..]
bron: Efeziërs 4:26-27
Ik ken een aardig meisjequote:
Ik ga het effe proberenquote:Op woensdag 25 april 2012 23:31 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik ken een aardig meisje
wil je haar eens zien?
Kijk dan in de spiegel
dan zie je haar misschien
Een beetje make-up zal wonderen verrichten.quote:
Dat ga ik maar eens effe niet proberenquote:Op woensdag 25 april 2012 23:43 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Een beetje make-up zal wonderen verrichten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |