Omdat ik de op één na jongste ben van het hele stel, dus die nichtjes zijn minstens van jouw leeftijdquote:Op woensdag 25 april 2012 17:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh, hoe kan het nou weer dat je een hele zooi nichtjes hebt en dat ze allemaal bezet zijn?!
Te jong? Hoe denk je dan een kind zoals FANN te krijgen?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:00 schreef kingtoppie het volgende:
Nee, te jong
Maar ik heb wel meegedaan met een meet voor 18-25
Ik kan een eicelletje donerenquote:Op woensdag 25 april 2012 18:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Te jong? Hoe denk je dan een kind zoals FANN te krijgen?
quote:Op woensdag 25 april 2012 18:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Over eieren gesproken, ik sterruf van de honger,
ommeletje kaas tomaat![]()
Ja, lijkt me een goed idee
ga ik doen
doei
Ik kan prima kinderen verwekken hoor?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Te jong? Hoe denk je dan een kind zoals FANN te krijgen?
Heeft die toch iemand van die jonge groep nodigquote:Op woensdag 25 april 2012 18:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik kan een eicelletje donerenmoet hij nog wel een draagmoeder vinden want ik ga
ut niet doen
Succes!quote:Op woensdag 25 april 2012 19:21 schreef Verbal het volgende:
Sugt... the old bait 'n switch... Dat te dure maar o zo leuke appartement bleek bij tweede bezichtiging o zo veel minder leuk dan de eerste keer.
Dus vrijdag maar weer kijken bij dat betaalbare top-appartement aan die drukkere weg, dat we al hadden afgeschreven
V.
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan prima kinderen verwekken hoor?
Zo zie je maar, niets is wat het lijkt!quote:Op woensdag 25 april 2012 19:21 schreef Verbal het volgende:
Sugt... the old bait 'n switch... Dat te dure maar o zo leuke appartement bleek bij tweede bezichtiging o zo veel minder leuk dan de eerste keer.
Dus vrijdag maar weer kijken bij dat betaalbare top-appartement aan die drukkere weg, dat we al hadden afgeschreven
V.
Dank je wel hoor Deisyyquote:Op woensdag 25 april 2012 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?![]()
Beetje laat, maar nog gefeliciteerd Mickeys
Raak je dit nooit eens beu? Iedere dag weer een zgn. bejaardengym opstarten?quote:Op zondag 22 april 2012 10:09 schreef sacha het volgende:
en de dominee sprak tot Staal
[..]
bron: Efeziërs 4:26-27
Ik ken een aardig meisjequote:
Ik ga het effe proberenquote:Op woensdag 25 april 2012 23:31 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik ken een aardig meisje
wil je haar eens zien?
Kijk dan in de spiegel
dan zie je haar misschien
Een beetje make-up zal wonderen verrichten.quote:
Dat ga ik maar eens effe niet proberenquote:Op woensdag 25 april 2012 23:43 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Een beetje make-up zal wonderen verrichten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |