quote:Op woensdag 25 april 2012 15:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dit vind ik wel een mooie foto ..
[ afbeelding ]
Gotver, ik wil papa worden.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
weet je het zeker ?![]()
[ afbeelding ]
Hoe duur is een vrouwke?quote:Op woensdag 25 april 2012 15:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je toch eerst een vrouw voor nodig
Gewoon een leuke meid zoeken en dan kijken hoe en wat en of je er ook kinderen meequote:Op woensdag 25 april 2012 16:08 schreef kingtoppie het volgende:
Ok, als jij de leiding had, wat zou jouw strategische planning zijn?
Je zoekt zeker alleen op FOK of ga je ook wel eens uit ofzo?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:16 schreef kingtoppie het volgende:
Ok, ik zocht net onder een steen, maar kon geen meiden vinden. Wat nu?
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:23 schreef kingtoppie het volgende:
Nee die zijn allemaal 40+ tegenwoordig
Nichtjes zat, maar allemaal ''bezet''quote:Op woensdag 25 april 2012 16:50 schreef Aleandra het volgende:
verder kijken joh.
Vaak valt de appel niet ver van de boom. Soms hebben leuke 40 + sers leuke dochters,
In Fanns geval dan weer niet maar misschien heeft ze een leuk nichtje ofzo.
Ge wit oit noit nie !!
Ik vind hem ontroerend.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi jaquote:Op woensdag 25 april 2012 15:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 april 2012 17:30 schreef trabant het volgende:
[..]
Ik vind hem ontroerend.
Ik kan zulke ">40 jaar later foto's" niet meer maken, en op zo'n moment mis ik die ouwe van me wel weer even.
Hoeveel nichtjes benne dat?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nichtjes zat, maar allemaal ''bezet''![]()
sorry toppie
ik was aan het googelen voor dit topic Post *hier* blije dierenquote:Op woensdag 25 april 2012 17:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mooi ja
Zo was er toch ergens een hele serie van
eh... effe nadenken, ik heb 8 broers en zussenquote:
Neuh, hoe kan het nou weer dat je een hele zooi nichtjes hebt en dat ze allemaal bezet zijn?!quote:Op woensdag 25 april 2012 17:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eh... effe nadenken, ik heb 8 broers en zussen![]()
nah, hou het maar op een hele zooi, voor de zekerheidik heb ook neefjes in de
aanbieding als je interesse hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |