Die staat in mijn poessie album van mijn jongste broertjequote:Op woensdag 25 april 2012 23:31 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik ken een aardig meisje
wil je haar eens zien?
Kijk dan in de spiegel
dan zie je haar misschien
Ow.. we maakte elkaar ook weleens half afquote:Op donderdag 26 april 2012 00:01 schreef kingtoppie het volgende:
Leuk om te weten dat je broertje je aardig vond
voor jou altijd !quote:Op donderdag 26 april 2012 00:03 schreef kingtoppie het volgende:
Slaap lekker Fann
Heb je een knuffel voor me?
quote:Op donderdag 26 april 2012 00:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
*valt in slaap in armen van Fann*
Schattigquote:Op woensdag 25 april 2012 23:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die staat in mijn poessie album van mijn jongste broertje![]()
[ afbeelding ]
Met hanepoten maar hij was nog
Wat mij betreft is dat nooit anders geweest.quote:
Je broertje?quote:Op donderdag 26 april 2012 00:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zal dat secreet morgen weer eens bellen
Ik lieg je niet voor, sommige dingen heb ik anders bedoelt dan jij ze geïnterpreteerd had... Maar het kwam akelig over alsof je niet naar mij wilde luisteren want de woorden leken niet aan te komen...quote:Op donderdag 26 april 2012 00:10 schreef Staal het volgende:
Maar ik ga je niet naar je mond ouwehoeren. Dat verdom ik gewoon en je bent ook geen elf meer.
Verder vind ik het op afstand wel allemaal reuze vermakelijk..
Goed, ik heb geen problemen met jou. Nooit gehad ook.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik lieg je niet voor, sommige dingen heb ik anders bedoelt dan jij ze geïnterpreteerd had... Maar het kwam akelig over alsof je niet naar mij wilde luisteren want de woorden leken niet aan te komen...
Ik ben geen 11... Maar jij ook niet natuurlijk.
En die laatste zin begrijp ik niet zo goed..
gewoonquote:Op woensdag 25 april 2012 23:28 schreef Staal het volgende:
[..]
Raak je dit nooit eens beu? Iedere dag weer een zgn. bejaardengym opstarten?
Wat zit daar achter? En dan zo'n hangende boezem die om te liften een flink stel handen nodig heeft in je avatar? Wat hoop je eigenlijk? Dat de bejaardengym eigenlijk heel jong en hip is en dat je er als oude vrouw nog toe doet?
Als dát een AA-cupje is, dan heb ík een min AA-cupje!quote:Op donderdag 26 april 2012 12:04 schreef sacha het volgende:
maar wel schattig dat je mijn AA cupje een boezem noemt
spijker op kop enzoquote:Op donderdag 26 april 2012 12:06 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Als dát een AA-cupje is, dan heb ík een min AA-cupje!
Ik snap je niet. Het is je boezem niet? Wat is het dan?quote:Op donderdag 26 april 2012 12:09 schreef sacha het volgende:
spijker op kop enzo![]()
niet alles wat je ziet is wat je denkt dat je ziet
Escapisme?quote:Op donderdag 26 april 2012 00:26 schreef Staal het volgende:
En de rest, serieus, ga op tijd slapen en kap met dat escapisme. Ik zal uiteraard heel onaardig zijn. Maar dat maakt me gewoon niks uit.
Geen idee, aangezien ik jouw levensverhaal niet ken.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:45 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vraag me af waar ze dan op doelt.
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:48 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Geen idee, aangezien ik jouw levensverhaal niet ken.
Ja echt he? Hier nog een ava gezeik nb in een mossel topic Mosselen!quote:Op donderdag 26 april 2012 12:45 schreef Deisyy het volgende:
Pauze, boterhammetje, soepje en Fok! bijlezen![]()
Wat een gedoe om een ava
Wat maakt een ava nu uit? Ik vind het echt gezeur om niets.... maar die opmerking in dat topic.... tja, je ziet boobies .... in een hesje/tuigjequote:Op donderdag 26 april 2012 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja echt he? Hier nog een ava gezeik nb in een mossel topic Mosselen!
Ik zie wel ergere waar ik spontaan van begin te flippenquote:Op donderdag 26 april 2012 18:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wat maakt een ava nu uit? Ik vind het echt gezeur om niets.... maar die opmerking in dat topic.... tja, je ziet boobies .... in een hesje/tuigje
Die tip had ik pas na een paar jaarquote:Op donderdag 26 april 2012 18:57 schreef Bluezz het volgende:
Als zo'n icon maar niet flikkert, dan ram ik meteen op de ESC knop
Eigenlijk zou je bij een abo de mogelijkheid moeten hebben om vervelende avatars te blockenquote:Op donderdag 26 april 2012 18:57 schreef Bluezz het volgende:
Als zo'n icon maar niet flikkert, dan ram ik meteen op de ESC knop
Dan kan je beter niet meer op fok komen.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:59 schreef APK het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je bij een abo de mogelijkheid moeten hebben om vervelende avatars te blocken [ afbeelding ]
hehehe, dat kan ook een idee zijn, maar die ESC workaround is natuurlijk voordeliger.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:59 schreef APK het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je bij een abo de mogelijkheid moeten hebben om vervelende avatars te blocken [ afbeelding ]
Hoezo?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:04 schreef Soury het volgende:
Dan kan je beter niet meer op fok komen.
Omdat het barst van de onmogelijke ui's. Zelfs mod's hebben zo'n knipperlicht. Erg vervelend.quote:
Dan zou het toch juist handig zijn als je met een abo die meuk zou kunnen blocken?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:08 schreef Soury het volgende:
Omdat het barst van de onmogelijke ui's. Zelfs mod's hebben zo'n knipperlicht. Erg vervelend.
Dat zal me dan weer een worst zijn. Ik druk wel op een knopquote:Op donderdag 26 april 2012 19:11 schreef APK het volgende:
[..]
Dan zou het toch juist handig zijn als je met een abo die meuk zou kunnen blocken?
Verdient Danny ook weer een paar centen
Ik vind die van jou ook niet kunnen, met je zaadvragende ogen en je roze strik !quote:Op donderdag 26 april 2012 12:45 schreef Deisyy het volgende:
Pauze, boterhammetje, soepje en Fok! bijlezen![]()
Wat een gedoe om een ava
De ah bra past altijd !quote:Op donderdag 26 april 2012 12:06 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Als dát een AA-cupje is, dan heb ík een min AA-cupje!
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vind die van jou ook niet kunnen, met je zaadvragende ogen en je roze strik !
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Naast een kind zoals jou wil ik er ook wel mee trouwen.
Edwart norton.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wie is die vent in jou AVA Top?
uit een film toch?
Dan heb je mijn geile roze hakken nog niet gezienquote:Op donderdag 26 april 2012 20:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vind die van jou ook niet kunnen, met je zaadvragende ogen en je roze strik !
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
10 cm hoog zeker ?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je mijn geile roze hakken nog niet gezien
Die je hebt is leukerquote:Op donderdag 26 april 2012 20:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nog effe en ik neem deze als AVA
[ afbeelding ]
Je wordt er treurig van
Doenquote:Op donderdag 26 april 2012 20:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nog effe en ik neem deze als AVA
[ afbeelding ]
Je wordt er treurig van
Vroeger wou ik ook met mama trouwenquote:Op donderdag 26 april 2012 20:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik kon je moeder zijn Mop![]()
en ik ben al getrouwd
ah........ dat hoor je wel vakerquote:Op donderdag 26 april 2012 20:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vroeger wou ik ook met mama trouwen
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah........ dat hoor je wel vakerdat jongetjes met mama willen trouwen
is toch leuheukquote:Op donderdag 26 april 2012 20:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Altijd knuffels geven aan mama...
Ik vind het leuk om verhalen over mezelf te horen toen ik klein was... Het is echt PRECIES zoals ik ben.
Nooit veranderd dus
Echt he, ik compenseer wel met wat zweepslagenquote:Op donderdag 26 april 2012 20:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
zal wel niet geil zijn maar who cares![]()
Nope, looking for a new onequote:Op donderdag 26 april 2012 20:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
is toch leuheuk![]()
Knuffel je mama nog wel eens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Hebben ze die bij Appie?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Te groot ?
prop er een ah bra in !
Dit begint zwaar ziek te worden.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
zal wel niet geil zijn maar who cares![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nope, looking for a new oneJij zoekt een beetje een vrouwe die over je moedert ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die zijn er meer hoorniks mis mee !
Nee bij Tell Sell maar dan peperduurquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij zoekt een beetje een vrouwe die over je moedert ?![]()
Die zijn er meer hoorniks mis mee !
Neh, laat maar, een bra in je schoenen is niet geilquote:Op donderdag 26 april 2012 20:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee bij Tell Sell maar dan peperduur![]()
Maar voor 10 euro heb je ze op MP, nieuw in verpakking in alle kleurtjes
Ah... jij bent sneller van begripquote:Op donderdag 26 april 2012 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neh, laat maar, een bra in je schoenen is niet geil
Interesseert me geen flikkerquote:Op donderdag 26 april 2012 20:37 schreef kingtoppie het volgende:
Zo... En om terug te komen op de politiek...
Wat vinden jullie ervan dat de overdrachtsbelasting gaat stijgen van 2% naar 6%?
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En koffie met een stroopwafel denk ik
Hmm, hamburger, aardappels, en sla.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
at heb jij gegeten???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |