quote:Op donderdag 26 april 2012 20:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nope, looking for a new oneJij zoekt een beetje een vrouwe die over je moedert ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die zijn er meer hoorniks mis mee !
Nee bij Tell Sell maar dan peperduurquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij zoekt een beetje een vrouwe die over je moedert ?![]()
Die zijn er meer hoorniks mis mee !
Neh, laat maar, een bra in je schoenen is niet geilquote:Op donderdag 26 april 2012 20:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee bij Tell Sell maar dan peperduur![]()
Maar voor 10 euro heb je ze op MP, nieuw in verpakking in alle kleurtjes
Ah... jij bent sneller van begripquote:Op donderdag 26 april 2012 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neh, laat maar, een bra in je schoenen is niet geil
Interesseert me geen flikkerquote:Op donderdag 26 april 2012 20:37 schreef kingtoppie het volgende:
Zo... En om terug te komen op de politiek...
Wat vinden jullie ervan dat de overdrachtsbelasting gaat stijgen van 2% naar 6%?
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En koffie met een stroopwafel denk ik
Hmm, hamburger, aardappels, en sla.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
at heb jij gegeten???
nah... klinkt niet slecht toch?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm, hamburger, aardappels, en sla.
Ben er ook klaar mee, maar is zo makkelijk als je alleen bent en je op het werk al warm hebt kunnen eten. Gewone boterham had ik geen zin in nlquote:
Neuh...quote:Op donderdag 26 april 2012 20:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... klinkt niet slecht toch?
tenzij het een Mac Donals hamburger was ?
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zet maar een plaatje op !
Dat gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:37 schreef kingtoppie het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat de overdrachtsbelasting gaat stijgen van 2% naar 6%?
Hebben jij en Karzai plannen voor koninginnedag?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:03 schreef Mickeys het volgende:
Hefvun allemaal.... tijd om richting mandje te gaan... en ik wil helemaal niet, het is hier vaak pas laat gezellig en ik mis Karzai ook al een tijdje... zou die nog leven? Koninginnedag komt nl met rasse schreden dichterbij
Ik ga er vanuit dat er gewoon een begrotingsakkoord ligt dit weekend, en in dat akkoord staat dat de overdrachtsbelasting op 2% blijft.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:37 schreef kingtoppie het volgende:
Van mij mag de overdrachtsbelasting omhoog, maar ik hoef dan ook geen huis te verkopen en/of kopenquote:Op donderdag 26 april 2012 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat er gewoon een begrotingsakkoord ligt dit weekend, en in dat akkoord staat dat de overdrachtsbelasting op 2% blijft.
En dat vind ik![]()
![]()
Wij hebben pannenkoeken gegeten, en er lag vanmiddag een uur lang een heel klein babietje op mij te slapen![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |