nah... klinkt niet slecht toch?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm, hamburger, aardappels, en sla.
Ben er ook klaar mee, maar is zo makkelijk als je alleen bent en je op het werk al warm hebt kunnen eten. Gewone boterham had ik geen zin in nlquote:
Neuh...quote:Op donderdag 26 april 2012 20:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... klinkt niet slecht toch?
tenzij het een Mac Donals hamburger was ?
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zet maar een plaatje op !
Dat gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:37 schreef kingtoppie het volgende:
Zo... En om terug te komen op de politiek...
Wat vinden jullie ervan dat de overdrachtsbelasting gaat stijgen van 2% naar 6%?
Hebben jij en Karzai plannen voor koninginnedag?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:03 schreef Mickeys het volgende:
Hefvun allemaal.... tijd om richting mandje te gaan... en ik wil helemaal niet, het is hier vaak pas laat gezellig en ik mis Karzai ook al een tijdje... zou die nog leven? Koninginnedag komt nl met rasse schreden dichterbij
Ik ga er vanuit dat er gewoon een begrotingsakkoord ligt dit weekend, en in dat akkoord staat dat de overdrachtsbelasting op 2% blijft.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:37 schreef kingtoppie het volgende:
Zo... En om terug te komen op de politiek...
Wat vinden jullie ervan dat de overdrachtsbelasting gaat stijgen van 2% naar 6%?
Van mij mag de overdrachtsbelasting omhoog, maar ik hoef dan ook geen huis te verkopen en/of kopenquote:Op donderdag 26 april 2012 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat er gewoon een begrotingsakkoord ligt dit weekend, en in dat akkoord staat dat de overdrachtsbelasting op 2% blijft.
En dat vind ik![]()
![]()
Wij hebben pannenkoeken gegeten, en er lag vanmiddag een uur lang een heel klein babietje op mij te slapen![]()
![]()
![]()
O ja, zo was hetquote:Op donderdag 26 april 2012 22:10 schreef Leandra het volgende:
Het was tot 1 juli vorig jaar gewoon 6% hoor... al eeuwen, maar ze hebben het per 1-7-11 tijdelijk verlaagd naar 2% en dat tijdelijke zou voor een jaar zijn, met als doel de vastzittende woningmarkt een boost te geven.
Dat heeft geen effect gehad, want de woningmarkt zit nog vaster dan men dacht, maar als je nu die tijdelijke korting inderdaad gaat opheffen dan wordt er voorlopig helemaal niets meer verkocht.
Mijn Samsung heeft een knopje vernieuwen in het uitklapmenu, het zal wel iets heel simpels zijn op de iPad, maar je moet het wel wetenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:11 schreef Leandra het volgende:
Nee, ik heb geen iPad, mijn Nokia heeft bovenin de pagina een rondje met daarin een kruisje maar als ik er op druk dan komt er een rond pijltje en dan vernieuwt hij.
Ja dat klopt, maar dat is alleen als ik in een topic zitquote:Op donderdag 26 april 2012 22:24 schreef Lienekien het volgende:
Onderaan staat een icoontje, naast de paginanummers. Een pijltje dat rond gaat.
Of bovenaan rechts naast de adresregel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |