Escapisme?quote:Op donderdag 26 april 2012 00:26 schreef Staal het volgende:
En de rest, serieus, ga op tijd slapen en kap met dat escapisme. Ik zal uiteraard heel onaardig zijn. Maar dat maakt me gewoon niks uit.
Geen idee, aangezien ik jouw levensverhaal niet ken.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:45 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vraag me af waar ze dan op doelt.
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:48 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Geen idee, aangezien ik jouw levensverhaal niet ken.
Ja echt he? Hier nog een ava gezeik nb in een mossel topic Mosselen!quote:Op donderdag 26 april 2012 12:45 schreef Deisyy het volgende:
Pauze, boterhammetje, soepje en Fok! bijlezen![]()
Wat een gedoe om een ava
Wat maakt een ava nu uit? Ik vind het echt gezeur om niets.... maar die opmerking in dat topic.... tja, je ziet boobies .... in een hesje/tuigjequote:Op donderdag 26 april 2012 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja echt he? Hier nog een ava gezeik nb in een mossel topic Mosselen!
Ik zie wel ergere waar ik spontaan van begin te flippenquote:Op donderdag 26 april 2012 18:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wat maakt een ava nu uit? Ik vind het echt gezeur om niets.... maar die opmerking in dat topic.... tja, je ziet boobies .... in een hesje/tuigje
Die tip had ik pas na een paar jaarquote:Op donderdag 26 april 2012 18:57 schreef Bluezz het volgende:
Als zo'n icon maar niet flikkert, dan ram ik meteen op de ESC knop
Eigenlijk zou je bij een abo de mogelijkheid moeten hebben om vervelende avatars te blockenquote:Op donderdag 26 april 2012 18:57 schreef Bluezz het volgende:
Als zo'n icon maar niet flikkert, dan ram ik meteen op de ESC knop
Dan kan je beter niet meer op fok komen.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:59 schreef APK het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je bij een abo de mogelijkheid moeten hebben om vervelende avatars te blocken [ afbeelding ]
hehehe, dat kan ook een idee zijn, maar die ESC workaround is natuurlijk voordeliger.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:59 schreef APK het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je bij een abo de mogelijkheid moeten hebben om vervelende avatars te blocken [ afbeelding ]
Hoezo?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:04 schreef Soury het volgende:
Dan kan je beter niet meer op fok komen.
Omdat het barst van de onmogelijke ui's. Zelfs mod's hebben zo'n knipperlicht. Erg vervelend.quote:
Dan zou het toch juist handig zijn als je met een abo die meuk zou kunnen blocken?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:08 schreef Soury het volgende:
Omdat het barst van de onmogelijke ui's. Zelfs mod's hebben zo'n knipperlicht. Erg vervelend.
Dat zal me dan weer een worst zijn. Ik druk wel op een knopquote:Op donderdag 26 april 2012 19:11 schreef APK het volgende:
[..]
Dan zou het toch juist handig zijn als je met een abo die meuk zou kunnen blocken?
Verdient Danny ook weer een paar centen
Ik vind die van jou ook niet kunnen, met je zaadvragende ogen en je roze strik !quote:Op donderdag 26 april 2012 12:45 schreef Deisyy het volgende:
Pauze, boterhammetje, soepje en Fok! bijlezen![]()
Wat een gedoe om een ava
De ah bra past altijd !quote:Op donderdag 26 april 2012 12:06 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Als dát een AA-cupje is, dan heb ík een min AA-cupje!
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vind die van jou ook niet kunnen, met je zaadvragende ogen en je roze strik !
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Naast een kind zoals jou wil ik er ook wel mee trouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |