De weegschaal ook niet.quote:Op maandag 23 april 2012 22:02 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
De Fiscus vond hem ook niet grappig.
Ja, het was een dynamische uitzending! Allemaal outsiders die er geen weet van hebben wat er allemaal afgespeeld heeft (nodig dan een aantal figuren uit de politiek uit (zoals insiders), en politicologen en politiek verslaggevers/journalisten), maar nee hoor, komen ze met mastodont Dries van Agt die helemaal niet bij het tempo van DWDD past (en een beetje seniel begint te worden), een of andere irritante Elsevier-big en Felix Rottenberg die denkt dat hij de Godfather van Nederland is. WTF was dat...quote:Op maandag 23 april 2012 21:47 schreef hexje het volgende:
Wat een zurigheid weer mensen. Felix is een puike gast. Hij heef tenminste een mening.
Een beetje een hoofd van 'Hier kums truble.'quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 22:41 schreef Specularium het volgende:
Hoop woorden om te zeggen dat het een kutshow was.
Ja, dat plaatje an sich was ook al een goede samenvatting.quote:
Inderdaad, Erik fukking van Muiswinkel en Ik zeg doen De Hond.quote:Op maandag 23 april 2012 22:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, het was een dynamische uitzending! Allemaal outsiders die er geen weet van hebben wat er allemaal afgespeeld heeft (nodig dan een aantal figuren uit de politiek uit (zoals insiders), en politicologen en politiek verslaggevers/journalisten), maar nee hoor, komen ze met mastodont Dries van Agt die helemaal niet bij het tempo van DWDD past (en een beetje seniel begint te worden), een of andere irritante Elsevier-big en Felix Rottenberg die denkt dat hij de Godfather van Nederland is. WTF was dat...
P&W heeft vanavond wel hun redactionele werk gedaan en prima gasten uitgenodigd die wel interessante dingen kunnen gaan vertellen over de kabinetscrisis. Dus fuck DWDD en fuck Matthijs van Nieuwkerk.
quote:Op maandag 23 april 2012 22:32 schreef pberends het volgende:
[..]
P&W heeft vanavond wel hun redactionele werk gedaan en prima gasten uitgenodigd die wel interessante dingen kunnen gaan vertellen over de kabinetscrisis.
quote:Te gast in de korte (40 min) uitzending van dinsdag 24 april zijn: Frénk van der Linden, Prem Radhakishun, Sywert van der Lienden, Joost Zwagerman, Lex Runderkamp. Muziek is er in DWDD Recordings van Roel van Velzen en Eric Corton en tafelheer is Marc-Marie Huijbregts.
Het wordt leuk vanavond.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Roel van Velzen, de Madurodam-schreeuwer
Ik vind hem nou wel echt heel goed, goed voorbeeld voor onze generatie. Ik weet niet of ik het met al zijn standpunten eens ben, maar gewoon qua uitstraling is ie goed, en zeer welbespraakt. (bah dat klinkt echt heel slecht)quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:54 schreef DrDentz het volgende:
Sywert, het grootste politieke talent van mijn generatie. Die gaan we nog vaak zien.
Het is echt misselijkmakend inderdaad...altijd dezelfde figurenquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:01 schreef AryaMehr het volgende:
Wat een waardeloze line-up zeg. Standaard twaalf in een dozijn DWDD-troep. Van die figuren waarvan je weet dat DWDD een hotline mee heeft lopen en niet weten hoe gauw ze in de studio moeten zijn als ze opgepiept worden.
Daarna weer voetbal CL ...quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:50 schreef Cynix ® het volgende:
Maar één troost: het is weer een korte uitzending en die zijn verrassend goed te handelen.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind hem nou wel echt heel goed, goed voorbeeld voor onze generatie. Ik weet niet of ik het met al zijn standpunten eens ben, maar gewoon qua uitstraling is ie goed, en zeer welbespraakt. (bah dat klinkt echt heel slecht)
Welke smilie is nou de goede?quote:
hoe oud is ie?quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind hem nou wel echt heel goed, goed voorbeeld voor onze generatie. Ik weet niet of ik het met al zijn standpunten eens ben, maar gewoon qua uitstraling is ie goed, en zeer welbespraakt. (bah dat klinkt echt heel slecht)
22quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
hoe oud is ie?dan weet ik of ie ook van mijn generatie is. Maar inderdaad ik verwacht wel dat hij iemand is waar we nog veel van gaan horen.
kan er geen boycot op dat plaatje, ik krijg al rillingen van de gedachte dat zo een hoofd deel uit maakt van dit landquote:
Ik zie soms in hem een ICT-Tristan. Weet niet precies waarom.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:11 schreef DrDentz het volgende:
Boycot Sywert, val niet voor zijn oude trucs.
Zo niet, dan laat je me geen keuze.
Hij is alleen uit op persoonlijk gewin, niet om jouw stem aan te horen.
Geldt ook voor iedereen in deze reeks. Volg hem, en ik ontvolg je.
Ofyles2
Ghehehequote:Op dinsdag 24 april 2012 19:28 schreef Karina het volgende:
Misschien hadden ze dat joch uit moeten nodigen, die had ook een oplossing voor de crisis in Griekenland.
Gewoon alle euwaros inleveren en de gulden terugquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:28 schreef Karina het volgende:
Misschien hadden ze dat joch uit moeten nodigen, die had ook een oplossing voor de crisis in Griekenland.
Buiten de uitzending kraakt ie ook al die bandjes af denk ik.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:30 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zegt Matthijs altijd dat het niet erg is dat de uitzending korter is terwijl hij geklaagd heeft bij de zenderbazen dat hij naar Ned1 wil omdat hij niet ingekort wil worden?
lijkt me ook niet meer dan terrecht somsquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:31 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Buiten de uitzending kraakt ie ook al die bandjes af denk ik.
Natuurlijk, hij heeft niet zoveel talent, maar gelukkig wel een goede naam.quote:
Ach ja laat ze maar lekker ruzieën met z'n allen al die populistische partijen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:33 schreef inZanity het volgende:
Brinkman
Maar vandaag was ie goed bezig
Waarom vreemd?quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:34 schreef tong80 het volgende:
Vreemd idd van Brinkman. De rest liet Wilders gelukkig links liggen.
Hij klinkt een stuk intelligenter anders.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Tis goddomme net Guus Meeuwis met da brilleke op!
Precies.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:34 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ach ja laat ze maar lekker ruzieën met z'n allen al die populistische partijen.
Ja hij weet van zichzelf dat ie dan de hele uitzending aan het woord zou kunnen zijnquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:35 schreef Karina het volgende:
Prem die vraagt of hij even iets mag zeggen
dit vind ik ook, maar wat als ze samen goed zijn voor 60 zetels. dan is er eigenlijk geen coalitie meer mogelijk....quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:36 schreef BlueMage het volgende:
Wilders moet gewoon in de oppositie daar is ie goed op z'n plaats, zelfde verhaal voor Roemer & de SP.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:36 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dit vind ik ook, maar wat als ze samen goed zijn voor 60 zetels. dan is er eigenlijk geen coalitie meer mogelijk....
Misschien ook niet echt vreemd. Maar meer omdat de rest Wilders negeerde.quote:
en over hoeveel partijen zijn die overige 90 verdeelt? Nou daarom dusquote:
Mooie blouse, leuke kleurquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Misschien ook niet echt vreemd. Maar meer omdat de rest Wilders negeerde.
Karina wat vind je van het blousje van Frenk ?
Lijkt me ook wel lachen idd SP in de regering, maar dan verliest zo'n partij z'n identiteit volgens mij...quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:36 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dit vind ik ook, maar wat als ze samen goed zijn voor 60 zetels. dan is er eigenlijk geen coalitie meer mogelijk....
al ben ik stiekem wel benieuwd wat een periode SP voor gevolgen heeft![]()
Die overige 90 zijn het nooit met elkaar eensquote:
probleem is dat zij niet echt punten hebben waarop ze veel compromissen kunnen sluiten ben ik bang, maar toch zou ik het ze eens graag zien proberenquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:38 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel lachen idd SP in de regering, maar dan verliest zo'n partij z'n identiteit volgens mij...
Ja hoor, laat ze maar eens proberen. Die halen geen 100 dagen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:38 schreef BlueMage het volgende:
Lijkt me ook wel lachen idd SP in de regering, maar dan verliest zo'n partij z'n identiteit volgens mij...
Liever Roemer hoewel ook vrij inhoudsloos en dom dan Wilders moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De man van de straat loopt over naar Roemer
Pvda, CDA, D66, Groenlinks en VVD kunnen prima samenwerken. Dan kunnen die schreeuwlelijkerds van de SP en de PVV mooi in de opositie.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:37 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
en over hoeveel partijen zijn die overige 90 verdeelt? Nou daarom dus
Gooi CDA d'ruit en je hebt gewoon 'n Paarse variant en Paars heeft in 't verleden ook goed gewerkt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Pvda, CDA, D66, Groenlinks en VVD kunnen prima samenwerken. Dan kunnen die schreeuwlelijkerds van de SP en de PVV mooi in de opositie.
Ja een 5 partijen coalitiequote:Op dinsdag 24 april 2012 19:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Pvda, CDA, D66, Groenlinks en VVD kunnen prima samenwerken. Dan kunnen die schreeuwlelijkerds van de SP en de PVV mooi in de opositie.
Wat een plaag dat blaagquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
Denkt Seabert nou dat híj de oplossing heeft?
Die vorm van paars plus had ik ook liever gezien dan dit minderheids kabinetquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:40 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Gooi CDA d'ruit en je hebt gewoon 'n Paarse variant en Paars heeft in 't verleden ook goed gewerkt.
Zat er ook wel in maar omdat Cohen nogal debiel deed ging dat niet door. Wat dat betreft is 't goed dat ie uit de politiek is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:41 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Die vorm van paars plus had ik ook liever gezien dan dit minderheids kabinet
toch gaat het te lang duren vrees ikquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:42 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Zat er ook wel in maar omdat Cohen nogal debiel deed ging dat niet door. Wat dat betreft is 't goed dat ie uit de politiek is.
We krijgen waarschijnlijk weer 'n rommelige nieuwe regering met deze keer meer linkse partijen, die regering valt weer en dan wordt 't waarschijnlijk iets in 't midden Paars + oid.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:43 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
toch gaat het te lang duren vrees ik
Mijn dank sherlockquote:
Ik vrees inderdaad voor nog meer versplintering van de stemmen. Populisme sloopt democratiequote:Op dinsdag 24 april 2012 19:44 schreef BlueMage het volgende:
[..]
We krijgen waarschijnlijk weer 'n rommelige nieuwe regering met deze keer meer linkse partijen, die regering valt weer en dan wordt 't waarschijnlijk iets in 't midden Paars + oid.
Gr,
Voorspeller BlueMage
De suggestie alleen al is lachwekkend.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
Nee, de rest van de politici is wél oprecht geïnteresseerd in het volk.
Rrright!
hij is dan ook een totaal oninteressant persoon.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:46 schreef BlueMage het volgende:
Ugh alweer zo'n totaal oninteressant onderwerp met Zwagerman.
Vreselijk vanmiddag de herhaling gezien. Zum kotsen. Zo nep.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:44 schreef inZanity het volgende:
Waarom zenden ze eigenlijk niet gewoon elke dag Van Agt uit?
Dries
Precies.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vreselijk vanmiddag de herhaling gezien. Zum kotsen. Zo nep.
Hij is trouwens getrouwd met Stemra. Elkaar ontmoet op een platenbeurs.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:45 schreef Specularium het volgende:
Ik zou van Buma geen tweedehands auto kopen.
Joost kan oninteressante dingen op een interessante manier vertellen. Ook dat is een vorm van kunst.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:47 schreef Frag_adder het volgende:
hij is dan ook een totaal oninteressant persoon.
EN het woord tsunami zo gebruiken kan echt niet meer
Inderdaad. Vorige keer begon Prem ook over uitzendingen tijdens vakantie en Matthijs negeerde min of meer zijn opmerkingquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:45 schreef AryaMehr het volgende:
Matthijs wil het niet over zijn vakantie hebben.
op mij komt het zo in ieder geval niet overquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:48 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Joost kan oninteressante dingen op een interessante manier vertellen. Ook dat is een vorm van kunst.
Inderdaad, de vakantie die Matthijs geniet is dan ook schandalig lang.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:48 schreef waaromniet1988 het volgende:
Inderdaad. Vorige keer begon Prem ook over uitzendingen tijdens vakantie en Matthijs negeerde min of meer zijn opmerking
Matthijs wil in de zomer chillen in Frankrijk
Idd meer oninteressant vertellen over totaal niet boeiende onderwerpen. Ook 'n gave.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:49 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
op mij komt het zo in ieder geval niet over
menig politicus doet het em naquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:50 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Idd meer oninteressant vertellen over totaal niet boeiende onderwerpen. Ook 'n gave.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vreselijk vanmiddag de herhaling gezien. Zum kotsen. Zo nep.
Of Franken in Chiliquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:48 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Inderdaad. Vorige keer begon Prem ook over uitzendingen tijdens vakantie en Matthijs negeerde min of meer zijn opmerking
Matthijs wil in de zomer chillen in Frankrijk
wat gebruiken schrijvers opzettelijk van deze termen om boeiender over te komenquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:51 schreef BlueMage het volgende:
Na "wit op wit" is 't nu "kakofonie van beelden".
Precies ik haatte die scheinheilige Katholiek. En den Uyl met me.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar tong kent hem nog van zijn periode als premier, jij zou Balkenende ook geen held noemen
Doe oorlog, scheiding, katholiek en jeugd in een generator en je hebt weer een boek.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:52 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
wat gebruiken schrijvers opzettelijk van deze termen om boeiender over te komen
Of honden aftrekken achter het Centraal Stationquote:
Ik pas een dikke 45 jaar.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:53 schreef alors het volgende:
Ja wij lopen pas een paar honderd jaar op twee voeten, idd MM, wat een inzicht
De katholieke oorlog zorgde voor 'n scheiding van jeugd. Nee werkt niet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Doe oorlog, scheiding, katholiek en jeugd in een generator en je hebt weer een boek.
Hier is Koos Alberts het niet mee eens.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:53 schreef alors het volgende:
Ja wij lopen pas een paar honderd jaar op twee voeten, idd MM, wat een inzicht
quote:
Merk je het niet aan mijn natuurlijke senioriteit?quote:
Ouwe lul is het of niet Karina ?quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Merk je het niet aan mijn natuurlijke senioriteit?
Bij jou weet ik iig wel zeker dat 80 niet refereert naar je geboortejaarquote:
Oh ja en de NOS heeft 10 camera's rond Wilders staan. Tuurlijk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:56 schreef DrDentz het volgende:
Wilders zei het 1x maar hij werd van 10 kanten gefilmd.
maar iemand met vliegangst gaat dan echt niet meerquote:
die ging toch al niet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:58 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
maar iemand met vliegangst gaat dan echt niet meer
Ja wat een kutwijfquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:59 schreef alors het volgende:
[..]
lekker met dr bakkes op nationale tv, vies kutwijf
voorop de kranten morgen!quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:59 schreef alors het volgende:
[..]
lekker met dr bakkes op nationale tv, vies kutwijf
was dj op 3fm, presenteert soms nog eens wat.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:01 schreef DrDentz het volgende:
Waar moet ik die Eric Corton ofzo van kennen eigenlijk
Radio 3fmquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:01 schreef DrDentz het volgende:
radio?quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:01 schreef DrDentz het volgende:
serious requestquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:01 schreef DrDentz het volgende:
Terecht!quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
...ik denk dat er in Friesland nu een klopjacht naar deze mevrouw begint
Speelde triangel bij de laatste wereldtour van de Stones.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:01 schreef DrDentz het volgende:
3FM met Serious Request veel op tv.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:01 schreef DrDentz het volgende:
Beter dan de tweede viool.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Speelde triangel bij de laatste wereldtour van de Stones.
Die zal wel herkend worden bij de volgende thuiswedstrijd, denk je niet? Zal ze nog komen is de vraag?quote:
En Kempi?quote:
Die is het jongen niet waard.quote:
flauwe grapquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:04 schreef Karina het volgende:
Oh van Velzen zit er ook, ik had hem bijna gemist.
Ik vindt het wel een toffe peer die Corton!quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit er dik in natuurlijk dat ook hij een verschillige gozer is.
gaat uw gangquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ik heb wel flauwere,beetje zout erop?
dat jaquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:05 schreef jcdragon het volgende:
Toch wel anders.. meer een unplugged versie
quote:
in het echt is ie nog kleinerquote:
Overgewaardeerde dertien-in-een-dozijn-kutmuziek.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:04 schreef Specularium het volgende:
Foo Fighters, echt goed is het niet.
Nicks vergeleken bij Steve.quote:
Ja, op TV lijk je 2 maten groter geloof ik.quote:
ze hadden geen stoel in zijn maat?quote:
Daar ken ik het van jaquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:07 schreef DrDentz het volgende:
Ik moest janken bij dat nummer tijdens South Park man
welke aflevering ?quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:07 schreef DrDentz het volgende:
Ik moest janken bij dat nummer tijdens South Park man
Pik van Velzen meteen ff mee.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:07 schreef waxmask het volgende:
Ik kom ook even Corton afzeiken...of heeft hij zijn portie wel gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |