SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom vertel jij het niet gewoonquote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2003 01:28 schreef Triggershot het volgende:
Ik ken al een tijd een meisje via via...Nou ja kennen.Het is via MSN en TEL dan nooit elkaar in het echt gesproken. We spreken wel vaak en smsen ook wel.Elkaars foto's gezien e.d. ze doet heel lief en is een heel leuk meisje...Maar ze woont op een afstand en is via MSN en TEL wel genoeg om iemand leuk te vinden??
En ik vind haar heel leuk en denk vaak aan haar enzo maya tis wat...
Nostalgiequote:Op maandag 23 april 2012 21:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom vertel jij het niet gewoon?
Ik kom alleen van zulke posts tegen:
[..]
Magnificent, ben ik een haatbaard of kafir?quote:Op maandag 23 april 2012 21:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ah, jammer. Hier FIFA 11 op de 360 namelijk.
Jammer idd.quote:Op maandag 23 april 2012 21:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ah, jammer. Hier FIFA 11 op de 360 namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door msnk op 23-04-2012 23:24:39 ]AFC AJAX
Als ik me niet vergis, heb je wel een baard. En tot op heden heb ik je niet kunnen betrappen op haat. Dus nee, je bent slechts een baard.quote:Op maandag 23 april 2012 21:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Magnificent, ben ik een haatbaard of kafir?
One lovequote:Op maandag 23 april 2012 21:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis, heb je wel een baard. En tot op heden heb ik je niet kunnen betrappen op haat. Dus nee, je bent slechts een baard.
Picsquote:Op maandag 23 april 2012 22:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zo nu en dan. Ik ben het vaak snel beu na maximaal 2 weken en dan gaat ie eraf.
Niet zo liegen.quote:Op maandag 23 april 2012 21:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Elhamdulilah moslim, zoals ze zeggen.
Mashallah!quote:Op maandag 23 april 2012 21:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
quote:
Taqqiyah toch?quote:Op maandag 23 april 2012 22:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mashallah!![]()
Ik weet nog een topic waarin je anders zei, vandaar.
Wiki, cadeautje voor jouquote:Op maandag 23 april 2012 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Hij is waarschijnlijk dan ook gewoon een (welgeinformeerde) boeddhist, en is goed in trollen.
Naja, jij weet natuurlijk beter.quote:
http://nos.nl/artikel/365(...)ijn-zoon-zitten.htmlquote:Saudische man laat zijn zoon zitten
In Saudi-Arabië zit een man al 15 jaar in de gevangenis, voor een belangrijk deel omdat zijn vader niet wil dat hij vrijkomt. De man, de 43-jarige Eid al-Sinani, heeft zijn straf allang uitgezeten, maar zijn vader vindt dat hij pas vrij mag komen als hij zijn leven heeft gebeterd, zeggen mensenrechtenactivisten in Saudi-Arabië.
Al-Sinani werd in 1997 veroordeeld tot 3 jaar cel en 200 zweepslagen omdat hij zijn stiefmoeder had geslagen. Hij zat zijn straf uit en kreeg de zweepslagen. Zijn vader vroeg de rechter om zijn zoon ook daarna in de gevangenis te houden. De rechter stemde daarin toe.
In Saudie-Arabië geldt de sharia, het islamitische recht. Daarin is het aan de rechter hoe de regels moeten worden geïnterpreteerd. Sommige rechters hechten erg veel belang aan het gezag van de ouders.
De Soenitische variant, jup.quote:Op maandag 23 april 2012 22:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Naja, jij weet natuurlijk beter.En Taqqiyah is toch alleen wanneer je leven op het spel staat?
quote:Op maandag 23 april 2012 21:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
quote:
Ik kreeg haatbaard en kafir over me heen, dat verzoenen gaat niet echt met elkaar, dus mja, moet welquote:
quote:Op maandag 23 april 2012 22:08 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/365(...)ijn-zoon-zitten.html
Neuh, daar heb ik 'Khalifa' voor als kloon.quote:Op maandag 23 april 2012 22:11 schreef msnk het volgende:
Is je periode van Taqqiyah hierbij nu officieel over?
Koran.quote:Op maandag 23 april 2012 22:12 schreef AryaMehr het volgende:
Taqqiyeh is toch een sjiitisch fenomeen?
En bedankt.quote:
Allebei niet van toepassing. Schijnheilig past het meest bij je.quote:Op maandag 23 april 2012 22:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik kreeg haatbaard en kafir over me heen, dat verzoenen gaat niet echt met elkaar, dus mja, moet wel
Genoteerd.quote:Op maandag 23 april 2012 22:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Allebei niet van toepassing. Schijnheilig past het meest bij je.
quote:Op maandag 23 april 2012 22:15 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Maar niet een echt soennitisch fenomeen toch? Waar vindt men die basis in de Koran trouwens?
Het Soenisme was vrijwel altijd de dominerende stroming van de Islamitische wereld, dus was er voor Soenieten weinig tot geen reden om Taqqiyah als centraal doctrine te nemen buiten individuele gevallen, voor Shieten in Soenitische landen was dit anders natuurlijk.quote:003.028
YUSUFALI: Let not the believers Take for friends or helpers Unbelievers rather than believers: if any do that, in nothing will there be help from Allah: except by way of precaution, that ye may Guard yourselves from them. But Allah cautions you (To remember) Himself; for the final goal is to Allah.
PICKTHAL: Let not the believers take disbelievers for their friends in preference to believers. Whoso doeth that hath no connection with Allah unless (it be) that ye but guard yourselves against them, taking (as it were) security. Allah biddeth you beware (only) of Himself. Unto Allah is the journeying.
SHAKIR: Let not the believers take the unbelievers for friends rather than believers; and whoever does this, he shall have nothing of (the guardianship of) Allah, but you should guard yourselves against them, guarding carefully; and Allah makes you cautious of (retribution from) Himself; and to Allah is the eventual coming.
003.029
YUSUFALI: Say: "Whether ye hide what is in your hearts or reveal it, Allah knows it all: He knows what is in the heavens, and what is on earth. And Allah has power over all things.
PICKTHAL: Say, (O Muhammad): Whether ye hide that which is in your breasts or reveal it, Allah knoweth it. He knoweth that which is in the heavens and that which is in the earth, and Allah is Able to do all things.
SHAKIR: Say: Whether you hide what is in your hearts or manifest it, Allah knows it, and He knows whatever is in the heavens and whatever is in the earth, and Allah has power over all things.
Gaat de rechter hiermee niet in feite op de stoel van de geleerde zitten?quote:''In Saudie-Arabië geldt de sharia, het islamitische recht. Daarin is het aan de rechter hoe de regels moeten worden geïnterpreteerd.''
Ik zoek nooit ruziequote:Op maandag 23 april 2012 22:18 schreef Arcadia het volgende:
Che_, misschien beter om te negeren dan ruzie te zoeken, zou je ook beter staan volgens mij.
In principe zou de Sharia rechter dan ook een moefti moeten zijn, met het gezag om middels een commissie fatwa's en jurisprudentiele uitspraken te doen. Meestal hand in hand dus.quote:Op maandag 23 april 2012 22:18 schreef AryaMehr het volgende:
Dit zinnetje overigens Triggershot:
[..]
Gaat de rechter hiermee niet in feite op de stoel van de geleerde zitten?
Dus ik mag aannemen dat in landen als Iran en Saoede-Arabie rechters ook moefti's/mullah's zijn?quote:Op maandag 23 april 2012 22:19 schreef Triggershot het volgende:
In principe zou de Sharia rechter dan ook een moefti moeten zijn, met het gezag om middels een commissie fatwa's en jurisprudentiele uitspraken te doen. Meestal hand in hand dus.
lebesquote:Op maandag 23 april 2012 21:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
quote:4-jarige doodt vader om PlayStation
Nieuws | 23 april 2012 - Een 4-jarig jongetje uit Saudi-Arabië heeft zijn vader doodgeschoten, nadat deze volgens het persbureau AFP had geweigerd een PlayStation voor hem te kopen. Of het kind zijn vader expres doodschoot of per ongeluk wordt niet in het bericht van het persbureau beantwoord.
PlayStation
Het jongetje zou aan zijn vader gevraagd hebben om een PlayStation. Nadat zijn vader zonder console thuis was gekomen, kleedde hij zich om en legde zijn wapen neer. Op dat moment pakte het kind het pistool en schoot zijn vader van dichtbij in zijn hoofd.
The Daily Mail
De Britse sensatiekrant The Daily Mail is er inmiddels alweer als de kippen bij om de link te leggen tussen games en geweld. De krant verwijst hierbij ook naar het bericht van begin april waarin Engelse leraren de noodklok luidden, omdat kinderen zich steeds gewelddadiger zouden gedragen door games.
quote:Nadat zijn vader zonder console thuis was gekomen, kleedde hij zich om en legde zijn wapen neer.
Yeah!quote:Op maandag 23 april 2012 22:32 schreef Arcadia het volgende:
En zG doe je mee?
Blocko, Che, Xmin en ik gaan spelen.
Logisch.quote:Op maandag 23 april 2012 22:34 schreef Arcadia het volgende:
Mensen die het eerste wat ze doen bij een nieuwsbericht het ongeval linken aan de genoemde ras
Soms ben je eerlijk, soms ben je wijs, soms ben je slim.quote:
Subtiele liefdesverklaring.quote:Op maandag 23 april 2012 22:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Soms ben je eerlijk, soms ben je wijs, soms ben je slim.
Vaak ben je een troll, een geit en een ezel.
Iran durf ik niet te zeggen, maar voor zover ik het weet heeft Saudi Arabie geen apart civielrecht / strafrecht en is de basis van alles de Koran en Hadith, een rechter van zo een Sharia zou zich dan ook moeten onderscheid hebben in Islamitisch recht.quote:Op maandag 23 april 2012 22:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dus ik mag aannemen dat in landen als Iran en Saoede-Arabie rechters ook moefti's/mullah's zijn?
Aha, maar er bestaat wel een soort hiërarchisch structuur in islamitische recht? In die zin dat een grootmufti de beslissingen van een 'lagere' rechter (mufti) kan overrulen?quote:Op maandag 23 april 2012 22:40 schreef Triggershot het volgende:
Iran durf ik niet te zeggen, maar voor zover ik het weet heeft Saudi Arabie geen apart civielrecht / strafrecht en is de basis van alles de Koran en Hadith, een rechter van zo een Sharia zou zich dan ook moeten onderscheid hebben in Islamitisch recht.
Jup, Shaykh al-Islām heeft het laatste woord.quote:Op maandag 23 april 2012 22:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Aha, maar er bestaat wel een soort hiërarchisch structuur in islamitische recht? In die zin dat een grootmufti de beslissingen van een 'lagere' rechter (mufti) kan overrulen?
Aha, logisch inderdaad. Maar voor ons moeilijk voor te stellen: in die zin dat een grootmufti die niet tot een bepaald rechterlijke instantie behoort het vonnis van een lagere rechter kan overrulen?quote:Op maandag 23 april 2012 22:51 schreef Triggershot het volgende:
Jup, Shaykh al-Islām heeft het laatste woord.
Biologisch gezien bestaan er geen rassen aangezien de genetische verschillen te minimaal zijn om van een ras te spreken.quote:Op maandag 23 april 2012 22:34 schreef Arcadia het volgende:
Mensen die het eerste wat ze doen bij een nieuwsbericht het ongeval linken aan de genoemde ras
Als de Sheikh niet is aangewezen door de staat zal dat idd niet het geval zijn, tenzij de moefti zich laat inspireren.quote:Op maandag 23 april 2012 22:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Aha, logisch inderdaad. Maar voor ons moeilijk voor te stellen: in die zin dat een grootmufti die niet tot een bepaald rechterlijke instantie behoort het vonnis van een lagere rechter kan overrulen?
Dat dacht ik al inderdaad. Enkel de rechters die aangewezen door de staat. Maar voor mij wel enigszins onbegrijpelijk. Theocratisch gezien - nu we het hebben over islamitisch recht - zou bijvoorbeeld iemand als Sistani toch een vonnis van een rechter naast zich neer moeten leggen? In de sjiitische rechtssystemen dan.quote:Op maandag 23 april 2012 22:56 schreef Triggershot het volgende:
Als de Sheikh niet is aangewezen door de staat zal dat idd niet het geval zijn, tenzij de moefti zich laat inspireren.
Over Iran durf ik geen uitspraken te doen, wat ik wel weet is dat bijvoorbeeld de Kalief / Sultan van het Ottomaanse rijk zich wel neerlegde bij een vonnis van de Sheikh Al Islam. Volgens mij staat Sistani hoger theologisch dan de rechter dacht ik?quote:Op maandag 23 april 2012 23:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat dacht ik al inderdaad. Enkel de rechters die aangewezen door de staat. Maar voor mij wel enigszins onbegrijpelijk. Theocratisch gezien - nu we het hebben over islamitisch recht - zou bijvoorbeeld iemand als Sistani toch een vonnis van een rechter naast zich neer moeten leggen?
Etniciteiten.quote:Op maandag 23 april 2012 22:56 schreef moonobserver het volgende:
[..]
Biologisch gezien bestaan er geen rassen aangezien de genetische verschillen te minimaal zijn om van een ras te spreken.
Ja. Nadat de Khoei overleed de hoogste marja dacht ik.quote:Op maandag 23 april 2012 23:04 schreef Triggershot het volgende:
Volgens mij staat Sistani hoger theologisch dan de rechter dacht ik?
Dan lijkt het me afhankelijk achter wiens oordeel de achterban van Sistani zich schuilt, de rechter of Sistani zelf.quote:Op maandag 23 april 2012 23:08 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja. Nadat de Khoei overleed de hoogste marja dacht ik.
Het jurisdictie probleem inderdaad. Ach, te ingewikkeld allemaal.quote:Op maandag 23 april 2012 23:11 schreef Triggershot het volgende:
Dan lijkt het me afhankelijk achter wiens oordeel de achterban van Sistani zich schuilt, de rechter of Sistani zelf.
Jup, niet echt een light onderwerpquote:Op maandag 23 april 2012 23:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het jurisdictie probleem inderdaad. Ach, te ingewikkeld allemaal.
quote:Op maandag 23 april 2012 21:57 schreef msnk het volgende:
In de week van 21 mei - 27 mei willen we meeten, het liefst doordeweeks in verband met de studenten OV-chipkaart.
Datum en locatie staan niet vast, juni zou eventueel ook kunnen indien daar meer animo voor is. NH/ZH/Utrecht liggen het meest voor de hand qua locatie.
Geef even aan of je wil komen of niet
Op de groepsfoto staan is geen verplichting!
Aanwezig:
- Jaleesa
- Julis
- PlayingWithFire
- Weissman (komt ie nog wel dan?)
- xminator
- zarGon
Zeer waarschijnlijk (hangt af van...):
- AliceWonder & msnk (persoonlijke situatie)
- Blocko (locatie)
- Tuquaz52 (locatie, datum)
Misschien:
- Ayca (datum (juni), locatie en vakantieplannen)
- Bortecinem
Laat ook even weten of jullie komen:
- Alle andere Turkse, Koerdische, Perzische, Nederlandse en vriendjes met andere nationaliteiten.
Sowieso NIET:
- AryaMehr
- TheMagnificent
- Triggershot
- xaban06
Wie heeft hier nog meer interesse in?Het is TuRquaz niet Tuquaz..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Welke ping..?quote:
HET IS JE GERAAJE OOK JONGUH.. WAT DENK JE WEL NIET!!!!quote:Op maandag 23 april 2012 23:25 schreef msnk het volgende:
[..]
Mijn welgemeende excuses, was een typo. Heb het al verbeterd
quote:Op maandag 23 april 2012 23:27 schreef AliceWonder het volgende:
Ik ben weer eindelijk thuis na een dag hard werken. Net lekker gedoucht .Ben wel werknemer van de week geworden hihi.
Gefeliciteerd..quote:Op maandag 23 april 2012 23:27 schreef AliceWonder het volgende:
Ik ben weer eindelijk thuis na een dag hard werken. Net lekker gedoucht .Ben wel werknemer van de week geworden hihi.
Merhaba Beyim..quote:
igidir sabo, naapak. sen nooriirsun?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
Krijg je dan een sticker in je agenda?quote:Op maandag 23 april 2012 23:27 schreef AliceWonder het volgende:
quote:Op maandag 23 april 2012 23:30 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
igidir sabo, naapak. sen nooriirsun?Iyi iyi. Benim araba ne oldu? Onderhoud felan yapmicanmiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is wel tof ja.quote:Op maandag 23 april 2012 23:30 schreef AryaMehr het volgende:
Mijn zusje wordt op 13 september 18 en Pechtold had het net over dat de verkiezingen wat hem betreft op 12 september worden gehouden.
Weet je waar je op wilt/gaat stemmen?quote:Op maandag 23 april 2012 23:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat is wel tof ja.
Ik had eigenlijk ook wel stiekem een beetje gehoopt dat het kabinet zou vallen zodat ik op m'n 18e kon stemmen.
DMine cevap versen neden olmasiin..?quote:Op maandag 23 april 2012 23:34 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Iyi iyi. Benim araba ne oldu? Onderhoud felan yapmicanmi
DM unuttum gitti.quote:Op maandag 23 april 2012 23:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
DMine cevap versen neden olmasiin..?
Neem mee naar de meeting:
een krik,
een lage emertje
5 liter olie 10 w 40 van Castrol
Oliefilter
KVS
4/6x bougies (is de jouwe een 6 pitter?)
Bougiedop + Ratel & verlengstuk
Platte schroevendraaier
Sleutel 24 of 19 (afhankelijk van welke jou carterplug is)
En nog een beetje remreiniger en wat doeken zodat ik onder je motorkap nog wat schoon kan maken.
Dit allemaal zal max. 30 minuten van mijn tijd in beslag nemen en factureer ik je voor olie en kvs wissel + bougies 50,- nasilim..?
Niet tof bedoel je? Ze kan dus niet stemmen dan.quote:Op maandag 23 april 2012 23:40 schreef Ayca het volgende:
Dat is wel tof ja.
Ik had eigenlijk ook wel stiekem een beetje gehoopt dat het kabinet zou vallen zodat ik op m'n 18e kon stemmen.
Türk garaji yok mu sizin orda?quote:Op maandag 23 april 2012 23:44 schreef xaban06 het volgende:
[..]
DM unuttum gitti.
Nasilmisin, bilmem, ik heb je werk niet gezien
KVS ne la?
Yok 4 pitter, 320TD.
Waarom bougies trouwens, ben oyle bisey dememistim
En alle filters enzo dan? En remschijven, remblokken?
Felan filan iste.
Heb de opleiding van me achter de rug, en ben als monteur zijnde ook eigenlijk automonteur, maar ben momenteel ff te werk als boekhouder.quote:Op maandag 23 april 2012 23:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Turquaz, doe je dit als werk of hobby?
Waarschijnlijk D66. En jij?quote:Op maandag 23 april 2012 23:41 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Weet je waar je op wilt/gaat stemmen?
Genoeg, maar ben er klaar meequote:Op maandag 23 april 2012 23:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Türk garaji yok mu sizin orda?
Oh lol, verkeerd gelezen.quote:Op maandag 23 april 2012 23:45 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Niet tof bedoel je? Ze kan dus niet stemmen dan.![]()
Ik moet me er even goed in verdiepen, enkele jaren terug was het twijfelen tussen SP en D66 met SP als voorkeur.quote:
Je hebt er in ieder geval verstand van, zo te zien. En oefening baart natuurlijk kunst. Belki bir gün isimiz düser.quote:Op maandag 23 april 2012 23:46 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Heb de opleiding van me achter de rug, en ben als monteur zijnde ook eigenlijk automonteur, maar ben momenteel ff te werk als boekhouder.
Auto's is meer dan hobby voor me, meer een verslaving.. Check mijn Project topic over mijn BMW maar eens.
Beide net te vroeg dan.quote:Op maandag 23 april 2012 23:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh lol, verkeerd gelezen.Maar dat is wat hij denkt toch, staat niet vast
5 of 12 zei hij volgens mij?
Verschillen tussen die partijen zijn best groot... dus ik zou me als ik jou was er nog even goed in verdiepen ja.quote:Op maandag 23 april 2012 23:50 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik moet me er even goed in verdiepen, enkele jaren terug was het twijfelen tussen SP en D66 met SP als voorkeur.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:15 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik kom niet naar de meet, maar als jullie gaan barbecueën, raad ik jullie aan een stuk of zes van deze bij de hand te hebben...
[ afbeelding ]
ahaaaaaaaaa.. desene..quote:Op maandag 23 april 2012 23:45 schreef xaban06 het volgende:
Even opnieuw een lijstje:
Het is een BMW 320TD met de nodige kilometers![]()
Ik wil alle filters vervangen + vloeistof (zo ver nodig).
Remschijven + blok voorkant.
En vast wel meer waar ik nu niet even op kom.
En dan bisey daha vardi, waardoor de auto zwart rookt, ismini unuttum
Juiste merk sucuk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:15 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik kom niet naar de meet, maar als jullie gaan barbecueën, raad ik jullie aan een stuk of zes van deze bij de hand te hebben...
[ afbeelding ]
Ja, alleen als het moet, weet niet om de hoeveel km de brandstof filter moet?quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ahaaaaaaaaa.. desene..
Ehmm Alle filters is:
Olie, brandstof, interieur en luchtfilter. Check.
Nee geen automaat, remolie moet misschien ook?quote:Olie en KVS (koelvloeistof), eventueel stuurbekrachtigings vloeistof bijvullen. Indien automaat ook de automaat bak olie en de automaatbakoliefilter
Blokken van Textar, die gebruikt BMW ook. En schijven weet ik zo niet uit mijn hoofd.quote:Remschijven voor is te doen, net zoals de blokken. Ga alleen aub niet voor immitaties, want dan piepen ze echt steeds als een maloot elke keer wanneer je de rem aantikt.
Ik wacht afquote:Ik PM je mijn prijsopgave..Begenirsen soyle, begenmezsende..
Brandstof filter altijd vervangen als je niet zeker bent wanneer ie voor het laatst vervangen is, en voor die ene 2-3 euro (max 10,- euro ofzo) zou ik hem niet laten staan, heb je hem gelijk gehad.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:19 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ja, alleen als het moet, weet niet om de hoeveel km de brandstof filter moet?
Vloeistoffen is:
[..]
Nee geen automaat, remolie moet misschien ook?
[..]
Blokken van Textar, die gebruikt BMW ook. En schijven weet ik zo niet uit mijn hoofd.
[..]
Ik wacht af
Volgens mij 50-70.000km geleden is de brandstoffilter vervangen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:22 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Brandstof filter altijd vervangen als je niet zeker bent wanneer ie voor het laatst vervangen is, en voor die ene 2-3 euro (max 10,- euro ofzo) zou ik hem niet laten staan, heb je hem gelijk gehad.
Remvloeistof indien nodig bijvullen, verversen is eigenlijk nooit nodig..
Hoe is het nu?quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
Zal ik mn haar donkerder of lichter verven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto's van licht en donker haar van jou? Puur om te oordelen wat jou beter staat, mijns inziens dan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
Zal ik mn haar donkerder of lichter verven?
Zolang het varken maar halal geslacht is, is het okay.quote:
Kijk in principe kan hij volgens mij uit het hoofd tot de 80 of 90.000km mee, ama als je toch alles open hebt liggen en je bent er mee bezig kun je gelijk alles in een keer doen waardoor je kosten voor later bespaard, ik hoef er in principe geen geld voor te hebben ook (3,33 euroquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:23 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Volgens mij 50-70.000km geleden is de brandstoffilter vervangen.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe is het nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Was een claim van Egeturk, wat vervolgens keihard onderuit werd gehaald en ze vervolgens een schadeclaim voor moesten betalen, niet echt waar dusquote:
Persoonlijk vind ik het eigenlijk wel goed zo. Niet lichter in ieder geval.quote:
Was de bedoeling ook.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:31 schreef zarGon het volgende:
Neem een andere UI, Trigger. Dacht dat je Weiss was..
Thnx.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het eigenlijk wel goed zo. Niet lichter in ieder geval.Haha nee, lijkt alleen zo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar om te vergelijken met donker/blond moet je ff in mn fobo kijken
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Die is vandaag al geplaatstquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:30 schreef Turquaz52 het volgende:
Nee ik heb nog een suffe foto van je..
Kastanjerood?quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Thnx.
Ik vind mn haar zo een doffe kleur hebbenvandaar. En wil weer wat nieuws
Dat vind ik te heftigquote:
Zwart, zoals in je fobo, heeft ook wel wat. Vooral in combinatie met je lichte oogkleur.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Haha nee, lijkt alleen zo...
Maar om te vergelijken met donker/blond moet je ff in mn fobo kijken
Ooit gehad?quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat vind ik te heftig
Het word of gewoon donkerbruin/zwart of blond
quote:
Dat klinkt wel coolquote:
Anatürkquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:40 schreef TheMagnificent het volgende:
De een slaat de ander dood in disco
Yvonne, 'moeder van de Turken': Anatürk!
Katy perry look?quote:
Het verloop van dat topic.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:40 schreef TheMagnificent het volgende:
De een slaat de ander dood in disco
Yvonne, 'moeder van de Turken': Anatürk!
quote:
Mn ogen komen dan wel echt mooi uitquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Dit staat je mijns inziens toch wel het best.
[ afbeelding ]
je bent dan ook geen turk/aziaat/indo, dus logisch dat je wit bentquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Mn ogen komen dan wel echt mooi uit, maar ik vind mezelf er dan zo wit uit zien
Niks mis met wit.Ben ik ook. Vind lichtbruin het beste bij je staanquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja, dat is te rood. Daarom ook kastanjerood. Bruin met rood, dus. Niet zo fel, maar ook niet zo 'zo'.quote:
Vind ik juist weer mooi. Eens wat anders dan de standaard zonnebanktrien.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Neem bruin/kastanjebruinquote:
Dat heb je nooit gezien, dus dat kan je niet wetenquote:
En dat weet je omdat?quote:
Oneens..er zitten 2 marokkaanse gesluierde dames in mijn klas die ergggg dicht tegen hoerig gedrag aanzitten.. Dat vind ik best schandaligquote:
Hoe dicht?quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Oneens..er zitten 2 marokkaanse gesluierde dames in mijn klas die ergggg dicht tegen hoerig gedrag aanzitten.. Dat vind ik best schandalig
dan kunnen ze alsnog mooi zijnquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Oneens..er zitten 2 marokkaanse gesluierde dames in mijn klas die ergggg dicht tegen hoerig gedrag aanzitten.. Dat vind ik best schandalig
Roddelenquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:08 schreef TheMagnificent het volgende:
Genoeg schijnheilige, maar ook totaal verrotte, gesluierde dames anders.
Ze hebben beide een 'vriendje'quote:
Eentje in de trein vond het jammer dat ze geen Alevi was, toen de ander vroeg van waarom, zei ze dat ze het zat was steeds anaal te doen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:08 schreef TheMagnificent het volgende:
Genoeg schijnheilige, maar ook totaal verrotte, gesluierde dames anders.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eentje in de trein vond het jammer dat ze geen Alevi was, toen de ander vroeg van waarom, zei ze dat ze het zat was steeds anaal te doen.
Sociale druk of opvoeding. Schuld van de ouders/omgeving iig.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
Imo is het echt een schande dat zij een hoofddoek dragen
Cultuurhoofddoek.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:15 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Sociale druk of opvoeding. Schuld van de ouders/omgeving iig.
Opvoeding dus.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:15 schreef Arcadia het volgende:
Cultuurhoofddoek. Heeft niks met geloof te maken.
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eentje in de trein vond het jammer dat ze geen Alevi was, toen de ander vroeg van waarom, zei ze dat ze het zat was steeds anaal te doen.
Vaak genoeg ook gesluierde meisjes de wc op het station zien inlopen om er vervolgens zonder hoofddoekje uit te komen.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat kan ik erop zeggenquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Vaak genoeg ook gesluierde meisjes de wc op het station zien inlopen om er vervolgens zonder hoofddoekje uit te komen.
Wel veel sletjes daar zeg..quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ze moeten lekker zelf weten wat ze doen. Maar wat ik dan zwaar triest vind, is dat ze alles er aan doen om 'heilig' over te komen.. En uiteindelijk nog 2000x erger zijn dan de sletjes uit mn klas zonder hoofddoek
Gewoon Nederlands. Is wel zo beschaafd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:19 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Allah Allah, bunlarda taktimi takiyor
schat, ik doe een SECRETARESSE opleiding.. Dat zegt toch genoeg?quote:
Zegt dat ook iets over jou?quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:20 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
schat, ik doe een SECRETARESSE opleiding.. Dat zegt toch genoeg?
Dat mag jij zelf bedenkenquote:
Dus jij bent ook zo'n geile secrataresse v.d. baas die hem goed verwent als de vrouwtje thuis wacht op de man omdat hij haar via telefoon liet weten dat hij een zgn. vergadering heeft?quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:20 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
schat, ik doe een SECRETARESSE opleiding.. Dat zegt toch genoeg?
quote:
Vind het opvallend. Vaak zijn het de mensen die nogal lopen te koketteren met hun geloof. Arcadia heeft daar ook wel een trekje van.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Komt veel voor in de dagelijkse Turkse taal, maar ook omdat ik moslim ben. Hoezo?
Nee.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:21 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dus jij bent ook zo'n geile secrataresse v.d. baas die hem goed verwent als de vrouwtje thuis wacht op de man omdat hij haar via telefoon liet weten dat hij een zgn. vergadering heeft?
Ik dacht dat iedereen Turks sprak, vanwege Turken topic.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Gewoon Nederlands. Is wel zo beschaafd.
Ik dacht dat iedereen Nederlands sprak, vanwege Nederland.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen Turks sprak, vanwege Turken topic.
Neuh, gewoon 't Turkse taal.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:22 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Vind het opvallend. Vaak zijn het de mensen die nogal lopen te koketteren met hun geloof. Arcadia heeft daar ook wel een trekje van.
Nein, ich spreche Deutsch.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen Turks sprak, vanwege Turken topic.
Dat spreekt ook iedereen, nou ja, bijna iedereen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen Nederlands sprak, vanwege Nederland.
quote:
In dit topic hebben de meesten dan klaarblijkelijk last van alzheimer.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:23 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat spreekt ook iedereen, nou ja, bijna iedereen.
ohw.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:24 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ohw.![]()
* Turquaz52 stopt met directeursopleiding..
Explainquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
In dit topic hebben de meesten dan klaarblijkelijk last van alzheimer.
Je poetst alleen schoenen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Maar voor een goed salaris wil ik wel je schoenen poetsen..
Ik betaal je 2x de helft.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Maar voor een goed salaris wil ik wel je schoenen poetsen..
2x HET helft?quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
Nee hoor, maar dan zit ik ook op mn knietjes onder zn bureau..
Ninja edit was zeker niet ninja genoeg..quote:
Ik begrijp het niet, kun je het nuanceren?quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
Nee hoor, maar dan zit ik ook op mn knietjes onder zn bureau..
Efendim TurQ?quote:
Veeg je mondje ff af..quote:
Zijn gewoon zinnen die vrij standaard zijn geworden in de Turkse taal, gebruikt door moslims en niet-moslims.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:22 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Vind het opvallend. Vaak zijn het de mensen die nogal lopen te koketteren met hun geloof. Arcadia heeft daar ook wel een trekje van.
Dat wist ik niet. Mijn excuses dan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Zijn gewoon zinnen die vrij standaard zijn geworden in de Turkse taal, gebruikt door moslims en niet-moslims.
Allahaısmarladık! = Tot ziens!
Allah korusun! = God verhoede!
Inşallah = Hopelijk
Ahaa.. Of 'schoensmeer'?quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
Jah sorry, heb net een broodje pindakaas gegeten
Schoensmeer? Ehm... Neequote:
Aanvaard.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Mijn excuses dan.
Ohw, ja nee ik dacht dat vandaar..quote:
Triestquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ohw, ja nee ik dacht dat vandaar..![]()
Dont care, liefde kun je niet ninja editten..quote:
Vindje?quote:
I knew itquote:
Moet ik me aangesproken voelen?quote:
iyi geceler..quote:
Jij moet niets.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Moet ik me aangesproken voelen?
Omdat ik een grapje maak?
Nee man, gewoon recht voor zn raap.. Anders is het veelste veel omheen lullen en zijn we weer 15 topics verder..quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:32 schreef zarGon het volgende:
Turquaz, dat kan veel sensueler toch man?!
Dat is geen antwoord.quote:
Nee, bedanktquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:34 schreef Arcadia het volgende:
Jaleesa, ik wil je een hoofddoek cadeau doen.
En ik jou dit:quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:34 schreef Arcadia het volgende:
Jaleesa, ik wil je een hoofddoek cadeau doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.saka saka...
Quote van Tjabbo:
Een pas gewassen hoofddoek? Of eentje die al weken gedragen wordquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik wil je dan een roos aanbieden.
Die ruikt naar hoofddoek.
Daar zul je pas achter komen als je hem ruikt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Een pas gewassen hoofddoek? Of eentje die al weken gedragen word
Je weet maar nooitquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Daar zul je pas achter komen als je hem ruikt.
Maar je weet toch dat moslims hele schonen mensen zijn? Dus ik neem aan dat er geen mensen zijn die hun hoofddoek weken achter elkaar dragen.
Nee vriend.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:34 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee man, gewoon recht voor zn raap.. Anders is het veelste veel omheen lullen en zijn we weer 15 topics verder..![]()
Like a boss.
Jij begrijpt het.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:38 schreef Turquaz52 het volgende:
aq kiciniza don alina la, gaan jullie een meisje een hoofddoek aanbieden..
Is dat een nieuwe versier truc ofzo?
Helpen met vroomheid en versieren, hoofddoek cadeau doen is een paradoxquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:38 schreef Turquaz52 het volgende:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:38 schreef Turquaz52 het volgende:
Watskebeurt? Tegen/over wie heb je het?quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
Jammer dat er nu opeens geen antwoord meer komt. Maar het is duidelijk. Bedankt
Die emoticon is gelogen!quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
Jammer dat er nu opeens geen antwoord meer komt. Maar het is duidelijk. Bedankt
Niet tegen jou schat, dont worryquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:40 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Watskebeurt? Tegen/over wie heb je het?
quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Niet tegen jou schat, dont worry
quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:41 schreef xminator het volgende:
Lijkt net alsof het weekend is... morgen maar uitslapen.
Hij heeft gelijk. Works with mequote:Op dinsdag 24 april 2012 01:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee vriend..
Je moet ze opwarmen. Met je woorden en intelligentie. Dat ze een tinteling voelen wanneer jij ze aanspreekt op die ene speciale manier. Subtiel en sensueel. Recht voor zijn raap is te direct, je moet opbouwen.
Zou naar kantoor moetenquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:42 schreef Julis het volgende:
[..]Pretstudie, je weet zelluf. Ik maak er pret van.
Chill dat je het kunt doenquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Zou naar kantoor moeten, maar werk vanuit huis morgen denk ik
Op mijn of Zg's manier..?quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:43 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Works with me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |