SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom vertel jij het niet gewoonquote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2003 01:28 schreef Triggershot het volgende:
Ik ken al een tijd een meisje via via...Nou ja kennen.Het is via MSN en TEL dan nooit elkaar in het echt gesproken. We spreken wel vaak en smsen ook wel.Elkaars foto's gezien e.d. ze doet heel lief en is een heel leuk meisje...Maar ze woont op een afstand en is via MSN en TEL wel genoeg om iemand leuk te vinden??
En ik vind haar heel leuk en denk vaak aan haar enzo maya tis wat...
Nostalgiequote:Op maandag 23 april 2012 21:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom vertel jij het niet gewoon?
Ik kom alleen van zulke posts tegen:
[..]
Magnificent, ben ik een haatbaard of kafir?quote:Op maandag 23 april 2012 21:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ah, jammer. Hier FIFA 11 op de 360 namelijk.
Jammer idd.quote:Op maandag 23 april 2012 21:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ah, jammer. Hier FIFA 11 op de 360 namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door msnk op 23-04-2012 23:24:39 ]AFC AJAX
Als ik me niet vergis, heb je wel een baard. En tot op heden heb ik je niet kunnen betrappen op haat. Dus nee, je bent slechts een baard.quote:Op maandag 23 april 2012 21:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Magnificent, ben ik een haatbaard of kafir?
One lovequote:Op maandag 23 april 2012 21:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis, heb je wel een baard. En tot op heden heb ik je niet kunnen betrappen op haat. Dus nee, je bent slechts een baard.
Picsquote:Op maandag 23 april 2012 22:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zo nu en dan. Ik ben het vaak snel beu na maximaal 2 weken en dan gaat ie eraf.
Niet zo liegen.quote:Op maandag 23 april 2012 21:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Elhamdulilah moslim, zoals ze zeggen.
Mashallah!quote:Op maandag 23 april 2012 21:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
quote:
Taqqiyah toch?quote:Op maandag 23 april 2012 22:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mashallah!![]()
Ik weet nog een topic waarin je anders zei, vandaar.
Wiki, cadeautje voor jouquote:Op maandag 23 april 2012 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Hij is waarschijnlijk dan ook gewoon een (welgeinformeerde) boeddhist, en is goed in trollen.
Naja, jij weet natuurlijk beter.quote:
http://nos.nl/artikel/365(...)ijn-zoon-zitten.htmlquote:Saudische man laat zijn zoon zitten
In Saudi-Arabië zit een man al 15 jaar in de gevangenis, voor een belangrijk deel omdat zijn vader niet wil dat hij vrijkomt. De man, de 43-jarige Eid al-Sinani, heeft zijn straf allang uitgezeten, maar zijn vader vindt dat hij pas vrij mag komen als hij zijn leven heeft gebeterd, zeggen mensenrechtenactivisten in Saudi-Arabië.
Al-Sinani werd in 1997 veroordeeld tot 3 jaar cel en 200 zweepslagen omdat hij zijn stiefmoeder had geslagen. Hij zat zijn straf uit en kreeg de zweepslagen. Zijn vader vroeg de rechter om zijn zoon ook daarna in de gevangenis te houden. De rechter stemde daarin toe.
In Saudie-Arabië geldt de sharia, het islamitische recht. Daarin is het aan de rechter hoe de regels moeten worden geïnterpreteerd. Sommige rechters hechten erg veel belang aan het gezag van de ouders.
De Soenitische variant, jup.quote:Op maandag 23 april 2012 22:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Naja, jij weet natuurlijk beter.En Taqqiyah is toch alleen wanneer je leven op het spel staat?
quote:Op maandag 23 april 2012 21:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
quote:
Ik kreeg haatbaard en kafir over me heen, dat verzoenen gaat niet echt met elkaar, dus mja, moet welquote:
quote:Op maandag 23 april 2012 22:08 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/365(...)ijn-zoon-zitten.html
Neuh, daar heb ik 'Khalifa' voor als kloon.quote:Op maandag 23 april 2012 22:11 schreef msnk het volgende:
Is je periode van Taqqiyah hierbij nu officieel over?
Koran.quote:Op maandag 23 april 2012 22:12 schreef AryaMehr het volgende:
Taqqiyeh is toch een sjiitisch fenomeen?
En bedankt.quote:
Allebei niet van toepassing. Schijnheilig past het meest bij je.quote:Op maandag 23 april 2012 22:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik kreeg haatbaard en kafir over me heen, dat verzoenen gaat niet echt met elkaar, dus mja, moet wel
Genoteerd.quote:Op maandag 23 april 2012 22:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Allebei niet van toepassing. Schijnheilig past het meest bij je.
quote:Op maandag 23 april 2012 22:15 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Maar niet een echt soennitisch fenomeen toch? Waar vindt men die basis in de Koran trouwens?
Het Soenisme was vrijwel altijd de dominerende stroming van de Islamitische wereld, dus was er voor Soenieten weinig tot geen reden om Taqqiyah als centraal doctrine te nemen buiten individuele gevallen, voor Shieten in Soenitische landen was dit anders natuurlijk.quote:003.028
YUSUFALI: Let not the believers Take for friends or helpers Unbelievers rather than believers: if any do that, in nothing will there be help from Allah: except by way of precaution, that ye may Guard yourselves from them. But Allah cautions you (To remember) Himself; for the final goal is to Allah.
PICKTHAL: Let not the believers take disbelievers for their friends in preference to believers. Whoso doeth that hath no connection with Allah unless (it be) that ye but guard yourselves against them, taking (as it were) security. Allah biddeth you beware (only) of Himself. Unto Allah is the journeying.
SHAKIR: Let not the believers take the unbelievers for friends rather than believers; and whoever does this, he shall have nothing of (the guardianship of) Allah, but you should guard yourselves against them, guarding carefully; and Allah makes you cautious of (retribution from) Himself; and to Allah is the eventual coming.
003.029
YUSUFALI: Say: "Whether ye hide what is in your hearts or reveal it, Allah knows it all: He knows what is in the heavens, and what is on earth. And Allah has power over all things.
PICKTHAL: Say, (O Muhammad): Whether ye hide that which is in your breasts or reveal it, Allah knoweth it. He knoweth that which is in the heavens and that which is in the earth, and Allah is Able to do all things.
SHAKIR: Say: Whether you hide what is in your hearts or manifest it, Allah knows it, and He knows whatever is in the heavens and whatever is in the earth, and Allah has power over all things.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |