Wat kan ik erop zeggenquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Vaak genoeg ook gesluierde meisjes de wc op het station zien inlopen om er vervolgens zonder hoofddoekje uit te komen.
Wel veel sletjes daar zeg..quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ze moeten lekker zelf weten wat ze doen. Maar wat ik dan zwaar triest vind, is dat ze alles er aan doen om 'heilig' over te komen.. En uiteindelijk nog 2000x erger zijn dan de sletjes uit mn klas zonder hoofddoek
Gewoon Nederlands. Is wel zo beschaafd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:19 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Allah Allah, bunlarda taktimi takiyor
schat, ik doe een SECRETARESSE opleiding.. Dat zegt toch genoeg?quote:
Zegt dat ook iets over jou?quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:20 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
schat, ik doe een SECRETARESSE opleiding.. Dat zegt toch genoeg?
Dat mag jij zelf bedenkenquote:
Dus jij bent ook zo'n geile secrataresse v.d. baas die hem goed verwent als de vrouwtje thuis wacht op de man omdat hij haar via telefoon liet weten dat hij een zgn. vergadering heeft?quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:20 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
schat, ik doe een SECRETARESSE opleiding.. Dat zegt toch genoeg?
quote:
Vind het opvallend. Vaak zijn het de mensen die nogal lopen te koketteren met hun geloof. Arcadia heeft daar ook wel een trekje van.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Komt veel voor in de dagelijkse Turkse taal, maar ook omdat ik moslim ben. Hoezo?
Nee.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:21 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dus jij bent ook zo'n geile secrataresse v.d. baas die hem goed verwent als de vrouwtje thuis wacht op de man omdat hij haar via telefoon liet weten dat hij een zgn. vergadering heeft?
Ik dacht dat iedereen Turks sprak, vanwege Turken topic.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Gewoon Nederlands. Is wel zo beschaafd.
Ik dacht dat iedereen Nederlands sprak, vanwege Nederland.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen Turks sprak, vanwege Turken topic.
Neuh, gewoon 't Turkse taal.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:22 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Vind het opvallend. Vaak zijn het de mensen die nogal lopen te koketteren met hun geloof. Arcadia heeft daar ook wel een trekje van.
Nein, ich spreche Deutsch.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen Turks sprak, vanwege Turken topic.
Dat spreekt ook iedereen, nou ja, bijna iedereen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen Nederlands sprak, vanwege Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |