Dat vind ik te heftigquote:
Zwart, zoals in je fobo, heeft ook wel wat. Vooral in combinatie met je lichte oogkleur.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Haha nee, lijkt alleen zo...
Maar om te vergelijken met donker/blond moet je ff in mn fobo kijken
Ooit gehad?quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat vind ik te heftig
Het word of gewoon donkerbruin/zwart of blond
quote:
Dat klinkt wel coolquote:
Anatürkquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:40 schreef TheMagnificent het volgende:
De een slaat de ander dood in disco
Yvonne, 'moeder van de Turken': Anatürk!
Katy perry look?quote:
Het verloop van dat topic.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:40 schreef TheMagnificent het volgende:
De een slaat de ander dood in disco
Yvonne, 'moeder van de Turken': Anatürk!
quote:

Mn ogen komen dan wel echt mooi uitquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Dit staat je mijns inziens toch wel het best.
[ afbeelding ]
je bent dan ook geen turk/aziaat/indo, dus logisch dat je wit bentquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Mn ogen komen dan wel echt mooi uit, maar ik vind mezelf er dan zo wit uit zien
Niks mis met wit.Ben ik ook. Vind lichtbruin het beste bij je staanquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja, dat is te rood. Daarom ook kastanjerood. Bruin met rood, dus. Niet zo fel, maar ook niet zo 'zo'.quote:
Vind ik juist weer mooi. Eens wat anders dan de standaard zonnebanktrien.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Neem bruin/kastanjebruinquote:
Dat heb je nooit gezien, dus dat kan je niet wetenquote:
En dat weet je omdat?quote:
Oneens..er zitten 2 marokkaanse gesluierde dames in mijn klas die ergggg dicht tegen hoerig gedrag aanzitten.. Dat vind ik best schandaligquote:
Hoe dicht?quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Oneens..er zitten 2 marokkaanse gesluierde dames in mijn klas die ergggg dicht tegen hoerig gedrag aanzitten.. Dat vind ik best schandalig
dan kunnen ze alsnog mooi zijnquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Oneens..er zitten 2 marokkaanse gesluierde dames in mijn klas die ergggg dicht tegen hoerig gedrag aanzitten.. Dat vind ik best schandalig
Roddelenquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:08 schreef TheMagnificent het volgende:
Genoeg schijnheilige, maar ook totaal verrotte, gesluierde dames anders.
Ze hebben beide een 'vriendje'quote:
Eentje in de trein vond het jammer dat ze geen Alevi was, toen de ander vroeg van waarom, zei ze dat ze het zat was steeds anaal te doen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:08 schreef TheMagnificent het volgende:
Genoeg schijnheilige, maar ook totaal verrotte, gesluierde dames anders.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eentje in de trein vond het jammer dat ze geen Alevi was, toen de ander vroeg van waarom, zei ze dat ze het zat was steeds anaal te doen.
Sociale druk of opvoeding. Schuld van de ouders/omgeving iig.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
Imo is het echt een schande dat zij een hoofddoek dragen
Cultuurhoofddoek.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:15 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Sociale druk of opvoeding. Schuld van de ouders/omgeving iig.
Opvoeding dus.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:15 schreef Arcadia het volgende:
Cultuurhoofddoek. Heeft niks met geloof te maken.
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eentje in de trein vond het jammer dat ze geen Alevi was, toen de ander vroeg van waarom, zei ze dat ze het zat was steeds anaal te doen.
Vaak genoeg ook gesluierde meisjes de wc op het station zien inlopen om er vervolgens zonder hoofddoekje uit te komen.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |